jah i know, kan je gast ff je internet verkeer binneharkenquote:Op zondag 13 februari 2011 04:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ligt niet aan het internet.. die server die hier staat die doet altijd van zat op zondag om 4 uur back up ofzow
quote:
dit topic volmaken zekerquote:Op zondag 13 februari 2011 04:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een modje.. oh oh
![]()
kan niet.. moet nog van alles doen
ga jij eens slapen
sst, dat zeg je toch nie tegen een modjequote:Op zondag 13 februari 2011 04:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een modje.. oh oh
![]()
kan niet.. moet nog van alles doen
ga jij eens slapen
quote:
ik wel ik ben knetter ik mag datquote:Op zondag 13 februari 2011 04:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
sst, dat zeg je toch nie tegen een modje
En dat op dit tijdstip. Ik wil het niet wetenquote:Op zondag 13 februari 2011 04:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
neeeeeeeeeeeeeej moet nog wraak enzo nemen.. moet straks nog weg enzow
als je terug leest enzo... dan kom je het te wetenquote:Op zondag 13 februari 2011 04:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
En dat op dit tijdstip. Ik wil het niet weten
ik werk de laatste tijd 's nachts dus blijf je in die ritme.quote:Op zondag 13 februari 2011 04:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als je terug leest enzo... dan kom je het te weten
waarom slaap jij niet?
dan hoop ik dat je geen ochtend dienst hebtquote:Op zondag 13 februari 2011 04:21 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik werk de laatste tijd 's nachts dus blijf je in die ritme.
quote:Op zondag 13 februari 2011 04:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg.. bazenmuziek.
wie dit aangevraagd heeft is een held![]()
![]()
Wil eten graties bij Mustafa Donerquote:Op zondag 13 februari 2011 04:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ok, leuk da je ff mede deelt dat je turk bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |