Wanneer schiet die automatisch piloot dan in.quote:Op zondag 13 februari 2011 05:02 schreef _Fanta het volgende:
jah gewoon requestjes in topic gooien, hij staat nog nie op de automatische piloot toch?
als dr geen dj meer is. maar wie is nu aan het draaien eigenlijk?quote:Op zondag 13 februari 2011 05:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wanneer schiet die automatisch piloot dan in.
Verzoekautomaat.quote:Op zondag 13 februari 2011 05:03 schreef _Fanta het volgende:
[..]
als dr geen dj meer is. maar wie is nu aan het draaien eigenlijk?
Na WebHawk al niet meer hoor...quote:Op zondag 13 februari 2011 05:04 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dus niemand meer achter de knoppen, jammer
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
hole1988
Bericht:
Al de muziek die je na drieën hebt gehoord is uit de machine.quote:Op zondag 13 februari 2011 05:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
das al weer fkes geleden idd, moet toch maar us wa beter gaan opletten
Je kan heel makkelijk je eigen internetradio starten.quote:Op zondag 13 februari 2011 05:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
das al weer fkes geleden idd, moet toch maar us wa beter gaan opletten
ik hou het liever bij radio onz!. maar was zo druk bezig met van alles en nog wa dat ik nie eens door had dat er geen dj meer aan t draaien wasquote:Op zondag 13 februari 2011 05:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Je kan heel makkelijk je eigen internetradio starten.
http://www.icecast.org/
Check haar naam misschien...quote:Op zondag 13 februari 2011 05:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
kom je ook uit 85? in dat jaar ben ik geboren namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |