Slaap lekker!quote:Op zondag 13 februari 2011 02:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga slapen, het zit me gebakken. Lig al in bed, kan hem nu niet uit zetten, sorry. Vraag gewoon goeie platen aan dan.
ik kan nu niet hardop lachenquote:Op zondag 13 februari 2011 02:50 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik zit ook al door mn huis te hossen met potje bier in mn hand!
quote:Op zondag 13 februari 2011 02:51 schreef Zokunen het volgende:
Zo opera op mn mobiel geinstalleerd. Kan ik streak luisteren via safari en fokken via opera :-). En dit moet een req zijn van ragboer
wait what ?!? heb ik wat gemist ...quote:Op zondag 13 februari 2011 02:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan nu niet hardop lachenheb mijn matras schijnbaar niet goed geplakt.. dus die is leeg/plat.. ben bij merel in bed gekropen.. maar ja dan moet ik wel donders stil doen
welk gedeelte heb je gemist?quote:
2 vrouwen in 1 bedquote:Op zondag 13 februari 2011 02:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan nu niet hardop lachenheb mijn matras schijnbaar niet goed geplakt.. dus die is leeg/plat.. ben bij merel in bed gekropen.. maar ja dan moet ik wel donders stil doen
dmquote:Op zondag 13 februari 2011 02:52 schreef EggsTC het volgende:
Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\inetpub\wwwroot\plugins\content\DirectPHP.php(52) : eval()'d code on line 1
dat is de verkeerde site, zie je DM daar is de goeiequote:Op zondag 13 februari 2011 02:52 schreef EggsTC het volgende:
Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\inetpub\wwwroot\plugins\content\DirectPHP.php(52) : eval()'d code on line 1
Helaas wel.quote:
Ga nou eensquote:
Metallica - enter the Sandstorm!!!quote:Op zondag 13 februari 2011 02:56 schreef Viro het volgende:
[..]
iemand doe is metallica aanvragen, is ie zo weg![]()
en je moet geld doneren.. dan scheert dragems zijn baard live in de uitzending afquote:Op zondag 13 februari 2011 02:56 schreef heloef het volgende:
Wat zie ik nou DJ Koelkast en Darcli Marathon volgende week.
quote:Op zondag 13 februari 2011 02:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en je moet geld doneren.. dan scheert dragems zijn baard live in de uitzending af
ja maar wou nog 1 doen.. nu moet ik wachtenquote:Op zondag 13 februari 2011 02:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
beter dan geen toch? padadaada !heey!@
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |