quote:Op zondag 13 februari 2011 03:10 schreef Ragboer het volgende:
Reageer nog even op dit bazentopic: Draaiorgels
Alvast bedankt.
Ik heb nare gedachten bij draaiorgels sinds Sieneke.quote:Op zondag 13 februari 2011 03:10 schreef Ragboer het volgende:
Alvast bedankt.
gedaanquote:Op zondag 13 februari 2011 03:10 schreef Ragboer het volgende:
Alvast bedankt.
bedankt.quote:
Om 5 uur s'ochtends?quote:Op zondag 13 februari 2011 03:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aaah fuck dat kreng pakt alle dekens af
Over 2 uurtjes gaan mijn mams en ik op pad![]()
![]()
![]()
cultuurbarbaar meld zichquote:Op zondag 13 februari 2011 03:12 schreef Ragboer het volgende:
Alle mensen die draaiorgels haten zijn cultuurbarbaren.
Op?quote:
de dochter van de overleden buurmanquote:
Nou nou om daarvoor wraak te nemen.quote:Op zondag 13 februari 2011 03:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de dochter van de overleden buurman
waarom:
Ik moet mijn huis uit en thuis wonen omdat ze niet wil verhuren.. en nu vond ik vanavond een briefje of we het huis maandagmiddag even netjes willen hebben aangezien er potentiele huurders komen kijken..
quote:Op zondag 13 februari 2011 03:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou nou om daarvoor wraak te nemen.
Oh ze heeft jullie voorgelogen nee dan verdient ze het.quote:Op zondag 13 februari 2011 03:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja dat moet.
Eerst vind ik mijn buurman/huisbaas dood in huis.. dan komt zei die week janken en uithuilen bij ons. Verteld ons dat ze het niet gaat verhuren en dat ze er zelf gaat wonen. Dus wij anderhalf maand de tijd om een plek te vinden. vervolgens terwijl wij dus beiden trug naar huis mogen verhuizen, ritselt zij nieuwe huurders.... dat vraagt om wraak
dat dacht ikquote:Op zondag 13 februari 2011 03:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ze heeft jullie voorgelogen nee dan verdient ze het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |