Die oude gebouwen zijn toch zelf ook ooit nieuw geweestquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat ziet er dan natuurlijk ook weer net zo mooi uit als vroeger.
Mensen die denken dat nieuwe gebouwen oude gebouwen kunnen reproduceren.
Nee maar het gaat dan echt niet in de omgeving passen. Over 100 jaar misschien maar dan ben jij toch dood.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:14 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Die oude gebouwen zijn toch zelf ook ooit nieuw geweest
Toen zagen ze er toch ook niet gelijk oud uit?
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:12 schreef Rubber_Johnny het volgende:
hehe, ik volg dit topic juist omdat er van die mooie gebouwen langskomen.
Zusje van het voormalig DSB-bank gebouw in Wognum? (Nu ook gemeentehuis)quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:33 schreef Yngwie het volgende:
Het gemeentehuis in het dorp Reusel wint wat mij betreft ook geen schoonheidsprijs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is echt het lelijkste ja, en je hebt er zoveel van.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:00 schreef San_Andreas het volgende:
[ afbeelding ]
en z'n 10.000 collega flats
Het nieuwe centrum begint er anders vrij aardig uit te zien.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het nieuwe stadhuis van Zaanstad, idd een spuuglelijk gebouw.
Het hotel daarnaast is wat kitscherig, maar vind ik nog wel leuk.
[ afbeelding ]
Maar de Saentower vind ik weer zo'n ouwe lelijke muffe doos
[ afbeelding ]
Als ze daar nou eens een referendum over hielden.. dan kwam ik wél opdagen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:05 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Dat wat er nu staat is inmiddels ook wel aan vervanging toe
Laat ze er dan maar gelijk iets moois neerzetten, bij voorkeur een reconstructie van de oude situatie
mwhja. Ook niet echt een bedrijfspand wat er neergezet wordt om mooi te zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:13 schreef Snoopyfrl het volgende:
Nog niet eens in gebruik, al met stip het lelijkste gebouw van Harlingen:
[ afbeelding ]
De afvalverbrandingsoven van Omrin.
Met zeezicht:
[ afbeelding ]
De meeste bedrijfspanden zijn er natuurlijk niet voor het mooie.. maar Harlingen is een mooie havenstad en dit een rare overbodige gruwel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:24 schreef Markster het volgende:
[..]
mwhja. Ook niet echt een bedrijfspand wat er neergezet wordt om mooi te zijn natuurlijk.
Naja ik bedoelde meer dan menig bedrijfspand nog wel wat aan hun presentatie wilt doen, een vuilverbrandingsoven lijkt mij daar niet echt een kandidaat voorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:23 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
De meeste bedrijfspanden zijn er natuurlijk niet voor het mooie.. maar Harlingen is een mooie havenstad en dit een rare overbodige gruwel.
Het centrum ziet er idd verbeterd uit, Zaandam zag er altijd al dramatisch uit.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Het nieuwe centrum begint er anders vrij aardig uit te zien.
Zaandam was namelijk echt een spuug lelijke stad.
Ik vind hem best tof eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:22 schreef Cpt. het volgende:
Echt het aller lelijkste gebouw wat ik ooit heb gezien (2x per dag)
[ afbeelding ]
Een bevroren kikker super hip. Niks lelijks aan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:22 schreef Cpt. het volgende:
Echt het aller lelijkste gebouw wat ik ooit heb gezien (2x per dag)
[ afbeelding ]
Klik op 'afbeelding'.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:46 schreef themole het volgende:
[..]
Een bevroren kikker super hip. Niks lelijks aan.
Neeee deze nomineer ik echt tot lelijkste gebouw van Nederland..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het nieuwe stadhuis van Zaanstad, idd een spuuglelijk gebouw.
Het hotel daarnaast is wat kitscherig, maar vind ik nog wel leuk.
[ afbeelding ]
Maar de Saentower vind ik weer zo'n ouwe lelijke muffe doos
[ afbeelding ]
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:34 schreef Gyrolion het volgende:
Het gemeente huis in Zierikzee, prachtige monumenten stad en dan heb je dit:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |