Neeee deze nomineer ik echt tot lelijkste gebouw van Nederland..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het nieuwe stadhuis van Zaanstad, idd een spuuglelijk gebouw.
Het hotel daarnaast is wat kitscherig, maar vind ik nog wel leuk.
[ afbeelding ]
Maar de Saentower vind ik weer zo'n ouwe lelijke muffe doos
[ afbeelding ]
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:34 schreef Gyrolion het volgende:
Het gemeente huis in Zierikzee, prachtige monumenten stad en dan heb je dit:
[ afbeelding ]
Ik kom ook niet verder dan die bevroren kikker..quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:38 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Als ik daarop klik zie ik weer die bevroren kikker.
wat houd je tegen om hem te openen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:01 schreef Iemand91 het volgende:
Is er ook een gelijk topic over lelijkste gebouw ter wereld?
Ik weet er namelijk wel een paar...
Geen buisverlichting hier, het licht van de Heer is genoegquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:47 schreef Danielion het volgende:
De Bethlehemkerk (jaren '50-architectuur), in Hilversum.
[ afbeelding ]
't Zou me niet verwonderen dat het interieur voorzien is van kille buisverlichting.
quote:Op zondag 27 maart 2011 08:33 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Net zo lelijk als die 2 lelijke kantoortorens in het lelijke Arnhem
Ik vind beide genoemde voorbeelden wel aardig.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:21 schreef Sapstengel het volgende:
Cubicus op de UT Campus in Enschede. Zelfs op de foto doet het pijn aan je ogen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vreselijk inderdaad past totaal niet bij het stadsbeeld. Net zoals die ondergrondse fietsenstalling daar vlakbij Waar je links nog een stukje van zietquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:08 schreef Spouwerranger het volgende:
Sowieso the blob in Eindhoven, net af en nu al lelijk
[ afbeelding ]
Die vind ik wel tof eigenlijk.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:21 schreef Sapstengel het volgende:
Cubicus op de UT Campus in Enschede. Zelfs op de foto doet het pijn aan je ogen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alstu.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:12 schreef dralion13 het volgende:
[..]
wat houd je tegen om hem te openen?
Ja tussen Amstel en Muiderpoort.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:34 schreef Pwn_zoon het volgende:
Dat gebouw op de keerkade/funenpark als je met de trein Amsterdam in komt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
op deze zijdelingse foto's valt het nog mee, maar recht van voren... net plastic gevangenisscellen zonder privacy
Typisch ontwerp waarbij architecten geen bewoners zijn. Idee is best aardig, maar achter al die glasplaten staan schoonmaakspulen, wasrekjes, dozen en meer troepquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:34 schreef Pwn_zoon het volgende:
Dat gebouw op de keerkade/funenpark als je met de trein Amsterdam in komt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
op deze zijdelingse foto's valt het nog mee, maar recht van voren... net plastic gevangenisscellen zonder privacy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |