Je overleeft het welquote:Op zondag 13 februari 2011 00:50 schreef Ragboer het volgende:
niet slapen merel nu ben ik verdrietig.
Zonder jou naast me...quote:
Print maar een kussensloop uit met een foto van mij erop, dan lijkt het net alsof ik met je slaapquote:
Lievvvquote:Op zondag 13 februari 2011 00:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Print maar een kussensloop uit met een foto van mij erop, dan lijkt het net alsof ik met je slaap
slaap lekkerquote:Op zondag 13 februari 2011 00:53 schreef djkoelkast het volgende:
Totaal irrelevant dat Naatje_1 er bij is.
't is slaapenstijd. Mensen welterusten
Waarom ben ik niet meer de man?quote:
Kom je ook weer op de chat? Of vind je mij eng?quote:
Waarom dat?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat Spaghettivreter stoerder is natuurlijk, kijk de man
Waar?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kom je ook weer op de chat? Of vind je mij eng?
quote:Op zondag 13 februari 2011 01:02 schreef Ragboer het volgende:
knetter ga je weer helemaal het topic volspammen?
bedankt voor het ideequote:Op zondag 13 februari 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Verzoek :
Iets van duffy of amy winehouse
Ja hequote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 01:10 schreef Neroje het volgende:
[..]
Komt door die tinychat, daar wordt het hier saai van
ik ben voorquote:Op zondag 13 februari 2011 01:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
idd ik zeg opheffen die handel
helaas de rest niet geloof ikquote:
straks?quote:Op zondag 13 februari 2011 01:12 schreef robdriessen het volgende:
Hier volgt een dienstmededeling:
Straks vanaf 12 uur het debuut van mijn persoontje op Onzin Radio. Wees erbij en behoor tot mijn eerste 10 fans!
Ik wil bij de eerste 10 fans horen, omdat het kan!quote:Op zondag 13 februari 2011 01:12 schreef robdriessen het volgende:
Straks vanaf 12 uur het debuut van mijn persoontje op Onzin Radio. Wees erbij en behoor tot mijn eerste 10 fans!
2 tot 10 fans.. 1e ben ik alquote:Op zondag 13 februari 2011 01:12 schreef robdriessen het volgende:
quote:
totzoquote:Op zondag 13 februari 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
slaap lekker.. tot zo in je dromen
quote:Op zondag 13 februari 2011 01:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
c'om cos we are your friends, you never be alone aigain!!!
fanta is eigenlijk lievvvv is mijnen echte fok vriendquote:
Ragboer is ook wel beetje lief toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 01:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
fanta is eigenlijk lievvvv is mijnen echte fok vriend![]()
uhmm jawel. beutje wel.. maar vin jou lievverquote:Op zondag 13 februari 2011 01:22 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ragboer is ook wel beetje lief toch?
jij bent ook mijn echte Fok! dinnetjequote:Op zondag 13 februari 2011 01:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
fanta is eigenlijk lievvvv is mijnen echte fok vriend![]()
Ik heb geen skaipquote:
trouwen? of gelijk maar heten saks?quote:Op zondag 13 februari 2011 01:22 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jij bent ook mijn echte Fok! dinnetje
geen idee? maar komt je boy snuf in de SC live?quote:Op zondag 13 februari 2011 01:23 schreef Snuf. het volgende:
JOOJOJOJOJOJOJ HET IS JE BOY SNUF BAM
ik word gebeld op skype steeds waarom?
neuckseckz?quote:Op zondag 13 februari 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
trouwen? of gelijk maar heten saks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doe eerst maar stomende sex, trouwen kan altijd nog niewaarquote:Op zondag 13 februari 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
trouwen? of gelijk maar heten saks?
doe je goedquote:Op zondag 13 februari 2011 01:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo ik reageer hier ook maar fftjes weer
quote:Op zondag 13 februari 2011 01:24 schreef Snuf. het volgende:
Ik bedacht net een goede grap toen ik uit mijn werk naar huis fietste:
Hoe noem je 2 Duitsers die samen nee zeggen?ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Welk nummer?quote:Op zondag 13 februari 2011 01:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
HOE HEET DAT NUMMER VAN DE DIKKE LULLEN BAND OOK AL WEER?
ik hou nie zo van trouwen... moet dat?quote:Op zondag 13 februari 2011 01:24 schreef _Fanta het volgende:
[..]
doe eerst maar stomende sex, trouwen kan altijd nog niewaar
toon.. heerlijke sperzieboonquote:Op zondag 13 februari 2011 01:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
HOE HEET DAT NUMMER VAN DE DIKKE LULLEN BAND OOK AL WEER?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |