abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92831138
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 19:54 schreef RM-rf het volgende:

[..]

klopt:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dark_Side_of_the_Moon_(mockumentary)

als je echter die mockumentary goed bekeken hebt is dat juist een film óver media-manipulatie en hoe je beeldvorming juist als regisseur kunt beinvloedden door mensen te interviewen en hun antwoorden handig te versnijden of in een andere context te plaatsen...
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:59 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ach ja, dat is natuurlijk ook zo'n goedkoop trucje om te ontkennen dat je foute informatie geeft...

gewoon zelf erg vaag zijn waarnaar je verwijst, hooguit erg stelling dat je 'ergens' naar verwijst wat zou 'bewijzen' dat alles wat je zegt precies klopt, maar net niet duidelijke argumenten leveren, hooguit wat 'hints' die vrije interpretatie toelkaten....
Voordat je dat zegt, moet je eerst duidelijk erkennen dat jouw VOORLOPIGE of VOORBARIGE conclusie over mijn interpretatie TEN ONRECHTE was.

quote:
Goedkoop en doorzichtig retorisch trucje, Bankfurt ...
Hoe knap het verder ook is dat je het al een erg lange tijd doortrekt sind je op Fok! begon met die ene thread over 'electrische EMI-straling' in F&L en daar helemaal gefileerd werd toen bleek dat je wat vage en onduidelijke webpagina's half napraatte en copy-paste (en je zo dom was ook zelf duidelijk naar die externe links te verwijzen waar je je 'kennis' van overnam, nu laat je direkte links altijd weg om die fout niet nogmaals te maken en je eventuele tegenstanders materiaal te geven je beweringen te ontkrachten)
Blijf to the point en ON-topic s.v.p.

Ik sta nog steeds achter al mijn posts t.a.v. EMI-straling, hoewel dat een ander onderwerp is dan maanlandingen.

Dus ook met dit onderwerp t.a.v. mijn stellingname neem je VOORBARIGE conclusies, die bovendien ONTERECHT zijn.
pi_92831597
Bankfurt, je ontwijkt het antwoord dat ik vroeg.....

geef je bron dan, in plaats te iets te 'beweren' over iets dat jouw mening zou 'bewijzen' maar dat niet te willen onderbouwen.
niet enkel een spelletje 'blufpoker' hier spelen, als je wat beweert moet je ook met bewijzen komen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_92832623
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 19:21 schreef RM-rf het volgende:
Bankfurt, je ontwijkt het antwoord dat ik vroeg.....

geef je bron dan, in plaats te iets te 'beweren' over iets dat jouw mening zou 'bewijzen' maar dat niet te willen onderbouwen.
niet enkel een spelletje 'blufpoker' hier spelen, als je wat beweert moet je ook met bewijzen komen.
Ik speel geen blufpoker; maar in dit kaartspel zul je eerst moeten passen, omdat je bent uitgegleden over je eigen voorbarigheid. ;)
pi_92835179
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:38 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Wie zegt, of hoe concludeer jij dat ik deze bron zou hebben gebruikt ? :?

Welke bron heb je dan gebruikt?
pi_92835539
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 19:39 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik speel geen blufpoker; maar in dit kaartspel zul je eerst moeten passen, omdat je bent uitgegleden over je eigen voorbarigheid. ;)
Zolang je geen kaart gespeeld hebt, kan je helemaal niet meespelen BF.

De beurt is aan jou. Kaart/bron alstublieft.
pi_92845116
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 19:39 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

jaja vast wel hoor, mn jong ... komt er nog een bron of laat je op deze laffere manier de lezers weten welke 'betrouwbaarheid' je babbels hebben :)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_92850984
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:49 schreef RM-rf het volgende:

[..]

jaja vast wel hoor, mn jong ... komt er nog een bron of laat je op deze laffere manier de lezers weten welke 'betrouwbaarheid' je babbels hebben :)
Kom kom, niet zo lullig meteen, geef 'm een kans om een reactie te geven.
pi_92852737
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:29 schreef Gray het volgende:

[..]

Zolang je geen kaart gespeeld hebt, kan je helemaal niet meespelen BF.

De beurt is aan jou. Kaart/bron alstublieft.
Zou BF ook antwoorden met "Ga zelf maar zoeken?" >:)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_92852798
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:52 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Dat zijn inderdaad twee vragen die complotdenkers omtrent de maanlanding zullen moeten verklaren:

• Hoe komt die apparatuur daar?
• Waarom hebben de Russen met hun propagandamachine nooit lucht gekregen van deze fake landing, en als dat wel zo is, waarom hebben ze dit nooit massaal naar buiten gebracht?

Ik zou hier heel graag een goed antwoord op willen zien, in plaats van gebrabbel over "spraakomkeertechnieken".
Het opvallende was ook dat de voorstander die op mijn argumenten in ging alleen het stukje van de koude oorlog aanviel. Terwijl de sterkste argumenten toch de spiegels/vlag op de maan zijn.
  woensdag 16 februari 2011 @ 08:59:26 #85
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_92855683
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 19:54 schreef RM-rf het volgende:

[..]

klopt:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dark_Side_of_the_Moon_(mockumentary)

als je echter die mockumentary goed bekeken hebt is dat juist een film óver media-manipulatie en hoe je beeldvorming juist als regisseur kunt beinvloedden door mensen te interviewen en hun antwoorden handig te versnijden of in een andere context te plaatsen...

Die hele Moon-landings-hoax is juist ooit begonnen als poging te bewijzen dat je mensen in de meest onzinnige 'complot-theorie' kunt laten geloven, als je hen maar genoeg beelden voorlegt met bijgevoegde 'verklaring' wat ze daarin zouden moeten zien (hoe onwaarschijnlijk dat ook is, zolang het maar erg 'dwingend' verteld wordt) en vooral dat ze hetgeen moeten geloven wat die mensen die zulke beelden 'interpreteren' willen dat ze geloven.

Grappig genoeg ook een beetje de stijl zoals jij zélf graag post, net alsof jij het beter weet en mensen vooral kritiekloos zouden moeten aannemen alles wat jij 'roeptoetert'.
Die hele moon-landing hoax is juist gemaakt om te ridiculiseren.
Het heeft zn werk goed gedaan en de genialiteit dat de mensen die er bij betrokken waren ook zijn gebruikt in de interviews met aan het einde nog een lachwekkende ondertoon naar mensen die hun twijfels hebben..
Geniale psychologishe oorlogvoering..
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_92859107
quote:
13s.gif Op woensdag 16 februari 2011 08:59 schreef Ticker het volgende:

[..]

Die hele moon-landing hoax is juist gemaakt om te ridiculiseren.
Het heeft zn werk goed gedaan en de genialiteit dat de mensen die er bij betrokken waren ook zijn gebruikt in de interviews met aan het einde nog een lachwekkende ondertoon naar mensen die hun twijfels hebben..
Geniale psychologishe oorlogvoering..
Inclusief alle mensen die er bij betrokken waren correct achteruit leren spreken. Indrukwekkend.
  woensdag 16 februari 2011 @ 11:31:19 #87
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_92859720
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 19:37 schreef Bankfurt het volgende:
Henry Kissinger heeft allang toegegeven "de maanlandingen" van 20 juli 1969 gefaked waren.
w/
Kissinger. Lid geweest van de Amerikaanse regering. Op de achtergrond een enorm invloedrijk persoon in de politiek geweest daarna. Het soort figuur dus dat mensen als jij in elke andere post wantrouwen, voor leugenaar uitmaken, lid van de Iluminati, Bilderberg groep, reptilians, en noem maar op. Zo leuk als mensen als jij zichzelf in voet schieten. Met een bazooka.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_92863324
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 00:31 schreef Gray het volgende:

[..]

Kom kom, niet zo lullig meteen, geef 'm een kans om een reactie te geven.
ik wil graag dat hij antwoord geeft, maar heb hem nu al driemaal gevraagd en evenvaak ontwijkt hij het antwoord...

dus nog één keer:
Bankfurt post alsjeblieft je bron dat Kssinger kennelijk ook 'buiten' die satirische documentaire 'Dark Side of The Moon', zou hebben gezegd dat de maanlanding fake is...

Dat Kissinger (en andere betrokken als Donald Rumsfeld, Alexander Haig en bv Buzz Aldrin) daarover spraken in de documtaire Dark Side of The Moon dat doen is inderdaad een feit, maar dat was nu juist zélf gestaged en fake, om te bewijzen hoe zulke informatie uit interviews 'manipuleerbaar' is door een 'regisseur'...

Enkel beweer jij dat je nog schijnbaar een andere bron hebt waar Kisinger dat nogmaals zou beweren, maar dan gemeend; Nu ja, kom dan eens met je bron, alsjeblieft
  woensdag 16 februari 2011 @ 13:48:13 #89
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_92864562
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:11 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ik wil graag dat hij antwoord geeft, maar heb hem nu al driemaal gevraagd en evenvaak ontwijkt hij het antwoord...

dus nog één keer:
Bankfurt post alsjeblieft je bron dat Kssinger kennelijk ook 'buiten' die satirische documentaire 'Dark Side of The Moon', zou hebben gezegd dat de maanlanding fake is...

Dat Kissinger (en andere betrokken als Donald Rumsfeld, Alexander Haig en bv Buzz Aldrin) daarover spraken in de documtaire Dark Side of The Moon dat doen is inderdaad een feit, maar dat was nu juist zélf gestaged en fake, om te bewijzen hoe zulke informatie uit interviews 'manipuleerbaar' is door een 'regisseur'...

Enkel beweer jij dat je nog schijnbaar een andere bron hebt waar Kisinger dat nogmaals zou beweren, maar dan gemeend; Nu ja, kom dan eens met je bron, alsjeblieft
It will be a cold day in hell.... :Z
I follow you......but not on Twitter
pi_92864724
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:11 schreef RM-rf het volgende:

[..]

dus nog één keer:

Prima, zo kan het dus ook. :)
pi_92867885
Volgens mij zijn Trufknab en Ejkeibmal een beetje ontvoerd door aliens of de Illuminaten.. Ze weten teveel. :P
pi_92876290
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 01:32 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Zou BF ook antwoorden met "Ga zelf maar zoeken?" >:)
Bedankt voor jouw advies ! :D
pi_92887623
2 woorden.

Het onderbewustzijn.
If not now, then when.
pi_92905689
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
2 woorden.

Het onderbewustzijn.
Wat is daarmee?
pi_92907527
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 18:12 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Waar je jezelf dus niet bepaald geloofwaardig of geschikt voor discussie mee maakt. ;)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_92907751
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 18:12 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dat is dus precies het antwoord dat laf en ontwijkend is ....

Bankfurt... JIj komt eerst met beweringen over Kissinger en dat die 'zou hebben toegegeven dat de maanlanding een hoax zou zijn'...

Ik heb daarvan aangegeven dat dat inderdaad zo is, maar enkel als deel van een stairische documentaire, 'Dark Side of the Moon'.....
die inderdaad erover gaat dat de maanlanding fout is en ook Kissinger zélf daarin openlijk praat over hoe het gestaged werd (maar juist dat allemaal 'gespeeld' is).

Jij ontkende dat vervolgens en beweert 'dat jij weet van een andere situatie waarin Kissinger openlijk dat zou hebben toegegeven in een interview en ook dat dat Interview openlijk op Internet te vinden is'.....

Dan te gaan roepen dat je geen direkte link daarnaarte wilt geven is volgens mij gewoon een laffe manier te ontkennen dat je die link helemaal niet hebt en gewoon uit je nek aan het lullen was... toch, Bankfurt?

dus, geef die link maar gewoon wél die jij beweert te hebben, en probeer niet steeds op zo'n slappe manier de bal van je weg te spelen naar een ander toe.
  donderdag 17 februari 2011 @ 12:24:44 #97
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_92910051
Ik zou wel eens willen horen waarom Kissinger in elk ander onderwerp als lid van de onbetrouwbare elite wordt opgevoerd, en nu opeens dus DE bron van waarheid is voor Bankfurt en consorten.
Doe eens niet zo laf en ga hier eens op in?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_92916744
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 12:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik zou wel eens willen horen waarom Kissinger in elk ander onderwerp als lid van de onbetrouwbare elite wordt opgevoerd, en nu opeens dus DE bron van waarheid is voor Bankfurt en consorten.
Doe eens niet zo laf en ga hier eens op in?
Omdat hij de ene keer vooruit, en de andere keer achteruit praat.
Dat is toch ook het item!
pi_92917663
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 14:50 schreef IBAZ het volgende:

[..]

Omdat hij de ene keer vooruit, en de andere keer achteruit praat.
Dat is toch ook het item!
nee hoor, in de door Lambiekje gepostte informatie gaat het helemaal niet over Kissinger...

het is Bankfurt zélf die het eerst aankomt met Kissinger :
quote:
Op maandag 14 februari 2011 19:37 schreef Bankfurt het volgende:
Henry Kissinger heeft allang toegegeven "de maanlandingen" van 20 juli 1969 gefaked waren.

w/
Spraakomkeer techniek bewijst dat maanlandingen nep waren
dat is de eerste keer dat die genoemd wordt (wel wordt er al eerder naar die Dark Side of The Moon mockumentairy gelinked)

de orospronkelijke beweringen van David Oates zijn gebaseerd op opname's van bv astronauten (Buzz Aldrin, Neill Armstrong) en mensen van het vluchtcentrum in Houston en bv president Nixon:
http://www.reversespeech.com/moonhoax.htm

[ Bericht 5% gewijzigd door RM-rf op 17-02-2011 15:14:58 ]
pi_92921843
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:19 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Dat is dus precies het antwoord dat laf en ontwijkend is ....

Bankfurt... JIj komt eerst met beweringen over Kissinger en dat die 'zou hebben toegegeven dat de maanlanding een hoax zou zijn'...

Ik heb daarvan aangegeven dat dat inderdaad zo is, maar enkel als deel van een stairische documentaire, 'Dark Side of the Moon'.....
die inderdaad erover gaat dat de maanlanding fout is en ook Kissinger zélf daarin openlijk praat over hoe het gestaged werd (maar juist dat allemaal 'gespeeld' is).

Jij ontkende dat vervolgens en beweert 'dat jij weet van een andere situatie waarin Kissinger openlijk dat zou hebben toegegeven in een interview en ook dat dat Interview openlijk op Internet te vinden is'.....

Dan te gaan roepen dat je geen direkte link daarnaarte wilt geven is volgens mij gewoon een laffe manier te ontkennen dat je die link helemaal niet hebt en gewoon uit je nek aan het lullen was... toch, Bankfurt?

dus, geef die link maar gewoon wél die jij beweert te hebben, en probeer niet steeds op zo'n slappe manier de bal van je weg te spelen naar een ander toe.
Joh, dat is echt teveel moeite. Bankfurt heeft zichzelf toch allang gediskwalificeerd?
Waar is Lambiekje eigenlijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')