Wijs dat eens even aan...quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:05 schreef Disana het volgende:
Je vond jouw mening belangrijker dan de mijne.
Ik sympathiseer met die beweging zonder jou aan te vallen. Jij valt mij aan en sneert omdat ik een mening over die beweging heb. Zie je het verschil.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het infantiele geblèr van de "minder knappe" Italiaanse vrouw steunen is echter wel sympathiek?
Ach gut... Geen liefde gehad van je moeder? Geen wonder dat je zo verzuurd bent!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:38 schreef Ringo het volgende:
Zijn hier sommige mannen teveel door hun moeder vertroeteld?
Ja, het is toch ook jouw mening ook of niet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik sympathiseer met die beweging zonder jou aan te vallen. Jij valt mij aan en sneert omdat ik een mening over die beweging heb. Zie je het verschil.
Dat lijkt mij dan weer het andere uiterste.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:41 schreef Disana het volgende:
Het begint hier een beetje lelijk te worden. Kennelijk is het moeilijk dat een vrouw geen bewondering heeft voor de infantiele escapades van een oude man in Italië.
Zie je het verschil? Ik vind het boeiend dat de vrouwen daar in opstand komen. Jij valt mij op die interesse aan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, het is toch ook jouw mening ook of niet?
Eigenlijk is het een mooi voorbeeld van (oude) vooroordelen. Oude mannen die van jonge meisjes houden, jonge meisjes die heel veel van geld (of macht, maar met het 1 komt het ander ook wel) houden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:45 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
je hoeft er ook geen bewondering voor te hebben,.. maar het is misschien wel een beetje begrijpelijk...
kun je het af of goedkeuren, die vent wil gewoon jonge k*t en daar zorgt ie dan voor.
Wat er belangrijker was, was dat ik het over de media had en jij reageert met "je weet kennelijk niet waar de demonstratie om gaat (of iets in die orde, ik doe het even uit mijn hoofd)". Waar die demonstratie om gaat is helemaal niet relevant als het gaat om de beoordeling van de media.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:49 schreef Disana het volgende:
'maar belangrijker, ik heb het dus over de media'
'Mubarak is weg - nu Berlusconi nog'
ben ik met je eens... vrouwen vallen op macht en geld, en berlusconi valt op jonge vrouwen (ja iemand van 17 is gewoon een jonge vrouw, ze verdiend immers der eigen centjes)quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:50 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een mooi voorbeeld van (oude) vooroordelen. Oude mannen die van jonge meisjes houden, jonge meisjes die heel veel van geld houden.
Als ik op die leeftijd was en in die positie deed ik het waarschijnlijk ook, maar ik zou even wachten tot ze 18 was. Ik ben niet zo hypocriet om te zeggen dat ik dat nooit zou doen
Is dat het enige criterium waarop jij vrouwen beoordeelt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mannen beoordelen vrouwen nu eenmaal op hun uiterlijk. Wat dat betreft zijn het net vrouwen!
Ik zit in dezelfde positie en dus ben ik veroordeeld tot 1 smaak ijsquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:54 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
ik heb helaas geen macht noch geld,.. misschien als ik later groot ben
Dat jij het over de media had, was helemaal niet belangrijker. Je bleef inhaken op mijn posts over de vrouwenopstand en probeerde de discussie te verleggen naar de vraag of oude mannen dan niet van jonge vrouwen mogen houden. Die discussie heeft mijn interesse niet en vind ik zeker niet belangrijker dan het gegeven dat een miljoen vrouwen hebben geprotesteerd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat er belangrijker was, was dat ik het over de media had en jij reageert met "je weet kennelijk niet waar de demonstratie om gaat (of iets in die orde, ik doe het even uit mijn hoofd)". Waar die demonstratie om gaat is helemaal niet relevant als het gaat om de beoordeling van de media.
Ik ben de laatste om te stellen dat mijn mening per definitie belangrijker is. Ook al ben ik dan een man en jij maar een vrouw.
je wilt toch geen vrouw met inhoud? die zijn strontvervelend... zie alle vrouwelijke posts hierbovenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:55 schreef Ringo het volgende:
[..]
Is dat het enige criterium waarop jij vrouwen beoordeelt?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:56 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
[..]
je wilt toch geen vrouw met inhoud? die zijn strontvervelend... zie alle vrouwelijke posts hierboven
hoezo OOK tof?? en ACHTTIEN?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:57 schreef Ringo het volgende:
Tja, die cafépraat vond ik ook tof toen ik achttien was. Al geloofde ik er toen natuurlijk al geen snars van.
Vooroordelen komen iha ook ergens vandaan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:50 schreef Boris_Karloff het volgende:
Eigenlijk is het een mooi voorbeeld van (oude) vooroordelen. Oude mannen die van jonge meisjes houden, jonge meisjes die heel veel van geld houden.
Als ik op die leeftijd was en in die positie deed ik het waarschijnlijk ook (wat is anders de reden om tijdens je leven zoveel geld te verdienen, je moet er ook van genieten), maar ik zou even wachten tot ze 18 was. Ik ben niet zo hypocriet om te zeggen dat ik dat nooit zou doen
Nee, natuurlijk niet. Maar dat staat er ook niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:55 schreef Ringo het volgende:
Is dat het enige criterium waarop jij vrouwen beoordeelt?
Je zet jezelf al in die hoek door zo te reageren op het "mode-model" van de vrouw in Italië.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:02 schreef Disana het volgende:
Best wel triest zoals hier wordt gereageerd. Bij gebrek aan argumenten en met een grote dosis onvermogen en frustratie ga je een vrouw met een mening maar met malle sneertjes en vooroordelen in de hoek zetten.
Best apart dat, naar ik aanneem goed opgeleide, Hollandse mannen zich zo identificeren met zo'n achterlijke oude bok in Italië.
je snapt toch best dat de meerderheid hier niets van meent? of ben je soms blondquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:02 schreef Disana het volgende:
Best wel triest zoals hier wordt gereageerd. Bij gebrek aan argumenten en met een grote dosis onvermogen en frustratie ga je een vrouw met een mening maar met malle sneertjes en vooroordelen in de hoek zetten.
Best apart dat, naar ik aanneem goed opgeleide, Hollandse mannen zich zo identificeren met zo'n achterlijke oude bok in Italië.
Waarom is interesse voor een vrouwenopstand in Italië een hoek? Volgens mij moet jij nog veel leren over een normale omgang tussen man en vrouwquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je zet jezelf al in die hoek door zo te reageren op het "mode-model" van de vrouw in Italië.
Je mening ging wel wat verder dan "interesse".quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom is interesse voor een vrouwenopstand in Italië een hoek? Volgens mij moet jij nog veel leren over een normale omgang tussen man en vrouw
Ik begrijp dus dat jij van mening bent dat jij het onderwerp hier moet bepalen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:56 schreef Disana het volgende:
Dat jij het over de media had, was helemaal niet belangrijker. Je bleef inhaken op mijn posts over de vrouwenopstand en probeerde de discussie te verleggen naar de vraag of oude mannen dan niet van jonge vrouwen mogen houden. Die discussie heeft mijn interesse niet en vind ik zeker niet belangrijker dan het gegeven dat een miljoen vrouwen hebben geprotesteerd.
Ach ja, er zijn modellen die miljoenen per jaar vangen met iets waar ze niets noemenswaardig voor hoeven te doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:30 schreef Disana het volgende:
1 miljoen vrouwen zouden hebben geprotesteerd. Voor ruimte, werk en waardigheid.
Er zijn vrouwen die 12.000 per maand verdienen met mooi zijn in de regering en raden.
Jammer dat de discussie niet ging zoals je wildequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik begrijp dus dat jij van mening bent dat jij het onderwerp hier moet bepalen?
Ben je nou helemaal!
En wat jij kennelijk niet kan begrijpen is dat belangrijker was hetgeen achter de dubbele punt stond... Dat was belangrijker dan wat ik daarboven schreef!!!
Leer eens lezen!
Welja. Je veroordeelt hem niet vanwege zijn sexuele activiteiten, DUS indentificeer je je met hem?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:02 schreef Disana het volgende:
Ze is vrouw, die zijn daar wat gevoeliger voor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
Welja. Je veroordeelt hem niet vanwege zijn sexuele activiteiten, DUS indentificeer je je met hem?
Je zou ook eens toegeven dat je in je blinde woede gewoon niet hebt gelezen wat er staat...quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:09 schreef Disana het volgende:
Jammer dat de discussie niet ging zoals je wilde
Dat vind ik toch wat anders. Bovendien is modellenwerk keihard werken dus die vrouwen doen gewoon waar ze goed in zijn en verdienen hun geld.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:09 schreef waht het volgende:
[..]
Ach ja, er zijn modellen die miljoenen per jaar vangen met iets waar ze niets noemenswaardig voor hoeven te doen.
De vrije markt heeft gesproken.
LOLquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je zou ook eens toegeven dat je in je blinde woede gewoon niet hebt gelezen wat er staat...
In Nederland hebben we daar de allochtonen voor, nou dan liever een wulpse vrouw hoor. Doe je mij als maatschappij toch iets meer deugd mee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar er zitten vrouwen zonder kwalificaties op allerlei posities in de regering, in raden, in besturen. Daar worden ze door Berlusconi neergezet - omdat ze mooi zijn. Die vrouwen horen niet op die posities en je doet de maatschappij er geen deugd mee.
Wat is normaal? De door ons ontwikkelde manier, of de manier waarop ze in Afrikaanse stammen met elkaar omgaan, of miscshien hoe het in Afghanistan geregeld is. Normaal is relatief aan waar je opgegroeid bent.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom is interesse voor een vrouwenopstand in Italië een hoek? Volgens mij moet jij nog veel leren over een normale omgang tussen man en vrouw
mooie vrouwen kunnen veel voor elkaar krijgen,... misschien niet zo gek dat berlusconi ze die baantjes geeft, zolang ze zijn belangen maar behartigen....quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wat anders. Bovendien is modellenwerk keihard werken dus die vrouwen doen gewoon waar ze goed in zijn en verdienen hun geld.
Maar er zitten vrouwen zonder kwalificaties op allerlei posities in de regering, in raden, in besturen. Daar worden ze door Berlusconi neergezet - omdat ze mooi zijn. Die vrouwen horen niet op die posities en je doet de maatschappij er geen deugd mee.
Wat heb jij liever? Dat je aan het loket, in de rechtbank, op het politiebureau, te maken hebt met een gekwalificeerde kracht, of dat er een dom blondje stupide staat te lachen en er een zootje van maakt. Ik weet wel waar ik voor kies.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:17 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
[..]
mooie vrouwen kunnen veel voor elkaar krijgen,... misschien niet zo gek dat berlusconi ze die baantjes geeft, zolang ze zijn belangen maar behartigen....
Doe mij dat lekkere wijf maar, want in NL is onkunde ook de norm.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:19 schreef Disana het volgende:
Wat heb jij liever? Dat je aan het loket, in de rechtbank, op het politiebureau, te maken hebt met een gekwalificeerde kracht, of dat er een dom blondje stupide staat te lachen en er een zootje van maakt. Ik weet wel waar ik voor kies.
Wat ben jij toch ook een in het rond pissende hond.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In Nederland hebben we daar de allochtonen voor, nou dan liever een wulpse vrouw hoor. Doe je mij als maatschappij toch iets meer deugd mee.
Mijn habitat afbakenen heet dat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een in het rond pissende hond.
uiteraard dat eerste (als het dan ook nog eens mooie vrouwen zijn is dat natuurlijk mooi meegenomen), maar wat ik bedoel is dat berlusconi die mooie vrouwen misschien gebruikt om ze dingen voor elkaar te laten krijgen bij andere zielige oude mannetjes in de regering..(waarschijnlijk ook allemaal vriendjes van berlusconi). snapje?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat heb jij liever? Dat je aan het loket, in de rechtbank, op het politiebureau, te maken hebt met een gekwalificeerde kracht, of dat er een dom blondje stupide staat te lachen en er een zootje van maakt. Ik weet wel waar ik voor kies.
Dat zeg ik, een hond die in het rond pist.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn habitat afbakenen heet dat.
Tja, in Italie zijn nou eenmaal meer teefjes.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:24 schreef Ringo het volgende:
Dat zeg ik, een hond die in het rond pist.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Doe mij dat lekkere wijf maar, want in NL is onkunde ook de norm.
Precies!quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:26 schreef Tijn het volgende:
Wel grappig dat het uiteindelijk dat vrouwengedoe is wat Silvio gaat nekken. Net zoals Al Capone uiteindelijk is veroordeeld vanwege belastingfraude.
Ik vind het niet zo slim eigenlijk, het is gewoon een kwestie van macht en die heeft hij toevallig (en al veel te lang). En al zou het slim zijn, feit blijft dat hij zijn land ermee benadeelt. Daar is niets bewonderenswaardigs aan toch.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:23 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
[..]
uiteraard dat eerste (als het dan ook nog eens mooie vrouwen zijn is dat natuurlijk mooi meegenomen), maar wat ik bedoel is dat berlusconi die mooie vrouwen misschien gebruikt om ze dingen voor elkaar te laten krijgen bij andere zielige oude mannetjes in de regering..(waarschijnlijk ook allemaal vriendjes van berlusconi). snapje?
ik zeg gewoon dat het in dat opzicht wel een slimme zet is van berlusconi
Kennelijk heeft hij al die tijd voldoende stemmen gekregen om die macht te krijgen. Waarom denk jij als Hollander dat jij beter weet wat goed is voor Italia dan Italianen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:29 schreef Disana het volgende:
Ik vind het niet zo slim eigenlijk, het is gewoon een kwestie van macht en die heeft hij toevallig (en al veel te lang). En al zou het slim zijn, feit blijft dat hij zijn land ermee benadeelt. Daar is niets bewonderenswaardigs aan toch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |