Ik begrijp dus dat jij van mening bent dat jij het onderwerp hier moet bepalen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:56 schreef Disana het volgende:
Dat jij het over de media had, was helemaal niet belangrijker. Je bleef inhaken op mijn posts over de vrouwenopstand en probeerde de discussie te verleggen naar de vraag of oude mannen dan niet van jonge vrouwen mogen houden. Die discussie heeft mijn interesse niet en vind ik zeker niet belangrijker dan het gegeven dat een miljoen vrouwen hebben geprotesteerd.
Ach ja, er zijn modellen die miljoenen per jaar vangen met iets waar ze niets noemenswaardig voor hoeven te doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:30 schreef Disana het volgende:
1 miljoen vrouwen zouden hebben geprotesteerd. Voor ruimte, werk en waardigheid.
Er zijn vrouwen die 12.000 per maand verdienen met mooi zijn in de regering en raden.
Jammer dat de discussie niet ging zoals je wildequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik begrijp dus dat jij van mening bent dat jij het onderwerp hier moet bepalen?
Ben je nou helemaal!
En wat jij kennelijk niet kan begrijpen is dat belangrijker was hetgeen achter de dubbele punt stond... Dat was belangrijker dan wat ik daarboven schreef!!!
Leer eens lezen!
Welja. Je veroordeelt hem niet vanwege zijn sexuele activiteiten, DUS indentificeer je je met hem?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:02 schreef Disana het volgende:
Best apart dat, naar ik aanneem goed opgeleide, Hollandse mannen zich zo identificeren met zo'n achterlijke oude bok in Italië.
Ze is vrouw, die zijn daar wat gevoeliger voor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
Welja. Je veroordeelt hem niet vanwege zijn sexuele activiteiten, DUS indentificeer je je met hem?
Je zou ook eens toegeven dat je in je blinde woede gewoon niet hebt gelezen wat er staat...quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:09 schreef Disana het volgende:
Jammer dat de discussie niet ging zoals je wilde
Dat vind ik toch wat anders. Bovendien is modellenwerk keihard werken dus die vrouwen doen gewoon waar ze goed in zijn en verdienen hun geld.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:09 schreef waht het volgende:
[..]
Ach ja, er zijn modellen die miljoenen per jaar vangen met iets waar ze niets noemenswaardig voor hoeven te doen.
De vrije markt heeft gesproken.
LOLquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je zou ook eens toegeven dat je in je blinde woede gewoon niet hebt gelezen wat er staat...
In Nederland hebben we daar de allochtonen voor, nou dan liever een wulpse vrouw hoor. Doe je mij als maatschappij toch iets meer deugd mee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar er zitten vrouwen zonder kwalificaties op allerlei posities in de regering, in raden, in besturen. Daar worden ze door Berlusconi neergezet - omdat ze mooi zijn. Die vrouwen horen niet op die posities en je doet de maatschappij er geen deugd mee.
Wat is normaal? De door ons ontwikkelde manier, of de manier waarop ze in Afrikaanse stammen met elkaar omgaan, of miscshien hoe het in Afghanistan geregeld is. Normaal is relatief aan waar je opgegroeid bent.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom is interesse voor een vrouwenopstand in Italië een hoek? Volgens mij moet jij nog veel leren over een normale omgang tussen man en vrouw
mooie vrouwen kunnen veel voor elkaar krijgen,... misschien niet zo gek dat berlusconi ze die baantjes geeft, zolang ze zijn belangen maar behartigen....quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wat anders. Bovendien is modellenwerk keihard werken dus die vrouwen doen gewoon waar ze goed in zijn en verdienen hun geld.
Maar er zitten vrouwen zonder kwalificaties op allerlei posities in de regering, in raden, in besturen. Daar worden ze door Berlusconi neergezet - omdat ze mooi zijn. Die vrouwen horen niet op die posities en je doet de maatschappij er geen deugd mee.
Wat heb jij liever? Dat je aan het loket, in de rechtbank, op het politiebureau, te maken hebt met een gekwalificeerde kracht, of dat er een dom blondje stupide staat te lachen en er een zootje van maakt. Ik weet wel waar ik voor kies.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:17 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
[..]
mooie vrouwen kunnen veel voor elkaar krijgen,... misschien niet zo gek dat berlusconi ze die baantjes geeft, zolang ze zijn belangen maar behartigen....
Doe mij dat lekkere wijf maar, want in NL is onkunde ook de norm.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:19 schreef Disana het volgende:
Wat heb jij liever? Dat je aan het loket, in de rechtbank, op het politiebureau, te maken hebt met een gekwalificeerde kracht, of dat er een dom blondje stupide staat te lachen en er een zootje van maakt. Ik weet wel waar ik voor kies.
Wat ben jij toch ook een in het rond pissende hond.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In Nederland hebben we daar de allochtonen voor, nou dan liever een wulpse vrouw hoor. Doe je mij als maatschappij toch iets meer deugd mee.
Mijn habitat afbakenen heet dat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een in het rond pissende hond.
uiteraard dat eerste (als het dan ook nog eens mooie vrouwen zijn is dat natuurlijk mooi meegenomen), maar wat ik bedoel is dat berlusconi die mooie vrouwen misschien gebruikt om ze dingen voor elkaar te laten krijgen bij andere zielige oude mannetjes in de regering..(waarschijnlijk ook allemaal vriendjes van berlusconi). snapje?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat heb jij liever? Dat je aan het loket, in de rechtbank, op het politiebureau, te maken hebt met een gekwalificeerde kracht, of dat er een dom blondje stupide staat te lachen en er een zootje van maakt. Ik weet wel waar ik voor kies.
Dat zeg ik, een hond die in het rond pist.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn habitat afbakenen heet dat.
Tja, in Italie zijn nou eenmaal meer teefjes.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:24 schreef Ringo het volgende:
Dat zeg ik, een hond die in het rond pist.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Doe mij dat lekkere wijf maar, want in NL is onkunde ook de norm.
Precies!quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:26 schreef Tijn het volgende:
Wel grappig dat het uiteindelijk dat vrouwengedoe is wat Silvio gaat nekken. Net zoals Al Capone uiteindelijk is veroordeeld vanwege belastingfraude.
Ik vind het niet zo slim eigenlijk, het is gewoon een kwestie van macht en die heeft hij toevallig (en al veel te lang). En al zou het slim zijn, feit blijft dat hij zijn land ermee benadeelt. Daar is niets bewonderenswaardigs aan toch.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:23 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
[..]
uiteraard dat eerste (als het dan ook nog eens mooie vrouwen zijn is dat natuurlijk mooi meegenomen), maar wat ik bedoel is dat berlusconi die mooie vrouwen misschien gebruikt om ze dingen voor elkaar te laten krijgen bij andere zielige oude mannetjes in de regering..(waarschijnlijk ook allemaal vriendjes van berlusconi). snapje?
ik zeg gewoon dat het in dat opzicht wel een slimme zet is van berlusconi
Kennelijk heeft hij al die tijd voldoende stemmen gekregen om die macht te krijgen. Waarom denk jij als Hollander dat jij beter weet wat goed is voor Italia dan Italianen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:29 schreef Disana het volgende:
Ik vind het niet zo slim eigenlijk, het is gewoon een kwestie van macht en die heeft hij toevallig (en al veel te lang). En al zou het slim zijn, feit blijft dat hij zijn land ermee benadeelt. Daar is niets bewonderenswaardigs aan toch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |