abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92914829
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:56 schreef Disana het volgende:

Dat jij het over de media had, was helemaal niet belangrijker. Je bleef inhaken op mijn posts over de vrouwenopstand en probeerde de discussie te verleggen naar de vraag of oude mannen dan niet van jonge vrouwen mogen houden. Die discussie heeft mijn interesse niet en vind ik zeker niet belangrijker dan het gegeven dat een miljoen vrouwen hebben geprotesteerd.
Ik begrijp dus dat jij van mening bent dat jij het onderwerp hier moet bepalen?

Ben je nou helemaal!

En wat jij kennelijk niet kan begrijpen is dat belangrijker was hetgeen achter de dubbele punt stond... Dat was belangrijker dan wat ik daarboven schreef!!!

Leer eens lezen!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_92914846
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 23:30 schreef Disana het volgende:
1 miljoen vrouwen zouden hebben geprotesteerd. Voor ruimte, werk en waardigheid.

Er zijn vrouwen die 12.000 per maand verdienen met mooi zijn in de regering en raden.
Ach ja, er zijn modellen die miljoenen per jaar vangen met iets waar ze niets noemenswaardig voor hoeven te doen.
De vrije markt heeft gesproken.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  † In Memoriam † donderdag 17 februari 2011 @ 14:09:52 #228
137949 Disana
pi_92914871
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:08 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik begrijp dus dat jij van mening bent dat jij het onderwerp hier moet bepalen?

Ben je nou helemaal!

En wat jij kennelijk niet kan begrijpen is dat belangrijker was hetgeen achter de dubbele punt stond... Dat was belangrijker dan wat ik daarboven schreef!!!

Leer eens lezen!
Jammer dat de discussie niet ging zoals je wilde :)
pi_92914907
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:02 schreef Disana het volgende:
Best apart dat, naar ik aanneem goed opgeleide, Hollandse mannen zich zo identificeren met zo'n achterlijke oude bok in Italië.
Welja. Je veroordeelt hem niet vanwege zijn sexuele activiteiten, DUS indentificeer je je met hem? :')
pi_92914941
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:10 schreef DS4 het volgende:

[..]

Welja. Je veroordeelt hem niet vanwege zijn sexuele activiteiten, DUS indentificeer je je met hem? :')
Ze is vrouw, die zijn daar wat gevoeliger voor.

En nu word ik vast weer als seksist neergezet, maar 't is gewoon zo.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92914945
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:09 schreef Disana het volgende:

Jammer dat de discussie niet ging zoals je wilde :)
Je zou ook eens toegeven dat je in je blinde woede gewoon niet hebt gelezen wat er staat...
pi_92914962
ik bekijk het eigenlijk gewoon vanuit zijn standpunt,.. kan ook heeft niets met identificeren te maken dacht ik zo
  † In Memoriam † donderdag 17 februari 2011 @ 14:13:13 #233
137949 Disana
pi_92915019
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:09 schreef waht het volgende:

[..]

Ach ja, er zijn modellen die miljoenen per jaar vangen met iets waar ze niets noemenswaardig voor hoeven te doen.
De vrije markt heeft gesproken.
Dat vind ik toch wat anders. Bovendien is modellenwerk keihard werken dus die vrouwen doen gewoon waar ze goed in zijn en verdienen hun geld.

Maar er zitten vrouwen zonder kwalificaties op allerlei posities in de regering, in raden, in besturen. Daar worden ze door Berlusconi neergezet - omdat ze mooi zijn. Die vrouwen horen niet op die posities en je doet de maatschappij er geen deugd mee.
  † In Memoriam † donderdag 17 februari 2011 @ 14:14:23 #234
137949 Disana
pi_92915078
quote:
13s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:11 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je zou ook eens toegeven dat je in je blinde woede gewoon niet hebt gelezen wat er staat...
LOL
pi_92915083
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:13 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar er zitten vrouwen zonder kwalificaties op allerlei posities in de regering, in raden, in besturen. Daar worden ze door Berlusconi neergezet - omdat ze mooi zijn. Die vrouwen horen niet op die posities en je doet de maatschappij er geen deugd mee.
In Nederland hebben we daar de allochtonen voor, nou dan liever een wulpse vrouw hoor. Doe je mij als maatschappij toch iets meer deugd mee.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92915199
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:07 schreef Disana het volgende:

[..]

Waarom is interesse voor een vrouwenopstand in Italië een hoek? Volgens mij moet jij nog veel leren over een normale omgang tussen man en vrouw :)
Wat is normaal? De door ons ontwikkelde manier, of de manier waarop ze in Afrikaanse stammen met elkaar omgaan, of miscshien hoe het in Afghanistan geregeld is. Normaal is relatief aan waar je opgegroeid bent.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_92915219
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:13 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat vind ik toch wat anders. Bovendien is modellenwerk keihard werken dus die vrouwen doen gewoon waar ze goed in zijn en verdienen hun geld.

mooie vrouwen kunnen veel voor elkaar krijgen,... misschien niet zo gek dat berlusconi ze die baantjes geeft, zolang ze zijn belangen maar behartigen....
  † In Memoriam † donderdag 17 februari 2011 @ 14:19:53 #238
137949 Disana
pi_92915314
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:17 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

mooie vrouwen kunnen veel voor elkaar krijgen,... misschien niet zo gek dat berlusconi ze die baantjes geeft, zolang ze zijn belangen maar behartigen....
Wat heb jij liever? Dat je aan het loket, in de rechtbank, op het politiebureau, te maken hebt met een gekwalificeerde kracht, of dat er een dom blondje stupide staat te lachen en er een zootje van maakt. Ik weet wel waar ik voor kies.
pi_92915366
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:19 schreef Disana het volgende:

Wat heb jij liever? Dat je aan het loket, in de rechtbank, op het politiebureau, te maken hebt met een gekwalificeerde kracht, of dat er een dom blondje stupide staat te lachen en er een zootje van maakt. Ik weet wel waar ik voor kies.
Doe mij dat lekkere wijf maar, want in NL is onkunde ook de norm.
  donderdag 17 februari 2011 @ 14:22:24 #240
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_92915420
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:14 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

In Nederland hebben we daar de allochtonen voor, nou dan liever een wulpse vrouw hoor. Doe je mij als maatschappij toch iets meer deugd mee.
Wat ben jij toch ook een in het rond pissende hond.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_92915437
quote:
7s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:22 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wat ben jij toch ook een in het rond pissende hond.
Mijn habitat afbakenen heet dat.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92915486
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:19 schreef Disana het volgende:

[..]

uiteraard dat eerste (als het dan ook nog eens mooie vrouwen zijn is dat natuurlijk mooi meegenomen), maar wat ik bedoel is dat berlusconi die mooie vrouwen misschien gebruikt om ze dingen voor elkaar te laten krijgen bij andere zielige oude mannetjes in de regering..(waarschijnlijk ook allemaal vriendjes van berlusconi). snapje?

ik zeg gewoon dat het in dat opzicht wel een slimme zet is van berlusconi 8-)
  donderdag 17 februari 2011 @ 14:24:01 #243
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_92915487
quote:
7s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:22 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Mijn habitat afbakenen heet dat.
Dat zeg ik, een hond die in het rond pist.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_92915509
quote:
7s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:24 schreef Ringo het volgende:
Dat zeg ik, een hond die in het rond pist.
Tja, in Italie zijn nou eenmaal meer teefjes.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92915563
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

Doe mij dat lekkere wijf maar, want in NL is onkunde ook de norm.
_O- _O- _O_ _O_ , So true
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 17 februari 2011 @ 14:26:40 #246
12221 Tijn