Zolang de boel verziekt wordt door links...quote:Op zondag 13 februari 2011 17:11 schreef waj1 het volgende:
Tegenwoordig verzandt elke discussie op fok
in een links-rechts discussie
Jij vraagt er dan ook om met je politiek getinte topictitels.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:27 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Zolang de boel verziekt wordt door links...
Ga weg met je lievelingssysteem aub.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:02 schreef KevinMalone het volgende:
Ah wtf!? Zit je hier ook al op Links te bashen?
USSR deeltje 2 voor deze topic!![]()
[ afbeelding ]
Waarom ga jij niet weg met je 'intelligente' vorm van discussiëren?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:36 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ga weg met je lievelingssysteem aub.
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:38 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet weg met je 'intelligente' vorm van discussiëren?
Hoe ongeïnformeerd kun je zijn...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:05 schreef skattebaut het volgende:
Het viel mij op dat al deze producten plots een klein wazig keurmerk dragen genaamd "ik kies bewust"
Het blijkt dus dat deze club/stichting bij alle voedselproducenten aan het hameren is op zogenaamd gezondere producten... minder vet, minder suiker etc.
Jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:40 schreef Nikmans het volgende:
Omdat je het meteen aan een politieke ideologie hangt, aangezien dat tegenwoordig hip is (sinds Geert alles links is gaan noemen)
[ afbeelding ]
Wat een linkse bende daar bij Microsoft
Wtf, gedraag je eens manquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:16 schreef skattebaut het volgende:
----------------------------------------------------------------
Daarop schreef ik dit antwoord.
---------------------------------------------------------------
Hallo,
Bona is niet over gegaan op een verbeterde receptuur, maar op een zwaar verslechterde!
Het product is een oneetbare smeertroep geworden, dat is wat Bona ervan heeft gemaakt, alleen om dat achterlijke IKB logo te verkrijgen.
Kortom een goed product verziekt vanwege de bemoeizucht van een clubje linkse betweters die wel even willen bepalen voor de NL bevolking wat zij mogen eten en wat niet!
Ik ben er godverdomme woedend over dat de macht van zulke idioten reikt tot op mijn bord.
Dat zulke lui bepalen wat ik eet.
Ik gebruikte al 20 jaar Bona zonder dat daar ooit iets aan veranderde, en nu opeens moet het veranderen in oneetbare smeerzooi.
Gelul dus dat er continu "kleine" veranderingen plaats vinden.
Dit is een hele grote verandering en jullie hebben de consument nergens vooraf over geïnformeerd.
Ik eet gewoon opeens een heel ander product.
De kwaliteit heeft ook helemaal niet jullie aandacht, anders gingen jullie wel anders om met dit soort zaken.
Van een consumenten-onderzoek geloof ik ook geen moer, ik hoor er overal alleen maar klachten over.
Ik wil verder absoluut geen attentie, ik wil gewoon mijn oude vertrouwde product terug.
Daarbij de garantie dat jullie zulke "IKB" maffia de deur wijzen in de toekomst.
Dat is wat ik wil.
En dan ben ik niet de enige die dat denkt.
Skattebaut.
Dit mailtje hebben ze van mij ontvangen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:46 schreef ebke het volgende:
[..]
Wtf, gedraag je eens man, Zeker met dit antwoord hoef je niet zo'n rotmail terug te sturen. Reageer je in de rest van je leven ook altijd zo. Wat een klootzak ben je dan.
Maar ga vooral verder met trollen. Ondanks dat iedereen het er unaniem over eens is, dat je topics flauwekul zijn
Ik heb een hekel aan jou. Je zal ook wel weinig vrienden hebben als je je zo gedraagt. Je bent gewoon een triest mannetje met een kutleven.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:17 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dit mailtje hebben ze van mij ontvangen.
Geen flauwekul topic dus.
Als die producent zo met zijn klanten om gaat vraagt ie daarom.
Noem mij dan maar een klootzak, ik ben iig recht door zee.
Geen slinkse prietpraat.
Daar heb ik een hekel aan.
Ach gut, die hekel was me nog niet opgevallen...quote:Op maandag 14 februari 2011 01:30 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan jou. Je zal ook wel weinig vrienden hebben als je je zo gedraagt. Je bent gewoon een triest mannetje met een kutleven.
Flikker toch op man, je bent zelf de grootste proleet die er rondloopt...quote:Op zondag 13 februari 2011 23:17 schreef skattebaut het volgende:
Als die producent zo met zijn klanten om gaat vraagt ie daarom.
Je beheerst de Nederlandse taal nog niet echt goed. Ben je soms een allochtoon? Ga inburgeren ofzo.quote:Op maandag 14 februari 2011 02:25 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ach gut, die hekel was me nog niet opgevallen...
Aan vrienden als jouw heb ik echter geen boodschap.
Verder acht ik mezelf een normaal mannetje met een heel goed leven.
Ja maar, dan zou hij daadwerkelijk argumenten moeten gebruiken. Ergo, hij zal finaal gesloopt worden.quote:Op maandag 14 februari 2011 02:30 schreef JoaC het volgende:
skattebaut moet eens naar POL komen, als hij zo zeurt over wat hij links noemt.
Je hebt nog echt geen vrienden ookquote:Op maandag 14 februari 2011 02:25 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ach gut, die hekel was me nog niet opgevallen...
Aan vrienden als jouw heb ik echter geen boodschap.
Verder acht ik mezelf een normaal mannetje met een heel goed leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |