Godwin 2388548...quote:Op zondag 13 februari 2011 01:32 schreef Nikmans het volgende:
[..]
In dat geval ben ik hier klaar, volkomen wereldvreemde Hitler die je bent
Het echte topic onderwerp staat nog steeds ter discussie wat mij aan gaat.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:50 schreef trovey het volgende:
Interessante ontwikkeling in dit topic...loopt van geen smaak meer in vernieuwde producten en dat komt van linksnaar een links-rechts discussie. Ga zo door allen.
![]()
Ik pak even de popcorn erbij.
[ afbeelding ]
Zoals ik reeds aan gaf!quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:32 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Nee, het initiatief komt niet van links. Het initiatief komt van mensen die heel slim zijn in marketing, en waarnemen dat "gezond en bewust" bezig zijn heel hip is tegenwoordig. Het enige wat ze doen is daar op inspelen. Het klopt inderdaad dat er wat eisen zijn gesteld door stichting Ik Kies Bewust, maar verder moeten de merken een aardige som geld neerleggen, om het logotje te gebruik. Niet dat die kosten er niet uit worden gehaald.
Tuurlijk...quote:Op zondag 13 februari 2011 09:55 schreef CaptainCookie het volgende:
TS is eigenlijk best een gevaarlijk mannetje
Feit is dat ons eten ongevraagd compleet van samenstelling veranderd.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:07 schreef Nikmans het volgende:
Alles wat je niet zint links noemen is hip sinds Geert
ik wil net zeggen.. je wordt verdoemd omdat je een hamburger wil eten. Laat me lekker, kut linkse rattenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:49 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Feit is dat ons eten ongevraagd compleet van samenstelling veranderd.
Daar zit ik niet op te wachten.
Verder vind ik de mensen die zoiets bewerkstelligen bijzonder asociaal.
Hele keurmerk heeft verders ook nog eens niets om het lijf gebleken.
Motto: Blijf van mijn eten af!
Ook toen Geert's PVV nog niet bestond wist ik dat alle ellende in dit land van links kwam.quote:
Zolang de boel verziekt wordt door links...quote:Op zondag 13 februari 2011 17:11 schreef waj1 het volgende:
Tegenwoordig verzandt elke discussie op fok
in een links-rechts discussie
Jij vraagt er dan ook om met je politiek getinte topictitels.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:27 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Zolang de boel verziekt wordt door links...
Ga weg met je lievelingssysteem aub.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:02 schreef KevinMalone het volgende:
Ah wtf!? Zit je hier ook al op Links te bashen?
USSR deeltje 2 voor deze topic!![]()
[ afbeelding ]
Waarom ga jij niet weg met je 'intelligente' vorm van discussiëren?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:36 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ga weg met je lievelingssysteem aub.
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:38 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet weg met je 'intelligente' vorm van discussiëren?
Hoe ongeïnformeerd kun je zijn...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:05 schreef skattebaut het volgende:
Het viel mij op dat al deze producten plots een klein wazig keurmerk dragen genaamd "ik kies bewust"
Het blijkt dus dat deze club/stichting bij alle voedselproducenten aan het hameren is op zogenaamd gezondere producten... minder vet, minder suiker etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |