Omdat ik dan denk dat je iedereen lief vind ofzo (daar hou ik niet zo van). Het heeft imo een functiequote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat ik dan denk dat je iedereen lief vind ofzo (daar hou ik niet zo van). Het heeft imo een functie
Gepast gebruiken dan. Ik vind jou iig wel liefquote:Op zondag 13 februari 2011 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik vind niet iedereen lief hoor
het hoort gewoon bij mij. Ik gebruikte laatst andere pi's en toen werd mijn vriendelijk verzocht om mijn hartjes pi te gebruiken
En ik word oud en mildquote:
quote:
Echt niet.quote:
quote:
Ik zal erop letten als ik op de laptop zitquote:Op zondag 13 februari 2011 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Gepast gebruiken dan. Ik vind jou iig wel lief
Verdomme mummer zoveel alquote:
Wacht maar af ik zit mijn nagels en messen te slijpen. Countdownquote:Op zondag 13 februari 2011 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zal erop letten als ik op de laptop zit
Ik vind jou wel grappigen ook wel lief, omdat je je kan ergeren aan standaard pi's
Ow en je bent niet de enige hoor
Wow c_a kijkt op klok : nog 2 uur en 7 minuten
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Wacht maar af ik zit mijn nagels en messen te slijpen. Countdown
Dit is 'mquote:Op zondag 13 februari 2011 19:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Komt er eigenlijk een Live-TopiQue?
Die heb ik volgens mij al gezienquote:Op zondag 13 februari 2011 19:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Komt er eigenlijk een Live-TopiQue?
Nee want daar komt een COS voor...dit is voor de slowchatquote:Op zondag 13 februari 2011 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Als iemand lapo heeft moet ie even [LiveSC #..] gebruiken.
COS?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee want daar komt een COS voor...dit is voor de slowchat
Zit je aan een quotum voor posts per minuutquote:
Ik denk dat hij nieuw is in RLS land...Denk je ook niet?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je aan een quotum voor posts per minuut?
aha.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Commentaar op streams....en in dit geval vast ook wel tv
Nee.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je aan een quotum voor posts per minuut?
maar wanneer komt dat COS?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nieuw is in RLS land...Denk je ook niet?
Ja maar yvonne zag de bui al hangen qua veelposten, postte ze ergens anders.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nieuw is in RLS land...Denk je ook niet?
nee.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je probeert Tong z'n postcount te evenaren??
Ze kent me bij Onzin Radioquote:Op zondag 13 februari 2011 19:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar yvonne zag de bui al hangen qua veelposten, postte ze ergens anders.
het zal dan ook geen kwaliteitstv worden....en dan is het ook niet erg...komt goedquote:Op zondag 13 februari 2011 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar die Bart Bolkema ofzo deed mee aan Popstars en heeft geen presenteerervaring
Dat is ook zo. Renate overdekt de foutjes welquote:Op zondag 13 februari 2011 19:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
het zal dan ook geen kwaliteitstv worden....en dan is het ook niet erg...komt goed
Geloof me, ik vind het ook een ei, maar op zich deed hij het wel goedquote:Op zondag 13 februari 2011 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar die Bart Bolkema ofzo deed mee aan Popstars en heeft geen presenteerervaring
Lijkt me spannend als we het eerder doen, dan krijgen we allemaal Maanvis posts:quote:
Mag het een willekeurige user zijn?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt me spannend als we het eerder doen, dan krijgen we allemaal Maanvis posts:
Dat oog gaat open en dicht!!!
Comeback van Pietje:
De wolken en de zon bewegen ook!!
Zouden wel 2 hele leuke eerste posts zijn voor de eerste COS.
Ik stel voor dat degene die de eerste COS opent die twee posts even opzoekt en in de OP zet
Pietjeeeeeeeeeeeeeeeee....werk voor je aan de winkelquote:Op zondag 13 februari 2011 19:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt me spannend als we het eerder doen, dan krijgen we allemaal Maanvis posts:
Dat oog gaat open en dicht!!!
Comeback van Pietje:
De wolken en de zon bewegen ook!!
Zouden wel 2 hele leuke eerste posts zijn voor de eerste COS.
Ik stel voor dat degene die de eerste COS opent die twee posts even opzoekt en in de OP zet
Maar vroeg dus of je hier de boel ook vol kwam baggeren.quote:
Ik zie wel.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar vroeg dus of je hier de boel ook vol kwam baggeren.
Heb jij 't digitale kanaal al gevonden?
Mwah, het heeft mijn persoonlijke voorkeur als het een user is die weet hoe een COS te openen....quote:Op zondag 13 februari 2011 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag het een willekeurige user zijn?
Interesse?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, het heeft mijn persoonlijke voorkeur als het een user is die weet hoe een COS te openen....
Uit ervaring dus.
Heb ze er al even bijgepakt:quote:Op zondag 13 februari 2011 19:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Pietjeeeeeeeeeeeeeeeee....werk voor je aan de winkel
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:42 schreef Maanvis het volgende:
Zie je dat oog? Dat gaat open.. en dicht!
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet alleen 't oog, er beweegt van alles (de lucht, de stralen, het oog alle kanten op).
Ik had er meer van verwachtquote:Op zondag 13 februari 2011 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benny
Ze hebben Laura gevonden
Ik vroeg me al af waar je bleef....ja dat een ervaren iemand hem alvast klaarzet en de Mods die gelijk open gooien bij begin van de streams...is het wel op :http://www.net5.nl/secretstory.htmlquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb ze er al even bijgepakt:
[..]
[..]
Ik denk dat Lea dat ook wel zelf kan heurquote:Op zondag 13 februari 2011 19:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je bleef....ja dat een ervaren iemand hem alvast klaarzet en de Mods die gelijk open gooien bij begin van de streams...is het wel op :http://www.net5.nl/secretstory.html
Nee, ik ben bang dat ik om die tijd net een baby zit te voeden of in bed aan het leggen ben, dan wel in slaap probeer te wiegen en/of zingenquote:
Dat denk ik ook...maar is het nu te volgen op die linkquote:Op zondag 13 februari 2011 19:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik denk dat Lea dat ook wel zelf kan heur.
Wat boeit het nou wie het opent?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:39 schreef beequeen het volgende:
Als het aan mij ligt opent Bong de eerste COS. Net als de eerste BB COS..
Man, ik pas me wel aan aan jullie wensenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
dude....... ben je uberhaupt ouder dan 11 of niet?
Nostagie, rellert.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb de COS wel neergezet met de 2 posts
Ah, fijn een kutnewbie onbekende die 1½ uur vantevoren al een COS opent om maar met de eer te kunnen strijkenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb de COS wel neergezet met de 2 posts
Oh, darn, las ik deze post in eerste instantie toch helemaal verkeerdquote:
Paniek!quote:
Onzin radio kan even aan de kant voor 2 maandenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
Omg Ajacied422 kom je nou hier irritant doen, is het bij onzin radio niet meer intressant
Wat is je doel vandaag? 500 Posts? 700? 1000?
Het topic is al verwijderd, nostalgie kan herschreven wordenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat jij straks de eerste COS zou openen... gewoon omdat het kan!
Tuurlijkquote:Op zondag 13 februari 2011 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kut kan ik dm versturen via iPhone?
Neuh, jouw mannetje is heul enthousiast. De schat.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:43 schreef Leandra het volgende:
Oh, darn, las ik deze post in eerste instantie toch helemaal verkeerd
Ik dacht al.... N. rellen?? Neuh, dat zal toch niet
Bij deze, post in 1 post ipv 8 met 1 zinnetje. Je bent nu al irritant.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zal rustig aan doen. Als ik iets verkeerd doe zeg het maar
Dat bedoel ik.quote:
Okquote:Op zondag 13 februari 2011 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onzin radio kan even aan de kant voor 2 maanden
Ik ben bang dat ik dat niet haal, gezondheidshalve. Ik sta nu al stijf van de zenuwen of ik die updates wel regelmatig en op tijd bij kan houden. Straks zit ik dus grotendeels op de bank, denk ik.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat jij straks de eerste COS zou openen... gewoon omdat het kan!
Je gaat het druk krijgen Piet.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij deze, post in 1 post ipv 8 met 1 zinnetje. Je bent nu al irritant.
DK ookquote:Op zondag 13 februari 2011 19:47 schreef Laysa het volgende:
Wij gaan ook naar de 1e uitzending kijken
Ik hoop echt dat je er een beetje van kan genietenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:47 schreef Disana het volgende:
Ik ben bang dat ik dat niet haal, gezondheidshalve. Ik sta nu al stijf van de zenuwen of ik die updates wel regelmatig en op tijd bij kan houden. Straks zit ik dus grotendeels op de bank, denk ik.
Denk ik wel, en ik hoop dat veel mensen updates en verslagen mee helpen schrijvenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je er een beetje van kan genieten.
Ik zie dat er zich al een hoop mensen hebben aangemeld...komt helemaal goed lieve Disanaquote:Op zondag 13 februari 2011 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk ik wel, en ik hoop dat veel mensen updates en verslagen mee helpen schrijven
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar ik wil zelf niet naar elke dagelijkse uitzending kijken dus dat zal el schelen denk ik
Gaat lukken, rustig aan.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:47 schreef Disana het volgende:
Ik ben bang dat ik dat niet haal, gezondheidshalve. Ik sta nu al stijf van de zenuwen of ik die updates wel regelmatig en op tijd bij kan houden. Straks zit ik dus grotendeels op de bank, denk ik.
Jammer... niet te druk over maken, updates bijhouden moet leuk blijven, en geen verplichting die amper te voldoen isquote:Op zondag 13 februari 2011 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Yupquote:Op zondag 13 februari 2011 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op de iPad zie ik dat wel, maar iPhone niet?
Zal straks even kijken, heb je mijn pm
Gehad?
Tuurlijk helpen we je, ik wel in ieder geval met streamverslagenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk ik wel, en ik hoop dat veel mensen updates en verslagen mee helpen schrijven
Succesquote:Op zondag 13 februari 2011 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tuurlijk helpen we je, ik wel in ieder geval met streamverslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |