Oh okeequote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat koppen dicht maffen heb ik niet eens mee gehoord, toen sliep ik al
Goed en rustig, met jou, ik zag dat je een beetje weinig had geslapenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Nijner![]()
[..]
Hoi TrevHoe is het?
[..]
Symph![]()
[..]
He BosHoe is het?
Wel okee nu. Had vanmorgen de grootste moeite om me tot de dagelijkse dingen te zetten, maar nu gaat het gelukkig wel okee dusquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
He BosHoe is het?
Toen ik sudoku's echt leuk vond was ik 8 ofzoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai
Ach ik ben natuurlijk ook 15 jaar ouder (en wijzer). Scheelt denk ik wel.
Moest dat gewoon even uittestenquote:
De grote popularititeit van die dingen is ontstaan in 2005. Maar ik kende ze toen al (al heette het nog geen sudoku), Maar ik vind het nog steeds erg leuk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toen ik sudoku's echt leuk vond was ik 8 ofzo![]()
Ja 4 uurtjes ofzoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed en rustig, met jou, ik zag dat je een beetje weinig had geslapen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel okee nu. Had vanmorgen de grootste moeite om me tot de dagelijkse dingen te zetten, maar nu gaat het gelukkig wel okee dus
Knuffelhackerquote:
een zwembad in de tuin jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen last van een beetje water gehad?
Jawel, ze een keertje komen zwaaien en komt terug als ze beter in d'r vel zitquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
Whiskas is hier niet meer geweest sinds....
Hopen dat je vannacht wat meer rust hebtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja 4 uurtjes ofzo
[..]Rustig aan, stapje voor stapje
[..]
Knuffelhacker![]()
Wat heb je geklust?
Een gat gegraven en wachten tot die vol wasquote:
Ja, ik heb gewoon een redelijk zware week achter de rug. Tussendoor wel veel gerust, misschien zelfs te veel, dat merk je ook wel denk ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja 4 uurtjes ofzo
[..]Rustig aan, stapje voor stapje
[..]
Knuffelhacker![]()
Wat heb je geklust?
Hee Pezuquote:
wokkeltjequote:
Tenzij de kat Whiskas opeet natuurlijkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, ze een keertje komen zwaaien en komt terug als ze beter in d'r vel zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |