Moest dat gewoon even uittestenquote:
De grote popularititeit van die dingen is ontstaan in 2005. Maar ik kende ze toen al (al heette het nog geen sudoku), Maar ik vind het nog steeds erg leuk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toen ik sudoku's echt leuk vond was ik 8 ofzo![]()
Ja 4 uurtjes ofzoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed en rustig, met jou, ik zag dat je een beetje weinig had geslapen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel okee nu. Had vanmorgen de grootste moeite om me tot de dagelijkse dingen te zetten, maar nu gaat het gelukkig wel okee dus
Knuffelhackerquote:
een zwembad in de tuin jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen last van een beetje water gehad?
Jawel, ze een keertje komen zwaaien en komt terug als ze beter in d'r vel zitquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
Whiskas is hier niet meer geweest sinds....
Hopen dat je vannacht wat meer rust hebtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja 4 uurtjes ofzo
[..]Rustig aan, stapje voor stapje
[..]
Knuffelhacker![]()
Wat heb je geklust?
Een gat gegraven en wachten tot die vol wasquote:
Ja, ik heb gewoon een redelijk zware week achter de rug. Tussendoor wel veel gerust, misschien zelfs te veel, dat merk je ook wel denk ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja 4 uurtjes ofzo
[..]Rustig aan, stapje voor stapje
[..]
Knuffelhacker![]()
Wat heb je geklust?
Hee Pezuquote:
wokkeltjequote:
Tenzij de kat Whiskas opeet natuurlijkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, ze een keertje komen zwaaien en komt terug als ze beter in d'r vel zit
Op een luchtbed, ben d'r bang voorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hopen dat je vannacht wat meer rust hebt
[..]
Een gat gegraven en wachten tot die vol was
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tenzij de kat Whiskas opeet natuurlijk.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Knuffelhacker![]()
Wat heb je geklust?
quote:
ja, brrrrquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wokkeltje![]()
heb je het dan niet heeeeeeeel koud?
Dat is wel wat minder jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op een luchtbed, ben d'r bang voor
quote:
Hoi meisjesquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wokkeltje![]()
heb je het dan niet heeeeeeeel koud?
2005... toen was ik uhm 9, oke het kan dus kloppen wat ik zeiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De grote popularititeit van die dingen is ontstaan in 2005. Maar ik kende ze toen al (al heette het nog geen sudoku), Maar ik vind het nog steeds erg leuk.
ik sla mezelf wel even om je heenquote:
Had je maar bij mij moeten blijvenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op een luchtbed, ben d'r bang voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |