Ja, dat lijkt me echt geen leven zoveel kinderen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:51 schreef Koen66 het volgende:
Pfffff kakte net helemaal in, ff lekker uurtje op bed gelegen
En dan te bedenken dat er gezinnen met 16 kids zijn

laters suikertjequote:

Nooes, you have been p0wned!quote:

Dat eerste vraag ik ook niet van je, want ik weetquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet eentje waar ik heel warm van wordt, maar het hoort wel bij je
 ...
 ... ?
 ?

Vriendinnetje van mij heeft er 4, dat lijkt me al heel ergquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me echt geen leven zoveel kinderen.
 Vooral ook omdat het er 4 zijn die heel dicht op elkaar zitten... zit al 7 jaar in de luiers
 Vooral ook omdat het er 4 zijn die heel dicht op elkaar zitten... zit al 7 jaar in de luiers  

Lijkt me wel het makkelijkstequote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat eerste vraag ik ook niet van je, want ik weet...
En dat laatste zal ik dan maar als een soort compliment opvatten?

trevquote:

quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat meen ik.
moet je me maar een keer bellen, dan vertel ik het je meteen
quote:

In FP lukt het wel, dus het gaat erom of je modrechten hebt ws.quote:

ik een brabants/eindhovens/vlaams accentquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:53 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb een Brabants/Deurnes accent...

Ai, nee, lijkt me inderdaad vrij zwaar.Ben ik blij dat ik geen kinderen wil/durf.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vriendinnetje van mij heeft er 4, dat lijkt me al heel ergVooral ook omdat het er 4 zijn die heel dicht op elkaar zitten... zit al 7 jaar in de luiers

Ik een zuid-oostsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik een brabants/eindhovens/vlaams accent

Jammer van die laatstequote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik een brabants/eindhovens/vlaams accent

Vlaamse accenten vind ik juist zo lief (bij vrouwen dan)quote:

dat komt omdat ik al bijna 5 jaar hier woonquote:

Dan heeft het wel wat maar het ligt er ook aan hoe zwaar iemand een accent heeftquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vlaamse accenten vind ik juist zo lief (bij vrouwen dan)

Ik vind het vaak nogal dom klinken (bij vrouwen dan)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vlaamse accenten vind ik juist zo lief (bij vrouwen dan)

Dat vlaams in de vlaamse series zoals Flikken en Spoed vind ik wel wat hebben..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heeft het wel wat maar het ligt er ook aan hoe zwaar iemand een accent heeft

Dat heb ik met Gronings en Friesquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het vaak nogal dom klinken (bij vrouwen dan)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |