quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:50 schreef suikertaartje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...over die zachte g ben ik nog niet helemaal uit...
Zie mijn 301 (kudt) in het vorig topic.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:50 schreef OA het volgende:
[..]
Hier in GC bedoel ik. Ergens waar je dus geen rechten hebt
The lord of the rings the two towers. Had gister net deel een afgekeken en vond het tijd voor het volgende deelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij snapt het dus niet![]()
[..]
Hey Pien![]()
[..]
Hey Zomersvogeltje![]()
Welke?
in de originele post van OA wel ja, in mijn TT verwijs ik meer naar de spelfaal van OA, maar als jij graag wilt dat het dan toch nog over jou gaat vind ik het primaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:49 schreef RockNijntje het volgende:
Nee, maar ik word bedoeld met 'onschuldig meisje' of niet?
Erg hequote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:50 schreef Pien85 het volgende:
Wat hebben jullie toch allemaal rare ideeën over mij
Ja he?quote:
Accent is accentquote:[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...over die zachte g ben ik nog niet helemaal uit...
Die vind ik maar in enkele gevallen leuk (maar dan wel meteenquote:
Hoihoiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)raat-in-algiers.html
Algerije is de volgende
Oh zo en dan morgen zeker de laatste deelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
The lord of the rings the two towers. Had gister net deel een afgekeken en vond het tijd voor het volgende deel
Misschien 's nachts eerder gaan slapenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:51 schreef Koen66 het volgende:
Pfffff kakte net helemaal in, ff lekker uurtje op bed gelegen
En dan te bedenken dat er gezinnen met 16 kids zijn
Neeeee, accent is zeker niet accentquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:51 schreef MPG het volgende:
Accent is accent...
EN ik bedoel natuurlijk MIJN zachte G he, dat snap je wel......
Jaja, lul je er maar weer uitquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die vind ik maar in enkele gevallen leuk (maar dan wel meteenleuk
)
Haha okequote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
in de originele post van OA wel ja, in mijn TT verwijs ik meer naar de spelfaal van OA, maar als jij graag wilt dat het dan toch nog over jou gaat vind ik het prima
nee, dat meen ik.quote:
ehm. Andersquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeeee, accent is zeker niet accent![]()
Ja, de jouwe is ehm. Anders.
Niet eentje waar ik heel warm van wordt, maar het hoort wel bij jequote:
Hoije snuutjequote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zie mijn 301 (kudt) in het vorig topic.
quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat het topic gesloten is. (edit_message::topic_locked)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |