Ik in het begin echt wel. Ben dan ook wat onrustig en wil vaak nog wel even een sudoku gaan maken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik lig nooit langer dan 5 minuten wakker
Sudoku, leuk tijdsverdrijfquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik in het begin echt wel. Ben dan ook wat onrustig en wil vaak nog wel even een sudoku gaan maken.
dat was wel ernstig jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je Fles al mist dan zeg het genoeg
Ja, ik kan me zelf zonder te overdrijven best wel goed noemen. een 5 sterren van Puzzelsport kost me meestal een kwartier tot twintig minuten.quote:
Wowquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik kan me zelf zonder te overdrijven best wel goed noemen. een 5 sterren van Puzzelsport kost me meestal een kwartier tot twintig minuten.
Ik heb iets gemist volgens mijquote:
dat krijg ik echt niet voor elkaarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik kan me zelf zonder te overdrijven best wel goed noemen. een 5 sterren van Puzzelsport kost me meestal een kwartier tot twintig minuten.
Komt misschien nog wel. En ik doe het zelfs zonder aantekeningen. SOmmige schrijven in de hoekjes die mogelijkheden, dat heb ik zelfs niet nodigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
WowZo goed ben ik in ieder geval niet
jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
Het gaat over de meet neem ik aan?
Ik doe bijna nooit meer van die sudoku-dingenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt misschien nog wel. En ik doe het zelfs zonder aantekeningen. SOmmige schrijven in de hoekjes die mogelijkheden, dat heb ik zelfs niet nodig
Saaiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja
ik ging liggen en mijn lichtje ging uit....
Hoiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hallo vanaf de bank in Rotjeknor![]()
Hey Marijkequote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heeeee Rotjeknorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Marijkequote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Aiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik doe bijna nooit meer van die sudoku-dingenMaar ik weet dat ik bij 6x6 sudoku's zelfs mogelijkheden in de hoekjes schreef
Hai Nijnerquote:
Hoi Trevquote:
Symphquote:
He Bosquote:
Oh okeequote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat koppen dicht maffen heb ik niet eens mee gehoord, toen sliep ik al
Goed en rustig, met jou, ik zag dat je een beetje weinig had geslapenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Nijner![]()
[..]
Hoi TrevHoe is het?
[..]
Symph![]()
[..]
He BosHoe is het?
Wel okee nu. Had vanmorgen de grootste moeite om me tot de dagelijkse dingen te zetten, maar nu gaat het gelukkig wel okee dusquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
He BosHoe is het?
Toen ik sudoku's echt leuk vond was ik 8 ofzoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai
Ach ik ben natuurlijk ook 15 jaar ouder (en wijzer). Scheelt denk ik wel.
Moest dat gewoon even uittestenquote:
De grote popularititeit van die dingen is ontstaan in 2005. Maar ik kende ze toen al (al heette het nog geen sudoku), Maar ik vind het nog steeds erg leuk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toen ik sudoku's echt leuk vond was ik 8 ofzo![]()
Ja 4 uurtjes ofzoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed en rustig, met jou, ik zag dat je een beetje weinig had geslapen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel okee nu. Had vanmorgen de grootste moeite om me tot de dagelijkse dingen te zetten, maar nu gaat het gelukkig wel okee dus
Knuffelhackerquote:
een zwembad in de tuin jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen last van een beetje water gehad?
Jawel, ze een keertje komen zwaaien en komt terug als ze beter in d'r vel zitquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
Whiskas is hier niet meer geweest sinds....
Hopen dat je vannacht wat meer rust hebtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja 4 uurtjes ofzo
[..]Rustig aan, stapje voor stapje
[..]
Knuffelhacker![]()
Wat heb je geklust?
Een gat gegraven en wachten tot die vol wasquote:
Ja, ik heb gewoon een redelijk zware week achter de rug. Tussendoor wel veel gerust, misschien zelfs te veel, dat merk je ook wel denk ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja 4 uurtjes ofzo
[..]Rustig aan, stapje voor stapje
[..]
Knuffelhacker![]()
Wat heb je geklust?
Hee Pezuquote:
wokkeltjequote:
Tenzij de kat Whiskas opeet natuurlijkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, ze een keertje komen zwaaien en komt terug als ze beter in d'r vel zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |