Ja, dat lijkt me echt geen leven zoveel kinderen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:51 schreef Koen66 het volgende:
Pfffff kakte net helemaal in, ff lekker uurtje op bed gelegen
En dan te bedenken dat er gezinnen met 16 kids zijn
laters suikertjequote:
Nooes, you have been p0wned!quote:
Dat eerste vraag ik ook niet van je, want ik weetquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet eentje waar ik heel warm van wordt, maar het hoort wel bij je
Vriendinnetje van mij heeft er 4, dat lijkt me al heel ergquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me echt geen leven zoveel kinderen.
Lijkt me wel het makkelijkstequote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat eerste vraag ik ook niet van je, want ik weet...
En dat laatste zal ik dan maar als een soort compliment opvatten?
trevquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat meen ik.
moet je me maar een keer bellen, dan vertel ik het je meteen
quote:
In FP lukt het wel, dus het gaat erom of je modrechten hebt ws.quote:
ik een brabants/eindhovens/vlaams accentquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:53 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb een Brabants/Deurnes accent...
Ai, nee, lijkt me inderdaad vrij zwaar.Ben ik blij dat ik geen kinderen wil/durf.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vriendinnetje van mij heeft er 4, dat lijkt me al heel ergVooral ook omdat het er 4 zijn die heel dicht op elkaar zitten... zit al 7 jaar in de luiers
Ik een zuid-oostsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik een brabants/eindhovens/vlaams accent
Jammer van die laatstequote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik een brabants/eindhovens/vlaams accent
Vlaamse accenten vind ik juist zo lief (bij vrouwen dan)quote:
dat komt omdat ik al bijna 5 jaar hier woonquote:
Dan heeft het wel wat maar het ligt er ook aan hoe zwaar iemand een accent heeftquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vlaamse accenten vind ik juist zo lief (bij vrouwen dan)
Ik vind het vaak nogal dom klinken (bij vrouwen dan)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vlaamse accenten vind ik juist zo lief (bij vrouwen dan)
Dat vlaams in de vlaamse series zoals Flikken en Spoed vind ik wel wat hebben..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heeft het wel wat maar het ligt er ook aan hoe zwaar iemand een accent heeft
Dat heb ik met Gronings en Friesquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het vaak nogal dom klinken (bij vrouwen dan)
Ik ook niet maar merk het soms welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:14 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben me eigenlijk niet bewust dat ik een accent heb uberhaupt.
Weet ik niet meer of jij een echt accent heb, ik wel volgens mijquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:14 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben me eigenlijk niet bewust dat ik een accent heb uberhaupt.
Yep niet zwaar Brabants maar wel herkenbaarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer of jij een echt accent heb, ik wel volgens mij
Ik mag geen snoepje van vreemden aannemen.quote:
Okee.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep niet zwaar Brabants maar wel herkenbaar
Pak het snoepje zelf maar uit mijn auto danquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik mag geen snoepje van vreemden aannemen.
Ik blijkbaar @ vorige deelquote:
quote:
quote:
brb.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pak het snoepje zelf maar uit mijn auto dan
Maar ik heb heul geen autoquote:
misschien kan ik de trein van 7 uur nog pakken.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
misschien kan ik de trein van 7 uur nog pakken.
quote:
Maar jij bent geen onschuldig meisjequote:
Dus jij welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar jij bent geen onschuldig meisje
Nee. Maar ik heb een lollyquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar jij bent geen onschuldig meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |