quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Dat mag je ook schat, zodra je getrouwd en papa bent
Een neppe?quote:
Ja, alleen gedoopt, en daarna ging het misquote:
Nee, in de regio Rotterdam.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
hea? Antillianen die bepalen wat er in Venlo sociaal aanvaardbaar is?
Ow, ja, ik heb daarna nog dat groot feest ter ere van dat droge brood en de vele cadeautjes gehadquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, alleen gedoopt, en daarna ging het mis
Ik ben gedoopt, heb de eerste communie gedaan, heb in het kinderkoor van de kerk geplaybackt terwijl de rest zong en tegenwoordig doe ik weinig meer met dat geloofquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, alleen gedoopt, en daarna ging het mis
Dat had ik afgelopen zomer in Leipzig. Heel de dag stralend weer en erg warm. 's Avonds tijdens het eten begon het eerst te onweren en daarna te stortregenen. We hoefden maar 2 minuten te lopen naar het huis van een vriend van mij... helemaal doorweekt waren wequote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerst een strandmeet....Zwemmen met ST in zee
en vervolgens eten in Utrecht, waar we zowat van het terras spoelden toen het begon te stortregenen
.
quote:
Papier?quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Dat mag je ook schat, zodra je getrouwd en papa bent
je vergeet de misselijkmakend jaloers makende jurkjes nogquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, ja, ik heb daarna nog dat groot feest ter ere van dat droge brood en de vele cadeautjes gehad.
Ik ben een jongetjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je vergeet de misselijkmakend jaloers makende jurkjes nog
Onderweg naar huis ging het zo te keer, dat er op de A1 een behoorlijke laag water stond, en het niet verantwoord was om harder dan 60 kilometer per uur te rijdenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:08 schreef OA het volgende:
[..]
Dat had ik afgelopen zomer in Leipzig. Heel de dag stralend weer en erg warm. 's Avonds tijdens het eten begon het eerst te onweren en daarna te stortregenen. We hoefden maar 2 minuten te lopen naar het huis van een vriend van mij... helemaal doorweekt waren we![]()
Ik ging zelfs naar een openbare basisschoolquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben gedoopt, heb de eerste communie gedaan, heb in het kinderkoor van de kerk geplaybackt terwijl de rest zong en tegenwoordig doe ik weinig meer met dat geloof.
Gij heiden!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ging zelfs naar een openbare basisschool
Ik hou daar gewoon vanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:08 schreef OA het volgende:
Dat had ik afgelopen zomer in Leipzig. Heel de dag stralend weer en erg warm. 's Avonds tijdens het eten begon het eerst te onweren en daarna te stortregenen. We hoefden maar 2 minuten te lopen naar het huis van een vriend van mij... helemaal doorweekt waren we![]()
quote:![]()
Doe je ook aan dat Valentijngedoe op maandag?quote:
Nou ja. Ze zijn me liever kwijt dan rijk, gok ikquote:
Lekker!quote:
Wolk breuk FTWquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:08 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
![]()
[..]
Papier?
[..]
Die is zeker laatquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:13 schreef suikertaartje het volgende:
Even een aapje uit bed schoppen hoor, dit is niet meer normaal
Als ik onderweg ben naar huis in de zomer wel ja.quote:
Ongetwijfeldquote:[..]
vrijwillig is toch echt leuker
Nee, gewoon helemaal niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe je ook aan dat Valentijngedoe op maandag?
Goed bezigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja. Ze zijn me liever kwijt dan rijk, gok ik
Oosters in een Nederlands restaurant. ofzoquote:[..]
Lekker!
Welk soort eten? Behalve dan zonder twijfel avond-
Ik bedoel ook in de zomer hoor, als het zo'n hete dag is geweest dat je wilde dat je in een iglo mocht wonen, danquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:18 schreef OA het volgende:
Als ik onderweg ben naar huis in de zomer wel ja.
Eerder deze week op de fiets niet
Is heusquote:Ongetwijfeld![]()
I knowquote:Goed bezig
Ik las oestersquote:Oosters in een Nederlands restaurant. ofzo
En wat nog meer, voor erbij?quote:
Ik heb nog nooit oesters opquote:
Ik ook niet...quote:
Ik wil ook niet eigenlijk hoorquote:
Kip, en een bakje van Conimex met Bali smoorspulquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En wat nog meer, voor erbij?
Wat een jongquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:34 schreef suikertaartje het volgende:
Haha. Thijs is boos, want hij wil niet wakker zijn.
En als ik dan zeg dat hij nog een beetje moe is, wordt hij boos omdat hij "heus wel wakker" is
Thijsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:34 schreef suikertaartje het volgende:
Haha. Thijs is boos, want hij wil niet wakker zijn.
En als ik dan zeg dat hij nog een beetje moe is, wordt hij boos omdat hij "heus wel wakker" is
quote:
Jij houdt het liever bij pinda's? En koffie?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil ook niet eigenlijk hoor
Ik ook niet. Lijkt me niksquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil ook niet eigenlijk hoor
Dat dusquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:38 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, friet bedoelde ze, geen aardappels
Ghehequote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:38 schreef D. het volgende:
[..]
Zo, ik dacht dat ik laat wasquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:13 schreef suikertaartje het volgende:
Even een aapje uit bed schoppen hoor, dit is niet meer normaal
Waarom wil je van die mislukt mini kregen of overside?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:38 schreef D. het volgende:
[..]
quote:
Ehm. Tot zoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:36 schreef D. het volgende:
Kip, en een bakje van Conimex met Bali smoorspul
En voor vandaag varkenshaasje, champignons met roomsaus, broccoli en aardappeltjes
Ik kan het allebei nietquote:
Welnee, jij bent nog een onschuldige 14-jarig meisjequote:
Nee, eigenlijk vind ik het bij sommige mensen wel weer schattigquote:
Ja!quote:
Z'n vader hing er net zo bij op de bank, en nu slapen ze ongeveer tegen elkaar aan, maar dat noemen ze zelf dan 'vluigtuigen kijken'quote:
Een onschuldige meisjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:41 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee, jij bent nog een onschuldige 14-jarig meisje
Te veelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Een onschuldige meisje?
Watvoor allochtone invloeden heb jij allemaal, daar in Vld?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Z'n vader hing er net zo bij op de bank, en nu slapen ze ongeveer tegen elkaar aan, maar dat noemen ze zelf dan 'vluigtuigen kijken'
En vannacht weer niet stil te meppen natuurlijkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Z'n vader hing er net zo bij op de bank, en nu slapen ze ongeveer tegen elkaar aan, maar dat noemen ze zelf dan 'vluigtuigen kijken'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Je hebt anders wel een kick-ass accentjequote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En vannacht weer niet stil te meppen natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik sliep niet
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
" Die onschuldige meisje, jeweets... "quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hebt anders wel een kick-ass accentje
Niet te plat hoop ikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hebt anders wel een kick-ass accentje
Wablief?quote:
Succes met de boodschapsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:45 schreef suikertaartje het volgende:
Maar dan ga ik nu even boodschappen doen
Dat krijg je als je slechts de helft van een zin verandertquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:44 schreef MPG het volgende:
[..]
" Die onschuldige meisje, jeweets... "
Haha, dat heb ik precies hetzelfdequote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:45 schreef OA het volgende:
Niet te plat hoop ik
Als ik anderen van hier op de tv hoor praten, denk ik altijd
Bis Later STquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:45 schreef suikertaartje het volgende:
Maar dan ga ik nu even boodschappen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |