Wat?quote:
Jaquote:[..]
De laptop is weg gejaagd?
Lekkere harige poes tussen je benen is nooit weg hmmquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:48 schreef suikertaartje het volgende:
ze heeft gewonnen:
[ afbeelding ]
Ja, mijn collega wilde heel graag dezelfde ruil als die die voor mij gunsitg isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, wanneer OA weer komt bedoel ik toch![]()
Maar tof dat je vrij kunt krijgen!
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:48 schreef suikertaartje het volgende:
ze heeft gewonnen:
[ afbeelding ]
Gewoon een van deze toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tnx!
mja het moeilijkste vind ik een nummer om naar binnen te lopen
Zou toch kunnenquote:
Lijkt het haast wel opquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn we nou de bruiloft van Bar aan het regelen?
quote:
nou als je dat zou willen doen graag.. want ik heb er een beetje stress vanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn we nou de bruiloft van Bar aan het regelen?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nou als je dat zou willen doen graag.. want ik heb er een beetje stress van
Zijn meneer en mevrouw Taart zelf getrouwd?quote:
wat moet je allemaal nog doen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nou als je dat zou willen doen graag.. want ik heb er een beetje stress van
Ja. Voel je niks van trouwens hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:55 schreef OA het volgende:
[..]
Zijn meneer en mevrouw Taart zelf getrouwd?
We hadden wel een beetje hulp van een ambtenaar van de burgerlijke standquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:55 schreef OA het volgende:
Zijn meneer en mevrouw Taart zelf getrouwd?
Dat klinkt zo foutquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We hadden wel een beetje hulp van een ambtenaar van de burgerlijke stand
Nee, ik merk er zelf ook niets vanquote:
Hehequote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je goed leest niet, CGMquote:
Ja joh, ik in jurkquote:
Zo heet zo iemand. Je moet niet denken dat er iets als een burgerlijk standje is of zoquote:
Een boterbriefje heb je tegenwoordig toch niet meer nodigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik merk er zelf ook niets van
Jij in jurkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja joh, ik in jurk![]()
Wat een feest
Wel stom dat het niet zonder magquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, klopt, onzin ook gewoon, dat trouwenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Een boterbriefje heb je tegenwoordig toch niet meer nodig
Eensquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een boterbriefje heb je tegenwoordig toch niet meer nodig
Mja, je kunt ook nog naar meneer pastoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel stom dat het niet zonder mag
Heb jij dat ooit gezien ja?quote:
Die zegt dan heel hard: NEE!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, je kunt ook nog naar meneer pastoor...
Dat dacht ik wel...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb jij dat ooit gezien ja?
Vorig jaar tijdens de watersnoodmeet in Utrecht toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb jij dat ooit gezien ja?
Dat kan hoor, ik heb ooit een keer een trouwfoto gepost hierquote:
Watersnoodmeet?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vorig jaar tijdens de watersnoodmeet in Utrecht toch?
Ja, hop, er op en voortplanten jijquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:02 schreef OA het volgende:
Bij mij op werk vinden de meesten het eigenlijk vreemd dat ik niet getrouwd ben en geen kinderen heb. Vooral de Antilliaanse collega's vinden dat sociaal onaanvaardbaar
Ja. Schande. Echt. Heus.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:02 schreef OA het volgende:
Bij mij op werk vinden de meesten het eigenlijk vreemd dat ik niet getrouwd ben en geen kinderen heb. Vooral de Antilliaanse collega's vinden dat sociaal onaanvaardbaar
Ja, maar dat was een jurkje, geen jurkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vorig jaar tijdens de watersnoodmeet in Utrecht toch?
Wat zeg je me nou?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hop, er op en voortplanten jij
Eerst een strandmeet....quote:
Jij in jurkjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dat was een jurkje, geen jurk
Moet je alleen wel katholiek zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, je kunt ook nog naar meneer pastoor...
Maar toch... jij in jurkjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dat was een jurkje, geen jurk
Ja, precies....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerst een strandmeet....Zwemmen met ST in zee
en vervolgens eten in Utrecht, waar we zowat van het terras spoelden toen het begon te stortregenen
.
Nou jaaaaaa....moeten....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:03 schreef MPG het volgende:
Wat zeg je me nou?
Moet OA jou bezwangeren?
Dat ben ik ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je alleen wel katholiek zijn
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hop, er op en voortplanten jij
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |