De tekst in mijn sig beschrijft mijn gevoel/dipje welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:11 schreef OA het volgende:
Als ik zo de afgelopen topics lees, zijn er nogal wat hier met een dipje?
quote:
Ik lees wel het volgende:quote:
Enquote:Mocht je wel gezellig een avondje mee willen maar niet willen overnachten kan dit ook. Speciaal voor die mensen kan er een 3-gangen diner geboekt worden voor 19,50. Dit wil ik wel graag van tevoren weten.
Dat biedt mogelijkhedenquote:Wat betreft de High Tea: Gezellig, kunnen we doen, maar zit niet bij de prijs in. Ik wil wel aanbieden om voor 7,50 per persoon de high tea te doen. Mochten jullie dit willen dan stel ik het wel op prijs als jullie dat niet in het hotel hardop roepen ivm andere gasten.
Ja doeiquote:
voorjaarsdip?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
De tekst in mijn sig beschrijft mijn gevoel/dipje wel.
Meer een het-is-stil-in-huis-dip. Daarom was ik vanochtend graag even gaan wandelen in het duin, maar het weer liet dat niet toe. Even hoofd leegmaken en zo. Al is mijn gevoel ook vooral leeg, lusteloos en verveeld. Maar ja, ik schrijf wel weer wat van me af, en vanavond krijg ik visite.quote:
Ja klote weerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meer een het-is-stil-in-huis-dip. Daarom was ik vanochtend graag even gaan wandelen in het duin, maar het weer liet dat niet toe. Even hoofd leegmaken en zo. Al is mijn gevoel ook vooral leeg, lusteloos en verveeld. Maar ja, ik schrijf wel weer wat van me af, en vanavond krijg ik visite.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:15 schreef OA het volgende:
Ik lees wel het volgende:
[..]
En
[..]
Dat biedt mogelijkheden
Wil je Thijs even lenen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meer een het-is-stil-in-huis-dip. Daarom was ik vanochtend graag even gaan wandelen in het duin, maar het weer liet dat niet toe. Even hoofd leegmaken en zo. Al is mijn gevoel ook vooral leeg, lusteloos en verveeld. Maar ja, ik schrijf wel weer wat van me af, en vanavond krijg ik visite.
Of 2 hyperactieve kattenquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou Koen die was vanmorgen hyperen toen marijke er was helemaal pfffffffffff
Bier helpt ...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, eventuele dipjes komen door het weer. Mijn kater is weer op zijn retour inmiddels, gelukkig
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
Of Koen, katten en Thijsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:20 schreef OA het volgende:
Of 2 hyperactieve kattenIs er meteen niets van z'n bank over
Oh ja, dipjes.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, eventuele dipjes komen door het weer. Mijn kater is weer op zijn retour inmiddels, gelukkig
Ik loop de hele week al te dweilenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh ja, dipjes.
Ik had een overstroming van mijn hoofd
En haha, komt er storm aan ofzo?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
Nu is de mijne wel rustig, was gisteren avond wel andersquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh ja, dipjes.
Ik had een overstroming van mijn hoofd
12 maart.quote:
Ja rennen idd echt heel erg en nu weerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En haha, komt er storm aan ofzo?
Thijs was ook al van spring spring spring, rennen rennen rennen, spring spring spring, mama mama mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
(ik: ja? hij: hoi.)
Nee, wanneer OA weer komt bedoel ik tochquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:24 schreef MPG het volgende:
[..]
12 maart.
Ik heb mezelf al aangemeld. Vrij van werk is nog een kwestie van een stempeltje 'goedgekeurd'.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs was ook al van spring spring spring, rennen rennen rennen, spring spring spring, mama mama mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja rennen idd echt heel erg en nu weerspringen op de poef
En het is net een langspeelplaat die blijft hangen: Mama kijk! Mama kijk! x 10 pfffff
Haha, zullen we ze straks even laten bellenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ja rennen idd echt heel erg en nu weerspringen op de poef
En het is net een langspeelplaat die blijft hangen: Mama kijk! Mama kijk! x 10 pfffff
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, zullen we ze straks even laten bellen
Storm? Weet ik niet. Ik heb wel wat regen voor je. Interesse?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet niet of dat gaat lukken
Ja joh, het is hier net even droog, dat is maar saaiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Storm? Weet ik niet. Ik heb wel wat regen voor je. Interesse?
Hoezo niet? lekker in de plassen stampenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja joh, het is hier net even droog, dat is maar saai![]()
Misschien toch 12 maart dusquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, wanneer OA weer komt bedoel ik toch![]()
Maar tof dat je vrij kunt krijgen!
Ik zeg doenquote:
Zo uit je hoofd?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Leuke TT
Dus het is:
Opperhuid, celdeling
Lederhuid, haarzakjes, spieren, talg -en zweetklieren, bloedvaten en zintuigen.
Onderhuids bindweefsel, vet, bloedvaatjes en zenuwen.
Dat is in je eentje ook maar saai en koud en natquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet? lekker in de plassen stampen
quote:
In je eentje is dat zeker saaiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is in je eentje ook maar saai en koud en nat
Hey Koenquote:
Ik vertel niet wat we gaan doen, maar je moet je zwemkleren meenemen, en je word thuisgebracht door papaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |