Wolk breuk FTWquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:08 schreef OA het volgende:
[..]
Dat had ik afgelopen zomer in Leipzig. Heel de dag stralend weer en erg warm. 's Avonds tijdens het eten begon het eerst te onweren en daarna te stortregenen. We hoefden maar 2 minuten te lopen naar het huis van een vriend van mij... helemaal doorweekt waren we![]()
[..]
![]()
[..]
Papier?
[..]
Die is zeker laatquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:13 schreef suikertaartje het volgende:
Even een aapje uit bed schoppen hoor, dit is niet meer normaal
Als ik onderweg ben naar huis in de zomer wel ja.quote:
Ongetwijfeldquote:[..]
vrijwillig is toch echt leuker
Nee, gewoon helemaal niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe je ook aan dat Valentijngedoe op maandag?
Goed bezigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja. Ze zijn me liever kwijt dan rijk, gok ik
Oosters in een Nederlands restaurant. ofzoquote:[..]
Lekker!
Welk soort eten? Behalve dan zonder twijfel avond-
Ik bedoel ook in de zomer hoor, als het zo'n hete dag is geweest dat je wilde dat je in een iglo mocht wonen, danquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:18 schreef OA het volgende:
Als ik onderweg ben naar huis in de zomer wel ja.
Eerder deze week op de fiets niet
Is heusquote:Ongetwijfeld![]()
I knowquote:Goed bezig
Ik las oestersquote:Oosters in een Nederlands restaurant. ofzo
En wat nog meer, voor erbij?quote:
Ik heb nog nooit oesters opquote:
Ik ook niet...quote:
Ik wil ook niet eigenlijk hoorquote:
Kip, en een bakje van Conimex met Bali smoorspulquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En wat nog meer, voor erbij?
Wat een jongquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:34 schreef suikertaartje het volgende:
Haha. Thijs is boos, want hij wil niet wakker zijn.
En als ik dan zeg dat hij nog een beetje moe is, wordt hij boos omdat hij "heus wel wakker" is
Thijsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:34 schreef suikertaartje het volgende:
Haha. Thijs is boos, want hij wil niet wakker zijn.
En als ik dan zeg dat hij nog een beetje moe is, wordt hij boos omdat hij "heus wel wakker" is
quote:
Jij houdt het liever bij pinda's? En koffie?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil ook niet eigenlijk hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |