abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 februari 2011 @ 23:50:00 #205
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_93132974
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:48 schreef Toverheks het volgende:

[..]

waaraan moet ik rukken :o of je bedoelt ik ruk me wc pot van de grond :P
Jij niet gekkie.
Jonge, ik bin op de weaze
  maandag 21 februari 2011 @ 23:50:44 #206
336091 verified  jurien
Secret Story Bewoner
pi_93132998
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Er zijn mensen aangemeld die in de prostitutie hebben gezeten en die een strafblad hebben. Waarom dan Jurien met zijn zwakke geheim?
wij doen toch geen oog dicht als we een boef in huis hebben...
pi_93133004
quote:
10s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:50 schreef Stevennn het volgende:

[..]

:@
Jij niet gekkie.
oh ik schrok al
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_93133010
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:47 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Bijna alles is gescript, per dag gooien ze er een paar tips in en daar spelen ze op in, echt alles staat van te voren vast, zo heb ik het idee Gerard wint al mag Sofietje me Favorietje met de hoofdprijs er van door gaan, en wij zeiden al gelijk met de kick-off jurien gaat eruit, omdat hij al gelijk, erg oneerlijk vond ik, moest * spelen* dat hij er niks aan vond en weg wilde gaan.
Ze verdienen niet aan de streamers, maar aan de reclameblokken en de smsjes, waar je om de 5 minuten aan herrinderd wordt bij de donderdagavond uitzending.
Dat vind ik bullshit. Als alles gescript was geweest, zouden we geen dag saaie streams hebben.

Waarom iets scripten wat ook zonder script kan werken? Bij DGK waren bepaalde dingen duidelijk gespeeld. Ook Gerard is zich erg bewust van tv-maken, maar ik denk niet dat hij het in opdracht doet. Hij weet gewoon hoe dit soort dingen werken.

Jurien moest eruit omdat hij het minst populair was van de drie genomineerden. Ook op FOK! .
pi_93133032
quote:

[..]

Er zijn mensen aangemeld die in de prostitutie hebben gezeten en die een strafblad hebben. Waarom dan Jurien met zijn zwakke geheim?
Die personen waren mss niet geschrikt voor het programma.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 21 februari 2011 @ 23:52:27 #210
163650 Greys
pi_93133076
quote:

[..]

Ze zullen personen ook gekozen hebben om wie ze zijn.
Wellicht vonden ze Jurien gewoon beter bij de rest/in de groep passen, weten wij veel.
Maar waarom ze hem kozen en niet een ander, daar weet hij het antwoord toch niet op?
Hij wilde er in, ze kozen hem, dan zeg je 'Ok, top' en ga je niet zitten zeuren waarom ze jou gekozen hebben ipv een ander lijkt me, als kandidaat zijnde :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 21 februari 2011 @ 23:53:12 #211
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_93133112
Krijg je ook schadevergoeding ivm je oneerlijke start?
Jonge, ik bin op de weaze
  maandag 21 februari 2011 @ 23:54:50 #212
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93133187
quote:
7s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die personen waren mss niet geschrikt voor het programma.
Jurien, Sharon en Maik ook niet. Dus dat is geen argument.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93133202
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat vind ik bullshit. Als alles gescript was geweest, zouden we geen dag saaie streams hebben.

Waarom iets scripten wat ook zonder script kan werken? Bij DGK waren bepaalde dingen duidelijk gespeeld. Ook Gerard is zich erg bewust van tv-maken, maar ik denk niet dat hij het in opdracht doet. Hij weet gewoon hoe dit soort dingen werken.

Jurien moest eruit omdat hij het minst populair was van de drie genomineerden. Ook op FOK! .
Er staat ook bijna alles, maar geloof mij nu maar, veel wordt ingefluisterd als ze achter zijn, veel tips ( ze hebben begeleiders) van je kan dat balletje eens opgooien of dat kan je zeggen, vergeet niet het moet spraakmakende tv worden, en nu hebben ze nog niet veel beelden, het programma moet ondanks alles een hit worden in Nederland er is ook veels te veel geld mee gemoeid, reclamedeals die zijn gemaakt, Huur villa plus personeel achter etc.ect.
Nee de stekker zal er niet vroegtijdig uit getrokken worden, maar ze moeten wel naar de kijkcijfers kijken, want als het echt deze week nog dramatischer achteruit gaat lopen dan hebben ze een probleem.
  maandag 21 februari 2011 @ 23:55:58 #214
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93133240
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Wellicht vonden ze Jurien gewoon beter bij de rest/in de groep passen, weten wij veel.
Maar waarom ze hem kozen en niet een ander, daar weet hij het antwoord toch niet op?
Hij wilde er in, ze kozen hem, dan zeg je 'Ok, top' en ga je niet zitten zeuren waarom ze jou gekozen hebben ipv een ander lijkt me, als kandidaat zijnde :D
Jurien paste absoluut niet in de groep, het grootste deel van de tijd hield ie zich afzijdig. Dus of de casting heeft een fout gemaakt of hij is er in gezet vanwege zijn geheim ;).
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93133247
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Jurien, Sharon en Maik ook niet. Dus dat is geen argument.
Die léken geschikt. Jurien had wel z'n momentjes vond ik.
Sharon en Maik zijn wel saai ja.
  maandag 21 februari 2011 @ 23:56:19 #216
336091 verified  jurien
Secret Story Bewoner
pi_93133255
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Nu ik weer thuis ben zijn er ook onder de kandidaten veel linkjes...
De andere kandidaten bespreek ik niet maar bijvoorbeeld ik zelf:

Ik maak films, heb redelijk wat piercings gehad en men denkt blijkbaar snel dat ik in de adult scene werkzaam ben...
Link met 4 bewoners en geheimen in het huis!

Zo kan ik ook nu een aantal anderen invullen. Eigenlijk zijn dat ook indirecte clue's maar zie het maar eens in het huis.
  maandag 21 februari 2011 @ 23:56:43 #217
336091 verified  jurien
Secret Story Bewoner
pi_93133273
quote:
10s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:53 schreef Stevennn het volgende:
Krijg je ook schadevergoeding ivm je oneerlijke start?
Was niet oneerlijk maar een spel element.
pi_93133358
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:55 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Er staat ook bijna alles, maar geloof mij nu maar, veel wordt ingefluisterd als ze achter zijn, veel tips ( ze hebben begeleiders) van je kan dat balletje eens opgooien of dat kan je zeggen, vergeet niet het moet spraakmakende tv worden, en nu hebben ze nog niet veel beelden, het programma moet ondanks alles een hit worden in Nederland er is ook veels te veel geld mee gemoeid, reclamedeals die zijn gemaakt, Huur villa plus personeel achter etc.ect.
Nee de stekker zal er niet vroegtijdig uit getrokken worden, maar ze moeten wel naar de kijkcijfers kijken, want als het echt deze week nog dramatischer achteruit gaat lopen dan hebben ze een probleem.
Ik blijf erbij dat wanneer iets gespeeld is, je dat wel kan merken. Beetje gestuurd van achter wil ik nog geloven, maar de ruzies, liefdes en dergelijke zien er niet gespeeld uit. Jurien kan ons natuurlijk vertellen of er veel gestuurd wordt van 'achter' maar ik denk dat hij daar niet over mag praten.

En wat maakt jou zo'n expert?
pi_93133435
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:56 schreef jurien het volgende:

[..]

Was niet oneerlijk maar een spel element.
Een spel element waardoor jij meteen al een achterstand had in vergelijking met andere bewoners. Ik ben zelf ook van mening dat Gerard en Philip veel meer uitzendtijd kregen dan jij, maar misschien hadden zij ook gewoon meer leuke momenten om uit te zenden.

Dus dan is het wel logisch. :)
pi_93133454
Ach Jurien je moet het ook maar omdraaien, je hebt er maar even ingezeten, en ach was leuke ervaring, zie het positief en misschien ben je door tv bonzen opgemerkt of wat ook, en anders weet ik nu een hele leuke tv baan voor je............. Je ziet er leuk *O* uit, hebt een vlotte babbel, JIJ gaat Bart vervangen :Y en de donderdag liveuitzending laat je bontrokje *per ongeluk* struikelen en dan doe je er gewoon de Livesjow ook maar bij. :P
pi_93133463
Jurien, ga je eigenlijk uitzendingen terugkijken van je zelf? Of lijkt dat je niks. Mag je niks zeggen over je tijd in het huis of wil je dat niet?
Of saté?
pi_93133594
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat wanneer iets gespeeld is, je dat wel kan merken. Beetje gestuurd van achter wil ik nog geloven, maar de ruzies, liefdes en dergelijke zien er niet gespeeld uit. Jurien kan ons natuurlijk vertellen of er veel gestuurd wordt van 'achter' maar ik denk dat hij daar niet over mag praten.

RLS volgen, veel lezen en niet alleen FOK, veel bedenken, ja maar jij kent die en toevallig ken jij die bij dat programma werkt, en het draait om heel veel geld in de tv wereld, reclame inkomsten, afspraken die moeten nagekomen worden.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 00:03:30 #223
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93133617
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zeker nooit DGK gekeken?
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 22 februari 2011 @ 00:04:53 #224
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93133687
Strawberry, ik zie dat jij ook uit Grunn komt.. kun jij niet eens wat gaan rommelen in je netwerk? Dan doe ik hetzelfde bij mijn groningse contacten uit de kunstwereld :).
Een gedicht over Maanvis
  One tough cookie dinsdag 22 februari 2011 @ 00:05:41 #225
169210 liesje1979
pi_93133726
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:42 schreef jurien het volgende:

[..]

Heb je mijn douchescene gemist?
:D
pi_93133736
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zeker nooit DGK gekeken?
Juist wel, daar kon je heel goed merken wat gespeeld was en wat niet. Het werd uiteindelijk ook steeds erger, omdat dat programma veel langer duurde dan 100 dagen. Ben ook gestopt met kijken, alles voor de kijkcijfers en er was niets echts meer aan. Als ik bij Secret Story het gevoel ga hebben dat alles gespeeld en gescript is, dan stop ik ook met kijken. Dat is niet wat real life is.

Secret story is geen DGK.
pi_93133768
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:00 schreef Toverheks het volgende:
Ach Jurien je moet het ook maar omdraaien, je hebt er maar even ingezeten, en ach was leuke ervaring, zie het positief en misschien ben je door tv bonzen opgemerkt of wat ook, en anders weet ik nu een hele leuke tv baan voor je............. Je ziet er leuk *O* uit, hebt een vlotte babbel, JIJ gaat Bart vervangen :Y en de donderdag liveuitzending laat je bontrokje *per ongeluk* struikelen en dan doe je er gewoon de Livesjow ook maar bij. :P
Ow toe... liever niet...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_93133782
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:04 schreef Maanvis het volgende:
Strawberry, ik zie dat jij ook uit Grunn komt.. kun jij niet eens wat gaan rommelen in je netwerk? Dan doe ik hetzelfde bij mijn groningse contacten uit de kunstwereld :).
Waarom? Ik vind het niet zo boeiend of Juriens geheim wel of niet afgezwakt is.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 00:08:39 #229
336091 verified  jurien
Secret Story Bewoner
pi_93133838
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:55 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Echt een eerlijk antwoord: Wij hebben geen begeleiders etc tijdens het verblijf in het huis en hebben geen enkel contact met mensen buiten de kandidaten om. Er wordt ons niet vertelt hoe we ons moeten gedragen of wat we moeten doen, buiten de missies om.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 00:12:12 #230
336091 verified  jurien
Secret Story Bewoner
pi_93133990
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:00 schreef Toverheks het volgende:
Lijkt mij een prima plan. Laatst al even geoefend met Bart tijdens de live uitzending op vrijdag en dat ging prima. Heb ervaring in de media dus laat ik a.s, donderdag maar eens een leuke presentatie weggeven tijdens de liveshow. ;)
  dinsdag 22 februari 2011 @ 00:12:46 #231
336091 verified  jurien
Secret Story Bewoner
pi_93134014
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:12 schreef jurien het volgende:

[..]

Lijkt mij een prima plan. Laatst al even geoefend met Bart tijdens de live uitzending op vrijdag en dat ging prima. Heb ervaring in de media dus laat ik a.s, donderdag maar eens een leuke presentatie weggeven tijdens de liveshow. ;)
Niets tegen bart overigens hoor, deed het prima.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 00:13:50 #232
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93134065
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom? Ik vind het niet zo boeiend of Juriens geheim wel of niet afgezwakt is.
je gaat er anders wel hard op in.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 22 februari 2011 @ 00:14:36 #233
336091 verified  jurien
Secret Story Bewoner
pi_93134101
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:00 schreef De-Hamster het volgende:
Jurien, ga je eigenlijk uitzendingen terugkijken van je zelf? Of lijkt dat je niks. Mag je niks zeggen over je tijd in het huis of wil je dat niet?
Heb het meeste al tereug gekeken maar zit niet zo vaak in de reguliere uitzending. Is natuurlijk ook maar een uurtje.
Ik kan sommige dingen wel... en sommige dingen niet zeggen...

Mike en ik hadden trouwens een geheime relatie na 00.00 uur, dat wisten jullie nog niet he! (scoop)
  One tough cookie dinsdag 22 februari 2011 @ 00:14:50 #234
169210 liesje1979
pi_93134110
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:02 schreef Toverheks het volgende:

[..]

RLS volgen, veel lezen en niet alleen FOK, veel bedenken, ja maar jij kent die en toevallig ken jij die bij dat programma werkt, en het draait om heel veel geld in de tv wereld, reclame inkomsten, afspraken die moeten nagekomen worden.
Dat eerste hebben we allemaal hier heks, allemaal RLS'ers.
En wie is Bontrokje? :@
  One tough cookie dinsdag 22 februari 2011 @ 00:17:08 #235
169210 liesje1979
pi_93134206
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:08 schreef jurien het volgende:

[..]

Echt een eerlijk antwoord: Wij hebben geen begeleiders etc tijdens het verblijf in het huis en hebben geen enkel contact met mensen buiten de kandidaten om. Er wordt ons niet vertelt hoe we ons moeten gedragen of wat we moeten doen, buiten de missies om.
Dat geloof ik wel.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 00:18:19 #236
336091 verified  jurien
Secret Story Bewoner
pi_93134263
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:17 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dat geloof ik wel.
Top! Ik lieg namelijk alles bij elkaar
pi_93134264
Nou ik moet eerlijk zeggen dat je ook veel minder in beeld kwam omdat je een beetje de kat uit de boom keek. Had het minder erg gevonden om Maik weggestemd te zien worden al begint die nu los te komen. Heb je trouwens alle geheimen gehoord? Of moet je het doen met zoiets als FOK!
Of saté?
pi_93134288
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:13 schreef Maanvis het volgende:

[..]

je gaat er anders wel hard op in.
Mijn eigen netwerk navragen gaat toch wel een hele stap verder denk je niet. :P
pi_93134313
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:18 schreef jurien het volgende:

[..]

:') Had je ons net overtuigd...
pi_93134334
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:18 schreef jurien het volgende:

[..]

Dan weet ik genoeg ;) Je liegt trouwens sowieso erg makkelijk wat ik zo zag.
Of saté?
  dinsdag 22 februari 2011 @ 00:20:03 #241
336091 verified  jurien
Secret Story Bewoner
pi_93134340
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:18 schreef De-Hamster het volgende:
Nou ik moet eerlijk zeggen dat je ook veel minder in beeld kwam omdat je een beetje de kat uit de boom keek. Had het minder erg gevonden om Maik weggestemd te zien worden al begint die nu los te komen. Heb je trouwens alle geheimen gehoord? Of moet je het doen met zoiets als FOK!
Ja en dat is jammer want ik heb ontzettend veel gesprekken gevoerd, moppen lopen tappen en geheimen lopen raden.
Nadat ik de geheimen zag kon ik alles meteen koppelen.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 00:20:32 #242
336091 verified  jurien
Secret Story Bewoner
pi_93134371
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:') Had je ons net overtuigd...
Ik zit nog teveel in het spelk denk ik...
  dinsdag 22 februari 2011 @ 00:21:57 #243
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93134427
Jurien, een vraag die je nog niet beantwoord hebt: Waarom wilde jij zo graag meedoen aan dit programma?
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 22 februari 2011 @ 00:22:32 #244
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93134455
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:20 schreef jurien het volgende:

[..]

Ik zit nog teveel in het spelk denk ik...
Had jij er uberhaubt wel 13 weken willen zitten? Je hebt ook een eigen bedrijf.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 22 februari 2011 @ 00:23:34 #245
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93134491
Jurien, wist Guido al dat heel Nederland weet dat hij homo-model en homo-escort is? Of is dat daar stilgehouden?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 22 februari 2011 @ 00:25:03 #246
336091 verified  jurien
Secret Story Bewoner
pi_93134558
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:21 schreef Maanvis het volgende:
Jurien, een vraag die je nog niet beantwoord hebt: Waarom wilde jij zo graag meedoen aan dit programma?
De vraag om mee te doen kwam op toevallig op het juiste moment op mijn pad terrecht. Ik ben iemand die altijd op zoek is naar nieuwe prikkels, avontuur en free publicity.

Dat is gelukt.
pi_93134580
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:25 schreef jurien het volgende:

[..]

De vraag om mee te doen kwam op toevallig op het juiste moment op mijn pad terrecht. Ik ben iemand die altijd op zoek is naar nieuwe prikkels, avontuur en free publicity.

Dat is gelukt.
Ken ik jou niet ergens van?
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 00:25:54 #248
336091 verified  jurien
Secret Story Bewoner
pi_93134588
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:21 schreef Maanvis het volgende:
En ik wilde graag eens mijn eigen 0900 nummer en een eigen topic op Fok. Dat is ook gelukt.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 00:26:49 #249
336091 verified  jurien
Secret Story Bewoner
pi_93134622
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:22 schreef Stefan het volgende:

[..]

Had jij er uberhaubt wel 13 weken willen zitten? Je hebt ook een eigen bedrijf.
Ja tuurlijk wil ik dat. Ik had de mogelijkheid om 13 weken te verdwijnen en lopende projecten netjes overgedragen aan collega's
  dinsdag 22 februari 2011 @ 00:27:05 #250
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93134629
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:25 schreef jurien het volgende:

[..]

Dat is gelukt.
Dat klinkt als een slechte datingadvertentie, maargoed, je bent dus (net als Philip) gevraagd ipv dat je jezelf aan hebt gemeld? Via welk kanaal kwam die vraag?
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 22 februari 2011 @ 00:28:44 #251
336091 verified  jurien
Secret Story Bewoner
pi_93134701
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:23 schreef Stefan het volgende:
Jurien, wist Guido al dat heel Nederland weet dat hij homo-model en homo-escort is? Of is dat daar stilgehouden?
Hij zit in het huis en heeft geen contact met de buitenwereld. Zijn zijn keuzes geweest. Ik heb geen spijt van de dingen die ik heb gedaan maar juist van wat ik niet heb gedaan. Ik denk dat dat voor Guido ook zo werkt. Lekker belangrijk toch...
  dinsdag 22 februari 2011 @ 00:29:19 #252
336091 verified  jurien
Secret Story Bewoner
pi_93134736
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:25 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ken ik jou niet ergens van?
Rad van Fortuin?
  dinsdag 22 februari 2011 @ 00:30:15 #253
336091 verified  jurien
Secret Story Bewoner
pi_93134777
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat klinkt als een slechte datingadvertentie, maargoed, je bent dus (net als Philip) gevraagd ipv dat je jezelf aan hebt gemeld? Via welk kanaal kwam die vraag?
Sofia en Guido vroegen aan me of ik mee wilde doen...
  dinsdag 22 februari 2011 @ 00:30:26 #254
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93134784
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:28 schreef jurien het volgende:

[..]

Hij zit in het huis en heeft geen contact met de buitenwereld. Zijn zijn keuzes geweest. Ik heb geen spijt van de dingen die ik heb gedaan maar juist van wat ik niet heb gedaan. Ik denk dat dat voor Guido ook zo werkt. Lekker belangrijk toch...
Hij weet het dus nog niet?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  dinsdag 22 februari 2011 @ 00:31:04 #255
336091 verified  jurien
Secret Story Bewoner
pi_93134816
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:30 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Hij weet het dus nog niet?
Ik weet het niet... heb hem nog niet gesmst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties