abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 21 februari 2011 @ 23:48:13 #201
163650 Greys
pi_93132875
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:46 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nee, dat hoeft niet, wat Jurien zegt is al genoeg :). De casters maken er niet voor niets van 'ik heb anabolen gebruikt' ipv 'ik heb 1x anabolen gebruikt'.
Dat betekent dat Jurien gelogen heeft bij zijn casting, of dat Jurien gelogen heeft bij zijn aftocht.
Of dat de casters gelogen/overdreven hebben. Maar waarom zouden de casters liegen? Dat maakt het spel niet leuker ;).
Ik denk gewoon dat laatste, dat de casters overdreven hebben :)
Net zoals dat ze zelf verzonnen hebben voor Laura en Guido dat het leuk was om te doen alsof ze een relatie krijgen, omdat dat interessanter was wrs dan hun daadwerkelijke geheim.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 21 februari 2011 @ 23:48:38 #202
336091 verified  jurien
Secret Story Bewoner
pi_93132889
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:47 schreef Maanvis het volgende:
Bottom line is, het spel gaat door voor Jurien. Her en der zijn er vast nog wel mensen in Grunn die kunnen bevestigen of ontkennen hoevaak Jurien anabolen heeft gebruikt.
Ja natuurlijk maar zoals ik ook al zeg in het filmpje. Ik ben de baas.
pi_93132901
quote:
10s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:45 schreef Stevennn het volgende:
Rukken jullie op die wc ofzo?
waaraan moet ik rukken :o of je bedoelt ik ruk me wc pot van de grond :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 21 februari 2011 @ 23:49:46 #204
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93132953
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk gewoon dat laatste, dat de casters overdreven hebben :)
Net zoals dat ze zelf verzonnen hebben voor Laura en Guido dat het leuk was om te doen alsof ze een relatie krijgen, omdat dat interessanter was wrs dan hun daadwerkelijke geheim.
Er zijn mensen aangemeld die in de prostitutie hebben gezeten en die een strafblad hebben. Waarom dan Jurien met zijn zwakke geheim?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 21 februari 2011 @ 23:50:00 #205
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_93132974
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:48 schreef Toverheks het volgende:

[..]

waaraan moet ik rukken :o of je bedoelt ik ruk me wc pot van de grond :P
Jij niet gekkie.
Jonge, ik bin op de weaze
  maandag 21 februari 2011 @ 23:50:44 #206
336091 verified  jurien
Secret Story Bewoner
pi_93132998
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Er zijn mensen aangemeld die in de prostitutie hebben gezeten en die een strafblad hebben. Waarom dan Jurien met zijn zwakke geheim?
wij doen toch geen oog dicht als we een boef in huis hebben...
pi_93133004
quote:
10s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:50 schreef Stevennn het volgende:

[..]

:@
Jij niet gekkie.
oh ik schrok al
pi_93133010
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:47 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Bijna alles is gescript, per dag gooien ze er een paar tips in en daar spelen ze op in, echt alles staat van te voren vast, zo heb ik het idee Gerard wint al mag Sofietje me Favorietje met de hoofdprijs er van door gaan, en wij zeiden al gelijk met de kick-off jurien gaat eruit, omdat hij al gelijk, erg oneerlijk vond ik, moest * spelen* dat hij er niks aan vond en weg wilde gaan.
Ze verdienen niet aan de streamers, maar aan de reclameblokken en de smsjes, waar je om de 5 minuten aan herrinderd wordt bij de donderdagavond uitzending.
Dat vind ik bullshit. Als alles gescript was geweest, zouden we geen dag saaie streams hebben.

Waarom iets scripten wat ook zonder script kan werken? Bij DGK waren bepaalde dingen duidelijk gespeeld. Ook Gerard is zich erg bewust van tv-maken, maar ik denk niet dat hij het in opdracht doet. Hij weet gewoon hoe dit soort dingen werken.

Jurien moest eruit omdat hij het minst populair was van de drie genomineerden. Ook op FOK! .
pi_93133032
quote:

[..]

Die personen waren mss niet geschrikt voor het programma.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 21 februari 2011 @ 23:52:27 #210
163650 Greys
pi_93133076
quote:

[..]

Ze zullen personen ook gekozen hebben om wie ze zijn.
Wellicht vonden ze Jurien gewoon beter bij de rest/in de groep passen, weten wij veel.
Maar waarom ze hem kozen en niet een ander, daar weet hij het antwoord toch niet op?
Hij wilde er in, ze kozen hem, dan zeg je 'Ok, top' en ga je niet zitten zeuren waarom ze jou gekozen hebben ipv een ander lijkt me, als kandidaat zijnde :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 21 februari 2011 @ 23:53:12 #211
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_93133112
Krijg je ook schadevergoeding ivm je oneerlijke start?
Jonge, ik bin op de weaze
  maandag 21 februari 2011 @ 23:54:50 #212
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93133187
quote:
7s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die personen waren mss niet geschrikt voor het programma.
Jurien, Sharon en Maik ook niet. Dus dat is geen argument.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93133202
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat vind ik bullshit. Als alles gescript was geweest, zouden we geen dag saaie streams hebben.

Waarom iets scripten wat ook zonder script kan werken? Bij DGK waren bepaalde dingen duidelijk gespeeld. Ook Gerard is zich erg bewust van tv-maken, maar ik denk niet dat hij het in opdracht doet. Hij weet gewoon hoe dit soort dingen werken.

Jurien moest eruit omdat hij het minst populair was van de drie genomineerden. Ook op FOK! .
Er staat ook bijna alles, maar geloof mij nu maar, veel wordt ingefluisterd als ze achter zijn, veel tips ( ze hebben begeleiders) van je kan dat balletje eens opgooien of dat kan je zeggen, vergeet niet het moet spraakmakende tv worden, en nu hebben ze nog niet veel beelden, het programma moet ondanks alles een hit worden in Nederland er is ook veels te veel geld mee gemoeid, reclamedeals die zijn gemaakt, Huur villa plus personeel achter etc.ect.
Nee de stekker zal er niet vroegtijdig uit getrokken worden, maar ze moeten wel naar de kijkcijfers kijken, want als het echt deze week nog dramatischer achteruit gaat lopen dan hebben ze een probleem.
  maandag 21 februari 2011 @ 23:55:58 #214
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93133240
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Wellicht vonden ze Jurien gewoon beter bij de rest/in de groep passen, weten wij veel.
Maar waarom ze hem kozen en niet een ander, daar weet hij het antwoord toch niet op?
Hij wilde er in, ze kozen hem, dan zeg je 'Ok, top' en ga je niet zitten zeuren waarom ze jou gekozen hebben ipv een ander lijkt me, als kandidaat zijnde :D
Jurien paste absoluut niet in de groep, het grootste deel van de tijd hield ie zich afzijdig. Dus of de casting heeft een fout gemaakt of hij is er in gezet vanwege zijn geheim ;).
Een gedicht over Maanvis
pi_93133247
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Jurien, Sharon en Maik ook niet. Dus dat is geen argument.
Die léken geschikt. Jurien had wel z'n momentjes vond ik.
Sharon en Maik zijn wel saai ja.
  maandag 21 februari 2011 @ 23:56:19 #216
336091 verified  jurien
Secret Story Bewoner
pi_93133255
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Nu ik weer thuis ben zijn er ook onder de kandidaten veel linkjes...
De andere kandidaten bespreek ik niet maar bijvoorbeeld ik zelf:

Ik maak films, heb redelijk wat piercings gehad en men denkt blijkbaar snel dat ik in de adult scene werkzaam ben...
Link met 4 bewoners en geheimen in het huis!

Zo kan ik ook nu een aantal anderen invullen. Eigenlijk zijn dat ook indirecte clue's maar zie het maar eens in het huis.
  maandag 21 februari 2011 @ 23:56:43 #217
336091 verified  jurien
Secret Story Bewoner
pi_93133273
quote:
10s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:53 schreef Stevennn het volgende:
Krijg je ook schadevergoeding ivm je oneerlijke start?
Was niet oneerlijk maar een spel element.
pi_93133358
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:55 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Er staat ook bijna alles, maar geloof mij nu maar, veel wordt ingefluisterd als ze achter zijn, veel tips ( ze hebben begeleiders) van je kan dat balletje eens opgooien of dat kan je zeggen, vergeet niet het moet spraakmakende tv worden, en nu hebben ze nog niet veel beelden, het programma moet ondanks alles een hit worden in Nederland er is ook veels te veel geld mee gemoeid, reclamedeals die zijn gemaakt, Huur villa plus personeel achter etc.ect.
Nee de stekker zal er niet vroegtijdig uit getrokken worden, maar ze moeten wel naar de kijkcijfers kijken, want als het echt deze week nog dramatischer achteruit gaat lopen dan hebben ze een probleem.
Ik blijf erbij dat wanneer iets gespeeld is, je dat wel kan merken. Beetje gestuurd van achter wil ik nog geloven, maar de ruzies, liefdes en dergelijke zien er niet gespeeld uit. Jurien kan ons natuurlijk vertellen of er veel gestuurd wordt van 'achter' maar ik denk dat hij daar niet over mag praten.

En wat maakt jou zo'n expert?
pi_93133435
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:56 schreef jurien het volgende:

[..]

Was niet oneerlijk maar een spel element.
Een spel element waardoor jij meteen al een achterstand had in vergelijking met andere bewoners. Ik ben zelf ook van mening dat Gerard en Philip veel meer uitzendtijd kregen dan jij, maar misschien hadden zij ook gewoon meer leuke momenten om uit te zenden.

Dus dan is het wel logisch. :)
pi_93133454
Ach Jurien je moet het ook maar omdraaien, je hebt er maar even ingezeten, en ach was leuke ervaring, zie het positief en misschien ben je door tv bonzen opgemerkt of wat ook, en anders weet ik nu een hele leuke tv baan voor je............. Je ziet er leuk *O* uit, hebt een vlotte babbel, JIJ gaat Bart vervangen :Y en de donderdag liveuitzending laat je bontrokje *per ongeluk* struikelen en dan doe je er gewoon de Livesjow ook maar bij. :P
pi_93133463
Jurien, ga je eigenlijk uitzendingen terugkijken van je zelf? Of lijkt dat je niks. Mag je niks zeggen over je tijd in het huis of wil je dat niet?
Of saté?
pi_93133594
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat wanneer iets gespeeld is, je dat wel kan merken. Beetje gestuurd van achter wil ik nog geloven, maar de ruzies, liefdes en dergelijke zien er niet gespeeld uit. Jurien kan ons natuurlijk vertellen of er veel gestuurd wordt van 'achter' maar ik denk dat hij daar niet over mag praten.

RLS volgen, veel lezen en niet alleen FOK, veel bedenken, ja maar jij kent die en toevallig ken jij die bij dat programma werkt, en het draait om heel veel geld in de tv wereld, reclame inkomsten, afspraken die moeten nagekomen worden.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 00:03:30 #223
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93133617
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zeker nooit DGK gekeken?
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 22 februari 2011 @ 00:04:53 #224
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93133687
Strawberry, ik zie dat jij ook uit Grunn komt.. kun jij niet eens wat gaan rommelen in je netwerk? Dan doe ik hetzelfde bij mijn groningse contacten uit de kunstwereld :).
Een gedicht over Maanvis
  One tough cookie dinsdag 22 februari 2011 @ 00:05:41 #225
169210 liesje1979
pi_93133726
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:42 schreef jurien het volgende:

[..]

Heb je mijn douchescene gemist?
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: