quote:Op maandag 21 februari 2011 23:17 schreef jurien het volgende:
[..]
Ben geboren met een piemel van 50 centimeter dus voor mij geen probleem.
Top, misschien leuk als onderschrift!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je overtreft het FOK! gemiddelde van 30 cm ruimschoots!
Nou de volgende move in je carriere wordt dus een gezellige familiefilm met Sofietjequote:Op maandag 21 februari 2011 23:17 schreef jurien het volgende:
[..]
Het spel gaat hem juist om het ontrafelen van geheimen die belangrijk zijn voor de deelnemers, dat wil zeggen dingen die de deelnemers graag geheim houden.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:19 schreef jurien het volgende:
[..]
Dat heb ik wel en een geheim is een geheim. Het gaat om het spel en het ontrafelen van het geheim...
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:17 schreef jurien het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Jurien wel een punt heeft. Slaapwandelen is ook niet bepaald iets om je voor te schamen. Bingokoningin zijn ook niet, laat staan een affaire met olympisch goud. Het is allemaal niet al te boeiend, die geheimen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het spel gaat hem juist om het ontrafelen van geheimen die belangrijk zijn voor de deelnemers, dat wil zeggen dingen die de deelnemers graag geheim houden.
1x tje anabolen gebruikt is helemaal niet erg, net zoals iedereen wel eens experimenteert met drugs. Daarom denk ik ook dat het bij jou meer dan 1x is geweest en dat je er serieuze problemen door hebt ondervonden. Anders was het geheim niet belangrijk genoeg om jou in Secret Story te zetten.
onzin, dat zijn allemaal goede geheimen. bingokoningin moet je ook meer zien als travestiet zijn. Daarom denk ik ook dat Jurien liegt. als ie maar 1x anabolen heeft gebruikt dan was ie niet door de casting gekomen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Jurien wel een punt heeft. Slaapwandelen is ook niet bepaald iets om je voor te schamen. Bingokoningin zijn ook niet, laat staan een affaire met olympisch goud. Het is allemaal niet al te boeiend, die geheimen.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
onzin, dat zijn allemaal goede geheimen. bingokoningin moet je ook meer zien als travestiet zijn. Daarom denk ik ook dat Jurien liegt. als ie maar 1x anabolen heeft gebruikt dan was ie niet door de casting gekomen.
Of relatie met Femke Heemskerk. Ook niet wereldshocking.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:33 schreef 08gnoT. het volgende:
Waarom zou iemand liegen over zijn geheim als ze aan zo'n programma meedoen?Overdrijven alla, maar verzwakken?
En alsof slaapwandelen zo bijzonder is
Jurien slaat nu ook een flater, maar aan de andere kant weet alleen FOK! dat ie een reguliere anabolengebruiker was. Als iemand hem contacteert met een foto/kunst opdracht en ff googlet, dan komt naar boven dat ie 1x anabolen heeft gebruikt, niet voldoende dus om zo'n opdracht af te wijzen (voor zover daar al sprake van was)quote:Op maandag 21 februari 2011 23:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Slaapwandelen een goed geheim? Nee echt niet.
Al ben ik het wel met je eens dat de casting vast iets anders heeft gehoord wat betreft het anabolen slikken dan wij nu. Je gaat dan niet je potentiele geheim afzwakken door te zeggen dat je één keer hebt gebruikt. Dan sla je al meteen een flater.
Haha,.. menig bewoner is er al van overtuigt dat ze in die richting moesten zoeken.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou de volgende move in je carriere wordt dus een gezellige familiefilm met Sofietje![]()
Wij zorgen wel op FOK dat je beroemd en vooral berucht wordt
Nou ja, een relatie met een olympisch medaillewinnaar vind ik wel bijzonderder. Niet schokkend, maar wel 'apart'. Net als miljonair.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of relatie met Femke Heemskerk. Ook niet wereldshocking.
Hier wil ik even op inhaken, wanneer heb jij dat nou op moeten schrijven in dat boek? Op welke dag? Dat gebeurde toch in de KvdW? Dat was toch vóór de exit?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:13 schreef jurien het volgende:
[..]
Ik heb al mijn bevindingen, vermoedens en feiten opgeschreven in dat boek. Cynthia kan dus een voorsprong hebben op de rest... helemaal na vanavond!
Ik ga wel je zaken behartigenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:34 schreef jurien het volgende:
[..]
Haha,.. menig bewoner is er al van overtuigt dat ze in die richting moesten zoeken.
Ik ben gewoon in het programma gezet omdat ik goed voor huisspook kan spelen.... Logisch toch!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
onzin, dat zijn allemaal goede geheimen. bingokoningin moet je ook meer zien als travestiet zijn. Daarom denk ik ook dat Jurien liegt. als ie maar 1x anabolen heeft gebruikt dan was ie niet door de casting gekomen.
En met slaapwandelen wel?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:36 schreef Toverheks het volgende:
zijn allemaal geheimen van lik Jurien zijn leuter van 50cm, echt gewoon heel domme en stomme geheimen. Ook het geheim van Jurien stelde toch geen ruk voor, wie slikt er geen Anabolen
Gelukkig dat Fok alles weet zodat ik me straks even kan inlezenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jurien slaat nu ook een flater, maar aan de andere kant weet alleen FOK! dat ie een reguliere anabolengebruiker was. Als iemand hem contacteert met een foto/kunst opdracht en ff googlet, dan komt naar boven dat ie 1x anabolen heeft gebruikt, niet voldoende dus om zo'n opdracht af te wijzen (voor zover daar al sprake van was)
Was toch wel uitgezonden?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier wil ik even op inhaken, wanneer heb jij dat nou op moeten schrijven in dat boek? Op welke dag? Dat gebeurde toch in de KvdW? Dat was toch vóór de exit?
Ja maar ik heb schele koppijn inmiddels van het terugkijken van alle afleveringen en kan het niet meer vindenquote:
Dacht zelf dat het laatst nog met een aanbieding van 2 halen 3 betalen in de Libelle stond.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:36 schreef Toverheks het volgende:
zijn allemaal geheimen van lik Jurien zijn leuter van 50cm, echt gewoon heel domme en stomme geheimen. Ook het geheim van Jurien stelde toch geen ruk voor, wie slikt er geen Anabolen
Slaapwandelen is wel bijzonder, dat komt niet vaak voor.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
En met slaapwandelen wel?
Dat geheim is in feite al lang letterlijk geraden door Sofia.
Jaaa! Het is uitgezonden!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar ik heb schele koppijn inmiddels van het terugkijken van alle afleveringen en kan het niet meer vindenVerlos me!
Er waren mensen met veel ergere geheimen die niet in SST zijn gekomen. Waarom ben jij gecast dan met zo'n zwak geheim?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:39 schreef jurien het volgende:
[..]
Gelukkig dat Fok alles weet zodat ik me straks even kan inlezen
Ook gelukkig dat ik een prima netwerk heb en dat het voor mij niet zo veel uitmaakt op welke manier ik in het nieuws kom. Ik maak mij dus geen zorgen en hoef mijn geheim niet op te kloppen of af te zwakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |