Is ook wel te zien aan dat onappetijtelijke lelijke korte broekje brrr bah bah.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een minuut shoppen is niet aan 'm besteed.
Nee, vind hem een beetje een sukkel, sufferd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:12 schreef scooby-doo het volgende:
Deze hoort ook al niet bij de favorieten
Nee ik ken hem niet of zo.quote:Op woensdag 23 februari 2011 06:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kon je hem al toen ie nog tieten had?
Goedkoop volk? Omdat ze een jongen zoent die ze al 2 weken leuk vindt?quote:
Gaat toch niet om een blowjob. Je laat je voor tv toch niet vol lopen met alcohol en gedraagt je goedkoop door bij een kerel in bed te belanden? Iets genuanceerder mag wel. Ze is inderdaad 31, geen 18 meer.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goedkoop volk? Omdat ze een jongen zoent die ze al 2 weken leuk vindt?
Je weet niet eens of ze hem echt een blowjob geeft. En zo ja, laat d'r lekker, ze is single en 31.
In de uitzending net, beweert ze een vriendje thuis te hebben, ene Pim?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goedkoop volk? Omdat ze een jongen zoent die ze al 2 weken leuk vindt?
Je weet niet eens of ze hem echt een blowjob geeft. En zo ja, laat d'r lekker, ze is single en 31.
Nou ... dan zal ze nu wel weer single zijn denk ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:43 schreef Mikaro het volgende:
[..]
In de uitzending net, beweert ze een vriendje thuis te hebben, ene Pim?
Misschien morgen. Hij heeft een echte apen smoel. Als die eet dan raakt z'n hele gezicht in de war. En hij draagt Aussibum ondergoed????? Heel merkwaardig.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:43 schreef PasMaNNi het volgende:
wanneer kunnen wij hem er uit stemmen?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:41 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Gaat toch niet om een blowjob. Je laat je voor tv toch niet vol lopen met alcohol en gedraagt je goedkoop door bij een kerel in bed te belanden? Iets genuanceerder mag wel. Ze is inderdaad 31, geen 18 meer.
Nee dat was net uitgegaan en dus voelde ze zich lullig dat ze zo snel over hem heen 'lijkt' te zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:43 schreef Mikaro het volgende:
[..]
In de uitzending net, beweert ze een vriendje thuis te hebben, ene Pim?
Waar komt die foto vandaan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:37 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Een wat grotere versie dan die al in een ander topic stond over de man in het SST huis die de borstverkleining heeft ondergaan.
Maar je ouders gaan naar dezelfde sportschool, weet je ook niet of hij daar eerst bekend stond vanwege zijn volle boezem?quote:
Mag wel, maar is niet echt handig. Zie reacties op dit forum, dat is een afspiegeling van hoe de rest van NL erover denkt.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Zij vind die jongen heel erg leuk. Ze hebben nog geprobeerd het te verdoezelen dat ze seks hadden. Je wordt hardstikke geil in zo'n huis en kan jezelf moeilijk een handje helpen. Ze is 31 inderdaad, mag ze dan seks hebben met een jongen die ze al 2,5 weken leuk vindt?
Ik geloof trouwens niet dat er een blowjob was. Op basis van een foto kan je dat niet zeggen.
Wel was er vannacht seks en handwerk.
Ik heb juist niet het gevoel dat ze hem heel erg leuk vind. Ze doet juist heel afstandelijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Zij vind die jongen heel erg leuk. Ze hebben nog geprobeerd het te verdoezelen dat ze seks hadden. Je wordt hardstikke geil in zo'n huis en kan jezelf moeilijk een handje helpen. Ze is 31 inderdaad, mag ze dan seks hebben met een jongen die ze al 2,5 weken leuk vindt?
Ik geloof trouwens niet dat er een blowjob was. Op basis van een foto kan je dat niet zeggen.
Wel was er vannacht seks en handwerk.
Want?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:54 schreef SecretStoryKijker het volgende:
Ik denk dat Maik hoogbegaafd is. Echt!
Waar moeten we op letten dan, hij zegt nooit watquote:Op maandag 28 februari 2011 01:04 schreef SecretStoryKijker het volgende:
[..]
Zo komt hij wel over, hij weet best veel, let maar op..
Dan weet die dat heeeeeeeeeeeeeeeel goed te verbergen.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:54 schreef SecretStoryKijker het volgende:
Ik denk dat Maik hoogbegaafd is. Echt!
Ja kopt. Gerard heeft meer uitstraling en grandeur dan Maik. Die jongen straalt niet veel uit.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:46 schreef Wolkje21 het volgende:
Vind Maik een doetje...Eigenlijk ook helemaal niet mooi...Dan heeft Gerard nog een mooiere kop
Welke opmerking was dat dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:16 schreef gniffie het volgende:
hij word gewoon met 1 zin van een sulletje de grootste opperbaas van sst
Ik denk eerder dat hij anabolen heeft gebruikt (maar dat geheim hadden ze alquote:Op maandag 28 februari 2011 21:17 schreef chufi het volgende:
Maik dacht vroeger dat ie een vrouw was en heeft hormonen genonomen, waardoor ie borstaangroei kreeg.. Toen kwam ie er van terug maar zijn borsten bleven, dus heeft ie een verkleining laten doen ... Zoiets ?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:33 schreef DionysusKaterman het volgende:
Is dat Maik met een lang Justin Bieberkapsel?
Jij kunt toch niet voor haar gaan bepalen waar haar normen en waarden liggen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:34 schreef DionysusKaterman het volgende:
Monique maakt er wel een enorm drama van dat Maik met mannen heeft geëxperimenteerd. Als vrouwen met vrouwen experimenteren is dat geil en moeten ze dat zeker doen, maar als mannen met hun eigen geslacht rotzooien mag dat ineens niet. Serieus man, wat een onzin.
Er is een verschil tussen normen en waarden en homofobie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij kunt toch niet voor haar gaan bepalen waar haar normen en waarden liggen?
Wat je nu uitkraamt is pas een onzin...
als ze homofoob zou zijn, dan zou ze toch 2 experimenterende vrouwen ook niet "acceptabel" vinden? Want dat is wat jij stelt in je post...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:03 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen normen en waarden en homofobie.
Dat is gewoon het vage, ze meet met dubbele maten. Bij vrouwen is homoseksualiteit prima, maar als het om mannen gaat kan het ineens niet meer. Behalve als het een type als Servio is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
als ze homofoob zou zijn, dan zou ze toch 2 experimenterende vrouwen ook niet "acceptabel" vinden? Want dat is wat jij stelt in je post...
Waar heeft zij gezegd dat zij 2 experimenterende vrouwen "accepteert"?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:26 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Dat is gewoon het vage, ze meet met dubbele maten. Bij vrouwen is homoseksualiteit prima, maar als het om mannen gaat kan het ineens niet meer. Behalve als het een type als Servio is.
Ze heeft zelf ook geëxperimenteerd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waar heeft zij gezegd dat zij 2 experimenterende vrouwen "accepteert"?
Zegt ze dat zo? Volgens mij heeft ze geen problemen met homo's, alleen met het feit dat degene die zij leuk vindt iets met mannen heeft gedaan of wellicht nog steeds leuk vindt. Dat schaar ik niet onder homofobie hoor. Wel onder meten met dubbele maten, als ze zelf wel geexperimenteerd heeft met vrouwen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:26 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Dat is gewoon het vage, ze meet met dubbele maten. Bij vrouwen is homoseksualiteit prima, maar als het om mannen gaat kan het ineens niet meer. Behalve als het een type als Servio is.
Hij lijkt Indonesisch, dikke lippen dunne ogen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:11 schreef Ang3l het volgende:
Wat me trouwens opvalt zijn z'n vreemde ogen/oogleden.
Heeft ie Aziatisch bloed?
een blanke neger.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:42 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Hij lijkt Indonesisch, dikke lippen dunne ogen.
Door dit hele verhaal heb ik wel echt een hekel gekregen aan Monique, bah wat stelt zij zich aan zeg.
Hij heeft inderdaad aziatisch bloed, ik vond hem ook al net een chinees.... toevallig hoorde ik het hem gisteren bevestigen op tvquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:11 schreef Ang3l het volgende:
Wat me trouwens opvalt zijn z'n vreemde ogen/oogleden.
Heeft ie Aziatisch bloed?
Daar werd al over gespeculeerd.quote:
Slimme zet!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:29 schreef Greys het volgende:
Maik komt terug in het huis!
Nieuws / Updates, deel 1
goeie manier om aan te tonen dat je stem geen drol waard is. #stemmeniszinloosquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:29 schreef Greys het volgende:
Maik komt terug in het huis!
Nieuws / Updates, deel 1
Mjah, ik weet het ook niet hoe ze dat gaan 'uitleggen'.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Slimme zet!
Nu gaat vast en zeker iedereen nog meer sms-en voor een wassen neus-exit.
Ik snap wel wat je bedoelt op zich, maar de stemmers op Alex hebben hun zin gekregen, hij bleef er in. De stemmers op Servio kregen hun zin, hij bleef er in.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:36 schreef Danny het volgende:
[..]
goeie manier om aan te tonen dat je stem geen drol waard is. #stemmeniszinloos
wat onzin is. als er niemand uitgaat hoef je ook niet te stemmen. Nou stem ik niet, daar niet van, maar ik zou me behoorlijk genaaid voelen. Ik weet wel dat ik er steeds minder aan ga vinden. De streams kijk ik al niet eens meer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:37 schreef Greys het volgende:
Mjah, ik weet het ook niet hoe ze dat gaan 'uitleggen'.
Echter in de Franse en Portugese versie was het ook gewoon zo dat sommige bewoners terug kwamen en daar verloren ze geen kijkers en stemmers.
Feit is dat je smst om iemand er IN te houden. En degene voor wie je gesmst hebt bleef er ook in.
Dus daar zullen ze het wel op gooien.
als er niemand uitgaat is stemmen zinloos.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt op zich, maar de stemmers op Alex hebben hun zin gekregen, hij bleef er in. De stemmers op Servio kregen hun zin, hij bleef er in.
En de stemmers op Maik hebben nu alsnog hun zin.
Wie weet mag hij maar een avondje blijven op een feestje om afscheid te nemen van die jankzak?
Ja ... en iemand blijft erin omdat iemand anders eruit wordt gebonjourd, op basis van stemmen. Lood om oud ijzerredenatie dus. En daarom zal die denktrant ook wel gebruikt wordenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:37 schreef Greys het volgende:
Feit is dat je smst om iemand er IN te houden. En degene voor wie je gesmst hebt bleef er ook in.
Dus daar zullen ze het wel op gooien.
Als hij echt helemaal mag blijven zou ik het ook raar vinden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:38 schreef Danny het volgende:
[..]
wat onzin is. als er niemand uitgaat hoef je ook niet te stemmen. Nou stem ik niet, daar niet van, maar ik zou me behoorlijk genaaid voelen. Ik weet wel dat ik er steeds minder aan ga vinden. De streams kijk ik al niet eens meer.
True. Ik ben het ook met je eens gewoon hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:39 schreef Danny het volgende:
[..]
als er niemand uitgaat is stemmen zinloos.
In die achtergebleven gebieden hebben ze dan ook geen FOK!. Laat staan FOK!kers.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:41 schreef Greys het volgende:
(Toch viel er in Frankrijk en Portugal geen mens over geloof ik toen sommige weggestemden na een week (!) weer terug kwamen).
Welke deelnemers in de Franse en Portugese versie kwamen terug?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
True. Ik ben het ook met je eens gewoon hoor
Maar ik denk dat hij maar even mag blijven. Of beperkingen krijgt in het spel ofzo.
Anders zou het idd een vreemde zet zijn.
(Toch viel er in Frankrijk en Portugal geen mens over geloof ik toen sommige weggestemden na een week (!) weer terug kwamen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |