Nou ... dan zal ze nu wel weer single zijn denk ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:43 schreef Mikaro het volgende:
[..]
In de uitzending net, beweert ze een vriendje thuis te hebben, ene Pim?
Misschien morgen. Hij heeft een echte apen smoel. Als die eet dan raakt z'n hele gezicht in de war. En hij draagt Aussibum ondergoed????? Heel merkwaardig.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:43 schreef PasMaNNi het volgende:
wanneer kunnen wij hem er uit stemmen?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:41 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Gaat toch niet om een blowjob. Je laat je voor tv toch niet vol lopen met alcohol en gedraagt je goedkoop door bij een kerel in bed te belanden? Iets genuanceerder mag wel. Ze is inderdaad 31, geen 18 meer.
Nee dat was net uitgegaan en dus voelde ze zich lullig dat ze zo snel over hem heen 'lijkt' te zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:43 schreef Mikaro het volgende:
[..]
In de uitzending net, beweert ze een vriendje thuis te hebben, ene Pim?
Waar komt die foto vandaan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:37 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Een wat grotere versie dan die al in een ander topic stond over de man in het SST huis die de borstverkleining heeft ondergaan.
Maar je ouders gaan naar dezelfde sportschool, weet je ook niet of hij daar eerst bekend stond vanwege zijn volle boezem?quote:
Mag wel, maar is niet echt handig. Zie reacties op dit forum, dat is een afspiegeling van hoe de rest van NL erover denkt.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Zij vind die jongen heel erg leuk. Ze hebben nog geprobeerd het te verdoezelen dat ze seks hadden. Je wordt hardstikke geil in zo'n huis en kan jezelf moeilijk een handje helpen. Ze is 31 inderdaad, mag ze dan seks hebben met een jongen die ze al 2,5 weken leuk vindt?
Ik geloof trouwens niet dat er een blowjob was. Op basis van een foto kan je dat niet zeggen.
Wel was er vannacht seks en handwerk.
Ik heb juist niet het gevoel dat ze hem heel erg leuk vind. Ze doet juist heel afstandelijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Zij vind die jongen heel erg leuk. Ze hebben nog geprobeerd het te verdoezelen dat ze seks hadden. Je wordt hardstikke geil in zo'n huis en kan jezelf moeilijk een handje helpen. Ze is 31 inderdaad, mag ze dan seks hebben met een jongen die ze al 2,5 weken leuk vindt?
Ik geloof trouwens niet dat er een blowjob was. Op basis van een foto kan je dat niet zeggen.
Wel was er vannacht seks en handwerk.
Want?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:54 schreef SecretStoryKijker het volgende:
Ik denk dat Maik hoogbegaafd is. Echt!
Waar moeten we op letten dan, hij zegt nooit watquote:Op maandag 28 februari 2011 01:04 schreef SecretStoryKijker het volgende:
[..]
Zo komt hij wel over, hij weet best veel, let maar op..
Dan weet die dat heeeeeeeeeeeeeeeel goed te verbergen.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:54 schreef SecretStoryKijker het volgende:
Ik denk dat Maik hoogbegaafd is. Echt!
Ja kopt. Gerard heeft meer uitstraling en grandeur dan Maik. Die jongen straalt niet veel uit.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:46 schreef Wolkje21 het volgende:
Vind Maik een doetje...Eigenlijk ook helemaal niet mooi...Dan heeft Gerard nog een mooiere kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |