Hij lijkt Indonesisch, dikke lippen dunne ogen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:11 schreef Ang3l het volgende:
Wat me trouwens opvalt zijn z'n vreemde ogen/oogleden.
Heeft ie Aziatisch bloed?
een blanke neger.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:42 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Hij lijkt Indonesisch, dikke lippen dunne ogen.
Door dit hele verhaal heb ik wel echt een hekel gekregen aan Monique, bah wat stelt zij zich aan zeg.
Hij heeft inderdaad aziatisch bloed, ik vond hem ook al net een chinees.... toevallig hoorde ik het hem gisteren bevestigen op tvquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:11 schreef Ang3l het volgende:
Wat me trouwens opvalt zijn z'n vreemde ogen/oogleden.
Heeft ie Aziatisch bloed?
Daar werd al over gespeculeerd.quote:
Slimme zet!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:29 schreef Greys het volgende:
Maik komt terug in het huis!
Nieuws / Updates, deel 1
goeie manier om aan te tonen dat je stem geen drol waard is. #stemmeniszinloosquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:29 schreef Greys het volgende:
Maik komt terug in het huis!
Nieuws / Updates, deel 1
Mjah, ik weet het ook niet hoe ze dat gaan 'uitleggen'.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Slimme zet!
Nu gaat vast en zeker iedereen nog meer sms-en voor een wassen neus-exit.
Ik snap wel wat je bedoelt op zich, maar de stemmers op Alex hebben hun zin gekregen, hij bleef er in. De stemmers op Servio kregen hun zin, hij bleef er in.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:36 schreef Danny het volgende:
[..]
goeie manier om aan te tonen dat je stem geen drol waard is. #stemmeniszinloos
wat onzin is. als er niemand uitgaat hoef je ook niet te stemmen. Nou stem ik niet, daar niet van, maar ik zou me behoorlijk genaaid voelen. Ik weet wel dat ik er steeds minder aan ga vinden. De streams kijk ik al niet eens meer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:37 schreef Greys het volgende:
Mjah, ik weet het ook niet hoe ze dat gaan 'uitleggen'.
Echter in de Franse en Portugese versie was het ook gewoon zo dat sommige bewoners terug kwamen en daar verloren ze geen kijkers en stemmers.
Feit is dat je smst om iemand er IN te houden. En degene voor wie je gesmst hebt bleef er ook in.
Dus daar zullen ze het wel op gooien.
als er niemand uitgaat is stemmen zinloos.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt op zich, maar de stemmers op Alex hebben hun zin gekregen, hij bleef er in. De stemmers op Servio kregen hun zin, hij bleef er in.
En de stemmers op Maik hebben nu alsnog hun zin.
Wie weet mag hij maar een avondje blijven op een feestje om afscheid te nemen van die jankzak?
Ja ... en iemand blijft erin omdat iemand anders eruit wordt gebonjourd, op basis van stemmen. Lood om oud ijzerredenatie dus. En daarom zal die denktrant ook wel gebruikt wordenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:37 schreef Greys het volgende:
Feit is dat je smst om iemand er IN te houden. En degene voor wie je gesmst hebt bleef er ook in.
Dus daar zullen ze het wel op gooien.
Als hij echt helemaal mag blijven zou ik het ook raar vinden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:38 schreef Danny het volgende:
[..]
wat onzin is. als er niemand uitgaat hoef je ook niet te stemmen. Nou stem ik niet, daar niet van, maar ik zou me behoorlijk genaaid voelen. Ik weet wel dat ik er steeds minder aan ga vinden. De streams kijk ik al niet eens meer.
True. Ik ben het ook met je eens gewoon hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:39 schreef Danny het volgende:
[..]
als er niemand uitgaat is stemmen zinloos.
In die achtergebleven gebieden hebben ze dan ook geen FOK!. Laat staan FOK!kers.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:41 schreef Greys het volgende:
(Toch viel er in Frankrijk en Portugal geen mens over geloof ik toen sommige weggestemden na een week (!) weer terug kwamen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |