Beetje jong, vind je niet?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:31 schreef TheVulture het volgende:
De deelnemers: Guido (20)
Wat een schatje
En ach er even mee spelen kan nooit kwaad.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij is volwassen, dat is opzich al goed
Ik mag er niet aan zittenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ach er even mee spelen kan nooit kwaad.
Hij is professioneel gamer, komt dat ff mooi uitquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ach er even mee spelen kan nooit kwaad.
quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik had niet in de gaten dat ik hem had dichtgegooid
Oh en ik ga verslaafd raken aan Secret Story denk ik
Het zou een mix van WIDM en Big Brother moeten worden... in andere landen is het al een grote hit geweestquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:10 schreef Ang3l het volgende:
Is dat leuk dan?
Is echt redelijk langs me heen gegaan moet ik zeggen.
Alle geheimen zijn al bekend gemaakt? Wat is de lol er dan nog van?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:27 schreef TheVulture het volgende:
En het zit klaarblijkelijk vol smakelijke mannen:
De deelnemers: Philip (26)
Je weet toch nog niet precies welk geheim er bij welke deelnemer hoort. En daarnaast weten die bewoners zelf helemaal van niks dus dat is denk ik vooral de kracht.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Alle geheimen zijn al bekend gemaakt? Wat is de lol er dan nog van?.
Het klinkt vooral heel erg saai...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je weet toch nog niet precies welk geheim er bij welke deelnemer hoort. En daarnaast weten die bewoners zelf helemaal van niks dus dat is denk ik vooral de kracht.
Ik ook, heb het kanaal ook al opgezocht. (Ziggo kanaal 15)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik had niet in de gaten dat ik hem had dichtgegooid
Oh en ik ga verslaafd raken aan Secret Story denk ik
Wat heb je voor hem gekocht? Een kaartje? Een doosje chocolade?quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat heb je voor hem gekocht? Een kaartje? Een doosje chocolade?
Maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:43 schreef Great.Expectations het volgende:
Toch niet in de Tongelreep?
Ik zou het wel grappig vinden hoor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:52 schreef Steve het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen.. Gewoon in Budel, neefjes beetje lesgeven ook. :p.
Heb ik het mis?quote:
Zou je dan niet helemaal panisch worden omdat je iemand van hier tegenkomt?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:57 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik zou het wel grappig vinden hoor.
Ach wel nee. Dat meen ik nooit echt.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou je dan niet helemaal panisch worden omdat je iemand van hier tegenkomt?
Missyquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:37 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar t is toch niet leuk als t publiek het al wel weet? Wat is er boeiend aan kijken naar iemand die een puzzle oplost? Ik wil hem zelf oplossen!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je weet toch nog niet precies welk geheim er bij welke deelnemer hoort. En daarnaast weten die bewoners zelf helemaal van niks dus dat is denk ik vooral de kracht.
die vind ik nog wel grappig eigenlijkquote:
Ja, klopt wel ja. Die heb ik alleen niet gezien...quote:Op zondag 13 februari 2011 11:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Van dezelfde maker als J'ai tué ma mêre toch? Was ook wel een aardige film. Zelfde acteurs ook.
De hoofdrolspeler = de regisseur = de schrijver = nog heel jongquote:Op zondag 13 februari 2011 11:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Van dezelfde maker als J'ai tué ma mêre toch? Was ook wel een aardige film. Zelfde acteurs ook.
Ja, kon er ook maar weinig sympathie voor opbrengen.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Xavier Dolan
Al vind ik hem wel in beide films te wijsneuzerig dus ik vraag me af of ie dat in t echt ook is.
Je bedoelt dat het gewoon een puberale, verwende nicht is?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik in J'ai tué ook.
In Amours is het iets makkelijker, maar tis nog steeds een elitaire hautaine betweter.
Ja, jij gebruikt de hetero-terminologie.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het gewoon een puberale, verwende nicht is?
Ik vond het bij het karakter Francis erg goed passen in ieder geval. Erg gelachen...quote:Op zondag 13 februari 2011 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, jij gebruikt de hetero-terminologie.
Heb je nog wat leuks bij IKEA gekocht?quote:
Ik was er niet voor mezelf.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:20 schreef Bartjebart het volgende:
Heb je nog wat leuks bij IKEA gekocht?
Daarom kun je nog wel wat kopen voor jezelfquote:Op zondag 13 februari 2011 21:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik was er niet voor mezelf..
Wel handig die pendelbusjes in Eindhoven..
Je huidige ikeameubels hebben de geest gegeven en zijn tot zaagsel vergaan?quote:
iedereen zit nu de livestreams van secret story van net 5 te volgen?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:58 schreef Great.Expectations het volgende:
Volgens mij is het hier rustiger aan het worden.
me too.quote:
Dag Valentijntjequote:
Had je mijn geitjeslink gezien?quote:
Dat heb ik vanaf dag 1 al.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zit jij niet in het verkeerde topic ?
dan slechts diep respect voor je doorzettingsvermogenquote:Op maandag 14 februari 2011 08:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat heb ik vanaf dag 1 al.
quote:Op maandag 14 februari 2011 08:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Had je mijn geitjeslink gezien?
wie van de drie is nu het meest getraumatiseerd ?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:38 schreef Ang3l het volgende:
Zal het thuis ff kijken.
En wil je nooit meer halfnaakt op mijn buurvrouw afrennen?
Toch gefeliciteerdquote:Op maandag 14 februari 2011 10:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
Snoesjes!
Ik haat/hartje jullie allemaal.
Bij mij komt de post gewoon vandaag hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 13:10 schreef RaymanNL het volgende:
Ik zit al uren te wachten bij de post op kaarten, kom ik er achter dat het maandag is, en er geen post wordt bezorgd![]()
Zelfs geen reclame?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg gewoon geen post. Welke dag het ook is.
Maandag wordt er toch nooit post bezorgd? Alleen belangrijke post ofzo?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij mij komt de post gewoon vandaag hoor
Dat is alleen in de dorpen, bij mij ook nietquote:Op maandag 14 februari 2011 13:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zelfs geen reclame?Arme jongen.
[..]
Maandag wordt er toch nooit post bezorgd? Alleen belangrijke post ofzo?
Ik woon in een gat.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat is alleen in de dorpen, bij mij ook niet
Ik heb ooit in Kampen auditie's gedaan voor de toneelschool, mooi stadje toch?quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
vooral de reacties zijn hilarisch
Kampen is zeker een mooie stad, haalt niet weg dat IJsselmuiden een gat is. De COC in Zwolle ben ik nog nooit geweest, die ene keer dat ik er heen wou waren ze al dichtquote:Op maandag 14 februari 2011 13:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik heb ooit in Kampen auditie's gedaan voor de toneelschool, mooi stadje toch?
en in Zwolle hebben ze een zeer goed lopend, druk bezocht COC
ik heb daar ooit eens gestaan met een voorstelling, ramuitverkocht, mensen moesten staan achter.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
Ik heb zin in carnaval.
[..]
Kampen is zeker een mooie stad, haalt niet weg dat IJsselmuiden een gat is. De COC in Zwolle ben ik nog nooit geweest, die ene keer dat ik er heen wou waren ze al dicht
quote:
Zullen we dan maar samen witet zwanen zwarte zwanen wie mag er door mijn pportje varen of zoiets zingen?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg gewoon geen post. Welke dag het ook is.
Hilarisch?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
vooral de reacties zijn hilarisch
ja dat is het belachelijke er aan ookquote:Op maandag 14 februari 2011 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hilarisch?
Ik zie bijna alleen haatdragende reacties
Geloof niet dat dat de bedoeling van het nummer was.
Philip ben ik met je eensch, Guido vind ik een enge gladjanusquote:Op maandag 14 februari 2011 17:17 schreef creno het volgende:
Ik heb het secret story kanaal opstaan en ik moet toch effe kwijt dat Guido een erg lekker ding is.
(en Philip ook wel.)
Ja hehquote:Op maandag 14 februari 2011 17:17 schreef creno het volgende:
Ik heb het secret story kanaal opstaan en ik moet toch effe kwijt dat Guido een erg lekker ding is.
(en Philip ook wel.)
Serieus?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:17 schreef creno het volgende:
(en Philip ook wel.)
Ik vind Maik een engere gladdere janusquote:Op maandag 14 februari 2011 17:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Philip ben ik met je eensch, Guido vind ik een enge gladjanus
whaha snel veranderd hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 18:06 schreef creno het volgende:
Ik vind de mannen allemaal (behalve Alexander) wel wat gay-ig hoor. (in secret story)
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
whaha snel veranderd hoor
Maar is dat ook niet omdat je dat wilt zien zeg maar?
Alles uitgelogd, FOK wéér vergeten...quote:Op maandag 14 februari 2011 18:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
O oeps. De kaart misschien, maar het account zo te zien wel
Issie van jou?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Alles uitgelogd, FOK wéér vergeten...
kaart?quote:
Wel veeeeel IKEAquote:Op maandag 14 februari 2011 18:17 schreef Ang3l het volgende:
Wat een ontzettend lelijk ingericht huis zeg, dat van Secret Story
Erg Net5.
Dat kun je toch nagaan op basis van het adres op de voorkant?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
eigenlijk is dat maar een iritant feest dat hele valentijsdag.
Krijg je een kaart, je krijgt nooit kaarten, is het ook nog eens van een anoniem iemand, je weet dus niet van wie, voor hetzelfde geld ist'ie verkeerd bezorgd.
graag gedaan, vlinderquote:
Dat is echt wel een schatje, waanzinnig mooie jongenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:23 schreef RaymanNL het volgende:
[ afbeelding ]
Die Guido ligt er wel lekker bij de hele tijd zeg
Waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:26 schreef Waxxer het volgende:
En dat Secret ding gedoe... Tja.... Ik weet niet of Nederland dat nog trekt: een pand vol met tokkies die alleen maar voor de camera's komen. "Oh, moet er ook een spel gespeeld worden?"
Mja, aan de andere kant: er is al lang geen serie meer geweest in NL van dat kaliber. Maar een nieuwe Ruud (Big Brother 1, kén je hem (nog)?quote:
BB1 was de reden dat ik op Fok terecht ben gekomenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Natuurlijk ken ik Ruud! Big Brother 1 hebben we hier met de familie gevolgd. Daar bleven we (soms) voor thuis!
Wat heb je voor een foto gepost van Philip?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
BB1 was de reden dat ik op Fok terecht ben gekomen
Niet vergeten je kleren uit te trekken!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:05 schreef Vlarp het volgende:
Ben weer thuis, en nu hop, onder de douche
Een foto die niet mochtquote:Op maandag 14 februari 2011 21:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat heb je voor een foto gepost van Philip?
Ja ivm copyright... maar ik dacht juist omdat het erop stond dat het dan wel mochtquote:Op maandag 14 februari 2011 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ivm met copyright, niet omdat er zo ontzettend onthullende dingen op te zien waren, toch?
In de edithistory kon ik al niet meer zien welke foto het was, odmat er een hotlinkbeveiliging op stond.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ivm copyright... maar ik dacht juist omdat het erop stond dat het dan wel mocht
Ja duh... en wat was er zo bijzonder aan die foto dan?quote:
Er zat copyright op...quote:Op maandag 14 februari 2011 22:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja duh... en wat was er zo bijzonder aan die foto dan?
Mag je wel zeggen waar je die hebt gevonden ?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zat copyright op...
De foto zelf was er een van Philip met Femke Heemskerk
Omdat jij natuurlijk je stelling "Je krijgt altijd kaarten" waar wil maken.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kaart?
heb je een kaart gehad?
Waarom denk je dat die van mij zou zijn?
Heb je verder dan helemaal geen kaarten gekregen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat jij natuurlijk je stelling "Je krijgt altijd kaarten" waar wil maken.
Ik dacht al dat ik de enige wasquote:
Van dat soort foto's word ik nog eens topquote:
Ik dacht eigenlijk eerst aan Schutzstaffel, je weet wel, van de Nazi's, maar dat leek me nogal onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de enige was
Dat herken ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:27 schreef Ang3l het volgende:
En dat imago matcht ook niet met de werkelijkheid
Ja, je zou er zo bovenop willen springen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Van dat soort foto's word ik nog eens top
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:55 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest aan Ang3l denken.
Was het in mijn handschrift dan, jij weer hoe beroerd mijn handschrift isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat jij natuurlijk je stelling "Je krijgt altijd kaarten" waar wil maken.
Je weet net zo goed als ik dat er geen tekst op stond, alleen een Xquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Was het in mijn handschrift dan, jij weer hoe beroerd mijn handschrift is
oh het is een lelijke kaart en dus van mij.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:11 schreef Ang3l het volgende:
Dat kan ook nog!
Nee dan had je wel een mooiere kaart gekozen, met jouw smaak
echt jou logica ontgaat me volkomen nuquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:33 schreef Ang3l het volgende:
Het is niet een lelijke kaart en DUS van jou
Dat is dan weer jouw eigen conclusie.
Stelling 1: Ik denk dat de kaart van TMM isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
echt jou logica ontgaat me volkomen nu
Ach, dus toch.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
Als je maar weet dat het de laatste keer was dat ik dit doe, stommerd
Ja. Dus mijn eerste gok was goed.quote:
nee dat niet eens eigenlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Dus mijn eerste gok was goed.
Bewust zo anoniem gestuurd om me te laten denken dat ik een geheime aanbidder zou hebben. Ik trap er echter niet in
Dat denk ik sowieso.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:14 schreef TheVulture het volgende:
Misschien houdt TMM echt van je Ang3l!
TMM zegt hier nu net iets heel anders dan dat ie op MSN zei hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:27 schreef Great.Expectations het volgende:
TMM maakt gewoon een aardig gebaar met zo'n kaartje, en als je zegt dat je weet dat die kaart van hem is, waar doe je dan moeilijk over?
O dat geloof ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:14 schreef TheVulture het volgende:
Misschien houdt TMM echt van je Ang3l!
Deze kaart komt van een D.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:27 schreef Great.Expectations het volgende:
"Bedankt voor je kaartje, heel lief, maar ik had ook graag een kaartje van A, B, C en D gehad."
Ik heb je een SMS gestuurdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook niets gekregen en dat vind ik ook helemaal niet weg hoor! Echt niet! Heus! Ik hoef geen geheime aanbidder!
Toch weer die letter D hequote:
Zaten genoeg hints in om te weten dat ie van jou kwam.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb je een SMS gestuurd
Maar die was niet anoniem. Want als die anoniem was geweest was je je rot geschrokken
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zaten genoeg hints in om te weten dat ie van jou kwam.
Mine Mine Minequote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:44 schreef Bartjebart het volgende:
Wie was er hier ook alweer gek op Guido uit Secret Story?
Ja die blik die doet et em...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:48 schreef Steve het volgende:
Die doorzichtige boxer.![]()
.
En wat een nare semi-geile blik.
Whahaha nou ja je weet wat je te wachten staatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb overigens nog niet geklikt want ik zit op mijn werk
Ik vind het gewoon nu al een verslavend programmaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:54 schreef Bartjebart het volgende:
Ik begin Alex trouwens steeds leuker te vinden
Hij lijkt er echt teveel op!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon nu al een verslavend programma
Leuke groep mensen
Maar is het echt die Guido... want in dat geval is ie dus echt gay
Leuk voor zijn 'vriendin' die zondag in de studio zat
Ik kan de site niet zien... maar volgens mij is dat de site waar Rein (Ja BB, die ja) ook opstaatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:44 schreef Bartjebart het volgende:
Niet onder z'n eigen naam in ieder geval...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan de site niet zien... maar volgens mij is dat de site waar Rein (Ja BB, die ja) ook opstaat
Misschien moet je em vanavond even opzoeken op die sitequote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:12 schreef Ang3l het volgende:
In een heel viezig strak aftekenend rood boxershortje.
Kheb de foto gesaved as thuis
he bah wat een nare foto's, maar hij is het wel ja volgens mijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:44 schreef Bartjebart het volgende:
Wat is er naar aan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
he bah wat een nare foto's, maar hij is het wel ja volgens mij
ik had een romantisch beeld van Guido geschapen voor mezelfquote:
Je weet nu wel hoe hij geschapen isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik had een romantisch beeld van Guido geschapen voor mezelf
het is alleen wel te hopen dat ie een grower isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je weet nu wel hoe hij geschapen is
Bij zo'n jongen vind ik een paardenlul van 25 cm ook niet echt mooi staan denk ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
het is alleen wel te hopen dat ie een grower is
D'r zit nog wel een heel verschil tussenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij zo'n jongen vind ik een paardenlul van 25 cm ook niet echt mooi staan denk ik
Nee, dat is de New Kids look.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik denk dat ik weer een 100% originele carnavalsoutfit samen heb gesteld
de winkels waren overigens vergeven van gouden leggings en hempjes, zou ik dan toch een trend gestart hebben vorig jaar?
Het is, als het dezelfde is als waar Rein op staat/stond, een nare site.quote:
Valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
het is alleen wel te hopen dat ie een grower is
Nja de manier waarop het zo ligt doet niet veel vermoeden imoquote:
ja dat kloptquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:48 schreef Steve het volgende:
Het ziet er iig wel uit als een foute ranzige kamperige amateuristische smoezelige site.
new kids look zijn toch trainingspakken geen gouden leggingsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, dat is de New Kids look.
Die staat dit jaar op 1.
Op 2 staat Ben Saunders
Ja zo'n vibe had het wel jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ja dat klopt
Van een geile oude kerel die van "jonge" jongetjes foto's maakt om ze op internet te zetten...
En die "transparante" boxershorts
Oke je hebt gelijk, het is omdat je vorig jaar een trend gezet hebtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
new kids look zijn toch trainingspakken geen gouden leggings
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke je hebt gelijk, het is omdat je vorig jaar een trend gezet hebt
Ik denk dat het redelijk had meegevallen wanneer het enkel om zijn foto's ging. De rest van de site maakt het wel weer heel fout...quote:
nee dat zou wel vreemd zijn, maar het viel wel opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke je hebt gelijk, het is omdat je vorig jaar een trend gezet hebt
Ja maar als-ie zich kenbaar maakt, dan is het misschien een griezel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk heb ik best een punt, ik wil helemaal geen geheime aanbidder. Liever een die zich kenbaar maakt.
Het is dezelfde site.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Niet onder z'n eigen naam in ieder geval...
Nou neequote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
BB heeft nieuw rukmateriaal nodig?
Als ie zich niet kenbaar maakt is het nog veel meer misschien een griezel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:17 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja maar als-ie zich kenbaar maakt, dan is het misschien een griezel.
Ik zie op de eerste pagina geen of weinig mannen staan waar G_E blij van zou worden. Maar dat is puur mijn inschattingquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:27 schreef Peter het volgende:
Volgens mij is deze site vol met o.a. zwemmers wel wat voor G_E...
* Great.Expectations voegt het toe aan zijn bookmarksquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:27 schreef Peter het volgende:
Volgens mij is deze site vol met o.a. zwemmers wel wat voor G_E...
Maar zolang je niet weet wie het is, kun je nog fantaseren, dat verklaart ook de populariteit van darkrooms, gloryholes en de staatsloterij.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ie zich niet kenbaar maakt is het nog veel meer misschien een griezel..
Hij had ook Lingo kunnen noemenquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:44 schreef Bartjebart het volgende:
Omg omg omg!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:31 schreef Waxxer het volgende:
Ik wil net zeggen Angdriël (hai!), ik heb, zie ik nu net, 24/7 Secret Story!
![]()
OMG mother of gods and so on!!
![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:34 schreef Waxxer het volgende:
Ze halen de etiketten van de flessen zodat je de merken niet kunt zien.
Gerard krijgt de kaas.Pasta, blijkbaar.
Oh wacht, dit is meer voor Twitter.
Ja nou, Bartjebart, ik heb voor het eerst van mijn leven een 24uursvolgreallifeseriekanaal!quote:
Wat een enthousiasmequote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou, Bartjebart, ik heb voor het eerst van mijn leven een 24uursvolgreallifeseriekanaal!![]()
Ik moet gewoon even wennen aan het idee dat ik dat heb.
Of heb ik nu verklapt dat ze pasta eten?
Ooohh oke, ik dacht dat de Gouden Kooi dat ook had. Heb ik eigenlijk niks van gezien, maar er was iets met een badscene met die Eric ofzo en dat hij geen zwembroek aan had en alleen was (met alle gevolgen van dien).quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme
Maar ik heb dat ook pas voor het eerst hoorHeeft er ook mee te makend at dit volgens mij de eerste keer is dat ze zoiets uberhaubt doen
Dat zegt dan wél wat over wat ehh... hij daaro ehh... jwt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Zo klein is die piemel van Guido helemaal niet
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit niet zo te wachten op liveverslagen van Secret Story hier eerlijk gezegd. Daar is dit topic al voor: [SST] COS #26 Pindakaas, kaartspel en drank?
Ja ach dit is over 5 min wel over.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit niet zo te wachten op liveverslagen van Secret Story hier eerlijk gezegd. Daar is dit topic al voor: [SST] COS #26 Pindakaas, kaartspel en drank?
Waarschijnlijk is het topic binnen die tijd wel een keer volquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ach dit is over 5 min wel over.Dáár gaat het nog 100 dagen door!
Zou het?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het topic binnen die tijd wel een keer vol
Jaquote:
Okay, zijn die zo makkelijk te monteren?quote:
Haha ja ik herken wel meerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Okay, zijn die zo makkelijk te monteren?Nee, maar ik dacht het al te herkennen.
Jij natuurlijk ook, als wandelende catalogus.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Had je maar geen internetaansluiting.
Ik heb bewust een crappy aansluiting van 6 eur per maand. Kijk 't toch nooitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:17 schreef Great.Expectations het volgende:
Wat is het dan toch fijn om geen tv-aansluiting te hebben.
Wat hedde gij gedaan?quote:
Precies, ik doe hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb bewust een crappy aansluiting van 6 eur per maand. Kijk 't toch nooit
Kijk alle series via download en dan op de PS3.
Ik was aan 't dansenquote:
Ik hou er gewoon van om te kunnen kijken wanneer ik wil. En ja dat kan met dig. tv ook wel, maar ik vind het zo met d/l en PS3 dus net zo handig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:15 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Precies, ik doe hetzelfde.
(PS3 of iPad, afhankelijk van of het iets is wat mijn G_L ook wil zien.)
lulquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was aan 't dansenen ramde met mijn vuist de muur
In de badkamer?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was aan 't dansenen ramde met mijn vuist de muur
Ja, het koud-koud-koud! dansje. Ken je dat niet?quote:
Nou meestal zwaai je dan niet met je armenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, het koud-koud-koud! dansje. Ken je dat niet?
Wel als je uitglijdt over de zeep.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou meestal zwaai je dan niet met je armen
Maar dat is dan gelijk een heel ander dansje dan het koud-koud-koud! dansjequote:Op woensdag 16 februari 2011 00:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel als je uitglijdt over de zeep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |