Dat is dan kut voor Guido en die andere meid....foto gevonden van wat ik begrijp.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:44 schreef Stranger het volgende:
[..]
Secret Story: De Geheimen
Hier staan 14 geheimen, incl. het fake koppel, 15 mensen in het huis, dus ik neem aan dat dat stelletje voor de rest geen geheimen heeft.
Kan niet als je dit leest:quote:Op zondag 13 februari 2011 23:44 schreef RotterdamseRoy het volgende:
[..]
Nee sommige bewoners krijgen een 'extra geheim' (lees: opdracht)
Hij moet dus doen alsof ie op dat ene meisje verliefd wordt en hij heeft
dus nog een 'eigen geheim' waarvan ik denk dat 'ie miljonair is.
In het introfilmpje zei die namelijk iets dat 'ie op zijn 16e al
succesvol ondernemert was....
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:44 schreef Stranger het volgende:
[..]
Secret Story: De Geheimen
Hier staan 14 geheimen, incl. het fake koppel, 15 mensen in het huis, dus ik neem aan dat dat stelletje voor de rest geen geheimen heeft.
Volgens mij hebben ze ook nog een 'prive geheim' hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan niet als je dit leest:
[..]
Alle geheimen zijn bekend gemaakt. Als dat er 13 zijn, dan komt het dus niet uit. Meer mensen dan geheimen. En Guido had een nieuw geheim gekregen met dat andere meisje, wat 14 geheimen maakt voor in totaal 15 mensen.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:53 schreef RotterdamseRoy het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ook nog een 'prive geheim' hoor
Ja zou kunnenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alle geheimen zijn bekend gemaakt. Als dat er 13 zijn, dan komt het dus niet uit. Meer mensen dan geheimen. En Guido had een nieuw geheim gekregen met dat andere meisje, wat 14 geheimen maakt voor in totaal 15 mensen.
American Pie actor?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:40 schreef Gellarboy het volgende:
Twitter: http://twitter.com/geezyguido
Nou, hij is niet bekend op IMDB, zal wel een bijrol zijn geweestquote:
Ja natuurlijk. Ik ben van de BB1 generatie he? De komende 3 maanden zit ik hier bovenop!quote:
Hij heeft tegelijk met mij examen gedaan? Wohh.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:13 schreef RaymanNL het volgende:
Dit schijnt z'n FOK!account te zijn: http://forum.fok.nl/user/history/200082 Volgens een andere user, die hem persoonlijk kent. Aan z'n posthistory komt het aardig overeen
Cool userid.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:13 schreef RaymanNL het volgende:
Dit schijnt z'n FOK!account te zijn: http://forum.fok.nl/user/history/200082 Volgens een andere user, die hem persoonlijk kent. Aan z'n posthistory komt het aardig overeen
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:29 schreef Gellarboy het volgende:
Ja natuurlijk. Ik ben van de BB1 generatie he? De komende 3 maanden zit ik hier bovenop!
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:29 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ik ben van de BB1 generatie he? De komende 3 maanden zit ik hier bovenop!
Omdat ik blind ben..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:27 schreef catwaezle het volgende:
Waarom plaats je mijn capture nog een keer?
Zei ik ook al.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:35 schreef vronie het volgende:
Ik denk dat Guido familie is van.
[ link | afbeelding ]
Pieter van den Hoogenband
Olympisch Goud
Uhm hij staat twee posts boven jou in dit topic....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:42 schreef Greebs het volgende:
[..]
Omdat niemand nog alle COS gaat doornemen om captures van een bepaalde kandidaat te vinden. Er staat een verwijzing bij naar jouw post, of wil je nog meer credit hebben?
Edit: haha, hele fijne iBennyvolgens mij kun je heel veel moois met die capture
Ah nvm ik space hem dan! Verwijderdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uhm hij staat twee posts boven jou in dit topic....
Ik vind het he-le-maal niksquote:
Dan kijk je toch niet..quote:
We wachten afquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zei ik ook al.Wist dat ik niet de enige was die dat zo zag.
Door....Guido? Want anders vanwaar die reactie in dit topic?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:02 schreef Karzai het volgende:
Nog een weekkie dan wordt er wel geneukt in het huis, kan niet wachten
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:10 schreef Karzai het volgende:
Ok ik zal nu echt zeggen wat ik zie, er zitten allemaal geile mannetjes met stropdassen om en brillen op.
Alleen Guido is nog puur die doet er niet aan mee
Hij is hier op lan-party's geweest en daar heb ik gezien dat die label "professioneel" gamer wel mee valt.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:24 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Ken hem al wat jaartjes en ik kan je vertellen dat hij lang niet zoveel met de verkoop van die brilletjes heeft verdiend, laat staan miljonair ermee is geworden. Z'n andere bedrijfjes is allemaal puur hobby en met gamen heeft hij het ook flink ovedreven (Professioneel)Vond het wel frapant dat ze z'n "bodybuilding" aciviteiten niet in het intro filmpje hebben laten zien, hij doet wel erg z'n best maar zoals je kan zien is z'n bouw nog niet bodybuilder te noemen
Ik denk of anabolen slikker of hoogbegaafd!
edit- heeft alleen het gedeelde geheim dus![]()
Hij is in ieder geval niet genomineerdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Hij ligt volgens mij niet zo goed in de groep, dus ik denk dat hij er wel weer snel uit zal liggen
Ik verwacht dat er eerst een vrouw uitgaat. Teveel 13 in een dozijn blondies!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Hij ligt volgens mij niet zo goed in de groep, dus ik denk dat hij er wel weer snel uit zal liggen
Misschien is deze duidelijkerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:16 schreef cerver21 het volgende:
Is Guido niet gewoon erotiek model?
http://www.malemodel.nl/nl/photoalbum.php?mapnaam=Valentino
Lijkt er verdacht veel op!
Subtiel. Haha, zo ver wilde ik niet gaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:38 schreef marky het volgende:
[..]
Misschien is deze duidelijker
http://www.malemodel.nl/n(...)23.jpg&nr=3&groot=ja
Snap je het spel echt niet?quote:
Kijk jij wel? Dat is een missie die ie gekregen heeft drie seconden nadat ie het huis binnenkwam koekwaus.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Snap je het spel echt niet?
Hij heeft al een geheim; een nep-relatie met Laura?
Maar zijn andere geheim is komen te vervallen...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Kijk jij wel? Dat is een missie die ie gekregen heeft drie seconden nadat ie het huis binnenkwam koekwaus.
Daarvoor moet ie toch een ander geheim hebben, anders had ie nooit meegedaan
Waar haal je die wijsheid vandaan? De missie is letterlijk; hij en laura hebben 2 (geloof ik) weken om de rest te laten geloven dat zij een romance hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar zijn andere geheim is komen te vervallen...
Dus de op dit moment openstaande geheimen zijn geheimen van andere
Die wijsheid is toch niet zo heel moeilijk te begrijpen? Er zijn 14 geheimen waarvan 1 gedeeld door 2 personen; de relatie is nep. Dat betekend dat er nog 13 gewone geheimen overblijven. Kijk anders even hier: http://www.secretstory.nl/geheimenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:47 schreef muzas het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheid vandaan? De missie is letterlijk; hij en laura hebben 2 (geloof ik) weken om de rest te laten geloven dat zij een romance hebben.
Dat ze geheimhouden dat het een missie is lijkt me duidelijk, maar het is niet HUN 'geheim'. Welk geheim zou eer anders van die laura vervallen zijn
Als je geheim is dat je homoseksueel bent dan kan het onderdeel van je plan zijn om daar iemand voor mee te nemen toch om je vriendin te spelen? Maar biseksueel zou inderdaad ook gewoon kunnenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:12 schreef Bartjebart het volgende:
Maar die vriendin was er dan alleen om ons om de tuin te leiden?
Wellicht issie "gewoon" bi?
Nogmaals: 13 geheimen, 15 personen, 1 gedeeld geheim.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Kijk jij wel? Dat is een missie die ie gekregen heeft drie seconden nadat ie het huis binnenkwam koekwaus.
Daarvoor moet ie toch een ander geheim hebben, anders had ie nooit meegedaan
Muzas heeft gelijk... om uberhaupt door de screening te komen moest je wel een eigen geheim hebben... dat dat is komen te vervallen nu is wat andersquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nogmaals: 13 geheimen, 15 personen, 1 gedeeld geheim.
Nee dat heeft Muzas dus niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Muzas heeft gelijk... om uberhaupt door de screening te komen moest je wel een eigen geheim hebben... dat dat is komen te vervallen nu is wat anders
Ja dat zei De Stem toch ook. Jullie krijgen nu een nieuw geheim, een gedeeld geheim. Zoiets.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Muzas heeft gelijk... om uberhaupt door de screening te komen moest je wel een eigen geheim hebben... dat dat is komen te vervallen nu is wat anders
nee maar in zo'n huis is alles een snelkookpan dus 5 dagem SS staat gelijk aan 3 weken in reallifequote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:36 schreef Bartjebart het volgende:
Ik denk dat het ook heeeel vreemd zou zijn als zij binnen 5 dagen al volop verliefd zouden zijn...
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:27 schreef KoningPoedel het volgende:
Ik denk dat hij de echte bingokoningin is
quote:
Hij is droog én grappig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Guido die een pruik op had en gek deed
Dat was de enige actie in het huis.....
Actieve website... :quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:18 schreef Anneloortje het volgende:
Ik vind dat hij op de zanger van GBTTZ lijkt.
En hier zijn brillen.
http://www.shutter-shades.nl
Die zal wel van Servio zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:59 schreef Ciqune het volgende:
Hoe komt ie aan die pruik dan?
Lag die in het huis?
Of de hint richting Servioquote:
Maar dat geldt toch voor ieders geheim?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:56 schreef De-Hamster het volgende:
Sowieso moet hij en Laura nog een eigen geheim hebben, want dit gedeelde geheim moest gedaan worden binnen 2 weken dus dan zouden ze de andere elf weken zonder geheim zitten.
Is Guido niet heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:56 schreef DGK-Eric het volgende:
Leuke foto's van Guido aka Valentino!
http://www.malemodel.nl/nl/photoalbum.php?mapnaam=Valentino![]()
Geen idee hoe ik ze hier toonbaar maak, maar daar wil iemand me VAST wel ff bij helpen! :-)
Waarom zou je ze hier in het topic willen zetten?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:56 schreef DGK-Eric het volgende:
Leuke foto's van Guido aka Valentino!
http://www.malemodel.nl/nl/photoalbum.php?mapnaam=Valentino![]()
Geen idee hoe ik ze hier toonbaar maak, maar daar wil iemand me VAST wel ff bij helpen! :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |