Ja zou kunnenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alle geheimen zijn bekend gemaakt. Als dat er 13 zijn, dan komt het dus niet uit. Meer mensen dan geheimen. En Guido had een nieuw geheim gekregen met dat andere meisje, wat 14 geheimen maakt voor in totaal 15 mensen.
American Pie actor?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:40 schreef Gellarboy het volgende:
Twitter: http://twitter.com/geezyguido
Nou, hij is niet bekend op IMDB, zal wel een bijrol zijn geweestquote:
Ja natuurlijk. Ik ben van de BB1 generatie he? De komende 3 maanden zit ik hier bovenop!quote:
Hij heeft tegelijk met mij examen gedaan? Wohh.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:13 schreef RaymanNL het volgende:
Dit schijnt z'n FOK!account te zijn: http://forum.fok.nl/user/history/200082 Volgens een andere user, die hem persoonlijk kent. Aan z'n posthistory komt het aardig overeen
Cool userid.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:13 schreef RaymanNL het volgende:
Dit schijnt z'n FOK!account te zijn: http://forum.fok.nl/user/history/200082 Volgens een andere user, die hem persoonlijk kent. Aan z'n posthistory komt het aardig overeen
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:29 schreef Gellarboy het volgende:
Ja natuurlijk. Ik ben van de BB1 generatie he? De komende 3 maanden zit ik hier bovenop!
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:29 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ik ben van de BB1 generatie he? De komende 3 maanden zit ik hier bovenop!
Omdat ik blind ben..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:27 schreef catwaezle het volgende:
Waarom plaats je mijn capture nog een keer?
Zei ik ook al.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:35 schreef vronie het volgende:
Ik denk dat Guido familie is van.
[ link | afbeelding ]
Pieter van den Hoogenband
Olympisch Goud
Uhm hij staat twee posts boven jou in dit topic....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:42 schreef Greebs het volgende:
[..]
Omdat niemand nog alle COS gaat doornemen om captures van een bepaalde kandidaat te vinden. Er staat een verwijzing bij naar jouw post, of wil je nog meer credit hebben?
Edit: haha, hele fijne iBennyvolgens mij kun je heel veel moois met die capture
Ah nvm ik space hem dan! Verwijderdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uhm hij staat twee posts boven jou in dit topic....
Ik vind het he-le-maal niksquote:
Dan kijk je toch niet..quote:
We wachten afquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zei ik ook al.Wist dat ik niet de enige was die dat zo zag.
Door....Guido? Want anders vanwaar die reactie in dit topic?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:02 schreef Karzai het volgende:
Nog een weekkie dan wordt er wel geneukt in het huis, kan niet wachten
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:10 schreef Karzai het volgende:
Ok ik zal nu echt zeggen wat ik zie, er zitten allemaal geile mannetjes met stropdassen om en brillen op.
Alleen Guido is nog puur die doet er niet aan mee
Hij is hier op lan-party's geweest en daar heb ik gezien dat die label "professioneel" gamer wel mee valt.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:24 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Ken hem al wat jaartjes en ik kan je vertellen dat hij lang niet zoveel met de verkoop van die brilletjes heeft verdiend, laat staan miljonair ermee is geworden. Z'n andere bedrijfjes is allemaal puur hobby en met gamen heeft hij het ook flink ovedreven (Professioneel)Vond het wel frapant dat ze z'n "bodybuilding" aciviteiten niet in het intro filmpje hebben laten zien, hij doet wel erg z'n best maar zoals je kan zien is z'n bouw nog niet bodybuilder te noemen
Ik denk of anabolen slikker of hoogbegaafd!
edit- heeft alleen het gedeelde geheim dus![]()
Hij is in ieder geval niet genomineerdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Hij ligt volgens mij niet zo goed in de groep, dus ik denk dat hij er wel weer snel uit zal liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |