Nogmaals: 13 geheimen, 15 personen, 1 gedeeld geheim.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Kijk jij wel? Dat is een missie die ie gekregen heeft drie seconden nadat ie het huis binnenkwam koekwaus.
Daarvoor moet ie toch een ander geheim hebben, anders had ie nooit meegedaan
Muzas heeft gelijk... om uberhaupt door de screening te komen moest je wel een eigen geheim hebben... dat dat is komen te vervallen nu is wat andersquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nogmaals: 13 geheimen, 15 personen, 1 gedeeld geheim.
Nee dat heeft Muzas dus niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Muzas heeft gelijk... om uberhaupt door de screening te komen moest je wel een eigen geheim hebben... dat dat is komen te vervallen nu is wat anders
Ja dat zei De Stem toch ook. Jullie krijgen nu een nieuw geheim, een gedeeld geheim. Zoiets.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Muzas heeft gelijk... om uberhaupt door de screening te komen moest je wel een eigen geheim hebben... dat dat is komen te vervallen nu is wat anders
nee maar in zo'n huis is alles een snelkookpan dus 5 dagem SS staat gelijk aan 3 weken in reallifequote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:36 schreef Bartjebart het volgende:
Ik denk dat het ook heeeel vreemd zou zijn als zij binnen 5 dagen al volop verliefd zouden zijn...
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:27 schreef KoningPoedel het volgende:
Ik denk dat hij de echte bingokoningin is
quote:
Hij is droog én grappig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Guido die een pruik op had en gek deed
Dat was de enige actie in het huis.....
Actieve website... :quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:18 schreef Anneloortje het volgende:
Ik vind dat hij op de zanger van GBTTZ lijkt.
En hier zijn brillen.
http://www.shutter-shades.nl
Die zal wel van Servio zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:59 schreef Ciqune het volgende:
Hoe komt ie aan die pruik dan?
Lag die in het huis?
Of de hint richting Servioquote:
Maar dat geldt toch voor ieders geheim?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:56 schreef De-Hamster het volgende:
Sowieso moet hij en Laura nog een eigen geheim hebben, want dit gedeelde geheim moest gedaan worden binnen 2 weken dus dan zouden ze de andere elf weken zonder geheim zitten.
Is Guido niet heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:56 schreef DGK-Eric het volgende:
Leuke foto's van Guido aka Valentino!
http://www.malemodel.nl/nl/photoalbum.php?mapnaam=Valentino![]()
Geen idee hoe ik ze hier toonbaar maak, maar daar wil iemand me VAST wel ff bij helpen! :-)
Waarom zou je ze hier in het topic willen zetten?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:56 schreef DGK-Eric het volgende:
Leuke foto's van Guido aka Valentino!
http://www.malemodel.nl/nl/photoalbum.php?mapnaam=Valentino![]()
Geen idee hoe ik ze hier toonbaar maak, maar daar wil iemand me VAST wel ff bij helpen! :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |