Ik let niet op kleur, ik zie mensen die zich voor geen meter aanpassen en doen en laten waar ze zin in hebben.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:28 schreef sp3c het volgende:
er word je niets opgedrongen
jij ziet mensen met een andere kleur die je niet kunt verstaan en denkt 'bah'
dat heb ik me ook laten vertellen door een dkdw'er die mij alles wijs kan makenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:32 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik heb 'm IRL gezien, en het is toch een aardige vent, ondanks zijn idiote standpunten.
Dan ga je toch gewoon niet in op degenen die alleen de confrontatie zoeken?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:53 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik kan niet op iedereen ingaan, daar kan ik niet snel genoeg voor typen.
No hard feelings.
DKDW'er?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat heb ik me ook laten vertellen door een dkdw'er die mij alles wijs kan maken
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
zijn chauffeur
http://www.arrestatieteam.nl/eenhedenbinnenland/dkdb.php
Maar wel de zetels.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:37 schreef sp3c het volgende:
probleem is dat Wilders die antwoorden ook niet heeft
ik zal het maar gelovenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:38 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Maar wel de zetels.
Ik zal hem je nog beter vertellen: niemand, maar dan ook niemand, heeft de echte antwoorden. Die komen er ook niet, door dat beroerde politieke stelsel wat we hier al veel te lang handhaven tegen beter weten in.
Dan heb je weer ene kleuter allah oak aan je been.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:37 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon niet in op degenen die alleen de confrontatie zoeken?
Lafaard.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:39 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dan heb je weer ene kleuter allah oak aan je been.
Hij heeft wel gelijk, klaarblijkelijk heb je daar geen antwoord op?quote:
niet letterlijk he en het is al een vrij oud verhaalquote:
Dat is aan jou, van mij hoeft het niet. Dat is namelijk exact mijn punt: het maakt geen ene moer uit wat jij en ik vinden, door het systeem waarin wij met zijn allen opgesloten zitten. Links, rechts, Pechtold, Cohen, Wilders: het is allemaal bullshit. Is het, was het en zal het altijd blijven ook.quote:
hij stelt geen vraagquote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:41 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, klaarblijkelijk heb je daar geen antwoord op?
Hehe, oké.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet letterlijk he en het is al een vrij oud verhaal
niet dat de nieuwe maandag op het kantoortje moet komen ofzo
Ik word moe van je kleuter-opmerkingen.quote:
Op een mening kun je gerust een antwoord hebben.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij stelt geen vraag
hij geeft zijn mening, ik heb daar nu ff geen mening over nee
Net zo goed kun je er ook gerust geen antwoord op hebben. Soms is een antwoord helemaal niet nodig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:45 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Op een mening kun je gerust een antwoord hebben.
En morgen post je steeds minder, en minder, totdat je helemaal niet meer post in dit topic (lees: uitgeluld). Vervolgens open je over een weekje weer een topic met dezelfde strekking, en kan je huilie-huilie-diarree weer opnieuw beginnen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:44 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik word moe van je kleuter-opmerkingen.
Daarom ga ik maar effe slapen.
Ha, kon niet slapen door jouw!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:47 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
En morgen post je steeds minder, en minder, totdat je helemaal niet meer post in dit topic (lees: uitgeluld). Vervolgens open je over een weekje weer een topic met dezelfde strekking, en kan je huilie-huilie-diarree weer opnieuw beginnen.
Leuk om te weten dat ik je nachtrust verstoord heb!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 05:11 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ha, kon niet slapen door jouw jou!
Dan moet je over een week wel terugkomen in dit topic en je vorigen, hè.quote:Als ik morgen en overmorgen trouwens wat anders te doen heb dan post ik idd effe niet meer.
Klopt.
Niets blijkt. Niet te voorbarige conclusies trekken, dat is een fout die slechte redenaars vaak maken.quote:I.t.t. jou heb ik klaarblijkelijk schijnbaar wel een leven.
Je mag best een mening hebben over integratie. Maar je argumentatie klopt niet. En dát is onder andere huilerige diarree.quote:Waarom noem je mijn mening over een van Nederlands grootste issues eigenlijk huilerige diarree?
Weer kleutergedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |