Hehe, oké.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet letterlijk he en het is al een vrij oud verhaal
niet dat de nieuwe maandag op het kantoortje moet komen ofzo
Ik word moe van je kleuter-opmerkingen.quote:
Op een mening kun je gerust een antwoord hebben.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij stelt geen vraag
hij geeft zijn mening, ik heb daar nu ff geen mening over nee
Net zo goed kun je er ook gerust geen antwoord op hebben. Soms is een antwoord helemaal niet nodig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:45 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Op een mening kun je gerust een antwoord hebben.
En morgen post je steeds minder, en minder, totdat je helemaal niet meer post in dit topic (lees: uitgeluld). Vervolgens open je over een weekje weer een topic met dezelfde strekking, en kan je huilie-huilie-diarree weer opnieuw beginnen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:44 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik word moe van je kleuter-opmerkingen.
Daarom ga ik maar effe slapen.
Ha, kon niet slapen door jouw!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:47 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
En morgen post je steeds minder, en minder, totdat je helemaal niet meer post in dit topic (lees: uitgeluld). Vervolgens open je over een weekje weer een topic met dezelfde strekking, en kan je huilie-huilie-diarree weer opnieuw beginnen.
Leuk om te weten dat ik je nachtrust verstoord heb!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 05:11 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ha, kon niet slapen door jouw jou!
Dan moet je over een week wel terugkomen in dit topic en je vorigen, hè.quote:Als ik morgen en overmorgen trouwens wat anders te doen heb dan post ik idd effe niet meer.
Klopt.
Niets blijkt. Niet te voorbarige conclusies trekken, dat is een fout die slechte redenaars vaak maken.quote:I.t.t. jou heb ik klaarblijkelijk schijnbaar wel een leven.
Je mag best een mening hebben over integratie. Maar je argumentatie klopt niet. En dát is onder andere huilerige diarree.quote:Waarom noem je mijn mening over een van Nederlands grootste issues eigenlijk huilerige diarree?
Weer kleutergedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou da's niet aardig van je, Xenofobische Rechtschmenschen zijn ook maar mensen, amper mensen, maar toch.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 07:50 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Leuk om te weten dat ik je nachtrust verstoord heb!
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:24 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nou da's niet aardig van je, Xenofobische Rechtschmenschen zijn ook maar mensen, amper mensen, maar toch.
Dan ken je de tekeningen van Gregorius Nekschot niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:43 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Heb ook nooit zulke idiote tekeningen gezien als deze op joop.nl.
Ik vond je reply zo goed dat ik hem heb uitgeprint. Zelden zo onbedaarlijk kunnen lachen om een onbenullige opmerking. Nadat ik was bijgenomen ging ik naar het toilet en veegde ik er mijn reet mee af.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:46 schreef KevinMalone het volgende:
Ik wilde me niet serieus inmengen in deze discussie maar mensen die bang zijn voor allochtonen zijn zelfs bang voor hun eigen schaduw. Punt. Zulke mensen die eigenlijk iedereen al nakijken of ze niet iets uit hun zak pakken of in hun auto breken als ze langs hun huis lopen, en voor allochtonen zijn ze dan extra bang vanwege de vooroordelen.
Ik voorzie dat Kevin datzelfde nu ook aan het doen is met deze reply van je.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik vond je reply zo goed dat ik hem heb uitgeprint. Zelden zo onbedaarlijk kunnen lachen om een onbenullige opmerking. Nadat ik was bijgenomen ging ik naar het toilet en veegde ik mijn reet met je reply af.
Ongetwijfeld. Hebben we toch nog iets met elkaar gemeen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:07 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ik voorzie dat Kevin datzelfde nu ook aan het doen is met deze reply van je.
Maar het is makkelijker om te zeggen dat de PVV daar voor het eerst mee komt, net voor de verkiezingen. Echt vies tuigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dit voorstel is al zo oud dat Joop blijkbaar vergeten is wie er als eerste met dit voorstel kwam: http://www.volkskrant.nl/(...)tainerwoningen.dhtml
Zowel het huidige CDA, VVD maar OOK de PVDA zag dit als een goed plan.
we hebben toch al woonwagenkampen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:52 schreef shiftknop het volgende:
Tuigdorp![]()
Alle aso's bij elkaar en hek erom
Waar is het elektrisch hek van 5 meter hoog?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
we hebben toch al woonwagenkampen?
Hoeft ook niet, gewoon ook geen geldstromen heen laten gaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:07 schreef Nikmans het volgende:
De staat durft nu al geen belasting te innen op kampen, laat staan in zo'n ghetto
Ik ook trouwens.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:11 schreef Nikmans het volgende:
TS jij vuile Hitler ik wil nog altijd weten wat voor opleiding je hebt genoten
TS is zo'n oude kerel die in het weekend in de kroeg met een rood hoofd zit te schreeuwen dat ze allemaal maar opgeknoopt moeten worden, als hij niet op FOK! of stormfront zitquote:Op zondag 13 februari 2011 00:38 schreef pipojansen het volgende:
TS is een vuile racistische kankerhond. Ik hoop dat ik 'm ooit op straat tegenkom.
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:43 schreef Nikmans het volgende:
[..]
TS is zo'n oude kerel die in het weekend in de kroeg met een rood hoofd zit te schreeuwen dat ze allemaal maar opgeknoopt moeten worden, als hij niet op FOK! of stormfront zit
Ik ben geen racist.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:38 schreef pipojansen het volgende:
TS is een vuile racistische kankerhond. Ik hoop dat ik 'm ooit op straat tegenkom.
Jajaja, hahaha.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:43 schreef Nikmans het volgende:
[..]
TS is zo'n oude kerel die in het weekend in de kroeg met een rood hoofd zit te schreeuwen dat ze allemaal maar opgeknoopt moeten worden, als hij niet op FOK! of stormfront zit
Ik heb eisen aan me zelf gesteld zoals een WO studie afmaken en toch zit je me te provoceren?quote:Op zondag 13 februari 2011 01:32 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik ben geen racist.
Ben alleen tegen een opgedrongen multi-culti samenleving waarin er geen enkele eisen worden gesteld aan de nieuwkomers.
Verders, moet ik nu bang worden voor je dreigen?
Zielepoot, typisch links ook om mensen die het niet met je eens zijn te bedreigen met geweld...
?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:56 schreef EAH5450 het volgende:
TS demoniseert minimaal 6,5 miljoen mensen in Nederland
Beter stel je dat grote aantallen Marokkanen een ware plaag vormen aangaande criminaliteit in dit land, i.p.v. mij als extreem rechts te bestempelen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:57 schreef EAH5450 het volgende:
TS is extreemrechts en zit op Stormfront:
Post hier alle artikelen over Marokkanen
quote:Op zondag 13 februari 2011 01:40 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Beter stel je dat grote aantallen Marokkanen een ware plaag vormen aangaande criminaliteit in dit land, i.p.v. mij als extreem rechts te bestempelen.
Dan zit je meer in de richting.
En hoe zit het met de zware criminaliteit als maffia's?quote:Op zondag 13 februari 2011 01:40 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Beter stel je dat grote aantallen Marokkanen een ware plaag vormen aangaande criminaliteit in dit land, i.p.v. mij als extreem rechts te bestempelen.
Dan zit je meer in de richting.
Deze? link is dood....quote:Op zondag 13 februari 2011 01:39 schreef remlof het volgende:
En deze dan skatje?
http://yfrog.com/hs46roj
Ik kan niet reageren op je "hak op de tak" opmerkingen.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:41 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
En hoe zit het met de zware criminaliteit als maffia's?
Schuld van de linksen.quote:
Wie zit achter de maffia's in bijvoorbeeld Amsterdam of Rotterdam? Nederlanders of andere bevolkingsgroepen?quote:Op zondag 13 februari 2011 01:43 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik kan niet reageren op je "hak op de tak" opmerkingen.
Vooral omdat ik niet begrijp wat je wil zeggen, vragen etc.
Soort van spraakverwarring.
Kun je alleen voor jezelf bepalen toch?quote:
Joegoslaven!, Turken, Marokkanen, Russen, Italianen, Roemenen, etc.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:44 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Wie zit achter de maffia's in bijvoorbeeld Amsterdam of Rotterdam? Nederlanders of andere bevolkingsgroepen?
Als er jou (zware) onrecht wordt aangedaan kan ik mij eigenlijk niet voorstellen dat je deze dingen dan niet doetquote:Op zondag 13 februari 2011 01:45 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Kun je alleen voor jezelf bepalen toch?
Heb je ook de neiging (NL)mensen te rippen steken, overvallen, beroven, slaan, etc?
Dan ja.
Wie wordt hier te lande onrecht aangedaan, behalve de Nederlandse bevolking?quote:Op zondag 13 februari 2011 01:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Als er jou (zware) onrecht wordt aangedaan kan ik mij eigenlijk niet voorstellen dat je deze dingen dan niet doet.
Boeiond in welke God je gelooft of waar jouw ouders vandaan komen.
Veel mensen die niet goed geschoold zijn doen aan criminaliteit. Bijvoorbeeld autochtone VMBO-Basis. Het probleem is dat gastarbeiders vaak laag geschoold zijn. Dus laag geschoolde mensen doen eerder criminaliteit, maar allochtonen zijn in verhouding lager geschoold dan autochtonen. Wat zo een contrast veroorzaakt. De enige oplossing is dus ook beter onderwijs aanbieden.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 01:49 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Wie wordt hier te lande onrecht aangedaan, behalve de Nederlandse bevolking?
Ga je nu verkapt de racismekaart trekken?
Word ik doodziek van.
Van mijn belastinggeld uiteraard...quote:Op zondag 13 februari 2011 01:49 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Veel mensen die niet goed geschoold zijn doen aan criminaliteit. Bijvoorbeeld autochtone VMBO-Basis. Het probleem is dat gastarbeiders vaak laag geschoold zijn. Dus laag geschoolde mensen doen eerder criminaliteit, maar allochtonen zijn in verhouding lager geschoold dan autochtonen. Wat zo een contrast veroorzaakt. De enige oplossing is dus ook beter onderwijs aanbieden.
Als dat belastinggeld nu wordt uitgegeven zal het nog steeds minder zijn dan wat het gaat kosten om de verdere problemen op te lossen.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:58 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Van mijn belastinggeld uiteraard...
Weet je wat?
Als immigranten hierheen komen moeten ze zelf hun broek op houden.
Dat moet ik nl. ook als ik ergens heen emigreer.
Dergelijk kwartje valt wat moeilijk.
Erg raar vervolg op je eerdere post...quote:Op zondag 13 februari 2011 01:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Stel dat iemand mij naait voor een miljoen, en dan kook ik van woede dat ik hem de tyfus wil in slaan, ben ik dan tuig volgens jou omdat ik een allochtoon ben? Ga fietsen, man. Van kortzichtigheid worden er meerdere mensen ziek van.
Uhu. Dus een Nederlander pur sang zou zoiets noooooit maar dan ook nooooit doen?quote:Op zondag 13 februari 2011 02:00 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Erg raar vervolg op je eerdere post...
Ik kan het niet volgen i.i.g.
Maar enfin, ja, dan ben je tuig.
Je hoeft hier geen eigen rechter te spelen.
Klinkt verdacht veel naar chantage deze bovenstaande constatering.quote:Op zondag 13 februari 2011 02:00 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Als dat belastinggeld nu wordt uitgegeven zal het nog steeds minder zijn dan wat het gaat kosten om de verdere problemen op te lossen.
Jij was vast goed in politiek en economie.quote:Op zondag 13 februari 2011 02:02 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Klinkt verdacht veel naar chantage deze bovenstaande constatering.
Van mij mag het snel worden: aanpassen(werken) ofaufwienerschnitzel.
Nee, niet vaak.quote:Op zondag 13 februari 2011 02:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Uhu. Dus een Nederlander pur sang zou zoiets noooooit maar dan ook nooooit doen?
Waarom moet ik werken om andermans aanpassing aan dit land te betalen?quote:Op zondag 13 februari 2011 02:02 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Jij was vast goed in politiek en economie.
Dus zo goed ken jij ons land toch niet. Jammer voor een discussie waar er de benodigde kennis voor nodig is.quote:Op zondag 13 februari 2011 02:03 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nee, niet vaak.
Ligt meer in de opgefokte cultuur van vele buitenlanders besloten. sorry.
Nou, dan kan je voor jezelf werken in een ander land. Monaco ofzo. Of eis een stuk Siberië op en word er president van.quote:Op zondag 13 februari 2011 02:04 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Waarom moet ik werken om andermans aanpassing aan dit land te betalen?
Geef me daar eens antwoord op.
TS kent zijn eigen land niet eens.quote:Op zondag 13 februari 2011 02:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Dus zo goed ken jij ons land toch niet. Jammer voor een discussie waar er de benodigde kennis voor nodig is.
Wat bedoel je met ons land? wiens land?quote:Op zondag 13 februari 2011 02:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Dus zo goed ken jij ons land toch niet. Jammer voor een discussie waar er de benodigde kennis voor nodig is.
Welk land delen we samen denk je? Ben anders in Nederland geboren en getogen, ik weet anders niet waar jij dan vandaan komt.quote:Op zondag 13 februari 2011 02:06 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Wat bedoel je met ons land? wiens land?
Wat bedoel je met: Jammer voor een discussie waar er de benodigde kennis voor nodig is.?
Ik kan me we ongeveer een idee vormen van wat je wil zeggen, maar het blijft gissen.
Oh, jij begrijpt die cryptische omschrijvingen wel?quote:Op zondag 13 februari 2011 02:05 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
TS kent zijn eigen land niet eens.
Waarom schrijf je dan zo'n vage zinsconstructies als ware het dat je een allochtoon bent die twee jaar in NL is?quote:Op zondag 13 februari 2011 02:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Welk land delen we samen denk je? Ben anders in Nederland geboren en getogen, ik weet anders niet waar jij dan vandaan komt.
Een "pure" Nederlander zonder enige kennis van cryptogramquote:Op zondag 13 februari 2011 02:09 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Waarom schrijf je dan zo'n vage zinsconstructies als ware het dat je een allochtoon bent die twee jaar in NL is?
Tja, pure Nederlanders werken bij DAF.quote:Op zondag 13 februari 2011 02:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Een "pure" Nederlander zonder enige kennis van cryptogram.
Wie dreigt er hier met geweld? Ik hoop enkel dat ik je ooit tegenkom. Das alles! Ik hoop dat je zoiets in mijn gezicht durft te zeggen. Smerig lafbekje. Om even in de rechtse volksmond te praten.quote:Ik ben geen racist.
Ben alleen tegen een opgedrongen multi-culti samenleving waarin er geen enkele eisen worden gesteld aan de nieuwkomers.
Verders, moet ik nu bang worden voor je dreigen?
Zielepoot, typisch links ook om mensen die het niet met je eens zijn te bedreigen met geweld...
Wtf is dit voor postquote:Op zondag 13 februari 2011 02:29 schreef pipojansen het volgende:
[..]
Wie dreigt er hier met geweld? Ik hoop enkel dat ik je ooit tegenkom. Das alles! Ik hoop dat je zoiets in mijn gezicht durft te zeggen. Smerig lafbekje. Om even in de rechtse volksmond te praten.
Het enige geweld dat er kan ontsporen is uit je vunzige achterbakse cliché bekje komt.
Ik hoop met ganzen dat ik je tegenkom. Zonder ganzen is ook goed. Kaalkopjes mag je ook meenemen. Smerige provinciale nazi-onderkruipsel.
Hee pssstquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
we hebben toch al woonwagenkampen?
Een kat in het nauw...quote:Op zondag 13 februari 2011 19:39 schreef Manu. het volgende:
De NSB vergelijken met de PVV[ afbeelding ]
Je lultquote:Op zondag 13 februari 2011 23:47 schreef skattebaut het volgende:
Joop zwakt de cartoon wat af...
http://www.joop.nl/opinie(...)s_het_ultieme_kwaad/
Sociaal economisch programma van de huidige regering is niets mis mee.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:27 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je lult
Je weet dat Joop een verzamelplek is van onafhankelijke linkse mensen?
Gezien het sociaal-economisch programma van de PVV horen zij er ook te posten
Onderwijs = waardeloosquote:Op maandag 14 februari 2011 02:22 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Sociaal economisch programma van de huidige regering is niets mis mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |