Hierover:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:02 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Waar heb je het in hemelsnaam over? je bent off topic gast.
Als er elders niets meer te communiceren valt kan dat hier nog wel zo zijn.
ze hoeven het nu eenmaal niet te erkennenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:00 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het probleem is dat onze cultuur helemaal niet als cultuur wordt erkend!
Daar zit m de kneep.
En daar baal ik ongelofelijk van als ik buitenlanders hier zie doen en laten.
quote:
NL is helemaal niet multiculti en altijd al geweest.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:03 schreef sp3c het volgende:
volgens mij niet
multiculti = nederland
altijd al geweest, je kunt niet aan de ene kant roepen dat je niet wil dat Nederland veranderd en het oplossen door Nederland te veranderen
wel gekquote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:06 schreef skattebaut het volgende:
[..]
[..]
NL is helemaal niet multiculti en altijd al geweest.
Dikke BS.
NL is de laatste 15 jaar enorm verandert, zonder dat de autochtone bevolking daar ook maar enig invloed op had.
Links heeft gewoon de deur wagenwijd open gezet.
Dat heeft het hele land ondersteboven gegooid
So what? ik wil nog steeds een importverbod op chinese rommel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:04 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hierover:
Woon hier niet meer graag. (deel 2)
Importverbod op Chinsese producten, nu a.u.b.
Dat doen ze dus ook niet omdat daar de dwang toe volledig ontbreekt!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze hoeven het nu eenmaal niet te erkennen
Ik denk dat we momenteel meer zwarte oorlogsmisdadigers in ons land hebben...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
wel gek
we hebben zelfs zwarte verzetshelden ...
Dat je daar de discussie ontloopt als je het moeilijk krijgt. Zal met dit topic niet veel anders zijn: als de "linkse" posts hier de meerderheid krijgen, knijp je 'm ertussenuit. Als je een standpunt hebt, verdedig je hem tot het eind, of je verdedigt hem niet. Helaas maak jij er half werk van in je topics, en ben je vooral in het begin aan het posten. En het is ook onnodig om nieuwe topics te openen, aangezien de discussie toch elke keer hetzelfde is (behalve die ene over Chinese troep dan).quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:08 schreef skattebaut het volgende:
[..]
So what? ik wil nog steeds een importverbod op chinese rommel.
Ik ben nog steeds van mening dat mijn woonbuurt zeer tegen mijn wil veranderd is...
Wat is je point?
het hoeft gewoon niet, Nederland boeit het niet en dat heeft het nooit gedaanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:10 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dat doen ze dus ook niet omdat daar de dwang toe volledig ontbreekt!
En dat is het asociale aan de hele immigratiezaak in NL.
daar gaat het fout ja, je kunt lekker doen wat je wil en voor de meeste overtredingen die een beetje een redelijk mens kan begaan krijg je een boetequote:Het komt gewoon neer op onaangepast lekker doen wat je zelf wil.
ik denk dat je niet weet waar e het over hebtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:12 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik denk dat we momenteel meer zwarte oorlogsmisdadigers in ons land hebben...
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik denk dat je niet weet waar e het over hebt
Kerel, je spoort niet, ga fietsen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:15 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dat je daar de discussie ontloopt als je het moeilijk krijgt. Zal met dit topic niet veel anders zijn: als de "linkse" posts hier de meerderheid krijgen, knijp je 'm ertussenuit. Als je een standpunt hebt, verdedig je hem tot het eind, of je verdedigt hem niet. Helaas maak jij er half werk van in je topics, en ben je vooral in het begin aan het posten. En het is ook onnodig om nieuwe topics te openen, aangezien de discussie toch elke keer hetzelfde is (behalve die ene over Chinese troep dan).
Kerel, je bent uitgeluld, ga slapen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:17 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Kerel, je spoort niet, ga fietsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boeit de gemiddelde NLer weldegelijk, en dat heeft het ook altijd gedaan. (mij wel)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
het hoeft gewoon niet, Nederland boeit het niet en dat heeft het nooit gedaan
[..]
daar gaat het fout ja, je kunt lekker doen wat je wil en voor de meeste overtredingen die een beetje een redelijk mens kan begaan krijg je een boete
allochtonen staan lager op de sociale ladder = meer criminaliteit etc.
als je de pakkans verhoogd heb je al een stuk minder problemen maar dan moet je niet direct beginnen te schreeuwen als blijkt dat er zoveel telefoons worden afgetapt
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:18 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Kerel, je bent uitgeluld, ga slapen.Ik heb geen zin in onzin-discussies die hier niet thuis horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
introduceren jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:21 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het boeit de gemiddelde NLer weldegelijk, en dat heeft het ook altijd gedaan. (mij wel)
Van mij mag de consequentie voor chronisch niet aanpassen uitwijzing worden.
Hadden ze al veel eerder moeten introduceren.
Was deze shit helemaal niet ontstaan.
Ik voel me nu vreemde in eigen land.
Te idioot voor woorden.
Jammer dat je je niet kan aanpassen. Verhuis maar ergens heen waar de wereld niet verandert dan. Succes met je zoektocht naar zo'n plekquote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:21 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het boeit de gemiddelde NLer weldegelijk, en dat heeft het ook altijd gedaan. (mij wel)
Van mij mag de consequentie voor chronisch niet aanpassen uitwijzing worden.
Hadden ze al veel eerder moeten introduceren.
Was deze shit helemaal niet ontstaan.
Ik voel me nu vreemde in eigen land.
Te idioot voor woorden.
Tuurlijk niet. http://www.elsevier.nl/we(...)derland.htm?rss=truequote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik denk dat je niet weet waar j(?)e het over hebt
Ach, als je bent uitgeluld, klinkt alles als onzin, hè.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:22 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in onzin-discussies die hier niet thuis horen.
Ik heb een hekel aan mij opgedrongen anders.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
introduceren ja
want het is nieuw, jij hebt een hekel aan Nederland en JIJ wil het veranderen
Het feit dat de tegenstanders van de PVV dusdanig ziek in hun hoofd zijn om dit te verzinnen en het dan ook nog durven te verdedigen geeft voor mij des te meer aan dat ik met die club absoluut niets te maken wil hebben en dus des te zekerder ben van mijn stem op de PVV. Wat een doodziek stelletje dat linkse tuig (want dat ben je als je dusdanig over de slachtoffers van de gruwelijkste daad uit de geschiedenis durft te pissen)...quote:
Je plaat hangt vast.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:26 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ach, als je bent uitgeluld, klinkt alles als onzin, hè.
Pfff, ik dacht effe dat ik de enige was die er zo over dacht...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:27 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Het feit dat de tegenstanders van de PVV dusdanig ziek in hun hoofd zijn om dit te verzinnen en het dan ook nog durven te verdedigen geeft voor mij des te meer aan dat ik met die club absoluut niets te maken wil hebben en dus des te zekerder ben van mijn stem op de PVV. Wat een doodziek stelletje dat linkse tuig (want dat ben je als je dusdanig over de slachtoffers van de gruwelijkste daad uit de geschiedenis durft te pissen)...
Ik blijf je irriteren, totdat je mijn argumenten in je woon-topic inhoudelijk hebt verworpen, hoor.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |