nee, dat was meer een opmerking in het algemeen. Niet jij als in jij, THEFXR, maar jij als in mensen die niet stemmen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zeik niet, hoe kom je erbij, je hebt er nogal een handje aan om iedereen woorden in de mond te leggen!
Bepaalt u dat??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Lijkt mij niet echt iets voor een deel twee.
Ik ben best bereid serieus te reageren, maar zolang je zelf zulke complete poep blijft posten die ook geenszins is beargumenteerd, hoef je van mijn kant echt geen enkele onderbouwing te verwachten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:28 schreef skattebaut het volgende:
quote:
Op dinsdag 1 februari 2011 16:59 schreef leRomein het volgende:
[..]
Goed onderbouwd...
lees dit: http://www.telegraph.co.u(...)-former-adviser.html
kom dan terug.
sowieso een TS die zijn topic een deel 2 geeft..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:31 schreef Gary_Oak het volgende:
Is TS nóg niet uitgejankt?Huilie huilie.
??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:28 schreef linpunt het volgende:
[..]
sowieso een TS die zijn topic een deel 2 geeft..
TS buren komen uit Somalie en trekken een uitkering, al bijna 5 jaar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:06 schreef Buttarfly het volgende:
Samenvatting:
TS zijn buren verdienen geld. Buren verhuizen. Autochtonen aso's kunnen zich niet een duurder huis veroorloven. Allochtonen aso's komen erbij. TS woont in buurt vol met aso's maar nergens is een goedkoper huis dan in een buurt vol met allochtonen te vinden, dus is het allemaal de schuld van links Nederland.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:29 schreef skattebaut het volgende:
Dat ik qua bewering, dat er van een redelijk groot aantal allochtonen veel geweld en criminaliteit uit gaat gelijk heb, blijkt wel weer nu ik opsporing verzocht zit te kijken...
(elke opsporing verzocht wordt alleen maar gedomineerd door allochtonen trouwens)
* Drie negroide mannen overvallen op afschuwelijk agressieve wijze een belwinkel, waarbij ze de
eigenaar meteen keihard slaan met een pistool.
* Drie Letten overvallen een juwelier met grof geweld.
*Twee mannen met buitenlandse accent overvallen woning.
*Overval op supermarkt: drie daders, lichtgetint... buitenlands accent. zeer grof taalgebruik.
*Overval op woning in Denhaag, nepagenten overvallen gewapend met pistolen de eigenaar van
een oliebollenkraam middels dragen valse politiekleding.
Daders turks/marokkaans uiterlijk, ook Surinaams/hindoestaans uiterlijk.
Vluchtauto bemand door een donkere man.
In het programma de Rechtbank dadelijk ook weer allochtoon die het geweld pleegt.
Afpersing van kinderen...
Opsporing Verzocht als argument aanhalenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:42 schreef skattebaut het volgende:
[..]
TS buren komen uit Somalie en trekken een uitkering, al bijna 5 jaar.
TS buren bedreigden TS met de dood naar aanleiding van diverse verzoeken zware overlast te beeindigen.
Autochtonen woonden hier voorheen altijd vredig naast elkaar.
Autochtonen gedroegen zich altijd fatsoenlijk en sociaal.
Telkens als er een huis vrij komt worden daar nu standaard allochtonen in geduwd.
Deze trekken zich van niets of niemand wat aan en gedragen zich ronduit asociaal.
TS vindt het daardoor al enkele jaren heel onprettig wonen.
TS kan wel in een andere wijk gaan wonen maar dat kost veel geld en is niet zijn bedoeling.
TS ergert zich eraan dat dit allemaal plaats vindt zonder slag of stoot.
Vooral ook mag het probleem helemaal NIET benoemd bij velen.
Links NL heeft de grenzen wagenwijd open gezet voor al deze mensen.
Dus is TS van mening dat links NL deze situatie heeft gecreeerd.
Zo zit het dus, wel correct samengevat.
Opsporing verzocht is een prima afspiegeling van wie er hier te lande de criminaliteit pleegt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:44 schreef leRomein het volgende:
[..]
Opsporing Verzocht als argument aanhalen
Denken dat iemand die niet blank is een buitenlander is
De schuld aan 'Links NL' geven
Nee, helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:49 schreef Geelman het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het leven van TS is kut, want hij zit in de put!
Dus open je een topic en zelfs een deel 2, dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:50 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.
Maar mijn buurt wordt verziekt, daar gaat het om.
Voor jou ook, liegende asielzoekers met economische motieven in beeld, in het programma Rechtbank. NL1quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |