Er is vooral een probleem met een bepaalde groep adolescenten die hun opleiding niet afmaken, zowel alloch- als autochtoon. Dàt probleem moet worden aangepakt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:30 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Hier geef ik je gelijk, er zijn best allochtonen die bijdragen aan het land. Aan de andere kant vind ik niet dat er helemaal geen probleem is. We moeten wel bepaalde grenzen trekken.
geef links maar weer de schuld, dit is gewoon het werk van een racistquote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:31 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Een links persoon heeft dit getekend, lees je eerst eens in voordat je reageert.
Ik heb niks met rappende blowende negers op straat.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:30 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
WTF verlies je dan? Dat er meer kleur komt op straat, klompendans zou sowieso niet meer populair zijn ook zonder allochtonen!
Agossie, een echte xenofoob. Verhuis naar Schiermonnikoog danquote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:36 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik heb niks met rappende blowende negers op straat.
Ik heb niks met lispelende sissende agressieve marokkanen en turken, overal waar ik kom.
Ik heb niks met Polen Bulgaren Roemenen die op straat wodka lopen te zuipen en die ik niet versta.
Iedereen die naar hier komt blijft vrolijk zijn eigen taaltje spreken.
Van enig aanpassing is geen sprake.
Het zijn gewoon niet mijn culturen, gebruiken, omgangsvormen, etc.
Ik voel me prettiger bij Nederlanders.
Of het nu op mijn werk is, of in mijn woonbuurt, OV, maakt niet uit.
Probleem is, ik woonde hier eerst.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Agossie, een echte xenofoob. Verhuis naar Schiermonnikoog dan
Omdat je je niet aan kan passen aan de wereld om je heen die verandert.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:39 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Probleem is, ik woonde hier eerst.
Waarom moet ik dan verhuizen?
Waarschijnlijk zouden de allochtonen nog meer xenofoob zijn als wij met zn allen in hun land gingen wonen, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Agossie, een echte xenofoob. Verhuis naar Schiermonnikoog dan
Die mensen komen hierheen en moeten zich aanpassen, niet ik aan hun!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat je je niet aan kan passen aan de wereld om je heen die verandert.
misschien als je je eens verdiept in hun cultuur begrijp je ze wat beter.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:39 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Probleem is, ik woonde hier eerst.
Waarom moet ik dan verhuizen?
Nee skatje, de wereld verandert en jij wil je niet aanpassen. Het maakt je bang.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:41 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Die mensen komen hierheen en moeten zich aanpassen, niet ik!
Jij draait de hele zaak effe 180 graden om!
Dat slaat echt nergens op.
Precies, jij begrijpt het.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee skatje, de wereld veranderd en ij wil je niet aanpassen. Het maakt je bang.
ik heb nix met al die figurenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:36 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik heb niks met rappende blowende negers op straat.
Ik heb niks met lispelende sissende agressieve marokkanen en turken, overal waar ik kom.
Ik heb niks met Polen Bulgaren Roemenen die op straat wodka lopen te zuipen en die ik niet versta.
Zij komen hierheen en moeten zich derhalve in onze cultuur verdiepen! (en aanpassen)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:41 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
misschien als je je eens verdiept in hun cultuur begrijp je ze wat beter.
daar ga je weer met je xenofobe houding, een beetje interesse in je medemens tonen zou je niet verkeerd staanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:44 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Zij komen hierheen en moeten zich derhalve in onze cultuur verdiepen! (en aanpassen)
Niet andersom.
Helaas is de moraal van het verhaal dat veel allochtonen onze cultuur niet respecteren gezien de vele incidenten dagelijks door het hele land
Of juist niet. Passen jullie je altijd aan de wereld aan? Als iemand voordringt in de rij? Als je opgelicht wordt? Als je bestolen wordt? Vinden jullie dat prima?quote:
Ken jij het woord integreren niet? Als je ergens te gast bent, vind je dat ook dat anderen zich maar aan jou aan moeten passen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:45 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
daar ga je weer met je xenofobe houding, een beetje interesse in je medemens tonen zou je niet verkeerd staan
moet van beide kanten komenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:45 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ken jij het woord integreren niet? Als je ergens te gast bent, vind je dat ook dat anderen zich maar aan jou aan moeten passen?
Nee, iedereen moet zich aanpassen aan de veranderende wereld. Anders komen we echt niet vooruit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:45 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ken jij het woord integreren niet? Als je ergens te gast bent, vind je dat ook dat anderen zich maar aan jou aan moeten passen?
Ik wil dat mijn woonomgeving in grote lijnen hetzelfde blijft.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee skatje, de wereld verandert en jij wil je niet aanpassen. Het maakt je bang.
als ik gasten over de vloer heb vind ik niet dat ze zich aan mij moeten aanpassenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:45 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
We hebben het hier ook niet over gasten, maar mensen die hier wonen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ik gasten over de vloer heb vind ik niet dat ze zich aan mij moeten aanpassen
ja ze moeten zich aan die paar regels houden (niet naast de plee schijten) maar het hoofddoekje mag opblijven en als je geen vlees eet hoef je geen vlees te eten
Daggerone had het over gasten, daar reageerde ik opquote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:49 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
We hebben het hier ook niet over gasten, maar mensen die hier wonen.
Welke tsunami? 32.000 immigranten netto. Inclusief Europeanen en Amerikanenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:47 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik wil dat mijn woonomgeving in grote lijnen hetzelfde blijft.
Daarom zit ik niet te wachten op een tsunami van afrikaanse gelukszoekers in mijn woonbuurt.
Zit ik niet te wachten op een moskee in mijn straat.
Wil ik nie bedreigd worden door groepen allochtonen zonder aanwijsbare redenen.
Die onzin heb ik geen zin in.
Mijn cultuur hoeft niet om zeep omdat jij er toevallig niets om geeft.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, iedereen moet zich aanpassen aan de veranderende wereld. Anders komen we echt niet vooruit.
Sorry, commentaar bij deze gericht aan DaggerOnequote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
Daggerone had het over gasten, daar reageerde ik op
Wij hebben al een toereiking gedaan door ze in ons land met relatieve rijkdom op te nemen en ze zo de kans te bieden op een goed leven. Waar blijft dan hun reactie? Waarom praten ze nog steeds in een taal die ik nooit zal verstaan?quote:
Dit is ook mijn land en ik heb er het beste mee voor. Juist daarom wil ik dat we open staan voor immigranten. Anders kunnen jij en ik het straks wel schudden op onze oude dag.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:51 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Mijn cultuur hoeft niet om zeep omdat jij er toevallig niets om geeft.
NL mag best zijn identiteit behouden wat mij betreft.
Als anderen die om zeep willen helpen (ook door deze niet te respecteren) dan mag je wat mij betreft gaan!
Je koffertje pakken als weigerallochtoon.
Ik kan niet op iedereen ingaan, daar kan ik niet snel genoeg voor typen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:49 schreef EricOscuro het volgende:
Jammer hoor Skattebaut... dat je vooral de discussie zoekt met mensen die het extemer oneens met jou zijn dan ik. Dat geeft mij het gevoel dat ik extremer moet antwoorden... geen duimbreed moet toegeven... maar is dat de discussie die je wilt? Is dat de discussie die Wilders wil?
Waarschijnlijk wel, anders was je wel op een discussie partner ingegaan die de verschillen wel in alle eerlijkheid wilde overbruggen.
Waar ben je nu echt bang voor?
De vergrijzing oplossen door maar zoveel mogelijk allochtonen binnen te laten? What the fuck?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is ook mijn land en ik heb er het beste mee voor. Juist daarom wil ik dat we open staan voor immigranten. Anders kunnen jij en ik het straks wel schudden op onze oude dag.
Misbruik van een non-argument.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is ook mijn land en ik heb er het beste mee voor. Juist daarom wil ik dat we open staan voor immigranten. Anders kunnen jij en ik het straks wel schudden op onze oude dag.
Hey DaggerOne.. zie uw usertitlequote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:52 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Wij hebben al een toereiking gedaan door ze in ons land met relatieve rijkdom op te nemen en ze zo de kans te bieden op een goed leven. Waar blijft dan hun reactie? Waarom praten ze nog steeds in een taal die ik nooit zal verstaan?
De vergrijzing is een non-argument? Dan moet je je toch maar eens inlezen in wat CBS-cijfers.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:55 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Misbruik van een non-argument.
Alleen maar gebruikt door links om hun wandaden te vergoelijken.
Mooi, je weet (na 10min denken) niks te verzinnen op mijn opmerking. Fijne nacht nog.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:55 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Hey DaggerOne.. zie uw usertitle![]()
fijne avond/nacht
welke cultuur???quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:51 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Mijn cultuur hoeft niet om zeep omdat jij er toevallig niets om geeft.
NL mag best zijn identiteit behouden wat mij betreft.
Als anderen die om zeep willen helpen (ook door deze niet te respecteren) dan mag je wat mij betreft gaan!
Je koffertje pakken als weigerallochtoon.
Gast, lees je wel de motivering van anderen die tegen multiculti zijn?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:55 schreef pipojansen het volgende:
Waarom, hebt gij, de moderator, genaamd <dat> mijn bericht anders gemaakt?
Ben ik nu slecht? Door mijn mening te verkondigen over RECHTS?
Dus als LINKSCHE MENSCH ben ik nu ineens slecht in een TIJD dat NSB-rechts het voor het zeggen heeft?
Ik hoop dat rechts de kutkanker krijgt! Ik HOOP dat, en dat mag ik gewoon zeggen, al is kanker het laatste wat je medemens toewenst; maar mensen die andere mensen niks gunnen zijn zelf niks anders waard dan KANKER. Per slot van rekening verspreiden ze zelf de ziekte onder de mensen.
De KANkER!!
Kom je nu hier weer godwinnen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:55 schreef Gary_Oak het volgende:
De KLB-nazi is weer aan de gang.Je hebt nog een aantal topics openstaan waar je niet meer op reageert.
Wil je daar eerst volledig afgaan, voordat je weer een nieuwe reeks opent?
Goed Nederlands, Henk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:57 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Gast, lees je wel de motivering van anderen die tegen multiculti zijn?
Die zijn dat niet voor niets.
Ik zie hier verder ook niemand me de woorden kanker etc gooien dan behalve jij
Dat is echt appels met peren vergelijken. Wat er nu speelt is van een hele andere orde.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
welke cultuur???
onze cultuur is altijd geweest dat je mag doen, denken, geoven wat je wil!
daarom kregen we ruzie met de Spanjaarden, daarom trapten we de stadhouders eruit en daarom mochten ze weer terugkomen en hebben we ze weer binnengelaten
dit geld ook voor moslims
Het probleem is dat onze cultuur helemaal niet als cultuur wordt erkend!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
welke cultuur???
onze cultuur is altijd geweest dat je mag doen, denken, geoven wat je wil!
daarom kregen we ruzie met de Spanjaarden, daarom trapten we de stadhouders eruit en daarom mochten ze weer terugkomen en hebben we ze weer binnengelaten
dit geld ook voor moslims
En dan laat je je andere topics doodbloeden, waar je volledig bent uitgeluld?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:59 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Kom je nu hier weer godwinnen?
Ik vind die tekening onmogelijk en een klaagbaaktopic zeer waardig.
Ga spelen kleuter.quote:
Waar heb je het in hemelsnaam over? je bent off topic gast.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:00 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
En dan laat je je andere topics doodbloeden, waar je volledig bent uitgeluld?Bij eentje was ik het zelfs gedeeltelijk eens met je!
Of wil je niet dat wij zien dat je huilie-huilie gaat doen?
Wat mij betreft kan er oorlog komen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:00 schreef DaggerOne het volgende:
Ik ga maar slapen. De toekomst zal uitwijzen wie er gelijk krijgt. Ik heb er in ieder geval een hard hoofd in. *zucht*
Hierover:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:02 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Waar heb je het in hemelsnaam over? je bent off topic gast.
Als er elders niets meer te communiceren valt kan dat hier nog wel zo zijn.
ze hoeven het nu eenmaal niet te erkennenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:00 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het probleem is dat onze cultuur helemaal niet als cultuur wordt erkend!
Daar zit m de kneep.
En daar baal ik ongelofelijk van als ik buitenlanders hier zie doen en laten.
quote:
NL is helemaal niet multiculti en altijd al geweest.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:03 schreef sp3c het volgende:
volgens mij niet
multiculti = nederland
altijd al geweest, je kunt niet aan de ene kant roepen dat je niet wil dat Nederland veranderd en het oplossen door Nederland te veranderen
wel gekquote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:06 schreef skattebaut het volgende:
[..]
[..]
NL is helemaal niet multiculti en altijd al geweest.
Dikke BS.
NL is de laatste 15 jaar enorm verandert, zonder dat de autochtone bevolking daar ook maar enig invloed op had.
Links heeft gewoon de deur wagenwijd open gezet.
Dat heeft het hele land ondersteboven gegooid
So what? ik wil nog steeds een importverbod op chinese rommel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:04 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hierover:
Woon hier niet meer graag. (deel 2)
Importverbod op Chinsese producten, nu a.u.b.
Dat doen ze dus ook niet omdat daar de dwang toe volledig ontbreekt!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze hoeven het nu eenmaal niet te erkennen
Ik denk dat we momenteel meer zwarte oorlogsmisdadigers in ons land hebben...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
wel gek
we hebben zelfs zwarte verzetshelden ...
Dat je daar de discussie ontloopt als je het moeilijk krijgt. Zal met dit topic niet veel anders zijn: als de "linkse" posts hier de meerderheid krijgen, knijp je 'm ertussenuit. Als je een standpunt hebt, verdedig je hem tot het eind, of je verdedigt hem niet. Helaas maak jij er half werk van in je topics, en ben je vooral in het begin aan het posten. En het is ook onnodig om nieuwe topics te openen, aangezien de discussie toch elke keer hetzelfde is (behalve die ene over Chinese troep dan).quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:08 schreef skattebaut het volgende:
[..]
So what? ik wil nog steeds een importverbod op chinese rommel.
Ik ben nog steeds van mening dat mijn woonbuurt zeer tegen mijn wil veranderd is...
Wat is je point?
het hoeft gewoon niet, Nederland boeit het niet en dat heeft het nooit gedaanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:10 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dat doen ze dus ook niet omdat daar de dwang toe volledig ontbreekt!
En dat is het asociale aan de hele immigratiezaak in NL.
daar gaat het fout ja, je kunt lekker doen wat je wil en voor de meeste overtredingen die een beetje een redelijk mens kan begaan krijg je een boetequote:Het komt gewoon neer op onaangepast lekker doen wat je zelf wil.
ik denk dat je niet weet waar e het over hebtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:12 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik denk dat we momenteel meer zwarte oorlogsmisdadigers in ons land hebben...
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik denk dat je niet weet waar e het over hebt
Kerel, je spoort niet, ga fietsen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:15 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dat je daar de discussie ontloopt als je het moeilijk krijgt. Zal met dit topic niet veel anders zijn: als de "linkse" posts hier de meerderheid krijgen, knijp je 'm ertussenuit. Als je een standpunt hebt, verdedig je hem tot het eind, of je verdedigt hem niet. Helaas maak jij er half werk van in je topics, en ben je vooral in het begin aan het posten. En het is ook onnodig om nieuwe topics te openen, aangezien de discussie toch elke keer hetzelfde is (behalve die ene over Chinese troep dan).
Kerel, je bent uitgeluld, ga slapen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:17 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Kerel, je spoort niet, ga fietsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boeit de gemiddelde NLer weldegelijk, en dat heeft het ook altijd gedaan. (mij wel)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
het hoeft gewoon niet, Nederland boeit het niet en dat heeft het nooit gedaan
[..]
daar gaat het fout ja, je kunt lekker doen wat je wil en voor de meeste overtredingen die een beetje een redelijk mens kan begaan krijg je een boete
allochtonen staan lager op de sociale ladder = meer criminaliteit etc.
als je de pakkans verhoogd heb je al een stuk minder problemen maar dan moet je niet direct beginnen te schreeuwen als blijkt dat er zoveel telefoons worden afgetapt
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:18 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Kerel, je bent uitgeluld, ga slapen.Ik heb geen zin in onzin-discussies die hier niet thuis horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
introduceren jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:21 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het boeit de gemiddelde NLer weldegelijk, en dat heeft het ook altijd gedaan. (mij wel)
Van mij mag de consequentie voor chronisch niet aanpassen uitwijzing worden.
Hadden ze al veel eerder moeten introduceren.
Was deze shit helemaal niet ontstaan.
Ik voel me nu vreemde in eigen land.
Te idioot voor woorden.
Jammer dat je je niet kan aanpassen. Verhuis maar ergens heen waar de wereld niet verandert dan. Succes met je zoektocht naar zo'n plekquote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:21 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het boeit de gemiddelde NLer weldegelijk, en dat heeft het ook altijd gedaan. (mij wel)
Van mij mag de consequentie voor chronisch niet aanpassen uitwijzing worden.
Hadden ze al veel eerder moeten introduceren.
Was deze shit helemaal niet ontstaan.
Ik voel me nu vreemde in eigen land.
Te idioot voor woorden.
Tuurlijk niet. http://www.elsevier.nl/we(...)derland.htm?rss=truequote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik denk dat je niet weet waar j(?)e het over hebt
Ach, als je bent uitgeluld, klinkt alles als onzin, hè.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:22 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in onzin-discussies die hier niet thuis horen.
Ik heb een hekel aan mij opgedrongen anders.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
introduceren ja
want het is nieuw, jij hebt een hekel aan Nederland en JIJ wil het veranderen
Het feit dat de tegenstanders van de PVV dusdanig ziek in hun hoofd zijn om dit te verzinnen en het dan ook nog durven te verdedigen geeft voor mij des te meer aan dat ik met die club absoluut niets te maken wil hebben en dus des te zekerder ben van mijn stem op de PVV. Wat een doodziek stelletje dat linkse tuig (want dat ben je als je dusdanig over de slachtoffers van de gruwelijkste daad uit de geschiedenis durft te pissen)...quote:
Je plaat hangt vast.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:26 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ach, als je bent uitgeluld, klinkt alles als onzin, hè.
Pfff, ik dacht effe dat ik de enige was die er zo over dacht...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:27 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Het feit dat de tegenstanders van de PVV dusdanig ziek in hun hoofd zijn om dit te verzinnen en het dan ook nog durven te verdedigen geeft voor mij des te meer aan dat ik met die club absoluut niets te maken wil hebben en dus des te zekerder ben van mijn stem op de PVV. Wat een doodziek stelletje dat linkse tuig (want dat ben je als je dusdanig over de slachtoffers van de gruwelijkste daad uit de geschiedenis durft te pissen)...
Ik blijf je irriteren, totdat je mijn argumenten in je woon-topic inhoudelijk hebt verworpen, hoor.quote:
Ik let niet op kleur, ik zie mensen die zich voor geen meter aanpassen en doen en laten waar ze zin in hebben.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:28 schreef sp3c het volgende:
er word je niets opgedrongen
jij ziet mensen met een andere kleur die je niet kunt verstaan en denkt 'bah'
dat heb ik me ook laten vertellen door een dkdw'er die mij alles wijs kan makenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:32 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik heb 'm IRL gezien, en het is toch een aardige vent, ondanks zijn idiote standpunten.
Dan ga je toch gewoon niet in op degenen die alleen de confrontatie zoeken?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:53 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik kan niet op iedereen ingaan, daar kan ik niet snel genoeg voor typen.
No hard feelings.
DKDW'er?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat heb ik me ook laten vertellen door een dkdw'er die mij alles wijs kan maken
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
zijn chauffeur
http://www.arrestatieteam.nl/eenhedenbinnenland/dkdb.php
Maar wel de zetels.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:37 schreef sp3c het volgende:
probleem is dat Wilders die antwoorden ook niet heeft
ik zal het maar gelovenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:38 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Maar wel de zetels.
Ik zal hem je nog beter vertellen: niemand, maar dan ook niemand, heeft de echte antwoorden. Die komen er ook niet, door dat beroerde politieke stelsel wat we hier al veel te lang handhaven tegen beter weten in.
Dan heb je weer ene kleuter allah oak aan je been.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:37 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon niet in op degenen die alleen de confrontatie zoeken?
Lafaard.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:39 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dan heb je weer ene kleuter allah oak aan je been.
Hij heeft wel gelijk, klaarblijkelijk heb je daar geen antwoord op?quote:
niet letterlijk he en het is al een vrij oud verhaalquote:
Dat is aan jou, van mij hoeft het niet. Dat is namelijk exact mijn punt: het maakt geen ene moer uit wat jij en ik vinden, door het systeem waarin wij met zijn allen opgesloten zitten. Links, rechts, Pechtold, Cohen, Wilders: het is allemaal bullshit. Is het, was het en zal het altijd blijven ook.quote:
hij stelt geen vraagquote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:41 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, klaarblijkelijk heb je daar geen antwoord op?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |