Er is vooral een probleem met een bepaalde groep adolescenten die hun opleiding niet afmaken, zowel alloch- als autochtoon. Dàt probleem moet worden aangepakt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:30 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Hier geef ik je gelijk, er zijn best allochtonen die bijdragen aan het land. Aan de andere kant vind ik niet dat er helemaal geen probleem is. We moeten wel bepaalde grenzen trekken.
geef links maar weer de schuld, dit is gewoon het werk van een racistquote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:31 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Een links persoon heeft dit getekend, lees je eerst eens in voordat je reageert.
Ik heb niks met rappende blowende negers op straat.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:30 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
WTF verlies je dan? Dat er meer kleur komt op straat, klompendans zou sowieso niet meer populair zijn ook zonder allochtonen!
Agossie, een echte xenofoob. Verhuis naar Schiermonnikoog danquote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:36 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik heb niks met rappende blowende negers op straat.
Ik heb niks met lispelende sissende agressieve marokkanen en turken, overal waar ik kom.
Ik heb niks met Polen Bulgaren Roemenen die op straat wodka lopen te zuipen en die ik niet versta.
Iedereen die naar hier komt blijft vrolijk zijn eigen taaltje spreken.
Van enig aanpassing is geen sprake.
Het zijn gewoon niet mijn culturen, gebruiken, omgangsvormen, etc.
Ik voel me prettiger bij Nederlanders.
Of het nu op mijn werk is, of in mijn woonbuurt, OV, maakt niet uit.
Probleem is, ik woonde hier eerst.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Agossie, een echte xenofoob. Verhuis naar Schiermonnikoog dan
Omdat je je niet aan kan passen aan de wereld om je heen die verandert.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:39 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Probleem is, ik woonde hier eerst.
Waarom moet ik dan verhuizen?
Waarschijnlijk zouden de allochtonen nog meer xenofoob zijn als wij met zn allen in hun land gingen wonen, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Agossie, een echte xenofoob. Verhuis naar Schiermonnikoog dan
Die mensen komen hierheen en moeten zich aanpassen, niet ik aan hun!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat je je niet aan kan passen aan de wereld om je heen die verandert.
misschien als je je eens verdiept in hun cultuur begrijp je ze wat beter.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:39 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Probleem is, ik woonde hier eerst.
Waarom moet ik dan verhuizen?
Nee skatje, de wereld verandert en jij wil je niet aanpassen. Het maakt je bang.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:41 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Die mensen komen hierheen en moeten zich aanpassen, niet ik!
Jij draait de hele zaak effe 180 graden om!
Dat slaat echt nergens op.
Precies, jij begrijpt het.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee skatje, de wereld veranderd en ij wil je niet aanpassen. Het maakt je bang.
ik heb nix met al die figurenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:36 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik heb niks met rappende blowende negers op straat.
Ik heb niks met lispelende sissende agressieve marokkanen en turken, overal waar ik kom.
Ik heb niks met Polen Bulgaren Roemenen die op straat wodka lopen te zuipen en die ik niet versta.
Zij komen hierheen en moeten zich derhalve in onze cultuur verdiepen! (en aanpassen)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:41 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
misschien als je je eens verdiept in hun cultuur begrijp je ze wat beter.
daar ga je weer met je xenofobe houding, een beetje interesse in je medemens tonen zou je niet verkeerd staanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:44 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Zij komen hierheen en moeten zich derhalve in onze cultuur verdiepen! (en aanpassen)
Niet andersom.
Helaas is de moraal van het verhaal dat veel allochtonen onze cultuur niet respecteren gezien de vele incidenten dagelijks door het hele land
Of juist niet. Passen jullie je altijd aan de wereld aan? Als iemand voordringt in de rij? Als je opgelicht wordt? Als je bestolen wordt? Vinden jullie dat prima?quote:
Ken jij het woord integreren niet? Als je ergens te gast bent, vind je dat ook dat anderen zich maar aan jou aan moeten passen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:45 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
daar ga je weer met je xenofobe houding, een beetje interesse in je medemens tonen zou je niet verkeerd staan
moet van beide kanten komenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:45 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ken jij het woord integreren niet? Als je ergens te gast bent, vind je dat ook dat anderen zich maar aan jou aan moeten passen?
Nee, iedereen moet zich aanpassen aan de veranderende wereld. Anders komen we echt niet vooruit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:45 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ken jij het woord integreren niet? Als je ergens te gast bent, vind je dat ook dat anderen zich maar aan jou aan moeten passen?
Ik wil dat mijn woonomgeving in grote lijnen hetzelfde blijft.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee skatje, de wereld verandert en jij wil je niet aanpassen. Het maakt je bang.
als ik gasten over de vloer heb vind ik niet dat ze zich aan mij moeten aanpassenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:45 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
We hebben het hier ook niet over gasten, maar mensen die hier wonen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ik gasten over de vloer heb vind ik niet dat ze zich aan mij moeten aanpassen
ja ze moeten zich aan die paar regels houden (niet naast de plee schijten) maar het hoofddoekje mag opblijven en als je geen vlees eet hoef je geen vlees te eten
Daggerone had het over gasten, daar reageerde ik opquote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:49 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
We hebben het hier ook niet over gasten, maar mensen die hier wonen.
Welke tsunami? 32.000 immigranten netto. Inclusief Europeanen en Amerikanenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:47 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik wil dat mijn woonomgeving in grote lijnen hetzelfde blijft.
Daarom zit ik niet te wachten op een tsunami van afrikaanse gelukszoekers in mijn woonbuurt.
Zit ik niet te wachten op een moskee in mijn straat.
Wil ik nie bedreigd worden door groepen allochtonen zonder aanwijsbare redenen.
Die onzin heb ik geen zin in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |