Met jouw kortzichtige, domme en ondoozichtige opmerkingen maak je vooral rechts te schande;)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik generaliseer? lol. kijk eens naar je linkse partijen. die doen niet anders, want daar halen ze hun domme stemvee vandaan.
kijk jou simpele ziel zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik generaliseer? lol. kijk eens naar je linkse partijen. die doen niet anders, want daar halen ze hun domme stemvee vandaan.
neh, wij stoppen alleen collectief penissen in kleine jongens.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
religie omschrijven zoals ze zich gedragen erg vinden? waarom? ooit een christen of niet-gelovige zich zien opblazen?
Oh dan zijn cartoons van priesters die kinderen verkrachten ook religie omschrijven zoals het is?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
religie omschrijven zoals ze zich gedragen erg vinden? waarom? ooit een christen of niet-gelovige zich zien opblazen?
Ja, dat is dus precies die rechtse onzin. Nogmaals, er is hier geen sprake van een tsunami van moslims, er is ook geen sprake van massa-immigratie. Er zijn nu ongeveer 0,9 milj mensen die oorsprongelijk uit moslimlanden komen, in 2040 zijn dat er 1,3 milj. Tegen die tijd is ook nog eens een groot deel daarvan niet gelovig. Nou nou, berg je maar.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:53 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik zie van rechts niet zulke onzin komen?
De islam is een reële bedreiging voor onze westerse vrijheden. Hoe meer moslims hier hoe erger die dreiging wordt.
Verder loopt de criminaliteit gepleegd door allochtonen hier de spuigaten uit, daar moet gewoon wat aan gebeuren.
In andere landen ben je bijv. al "persona non grata" als je je parkeerbon niet betaalt.
In NL kun je de grootste crimineel zijn je hele leven lang.
Links zal je dan in bescherming nemen en knuffelen.
Zeggen dat het de schuld is van rechts dat deze criminelen geen kans kregen etc.
Discriminatie etc.
Links is gestoord.
met mij te maken? ik ben een nationalistische humanist. links moet zich gaan inbinden, anders worden ze straks allemaal kaalgeschoren. mag ook hoor. aan jullie de keus.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat hebben linkse partijen met jou te maken? Nogmaals; ik vind dat JIJ nogal generaliseert.
dat is gewoon humorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Vond je het ook zo erg toen die Deense cartoonist Mohammed met een bom op zo'n hoofd tekende? Vast niet hè? Lekker hypocriet weer.
jezus gast, wat een zwaktebod jegens mijn adres. ik haat religie.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:58 schreef linpunt het volgende:
neh, wij stoppen alleen collectief penissen in kleine jongens.
Kaalgeschoren? Trek jij nou de vergelijking hier met de Tweede Wereldoorlog? Want anders snap ik nog minder van dan ik al snap.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met mij te maken? ik ben een nationalistische humanist. links moet zich gaan inbinden, anders worden ze straks allemaal kaalgeschoren. mag ook hoor. aan jullie de keus.
Je verandert weer van onderwerp. Nog één keer dan: Ik vind dat jij generaliseert.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met mij te maken? ik ben een nationalistische humanist. links moet zich gaan inbinden, anders worden ze straks allemaal kaalgeschoren. mag ook hoor. aan jullie de keus.
yup, als het ff kanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:56 schreef linpunt het volgende:
[..]
We geven ook te veel geld uit aan useless dingen, laten we maar weer gewoon investeren in onderwijs en zorg.
Ik hoop het, gewoon voor de mensheid.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:02 schreef Romanus het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven dat iemand hier heel succesvol trollt
vertel me waarin ik generaliseer. ik heb het over mensen die joop wel ok vinden, mensen die links en moslims wel ok vinden als zij juist pvv-stemmers nazi's vinden etc etc etc.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je verandert weer van onderwerp. Nog één keer dan: Ik vind dat jij generaliseert.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop het, gewoon voor de mensheid.
je brengt het dan heel erg verkeerd. Denk niet dat je een goeie woordvoerder zou worden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vertel me waarin ik generaliseer. ik heb het over mensen die joop wel ok vinden, mensen die links en moslims wel ok vinden als zij juist pvv-stemmers nazi's vinden etc etc etc.
dat terwijl ik helemaal niets heb met het toontje dat wilders aanslaat.
begrijp je nog een beetje het verschil? of komt dat niet door?
Niemand vind hier PVVers nazi's waarschijnlijk die cartoonist ook niet al laat hij dat niet merken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vertel me waarin ik generaliseer. ik heb het over mensen die joop wel ok vinden, mensen die links en moslims wel ok vinden als zij juist pvv-stemmers nazi's vinden etc etc etc.
Jammer idd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:05 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik weet dat er ook wel intelligente rechtse mensen zijn waar mee te discussiëren valt, maar mensen als 'zoalshetis' zijn gewoon totaal niet serieus te nemen.
In het bericht wat ik gequote had had je het over links. Niet over de mensen van die website. Zeg dan voortaan: 'Kut Joep.nlquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
who fucking cares? jij? breng jij het dan eens goed. lekker makkelijk he? beetje domzinnig kritiek hebben en wilders afschilderen als een nazi die moslims naar de gaskamer brengt, toch? lachen!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:05 schreef linpunt het volgende:
[..]
je brengt het dan heel erg verkeerd. Denk niet dat je een goeie woordvoerder zou worden.
En ik vind dat jij zeiktquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je verandert weer van onderwerp. Nog één keer dan: Ik vind dat jij generaliseert.
ik zei niet dat hij een nazi was, alleen dat hij mensen in hokjes stopt.. want.. dat doet hij.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
who fucking cares? jij? breng jij het dan eens goed. lekker makkelijk he? beetje domzinnig kritiek hebben en wilders afschilderen als een nazi die moslims naar de gaskamer brengt, toch? lachen!
Stel je linpunt daar nu voor verantwoordelijk?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
who fucking cares? jij? breng jij het dan eens goed. lekker makkelijk he? beetje domzinnig kritiek hebben en wilders afschilderen als een nazi die moslims naar de gaskamer brengt, toch? lachen!
Ik zal je een geheimpje verklappen niet door vertellen aan je pvv vriendjes. Zij heeft die tekening helemaal niet gemaakt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Kankerstakkerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niet om te zeiken hoor : misschien ben jij wel niet geschikt om tussen de regels door te lezenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:05 schreef linpunt het volgende:
[..]
je brengt het dan heel erg verkeerd. Denk niet dat je een goeie woordvoerder zou worden.
gast, lees dan eens beter. en links is kut, want ze doen de laatste tijd niet anders. dat zie je ook op fok! het is een tendens. geen toevalligheid.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het bericht wat ik gequote had had je het over links. Niet over de mensen van die website. Zeg dan voortaan: 'Kut Joep.nl' ipv 'Kut links' als dat echt is wat je bedoelt.
Wel uitleggen dat die hokjes spreekwoordelijk zijn en dat je daar geen gaskamers mee bedoelt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:07 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik zei niet dat hij een nazi was, alleen dat hij mensen in hokjes stopt.. want.. dat doet hij.
Ga spelen gek.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:59 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, dat is dus precies die rechtse onzin. Nogmaals, er is hier geen sprake van een tsunami van moslims, er is ook geen sprake van massa-immigratie. Er zijn nu ongeveer 0,9 milj mensen die oorsprongelijk uit moslimlanden komen, in 2040 zijn dat er 1,3 milj. Tegen die tijd is ook nog eens een groot deel daarvan niet gelovig. Nou nou, berg je maar.
De criminaliteit neemt in Nederland trouwens al jaren af. En heeft weinig met een geloof te maken, maar meer met sociale en economische situatie. De VVD en de voorgangers van het CDA hebben destijds besloten lage sociale klassen te importeren. Dat is het probleem, en dat moet je aanpakken. Door banen en participatie.
Het over een kam scheren van groepen mensen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:06 schreef prupke het volgende:
[..]
En ik vind dat jij zeikt
Stel hem nou eens een duidelijke vraag?
Dit is geen generalisatie.... want ik zeg ik vind.... dus dat is mijn mening...:P
vraag aan jou: wat versta jij onder generalisatie???
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, dus niet te vergelijken. wat een onzin hier! links zou beter moeten weten, maar dat doen ze niet omdat ze de oorzaak zijn van alle ellende van nu. direct.
links is de jood van toen?![]()
stelletje sukkels zijn jullie die niemand anders dulden dan jullie linkse roergangers.
mooie relpy. hiermee laat je zien dat jij het allemaal wel goed begrijpt en mee kan doen in een discussie.quote:
Ik vraag me serieus af waarom jij niet op een normale toon kan discussiëren.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:08 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ga spelen gek.
Ik voel me niet meer thuis in mijn eigen land godverdomme!
Vorig jaar zijn er 150.000 mensen in dit land bijgekomen.
Verder is er dan geen sprake van massaimmigratie he?
Dat de non-productieve manier van leven van moslims geen geld op levert en het daarom maar van de ongelovigen gestolen moet worden (naast 3/4 die aan de uitkering lurkt) is uiteraard ook onzin he?
Het agressieve waar ik steeds mee wordt geconfronteerd als ik moslims tegen kom is ook niet religie gerelateerd he?
De criminaliteit neemt af.... ik haak af, want jij bent blind, doof, achterlijk en gestoord.
het spijt me, maar TS leek me toch echt een gefrustreerde "rechtse" die alle "linkse menschen" wilde bashen. Maar nu moet je alles op FOK! ook met een korreltje zout nemen, dus ook TS eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:08 schreef prupke het volgende:
[..]
niet om te zeiken hoor : misschien ben jij wel niet geschikt om tussen de regels door te lezen
Ik had niet anders verwacht dat dat ik je aandacht zou krijgen met degelijke postquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mooie relpy. hiermee laat je zien dat jij het allemaal wel goed begrijpt en mee kan doen in een discussie.
Heel slim alleen de reacties beantwoorden waar je iets zinnigs op kan terug zeggen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mooie relpy. hiermee laat je zien dat jij het allemaal wel goed begrijpt en mee kan doen in een discussie.
Dat is wel zo makkelijk he? Stel je voor dat iemand die onzin die je hiervoor typte onderuit haalt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:08 schreef skattebaut het volgende:
[..]
ik haak af, want jij bent blind, doof, achterlijk en gestoord.
Kan je a.u.b bronnen vermelden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:08 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ga spelen gek.
Dat de non-productieve manier van leven van moslims geen geld op levert en het daarom maar van de ongelovigen gestolen moet worden (naast 3/4 die aan de uitkering lurkt) is uiteraard ook onzin he?
Het agressieve waar ik steeds mee wordt geconfronteerd als ik moslims tegen kom is ook niet religie gerelateerd he?
De criminaliteit neemt af.... ik haak af, want jij bent blind, doof, achterlijk en gestoord.
Laat hem in de waanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel slim alleen de reacties beantwoorden waar je iets zinnigs op kan terug zeggen.
oh, wacht even. jij bent niet van mening dat links alles en iedereen die hier heenkomt toelaat en goedpraat en er ondertussen en idiote hoeveelheid geld gewoon weggevegen wordt door mensen die wel werken?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:08 schreef Romanus het volgende:
[..]
Het over een kam scheren van groepen mensen.
[..]
Ik kan, persoonlijk, niet echt zeggen dat ik wat gemerkt heb van die "massaimmigratie" waar ze het de hele tijd over hebben.. het is niet alsof je niet meer normaal over straat kan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:08 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ga spelen gek.
praat geen poep.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel slim alleen de reacties beantwoorden waar je iets zinnigs op kan terug zeggen.
Of dat er in staat dat je overlast moet veroorzaken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:12 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik kan, persoonlijk, niet echt zeggen dat ik wat gemerkt heb van die "massaimmigratie" waar ze het de hele tijd over hebben.. het is niet alsof je niet meer normaal over straat kan.
En doe niet alsof de koran vertelt dat je de hele dag mag chillen.
Het verbaast mij niets dat jij PVV stemt. Beetje gaan schelden en halve waarheden vertellen. 150.000 erin en 130.000 eruit ja. En criminaliteit neemt af ja, dat wijzen de cijfers gewoon uit. Jouw persoonlijke ervaring is vast heel vervelend voor je, maar zegt natuurlijk niets over het totaal.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:08 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ga spelen gek.
Oh ik praat poep? Als dat zo is ga dan maar eens in op de inhoudelijk reacties.quote:
doe ik al de hele tijd. dat je het niet zo prettig vindt, neemt niet weg dat ik discussies uit de weg ga of afwimpel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik praat poep? Als dat zo is ga dan maar eens in op de inhoudelijk reacties.
Ik woon in Amsterdam Zuid-Oost en ik heb er geen last van. Ik ben dan ook zeer benieuwd waar ze wonen dat ze zo'n vreselijke last hebben van straattuig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:15 schreef linpunt het volgende:
Waar de hell wonen jullie allemaal dat je er zo'n last van hebt? In de Ghetto van de randstad?
Oh okee je gaat de discussie niet uit de weg dat is bewonderenswaardig het kwam op mij in ieder geval zo over. En ik heb je opmerkingen aandachtige gelezen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe ik al de hele tijd. dat je het niet zo prettig vindt, neemt niet weg dat ik discussies uit de weg ga of afwimpel.
lees eens aandachtig en probeer eens een antwoord te geven op mijn opmerkingen. moeilijk? ja! maar ga mij niet afdoen als iemand die geen antwoord geeft ok?
waar de hell woon jij dan? in een provincie waar geen problemen zijn? op een eiland waar je niet de helft van je inkomen mag afstaan aan de overheid terwijl je er agressieve, nauwelijks nederlands sprekende kutpubers voor terugkrijgt? enlighten me.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:15 schreef linpunt het volgende:
Waar de hell wonen jullie allemaal dat je er zo'n last van hebt? In de Ghetto van de randstad?
Dont feed the troll.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:17 schreef pipojansen het volgende:
Ik hoop dat rechts de kutkanker krijgt aan zijn of haar aars.
fixxxedquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:17 schreef pipojansen het volgende:
Ik hoop dat Wilders de kutkanker krijgt aan zijn of haar aars.
Ik woonde in Zwolle, vet zielig.. ben als Nederlander lastig gevallen door white trash.. das mijn volkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam Zuid-Oost en ik heb er geen last van. Ik ben dan ook zeer benieuwd waar ze wonen dat ze zo'n vreselijke last hebben van straattuig.
Ik dacht trouwens laatst straattuig te zien maar toen bood die jongen aan om me te helpen met mijn boodschappen. En ja het was Marokkaan.
Ik woon in Amsterdam Zuid-Oost het grootste multi-culti gedeelte van Amsterdam en ik heb nergens last van. Ik heb alleen last van een vervelende Hollandse buurman. En totaal niet van allochtonen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waar de hell woon jij dan? in een provincie waar geen problemen zijn? op een eiland waar je niet de helft van je inkomen mag afstaan aan de overheid terwijl je er agressieve, nauwelijks nederlands sprekende kutpubers voor terugkrijgt? enlighten me.
kijk, zo kennen we links weer! heerlijk. lekker met je achtergestelde kutuitkering kankeren op mensen die wel geld verdienen omdat ze zich inzetten voor een fris en leuk nederland.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:17 schreef pipojansen het volgende:
Ik hoop dat rechts de kutkanker krijgt aan zijn of haar aars.
maar.. ik zie mezelf niet als een allochtoon.. maar als mensen me op straat zouden tegenkomen zouden ze me niet per sé als een Nederlander zien.. en das jammer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam Zuid-Oost het grootste multi-culti gedeelte van Amsterdam en ik heb nergens last van. Ik heb alleen last van een vervelende Hollandse buurman. En totaal niet van allochtonen.
White trash > probleem van NLquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:19 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik woonde in Zwolle, vet zielig.. ben als Nederlander lastig gevallen door white trash.. das mijn volk
Maar waar ik nu woon zijn er meer getinte mensen (je weet maar nooit of het een eckte allochtoon is of een kaasje) maar ik heb alleen rillingen als er groepjes staan. En of het nou groepjes Gert-Jannen of Ali's zijn, dat maakt niets uit.
Waarom zie je 1 links persoon als totaal links Nederland?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kijk, zo kennen we links weer! heerlijk. lekker met je achtergestelde kutuitkering kan kankeren op mensen die wel geld verdienen omdat ze zich inzetten voor een firs en leuk nederland.
Was niet iedereen gelijk voor de wet? Of gooien we een van de basisregels uit het wetboek zomaar weg?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:21 schreef skattebaut het volgende:
[..]
White trash > probleem van NL
Licht getint trash > probleem marokko/turkije
M.a.w. eruit trappen dat criminele gespuis.
Proficiat, je bent de enige.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam Zuid-Oost het grootste multi-culti gedeelte van Amsterdam en ik heb nergens last van. Ik heb alleen last van een vervelende Hollandse buurman. En totaal niet van allochtonen.
tuurlijk jongen. mijn surinaamse vriendin komt uit zuid-oost en ze is maar wat blij nu met mij in de pijp te wonen. waar mensen wel werken en iets van hun leven maken, in plaats van handje ophouden en lui de hele dag blowen. met je nederlandse buurman.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Blijf vooral geloven in die illusie kom eens naast me wonen en dan wil ik je nog eens horen.quote:
Ahum....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:23 schreef Stuurver het volgende:
Die linksmensen kunnen nog steeds niks anders dan nazificeren als ze het ergens niet mee eens zijn. Meer hebben ze gewoon niet in hun repertoir.
Stampvoeten, gillen en adem inhouden. Dat is hun niveau als ze paniekerig worden.
wat doet rechts dan precies zo? werken om die kuttroep van links te voorzien?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:22 schreef BasOne het volgende:
Altijd wel grappig dat lui zopen te zeiken over 'links'.
Dat 'rechts' precies hetzelfde doet hoor je ze niet over
Links staat voor mij voor alles wat fout is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:22 schreef linpunt het volgende:
ik vind een discussie verder prima, maar.. TS moet eigenlijk:
- niet doen alsof iedereen die een andere mening heeft op links stemt
- niet doen alsof er geen middenpartij meer is
- niet doen alsof iedereen die links stemt op uitkering teert en niet werkt.
- niet zichzelf daarna tegenspreken door te zeggen dat links rijk is en elitair is..
Oh hier maken mensen niks van hun leven? Daarom heeft mijn moeder al 27 jaar lang een baan zonder een cent uitkering te ontvangen. Omdat ze niks van haar leven heeft gemaakt en alleen maar blowde. Blijf vooral leven in die illusie van je.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tuurlijk jongen. mijn surinaamse vriendin komt uit zuid-oost en ze is maar wat blij nu met mij in de pijp te wonen. waar mensen wel werken en iets van hun leven maken, in plaats van handje ophouden en lui de hele dag blowen. met je nederlandse buurman.
Ach TS is een standaard PVV'erquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:22 schreef linpunt het volgende:
ik vind een discussie verder prima, maar.. TS moet eigenlijk:
- niet doen alsof iedereen die een andere mening heeft op links stemt
- niet doen alsof er geen middenpartij meer is
- niet doen alsof iedereen die links stemt op uitkering teert en niet werkt.
- niet zichzelf daarna tegenspreken door te zeggen dat links rijk is en elitair is..
de enige witte man in jouw buurt is het probleem? geef me zijn naam en ik zal eens kijken in hoeverre hij het moet weerstaan tussen al die kutallochtonen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Blijf vooral geloven in die illusie kom eens naast me wonen en dan wil ik je nog eens horen.
De schuld alleen afschuiven op links, kies maar voor de makkelijke weg.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:25 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Links staat voor mij voor alles wat fout is.
Links staat voor mij gelijk met:
De wereld verbeteren op kosten van anderen.
Dus linksmensen, als jullie de wereld willen verbeteren betaal het lekker zelf.
Laat mij in mijn NL wonen, niet in klein marokko/turkije etc.
De deur moet dicht, NU!
individueel is niet interessant. kijk eens om je heen. de meerderheid is lui, laks en houdt zijn hand op daar. niet gaan lopen nuilen nou.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh hier maken mensen niks van hun leven? Daarom heeft mijn moeder al 27 jaar lang een baan zonder een cent uitkering te ontvangen. Omdat ze niks van haar leven heeft gemaakt en alleen maar blowde. Blijf vooral leven in die illusie van je.
Als je ze allebei is leest in plaats van zijn standpunt gelijk te bestempelen als idioot zou je erachter komen dat die vergelijking helemaal niet zo ver weg ligt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:24 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ahum....
Dan neem je Wilders toespraken over het gevaar van de islam, dat de koran hetzelfde is als mein kampf zeker even niet mee.....
Hij is niet de enige witte man en waarschijnlijk niet de enige die overlast veroorzaakt in de buurt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de enige witte man in jouw buurt is het probleem? geef me zijn naam en ik zal eens kijken in hoeverre hij het moet weerstaan tussen al die kutallochtonen.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat doet rechts dan precies zo? werken om die kuttroep van links te voorzien?
De islam is nog 1000 keer bedreigender voor de wereld dan Hitler ooit was.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:24 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ahum....
Dan neem je Wilders toespraken over het gevaar van de islam, dat de koran hetzelfde is als mein kampf zeker even niet mee.....
Dat jij de meerderheid kent zeg knap hoor, Ik kom gewoon uit een hardwerkende familie het is net als Nederlanders en zijn luie die profiteren van de zorgstaat Nederland en de anderen die hard werken. Er zijn genoeg allochtonen die bij de laatste categorie horen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
individueel is niet interessant. kijk eens om je heen. de meerderheid is lui, laks en houdt zijn hand op daar. niet gaan lopen nuilen nou.
Zij zegt dat 'links' nazificeert, ik wijs je erop dat rechts dat net zo hard doet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:27 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Als je ze allebei is leest in plaats van zijn standpunt gelijk te bestempelen als idioot zou je erachter komen dat die vergelijking helemaal niet zo ver weg ligt.
nu moet ik even liegen tussen veghel en vucht......quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:26 schreef Tja..1986 het volgende:
Het gekke is, dat er juist in die klote dorpjes in het oosten en zuiden van het land op de PVV wordt gestemd. Terwijl er daar bijna geen moslims wonen. Enkel op basis van rechtse media berichtgeving.
Welk gevaar zie jij de moslims met zich meebrengen. Want ik heb hier alleen dingen gehoord over gevaar maar wat dat inhoud is nog geen woord over gesproken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:28 schreef skattebaut het volgende:
[..]
De islam is nog 1000 keer bedreigender voor de wereld dan Hitler ooit was.
Waar islam verschijnt dooft het licht.
Steek je islam dus aub waar het daglicht niet schijnt!
Ga toch je rechtsdragende monotone pestkanker geld in je aars steken en daarmee de godvrezende hypocriete teringstreepjespak mee decoreren stuk uitgekankerde cliché-vormende uitschot.quote:kijk, zo kennen we links weer! heerlijk. lekker met je achtergestelde kutuitkering kankeren op mensen die wel geld verdienen omdat ze zich inzetten voor een fris en leuk nederland.
misschien omdat in amsterdam en de rest van de randstad niet meer zoveel autochtonen wonen die op rechts zouden stemmen? omdat links de kanslozen gouden bergen belooft, terwijl er haast niets meer te geven is? en de autochtonen die er wonen het prima naar hun zin hebben, maar straks ook aan de beurt zijn? maar dan is het te laat.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:26 schreef Tja..1986 het volgende:
Het gekke is, dat er juist in die klote dorpjes in het oosten en zuiden van het land op de PVV wordt gestemd. Terwijl er daar bijna geen moslims wonen. Enkel op basis van rechtse media berichtgeving.
Ahquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:28 schreef skattebaut het volgende:
[..]
De islam is nog 1000 keer bedreigender voor de wereld dan Hitler ooit was.
Waar islam verschijnt dooft het licht.
Steek je islam dus aub waar het daglicht niet schijnt!
Nee dat is het niet kijk hier maar eens naar:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:26 schreef Tja..1986 het volgende:
er is geen blinde haat, er moet een rectificatie komen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:28 schreef BasOne het volgende:
[..]
De problemen veroorzaken misschien?
Het was niet "links" die de grenzen open heeft gegooid voor het allochtonen volk.
Het ontgaat je in je blinde haat misschien, maar het waren de rechtse partijen die goedkoop arbeiders-klootjesvolk naar binnen loodsen.
'Links' heeft er alleen voor gezorgd dat datzelfde klootjesvolk dezelfde rechten kreeg als elke ander zoals onder internationale verdragen was vastgelegd.
Dit is gewoon weer onzin, en te weerleggen door gewoon naar de bevolkingsopbouw van de randstad te kijken waar de grote meerderheid nog gewoon blanke Nederlanders zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien omdat in amsterdam en de rest van de randstad niet meer zoveel autochtonen wonen die op rechts zouden stemmen? omdat links de kanslozen gouden bergen belooft, terwijl er haast niets meer te geven is? en de autochtonen die er wonen het prima naar hun zin hebben, maar straks ook aan de beurt zijn? maar dan is het te laat.
Hoewel ik de bewoording anders had gekozen ben ik het eens met de gedachte erachterquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:30 schreef pipojansen het volgende:
[..]
Ga toch je rechtsdragende monotone pestkanker geld in je aars steken en daarmee de godvrezende hypocriete teringstreepjespak mee decoreren stuk uitgekankerde cliché-vormende uitschot.
Zelfs een kakdrol is geavenceerder in elkaar gedraaid.
Ja, al gezien. Maar die mensen zijn toch gek? Dus ja, ik vind het gek.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat is het niet kijk hier maar eens naar:
http://beta.uitzendinggem(...)k-en-ingrid-in-spijk
Dat.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:34 schreef BasOne het volgende:
[..]
Hoewel ik de bewoording anders had gekozen ben ik het eens met de gedachte erachter
Waar het met moslims in resulteert is uiteindelijk sharia.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Welk gevaar zie jij de moslims met zich meebrengen. Want ik heb hier alleen dingen gehoord over gevaar maar wat dat inhoud is nog geen woord over gesproken.
Het is makkelijk lullen want we konden niet anders onder internationale verdragen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
er is geen blinde haat, er moet een rectificatie komen.
wat er wel is, is een linkse partij die de gastarbeiders heeft laten blijven en alle familieleden heeft laten overkomen. doe nou niet alsof je dom bent. want jij weet precies dat links nederland dit verschrikkelijke probleem heeft laten groeien. en er nu stemmen uit trekt. lekker makkelijk lullen achteraf he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |