quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:32 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik zapte naar OOG TV (lokale zender van Groningen) en zag daar Daniel Landers.![]()
![]()
![]()
Dat gebotoxte kutjoch.quote:
Meestal zou het rond deze tijd wel online moeten staan. Ik gok nu dus dat het pas morgenochtend zal zijn ofzoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:20 schreef Catwoman1986 het volgende:
Weet iemand hoelaat de aflevering terug is te kijken op rtl gemist? Kon het vandaag niet kijken en het staat er nog niet op
Jamaar, jamaar....dan kan ik weeeeer niet kijkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Meestal zou het rond deze tijd wel online moeten staan. Ik gok nu dus dat het pas morgenochtend zal zijn ofzo
De groene.quote:
Ja, dan weet je dat er nog echt slechte tv is.quote:
ja hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Dat werkt niet, dan kun je beide niet 100% volgen
Dekentje, dri..... oh shit. Heb alleen een dekentje.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef Lutte het volgende:
Dekentje, drinken, chips... Ik zit klaar!
gewoon in kauwen, dan kwijl je vanzelf.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Dekentje, dri..... oh shit. Heb alleen een dekentje.
Fleece in m'n bakkes nu.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon in kauwen, dan kwijl je vanzelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |