Yeahhquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:34 schreef TheFamousMan het volgende:
MUBARAK IS WEG!![]()
Ja. Ik weet het, late reactie, maar ik kom net thuis en hoor het het dus pas.
Ons pap zet net de tv pas aanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan had je het hier een beetje moeten volgen
Lees even dit topic terugquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ons pap zet net de tv pas aan
Weet ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lees even dit topic terugen dan aan het begin
dat bedoel ik met hier
Hoezo luiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ik
Maar ik luister liever
Lees jij normaal elk topic terug dan omdat het misschien eventueel een keer over de actualiteiten gaat?quote:
Dat niet maar ik bedoelde meer hier omquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Lees jij normaal elk topic terug dan omdat het misschien eventueel een keer over de actualiteiten gaat?
Ze was er gewoon alquote:
Maar het ging blijkbaar te snelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat niet maar ik bedoelde meer hier om:
[..]
Ze was er gewoon al
kan je hier zo halen hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh in dat geval.. graag nog een flesje wijn voor die bank
Datquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar het ging blijkbaar te snelDus dan heeft ze het niet meegekregen
En had geen concentratie + interesse voor dat onderwerp omdat MSNquote:
Zo snel ging het helemaal niet, dan was het topic wel vol geweestquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar het ging blijkbaar te snelDus dan heeft ze het niet meegekregen
Zeur nietquote:
Hoe kun jij nou oordelen of het voor iemand te snel gaat of niet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo snel ging het helemaal niet, dan was het topic wel vol geweest
Wat voor spel?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:50 schreef Pheno het volgende:
Shit, nu moet ik een spel in Rotterdam kopen, maar misschien kan ik er niet heen. Honden.
Welk spel?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:50 schreef Pheno het volgende:
Shit, nu moet ik een spel in Rotterdam kopen, maar misschien kan ik er niet heen. Honden.
WB OAquote:
Nee ik heb niet meegedaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef DaMart het volgende:
Fha, heb je nog gewonnen met de games?.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Heeft Muck nou ook al Mubarak aan de haak geslagen ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |