Anders geef je haar een lift! Oh wacht.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:08 schreef PeuRac het volgende:
Jahoor, t is weer zo ver kut ns heeft weer vertraging, trein weggevallen, geen idee hoe(laat) ik nu thuis kom
Ohja @Samzz, er rijden geen treinen naar E'de
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Anders geef je haar een lift! Oh wacht.
Oh da's kut.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:08 schreef PeuRac het volgende:
Jahoor, t is weer zo ver kut ns heeft weer vertraging, trein weggevallen, geen idee hoe(laat) ik nu thuis kom
Hij hoeft nu iig niet meer 1569767 kilometer om te rijden om een stel wijven naar de Ikea te brengen.quote:
Hoe lief dat je me wijf noemtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij hoeft nu iig niet meer 1569767 kilometer om te rijden om een stel wijven naar de Ikea te brengen.
Always look on the bright side!
Ze zit al 3 dagen te piekerenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:10 schreef Kluts het volgende:
MissB, ben je nog op die film gekomen trouwens?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:10 schreef Kluts het volgende:
MissB, ben je nog op die film gekomen trouwens?
Wel langer alquote:
Je bent toch ook een wijf, of heb ik wat gemist?quote:
By the way, de NS kan er niks aan doen dat er iemand voor de trein springt, hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:08 schreef PeuRac het volgende:
Nee, dat ben ik ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je bent toch ook een wijf, of heb ik wat gemist?
Ik mis iets?quote:
Ja, coole campy zombiefilm, waar ik een trailer van heb gezien maar verder niks weetquote:
Ja, vanuit Arnhem gaat er eentje rechtstreeks naar Utrecht. Is wel een half uur langer of zo. Ik weet niet of het dat waard is en hoe lang NS erover doet een vervangende trein te regelen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik mis iets?
@kluts, als mogelijk, dan nog niet, k moet nl de andere kant op.
Ik zou via Arnhem kunnen gaan, zou dat schelentrein staat er nu
En MissB ook.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
En MissB ook.
Ik bedoelde het niet negatief hoor.
I knowquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
En MissB ook.
Ik bedoelde het niet negatief hoor.
Wijf.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:12 schreef missbehavin het volgende:
Kluts, schande ook dat jij het niet meer weet!
Net als frommes. Maar dan word ik toch liever wijf genoemdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Wijf is gewoon dialect voor vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |