quote:Ik zit hier maar in zak en as
En ik ben vreselijk uit mijn sas
Ze hebben zomaar zonder tact
Het mooiste van me afgepakt
Dat ik op deze wereld had
Waar ik altijd mee te spelen zat in bad
Ik wil mijn .............
Van ze terug
Wederom La Paay...quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De grootste hit voor Bob Bouber was Voor Niets.
Dat was bijna een duet te noemen door het meegalmen van een Nederlandse zangeres. Welke zangeres?
Ik heb genoeg van jou en la comparsa ken je niet?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:10 schreef OVchipkaart het volgende:
grootste hitik ken alleen donaldduckie en dracula van zijn zz & de maskers tijd en geen zin om op te staan samen met het.
Nee, het is (uiteraard) wel een Belgische.quote:
neequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb genoeg van jou en la comparsa ken je niet?
Nee, die eerste seconden en de dame in kwestie komen in sinds kort bij elkaar, samen met nog wat andere hoofdingrediënten...quote:
Het was de bedoeling hier naar toe:quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:32 schreef ranja het volgende:
Ik heb echt geen idee waar dit naar toe gaat
Leef je uit, ik ben even klaar hier...quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:35 schreef Blogman het volgende:
Ja, mooi. Volgende vraag per favore !
Dieter Meier en Boris nogwat...quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:43 schreef ranja het volgende:
Dieter met andere achternaam dan denk ik.
Dieter Meier (de gokkende miljonair), Boris Blank (de rare geluiden sampler) en Carlos Péron was het oud-lid. Chico Hablas heeft nog wat gitaar voor ze ingespeeld soms.quote:Dieter Meier en Boris nogwat...
Is dat ook een hint m.b.t. je openstaande vraag of...?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:08 schreef ranja het volgende:
[..]
Later dit jaar een nieuwe albumen ook een verzamelaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |