George Baker zat ook op Negram... de vraag van Noobie stata bij mij op de vorige pagina dus was alweer uit beeldquote:Op zondag 13 februari 2011 16:49 schreef MadMaster het volgende:
Zie nu pas dat 'Negram' in de tekst van de vraag van NBDBD staat...![]()
Sweet Love was een beetje George Baker - Una Paloma Blanca-achtig met zo'n hoempapa baslijn...
Denk dat waar het over gaat makkelijker is dan wie je hoort. Het is een maand of 4 geleden opgenomen.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:06 schreef ranja het volgende:
Over de nieuwe vraag zou ik kunnen gokken wie het is maar waarover het gaat
Ja, al speelt hij geen enkel instrument en doet hij ook geen zang...quote:Op zondag 13 februari 2011 17:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is de spreker ook deel van het optredend gezelschap?
Nee, het is een typisch Nederlands issue...quote:Op zondag 13 februari 2011 17:27 schreef Beregd het volgende:
mss stuart staples vanwege het overmatig gebabbel tijdens optredens?
gepraat tijdens optreden dusquote:Op zondag 13 februari 2011 17:28 schreef MadMaster het volgende:
Nee, het is een typisch Nederlands issue...
Heb ik wel een opname van...quote:Op zondag 13 februari 2011 17:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hmm, ik dacht aan het optreden van De Dijk zonder Solomon, maar kan daar geen Brits accent bij bedenken.
quote:Op zondag 13 februari 2011 17:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Of gaat het over de korting op cultuursubsidie.
Het was wel een speciaal concert, éénmalig en zo en kort voor het Freek-concert...quote:Op zondag 13 februari 2011 17:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aan het "why we're here"-gedeelte zou je een speciaal concert verwachten, maar wat dat betreft ken ik alleen de schreeuw'concerten' en dat met Freek de Jonge.
edit: dat zei ie dus niet, nevermind
Weliswaar een verkeerde redenatie, maar toch goed.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:16 schreef ranja het volgende:
Tja, een engelsman die ook wat nederlands kent, dan denk ik aan Moke. Maar wat voor concert?
Bovendien, een bandlid dat niet zingt of een instrument speelt. Dan denk ik eerst aan zo'n figuur achter draaitafels, al kun je discusseren of dat een instrument is... iemand die een lichtshow verzorgt of een danser dan? Maar geen idee. Frankie Goes to Hollywood zal het niet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |