Ik dacht van niet.quote:Wa denkte zelf?
Nee, kom net binnen vallen.
Alvast in de stemming voor morgen?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:46 schreef ErwinDikkie het volgende:
robby valentine?
(hij lijkt er wel op)
dat is morgen inderdaad.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:53 schreef belsen het volgende:
[..]
Alvast in de stemming voor morgen?
zoietsquote:Op zondag 13 februari 2011 13:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Normaal gaan gaan jullie apart? de 1 naar de Harmonie en de ander naar de Metro?
Het is 'm ook...quote:Op zondag 13 februari 2011 12:46 schreef ErwinDikkie het volgende:
robby valentine?
(hij lijkt er wel op)
hij is ook de enigste exportproduct naar japan volgens mij...quote:
noobie +1quote:
quote:In 1967 veranderde de naam naar Thes en bestond de band inmiddels uit Ben van Wijk (gitaar, vocals, sax), Jaap Roubos (bas, trompet), Jan van Loon (drummer, vocals) en Kit Verboven (keyboard, piano). Op de bühne speelde The
s stevige muziek, soms zelfs hardrock. In 1970 voegde Frank Faas zich als leadzanger bij de band en werd de naam veranderd naar
. Langzaam maar zeker ging de band steeds meer commerciële muziek maken. In 1970 werd de single A Sunny Day dan ook de eerste hit voor
. Wederom wist
in 1971 een hit te scoren met The Girl I Need. De derde hit op rij You Are Mine werd medegezongen door de close harmony kanonnen van The Buffoons.
In 1975 met een nieuwe producer en platenmaatschappij (CBS latere Sony Negram) brak de gouden periode vanaan. De singles Sailor Boy en Woogie Boogie werden beiden hits. Sailor Boy, geschreven door Chris Andrews, werd een top 10 hit. In 1976 bereikten ze met de single Sweet Love alleen in de Top 40 de eerste plaats; in de Nationale Hitparade kwam het nummer niet verder dan de tweede plaats. In datzelfde jaar stond de opvolger Monza in de Top 10. De laatste hit hadden ze met de single Gypsy Girl in 1977.
George Baker zat ook op Negram... de vraag van Noobie stata bij mij op de vorige pagina dus was alweer uit beeldquote:Op zondag 13 februari 2011 16:49 schreef MadMaster het volgende:
Zie nu pas dat 'Negram' in de tekst van de vraag van NBDBD staat...![]()
Sweet Love was een beetje George Baker - Una Paloma Blanca-achtig met zo'n hoempapa baslijn...
Denk dat waar het over gaat makkelijker is dan wie je hoort. Het is een maand of 4 geleden opgenomen.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:06 schreef ranja het volgende:
Over de nieuwe vraag zou ik kunnen gokken wie het is maar waarover het gaat
Ja, al speelt hij geen enkel instrument en doet hij ook geen zang...quote:Op zondag 13 februari 2011 17:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is de spreker ook deel van het optredend gezelschap?
Nee, het is een typisch Nederlands issue...quote:Op zondag 13 februari 2011 17:27 schreef Beregd het volgende:
mss stuart staples vanwege het overmatig gebabbel tijdens optredens?
gepraat tijdens optreden dusquote:Op zondag 13 februari 2011 17:28 schreef MadMaster het volgende:
Nee, het is een typisch Nederlands issue...
Heb ik wel een opname van...quote:Op zondag 13 februari 2011 17:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hmm, ik dacht aan het optreden van De Dijk zonder Solomon, maar kan daar geen Brits accent bij bedenken.
quote:Op zondag 13 februari 2011 17:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Of gaat het over de korting op cultuursubsidie.
Het was wel een speciaal concert, éénmalig en zo en kort voor het Freek-concert...quote:Op zondag 13 februari 2011 17:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aan het "why we're here"-gedeelte zou je een speciaal concert verwachten, maar wat dat betreft ken ik alleen de schreeuw'concerten' en dat met Freek de Jonge.
edit: dat zei ie dus niet, nevermind
Weliswaar een verkeerde redenatie, maar toch goed.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:16 schreef ranja het volgende:
Tja, een engelsman die ook wat nederlands kent, dan denk ik aan Moke. Maar wat voor concert?
Bovendien, een bandlid dat niet zingt of een instrument speelt. Dan denk ik eerst aan zo'n figuur achter draaitafels, al kun je discusseren of dat een instrument is... iemand die een lichtshow verzorgt of een danser dan? Maar geen idee. Frankie Goes to Hollywood zal het niet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |