Natuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx ladies. Wel blijven meeduimen he
.
Dovendiscriminatiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Bah. Ik moet een intake gesprek doen en ik kan alleen maandag bellen.Het kan niet per email.
Ook, maar ik vind het nu wel heel irritant want het kan alleen op maandag en dan ook nog maar een uurtje. Wat een flexibiliteit.quote:
Op voorwaarde dat ik ook de update krijg.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx ladies. Wel blijven meeduimen he
.
Ja irritant hč?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ook, maar ik vind het nu wel heel irritant want het kan alleen op maandag en dan ook nog maar een uurtje. Wat een flexibiliteit.
TNT zoekt alleen maar uitzend/flexkrachten. In ruil daarvoor krijgen ze (bijna) alleen maar mensen die eigenlijk wat anders zoeken. Dus gewoon vol gaan voor beide, en zodra er een echte baan is laat je TNT direct in de steek - zonder schuldgevoel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:53 schreef Viking84 het volgende:
Jee, een vacature waar ik op heb gereageerd is nog niet vervuld. Ik mag een cv + motivatie opsturen, dan hoor ik na volgende week wat. Alleen verwacht ik dat het volgende week ook al rond is met TNT, als dat wat wordt, want als die iets voor me hebben zeg ik natuurlijk geen "nee".
Edit: Wow, wat een mooie vent, van die vacature![]()
.
Het is ook dan nog geen echte baan hoor, maar wel een parttime baan waarin ik kan doorgroeien naar wat ik wel wilquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:15 schreef sigme het volgende:
[..]
TNT zoekt alleen maar uitzend/flexkrachten. In ruil daarvoor krijgen ze (bijna) alleen maar mensen die eigenlijk wat anders zoeken. Dus gewoon vol gaan voor beide, en zodra er een echte baan is laat je TNT direct in de steek - zonder schuldgevoel.
Datquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:15 schreef sigme het volgende:
[..]
TNT zoekt alleen maar uitzend/flexkrachten. In ruil daarvoor krijgen ze (bijna) alleen maar mensen die eigenlijk wat anders zoeken. Dus gewoon vol gaan voor beide, en zodra er een echte baan is laat je TNT direct in de steek - zonder schuldgevoel.
Jee!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:11 schreef _aurum_ het volgende:
@XM: klinkt goed allemaal
Ik ben teruggebeld, maandag op gesprek![]()
Ga eens eten jij!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:13 schreef Siral het volgende:
Mijn beduidend goede lijstje vergeleken met de afgelopen dagen
(verjaardagen, chinees, pizza, weinig tijd etc)
O: Volkoren snee met jam, volkoren snee met pindakaas
L: Wasa volkoren cracker, gekookt eitje, plakjes komkommer
D: Maaltijdsalade (weet nog niet welke, met kip of mozerella)
T: Iets van yoghurt, stuk fruit, cappuccino (over de avond verdeeld)
Ik kwam vandaag om 11 uur uit mijn bed rollen en zit al de hele dag op mijn gat, ik heb echt geen hongerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ga eens eten jij!
2 boterhammen, een cracker een salade, yoghurt en een stuk fruitEcht te weinig hoor
Ook als je weinig doet![]()
en dus omdat anderen slecht eten, dan is het goed dat jij het ook doet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:25 schreef Siral het volgende:
Ik heb net ff de kcal uitgerekend van mijn lijstje en dat is ongeveer 1300 kcal.
Er worden hier lijstjes van minder gepost hoor.
Oké, maar dat is anders dan 'een beduidend beter lijstje dan afgelopen dagen'. Heel goed is het namelijk ook niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:16 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag om 11 uur uit mijn bed rollen en zit al de hele dag op mijn gat, ik heb echt geen hongerMijn ontbijt was om half 12, mijn lunch heb ik net op, en die maaltijd salade pak ik rond een uur of 6. En die bevatten toch vaak al vlot 600 kcal hoor!
Een keer een dagje wat minder vind ik wel prima.
Dat ja!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Op voorwaarde dat ik ook de update krijg.
True ik doe er minder, maar mijn excuus is: rolstoeldieet. Dat houdt in dat ik ook als ik niet af wil vallen al rond de 1400 zit.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:25 schreef Siral het volgende:
Ik heb net ff de kcal uitgerekend van mijn lijstje en dat is ongeveer 1300 kcal.
Er worden hier lijstjes van minder gepost hoor.
Ik vind het niet slechtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:45 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
en dus omdat anderen slecht eten, dan is het goed dat jij het ook doet?
Avondeten klinkt goed!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oké, maar dat is anders dan 'een beduidend beter lijstje dan afgelopen dagen'. Heel goed is het namelijk ook niet.![]()
Die van mij vandaag is ook niet zaligmakend echter![]()
O: Dubbele boterham pindakaas
T: 2 snoepjes
L: dubbele boterham pindakaas, dubbele chocopasta
T: 2 sinaasappels (ze beginnen een zachte buitenkant te krijgen, daarom waren ze zo goedkoop bij de AH)
D:zelfgemaakte focaccia met smeersels, vis met rauwe ham erom en broccoli
Ik ben maar klein van stuk, dat moeten mensen ook niet vergeten, als ik standaard de "gewone" 2000 kcal die een vrouw nodig heeft pak dan weeg ik zo 5 kilo meer dan ik nu doe. Ik zeg niet dat ik geen dagen heb van 2000 kcal, tuurlijk komt dat wel eens voor. Maar dat doe ik liever niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:51 schreef MarMar het volgende:
[..]
True ik doe er minder, maar mijn excuus is: rolstoeldieet. Dat houdt in dat ik ook als ik niet af wil vallen al rond de 1400 zit.
Dus als je mijn lijstje ziet en je gooit er 600 kcal bij, dan heb je ongeveer genoeg
En een pak diepvriesspinazie a la cremequote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:01 schreef Perruche het volgende:
Hoe lang ben je dan siral?
Ik zat gisteren op de 2100 kcal, nou dat vind ik echt veel te veel en kan me niet voorstellen dat een normaal mens dat nodig heeft. (als in: kantoorbaan, misschien beetje sporten maar niet over the top).
Sigme ik vind dat jij van die grappige dingen eet; literblik sperziebonen
Dat is geen prestatiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:01 schreef Blurred86 het volgende:
aan mijn lijstje mag nog toegevoegd worden: 2 blokjes komijnenkaas en een stukje appelkaneelbladerdeegstengeldingmaarrrr: ik heb de verleiding van B&J in de bonusaanbieding wel kunnen weerstaan
![]()
Maar ik snap het nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:11 schreef Probability het volgende:
@aurum Ik ben trouwens niet voor een baan aangenomen, heb namelijk net al een nieuw baantje sinds december! Is voor mijn studie!!
naja het is het idee wat teltquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:11 schreef Probability het volgende:
@aurum Ik ben trouwens niet voor een baan aangenomen, heb namelijk net al een nieuw baantje sinds december! Is voor mijn studie!!
Nee een honours programma is een programma dat je naast je huidige studie doetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar ik snap het niet. Ben je nu weer met een nieuw studie begonnen dan? Had er trouwens nog nooit van gehoord, wat je pmde.
Maar waarom dan? Ik ken een honours programma als een programma voor excellente studenten? Is dit dat ook?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee een honours programma is een programma dat je naast je huidige studie doet
Ik ben 158quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:01 schreef Goodbye het volgende:
Geen zin meer om te werken![]()
Siral, wat is je lengte dan?
Zie hier bovenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:01 schreef Perruche het volgende:
Hoe lang ben je dan siral?
Ik zat gisteren op de 2100 kcal, nou dat vind ik echt veel te veel en kan me niet voorstellen dat een normaal mens dat nodig heeft. (als in: kantoorbaan, misschien beetje sporten maar niet over the top).
Sigme ik vind dat jij van die grappige dingen eet; literblik sperziebonen
Doosquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:01 schreef Blurred86 het volgende:
aan mijn lijstje mag nog toegevoegd worden: 2 blokjes komijnenkaas en een stukje appelkaneelbladerdeegstengeldingmaarrrr: ik heb de verleiding van B&J in de bonusaanbieding wel kunnen weerstaan
Ik wist gewoon niet dat PF ook zo'n streber isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:24 schreef Blurred86 het volgende:
Lijkt me wel he Vik, ik snap niet wat daar zo moeilijk of ingewikkeld aan is hoor
quote:
Ja. Cookie Dough. Alleen heb ik geen tijd om boodschappen te doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:43 schreef Perruche het volgende:
Ben ik de enige die geen mega fan is van B&J...?
Ik eet eigenlijk nooit ijs, maar ik moet zeggen de paar keer dat ik het heb gehad ik het wel erg lekker vondquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:43 schreef Perruche het volgende:
ik denk het, hoewel die liefde altijd even over is als ik zelfgemaakt ijs heb gehad in Italiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:43 schreef Perruche het volgende:
half baked is het allerbeste. Cookiedough met brownies...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:46 schreef loveli het volgende:
De full fat brownie variant was lekker. Maar de Appie heeft alleen de low fat variant. Bwugh.
Hmm, misschien gebruik ik een verkeerd woord? Als ik erop google vind ik inderdaad van die bolusdingen. Ik bedoel van die harde volkorenschuitjes.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:05 schreef Blurred86 het volgende:
nou voor mij wel hoor Vik![]()
wat zijn zweedse broodjes Sigme? ik denk dan aan van die kaneeldingen, maar dat lijkt me dan weer niet dat je die met mayo eet
O, die ken ik! Die zijn heerlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm, misschien gebruik ik een verkeerd woord? Als ik erop google vind ik inderdaad van die bolusdingen. Ik bedoel van die harde volkorenschuitjes.
Deze:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |