Natuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx ladies. Wel blijven meeduimen he
.
Dovendiscriminatiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Bah. Ik moet een intake gesprek doen en ik kan alleen maandag bellen.Het kan niet per email.
Ook, maar ik vind het nu wel heel irritant want het kan alleen op maandag en dan ook nog maar een uurtje. Wat een flexibiliteit.quote:
Op voorwaarde dat ik ook de update krijg.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx ladies. Wel blijven meeduimen he
.
Ja irritant hč?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ook, maar ik vind het nu wel heel irritant want het kan alleen op maandag en dan ook nog maar een uurtje. Wat een flexibiliteit.
TNT zoekt alleen maar uitzend/flexkrachten. In ruil daarvoor krijgen ze (bijna) alleen maar mensen die eigenlijk wat anders zoeken. Dus gewoon vol gaan voor beide, en zodra er een echte baan is laat je TNT direct in de steek - zonder schuldgevoel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:53 schreef Viking84 het volgende:
Jee, een vacature waar ik op heb gereageerd is nog niet vervuld. Ik mag een cv + motivatie opsturen, dan hoor ik na volgende week wat. Alleen verwacht ik dat het volgende week ook al rond is met TNT, als dat wat wordt, want als die iets voor me hebben zeg ik natuurlijk geen "nee".
Edit: Wow, wat een mooie vent, van die vacature![]()
.
Het is ook dan nog geen echte baan hoor, maar wel een parttime baan waarin ik kan doorgroeien naar wat ik wel wilquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:15 schreef sigme het volgende:
[..]
TNT zoekt alleen maar uitzend/flexkrachten. In ruil daarvoor krijgen ze (bijna) alleen maar mensen die eigenlijk wat anders zoeken. Dus gewoon vol gaan voor beide, en zodra er een echte baan is laat je TNT direct in de steek - zonder schuldgevoel.
Datquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:15 schreef sigme het volgende:
[..]
TNT zoekt alleen maar uitzend/flexkrachten. In ruil daarvoor krijgen ze (bijna) alleen maar mensen die eigenlijk wat anders zoeken. Dus gewoon vol gaan voor beide, en zodra er een echte baan is laat je TNT direct in de steek - zonder schuldgevoel.
Jee!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:11 schreef _aurum_ het volgende:
@XM: klinkt goed allemaal
Ik ben teruggebeld, maandag op gesprek![]()
Ga eens eten jij!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:13 schreef Siral het volgende:
Mijn beduidend goede lijstje vergeleken met de afgelopen dagen
(verjaardagen, chinees, pizza, weinig tijd etc)
O: Volkoren snee met jam, volkoren snee met pindakaas
L: Wasa volkoren cracker, gekookt eitje, plakjes komkommer
D: Maaltijdsalade (weet nog niet welke, met kip of mozerella)
T: Iets van yoghurt, stuk fruit, cappuccino (over de avond verdeeld)
Ik kwam vandaag om 11 uur uit mijn bed rollen en zit al de hele dag op mijn gat, ik heb echt geen hongerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ga eens eten jij!
2 boterhammen, een cracker een salade, yoghurt en een stuk fruitEcht te weinig hoor
Ook als je weinig doet![]()
en dus omdat anderen slecht eten, dan is het goed dat jij het ook doet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:25 schreef Siral het volgende:
Ik heb net ff de kcal uitgerekend van mijn lijstje en dat is ongeveer 1300 kcal.
Er worden hier lijstjes van minder gepost hoor.
Oké, maar dat is anders dan 'een beduidend beter lijstje dan afgelopen dagen'. Heel goed is het namelijk ook niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:16 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag om 11 uur uit mijn bed rollen en zit al de hele dag op mijn gat, ik heb echt geen hongerMijn ontbijt was om half 12, mijn lunch heb ik net op, en die maaltijd salade pak ik rond een uur of 6. En die bevatten toch vaak al vlot 600 kcal hoor!
Een keer een dagje wat minder vind ik wel prima.
Dat ja!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Op voorwaarde dat ik ook de update krijg.
True ik doe er minder, maar mijn excuus is: rolstoeldieet. Dat houdt in dat ik ook als ik niet af wil vallen al rond de 1400 zit.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:25 schreef Siral het volgende:
Ik heb net ff de kcal uitgerekend van mijn lijstje en dat is ongeveer 1300 kcal.
Er worden hier lijstjes van minder gepost hoor.
Ik vind het niet slechtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:45 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
en dus omdat anderen slecht eten, dan is het goed dat jij het ook doet?
Avondeten klinkt goed!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oké, maar dat is anders dan 'een beduidend beter lijstje dan afgelopen dagen'. Heel goed is het namelijk ook niet.![]()
Die van mij vandaag is ook niet zaligmakend echter![]()
O: Dubbele boterham pindakaas
T: 2 snoepjes
L: dubbele boterham pindakaas, dubbele chocopasta
T: 2 sinaasappels (ze beginnen een zachte buitenkant te krijgen, daarom waren ze zo goedkoop bij de AH)
D:zelfgemaakte focaccia met smeersels, vis met rauwe ham erom en broccoli
Ik ben maar klein van stuk, dat moeten mensen ook niet vergeten, als ik standaard de "gewone" 2000 kcal die een vrouw nodig heeft pak dan weeg ik zo 5 kilo meer dan ik nu doe. Ik zeg niet dat ik geen dagen heb van 2000 kcal, tuurlijk komt dat wel eens voor. Maar dat doe ik liever niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:51 schreef MarMar het volgende:
[..]
True ik doe er minder, maar mijn excuus is: rolstoeldieet. Dat houdt in dat ik ook als ik niet af wil vallen al rond de 1400 zit.
Dus als je mijn lijstje ziet en je gooit er 600 kcal bij, dan heb je ongeveer genoeg
En een pak diepvriesspinazie a la cremequote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:01 schreef Perruche het volgende:
Hoe lang ben je dan siral?
Ik zat gisteren op de 2100 kcal, nou dat vind ik echt veel te veel en kan me niet voorstellen dat een normaal mens dat nodig heeft. (als in: kantoorbaan, misschien beetje sporten maar niet over the top).
Sigme ik vind dat jij van die grappige dingen eet; literblik sperziebonen
Dat is geen prestatiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:01 schreef Blurred86 het volgende:
aan mijn lijstje mag nog toegevoegd worden: 2 blokjes komijnenkaas en een stukje appelkaneelbladerdeegstengeldingmaarrrr: ik heb de verleiding van B&J in de bonusaanbieding wel kunnen weerstaan
![]()
Maar ik snap het nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:11 schreef Probability het volgende:
@aurum Ik ben trouwens niet voor een baan aangenomen, heb namelijk net al een nieuw baantje sinds december! Is voor mijn studie!!
naja het is het idee wat teltquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:11 schreef Probability het volgende:
@aurum Ik ben trouwens niet voor een baan aangenomen, heb namelijk net al een nieuw baantje sinds december! Is voor mijn studie!!
Nee een honours programma is een programma dat je naast je huidige studie doetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar ik snap het niet. Ben je nu weer met een nieuw studie begonnen dan? Had er trouwens nog nooit van gehoord, wat je pmde.
Maar waarom dan? Ik ken een honours programma als een programma voor excellente studenten? Is dit dat ook?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee een honours programma is een programma dat je naast je huidige studie doet
Ik ben 158quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:01 schreef Goodbye het volgende:
Geen zin meer om te werken![]()
Siral, wat is je lengte dan?
Zie hier bovenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:01 schreef Perruche het volgende:
Hoe lang ben je dan siral?
Ik zat gisteren op de 2100 kcal, nou dat vind ik echt veel te veel en kan me niet voorstellen dat een normaal mens dat nodig heeft. (als in: kantoorbaan, misschien beetje sporten maar niet over the top).
Sigme ik vind dat jij van die grappige dingen eet; literblik sperziebonen
Doosquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:01 schreef Blurred86 het volgende:
aan mijn lijstje mag nog toegevoegd worden: 2 blokjes komijnenkaas en een stukje appelkaneelbladerdeegstengeldingmaarrrr: ik heb de verleiding van B&J in de bonusaanbieding wel kunnen weerstaan
Ik wist gewoon niet dat PF ook zo'n streber isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:24 schreef Blurred86 het volgende:
Lijkt me wel he Vik, ik snap niet wat daar zo moeilijk of ingewikkeld aan is hoor
quote:
Ja. Cookie Dough. Alleen heb ik geen tijd om boodschappen te doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:43 schreef Perruche het volgende:
Ben ik de enige die geen mega fan is van B&J...?
Ik eet eigenlijk nooit ijs, maar ik moet zeggen de paar keer dat ik het heb gehad ik het wel erg lekker vondquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:43 schreef Perruche het volgende:
ik denk het, hoewel die liefde altijd even over is als ik zelfgemaakt ijs heb gehad in Italiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:43 schreef Perruche het volgende:
half baked is het allerbeste. Cookiedough met brownies...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:46 schreef loveli het volgende:
De full fat brownie variant was lekker. Maar de Appie heeft alleen de low fat variant. Bwugh.
Hmm, misschien gebruik ik een verkeerd woord? Als ik erop google vind ik inderdaad van die bolusdingen. Ik bedoel van die harde volkorenschuitjes.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:05 schreef Blurred86 het volgende:
nou voor mij wel hoor Vik![]()
wat zijn zweedse broodjes Sigme? ik denk dan aan van die kaneeldingen, maar dat lijkt me dan weer niet dat je die met mayo eet
O, die ken ik! Die zijn heerlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm, misschien gebruik ik een verkeerd woord? Als ik erop google vind ik inderdaad van die bolusdingen. Ik bedoel van die harde volkorenschuitjes.
Deze:
[ afbeelding ]
same here! daarom:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:50 schreef Perruche het volgende:
Ik hou niet van chocola op chocola op chocola... liever met iets anders erdoor
oh die zijn lekker ja! al ken ik ze eigenlijk alleen met knoflook/kruidenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm, misschien gebruik ik een verkeerd woord? Als ik erop google vind ik inderdaad van die bolusdingen. Ik bedoel van die harde volkorenschuitjes.
Deze:
[ afbeelding ]
Nee, ik vind het ijs ook niet zo speciaal. Liever zo'n magnum mini in de extra pure smaak.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:43 schreef Perruche het volgende:
Ik denk niet dat ik het ooit gehad heb.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:43 schreef Perruche het volgende:
Lolquote:
Ik ook niet! Helemaal niet zelfs. Volgens mij heb ik het ooit op de camping in Parijs gegeten en daarna heb ik het nooit meer nodig gevonden om het te kopen. Maar het ligt niet aan B&J, ik hou sowieso niet zo van ijsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:43 schreef Perruche het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, ik zit hier gewoon hardop om te lachen, is dat erg stom?.
quote:
ik heb dan weer nooit italiaans ijs gehad waarvan ik ging.kronkelenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
IJs![]()
B&J vind ik erg lekker, alleen het is z'n geld niet waard en zo'n bak gaat in één keer op.
Daarom liever magnum mini inderdaad (van de AH met verschillende soorten in één doosje).
Australian's vind ik overigens ook het geld niet waard, dan liever gewoon de italiaan
Ja!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik heb dan weer nooit italiaans ijs gehad waarvan ik ging.kronkelenkokos, lemon en mango van australians vind ik zalig.
Gaat dit na een mooiste stad discussie nu een lekkerste ijs discussie.worden?
Heb je van die zakjes gist? Die zijn na openen niet onbeperkt houdbaar helaas.. Als het in het water een beetje gaat schuimen is het goed.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:31 schreef Blurred86 het volgende:
mijn pizzadeeg is niet gerezen![]()
heb een reddingspoging gedaan, hoop dat het nu wel rijst!
In Rotterdam zit een goede, in het centrum vlakbij de Lijnbaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
IJs![]()
B&J vind ik erg lekker, alleen het is z'n geld niet waard en zo'n bak gaat in één keer op.
Daarom liever magnum mini inderdaad (van de AH met verschillende soorten in één doosje).
Australian's vind ik overigens ook het geld niet waard, dan liever gewoon de italiaan
ja het was een al geopend zakje dat toch iets langer al open is dan ik dacht.. heb er nu gist uit een nieuw zakje bijgedaan, hoop dat dat helpt!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heb je van die zakjes gist? Die zijn na openen niet onbeperkt houdbaar helaas.. Als het in het water een beetje gaat schuimen is het goed.
Die heeft lekker ijs inderdaad, maar eigenlijk is Venezia, aan de oude binnenweg mijn favoriet. Goed ijs en goeie koffie, lekker kneuterig en aardige mensenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
In Rotterdam zit een goede, in het centrum vlakbij de Lijnbaan.
http://www.capri.nl/
Daar hebben ze echt heerlijk ijs
Fuck. Die bedoelde ik eigenlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die heeft lekker ijs inderdaad, maar eigenlijk is Venezia, aan de oude binnenweg mijn favoriet. Goed ijs en goeie koffie, lekker kneuterig en aardige mensen
* MevrouwPuff doet een tzatziki boks met uniek
Dat is voor minimaal 2 personen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Groente en kipfilet nog bakken natuurlijk.
HongerT
Ik heb cola berenburg maar heb weekenddienst
Je hoeft geen friet/patat te eten natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:22 schreef sararaats het volgende:
vrijdag=friet
daar gaat m'n ik-wil-slank-blijven-leuze
weet ik en heb maar een heel klein beetje gegetenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Je hoeft geen friet/patat te eten natuurlijk.
Ja. terwijl er wereld nieuws is. Zo, net thuis uit het werk. Met collega's lang over de evenementen in Egypte zitten praten...Ook een soort werk!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik heb dan weer nooit italiaans ijs gehad waarvan ik ging.kronkelenkokos, lemon en mango van australians vind ik zalig.
Gaat dit na een mooiste stad discussie nu een lekkerste ijs discussie.worden?
een regio, maar ook een stad. Ik woon in de stad!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager, uppsala is een regio?
Ik ruik helemaal naar knoflook, door mijn shoarma en door de tzaziki komt godgruwelijk veel knoflook, heerlijk!
boerenbont!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Groente en kipfilet nog bakken natuurlijk.
HongerT
Ik heb cola berenburg maar heb weekenddienst
weer-technisch helaas: de Duutser komt zondag hier!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:39 schreef Rituals het volgende:
Wanneer ga je weer naar de Duutser? Bijna of niet?
Heel snel dus!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
weer-technisch helaas: de Duutser komt zondag hier!
Goh waarom denk je.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Ik ken een honours programma als een programma voor excellente studenten? Is dit dat ook?
ik vind dit maar een mager lijstje!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:54 schreef _aurum_ het volgende:
ik vind pistache ijs lekker en goed! citroen ijs, dus niet eerst vullingen die uit je mond schieten van de zuurheid en daarna van de zoetheid, maar lekker en fris citroen ijs. Van B&J is die met banaan lekker en van Haagen Dasz de strawberry cheesecake.
Lijstje:
O: allbran+sinaasappelsap
T: kipfilet
L: restje gehakt
T: 1 mozarellabol
S: benen
D: chili con carne
T: wijn en nootjes, kwark
Don't let my looks fool youquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wist gewoon niet dat Billy ook zo'n streber is.
Ik neem aan dat Vik wel weet dat mooie mensen niet meteen dommer zijn, het hele topic zit vol met voorbeelden van schoonheid gecombineerd met hoog intellectquote:
Dan begrijp ik de verbazing niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Vik wel weet dat mooie mensen niet meteen dommer zijn, het hele topic zit vol met voorbeelden van schoonheid gecombineerd met hoog intellect
Ik vind vooral dat je goed bezig bent de laatste tijdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:39 schreef Probability het volgende:
Ik plaag alleen maar.merk wel vaker dat mensen niet zulke hoge verwachtingen hebben van mij dus dit is juist een leuk iets om te kijken wat ik allemaal kan!
That's the spirit!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:39 schreef Probability het volgende:
Ik plaag alleen maar.merk wel vaker dat mensen niet zulke hoge verwachtingen hebben van mij dus dit is juist een leuk iets om te kijken wat ik allemaal kan!
Alles heeft zijn voor- en nadelen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tink: oeh! Er is niet iets wat overduidelijk beter/leuker is dus? Lastig!
Daar heb ik geen enkel moment aan gedacht zelfsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Vik wel weet dat mooie mensen niet meteen dommer zijn, het hele topic zit vol met voorbeelden van schoonheid gecombineerd met hoog intellect
Uiteraard. Maar dus geen uitblinkers. Even over mediteren dusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Alles heeft zijn voor- en nadelen.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:11 schreef Probability het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:18 schreef Blurred86 het volgende:
nou het is toch nog helemaal goed gekomen met het pizzadeeg hoor!
Oe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziet er lekker uit!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ach sooo! Nee dan is het wel lekker als ze er zo voor lange tijd van af is. Wel nasty, meteen een hele operatie enzo. Nouja beterschap dus!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:26 schreef Syrena het volgende:
Ze had een verzakte blaas. Dat kun je ook oplossen met een ring die ze inbrengen (pessarium), en die heeft ze geprobeerd, maar die moet dan om de 4 mnd eruit om schoongemaakt te worden etc.
Contactcorrosie, ernstig...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
Groter probleem waren de RVS bouten die dus erg reageren op aluminium..
Ja, prachtige muziek!! :y Ik wil nog wel veel meer over de film zeggen, maar dat is niet leuk voor mensen die hem niet hebben gezien.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:58 schreef Rituals het volgende:
Wat heerlijk co!Goede film hč! En mooie muziek! Ik had er overigens helemaal niet op gerekend dat hij er zou zijn
.
Sweetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:01 schreef Jagärtrut het volgende:
De duutser en ik hebben besloten dat als we nog steeds bij elkaar zijn, en niet getrouwd zijn, we gaan trouwen op 1/2/34, om 12.34.
Haha, ik heb precies hetzelfdequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, prachtige muziek!! :y Ik wil nog wel veel meer over de film zeggen, maar dat is niet leuk voor mensen die hem niet hebben gezien.![]()
En huh? Wie is hij? En waar was hij?
k ben benieuwd wat er stond!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Sweet![]()
Edit: laat maar, komt verkeerd over.
lol ik moest echt tien keer lezen en deze kan wel in de "damn autocorrect" filesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:04 schreef Rituals het volgende:
[..]
Haha, ik heb precies hetzelfde.
Ik bedoelde eng, ik zit op mijn telefoon, ging even mis.
Iets over nerds together, ik wilde iets zetten over jullie gezamenlijke voorliefde voor getallen/tijdstippen maar het enige woord wat ervoor in me opkwam was nerdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
k ben benieuwd wat er stond!
Ik heb twee kaartjes voor de bios, ik denk dat wij misschien ook wel naar black swan gaan!
geen enkel probleem! Ik heb een voorliefde voor 11.11. Ik kijk dus erg uit naar 11:11 11.11.11quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Iets over nerds together, ik wilde iets zetten over jullie gezamenlijke voorliefde voor getallen/tijdstippen maar het enige woord wat ervoor in me opkwam was nerd. Alleen vond ik het een beetje naar overkomen dus ik heb het weggehaald. Maar het was lief bedoeld
Hahahahahahahahaha ok dat is wel echt nerdyquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
geen enkel probleem! Ik heb een voorliefde voor 11.11. Ik kijk dus erg uit naar 11:11 11.11.11
De duutser vond vandaag een mooie datum, 11.02.2011. Een palindroom!
Ik heb champagne die ik zondag open kan maken?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Neh, pas als er een knieval en een ring aan te pas zijn gekomen.
quote:
Hier nog één.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:18 schreef Merel het volgende:
Al heb ik verder een gruwelijke hekel aan valentijnsdag.
oh, dan ben ik ook nooit verloofd geweestquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Neh, pas als er een knieval en een ring aan te pas zijn gekomen.
mijn vriend zette opeens de auto aan de kant (midden in een of ander dorp) liep om de auto heen en ging me ten huwelijk vragenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:16 schreef MarMar het volgende:
Dan op zijn minst nog de knieval en vertel het ons maandag maar
ik ook. Dus uit principe niet...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:18 schreef Merel het volgende:
QFTquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:18 schreef Merel het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:18 schreef Merel het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:19 schreef progje het volgende:
[..]
mijn vriend verloofde zette opeens de auto aan de kant (midden in een of ander dorp) liep om de auto heen en ging me ten huwelijk vragenidioot
Maar toen hadden we nog niet zo heel lang wat
Dus toen hebben we het nog maar even voor onszelf gehouden
Daarna heeft mijn vriend verloofde op een avond toestemming gevraagd aan mijn vader
Zo grappig hoe dat ging
QFTquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:27 schreef Merel het volgende:
Ja toch? Alleen meestal krijg je dan zo weinig, omdat bedrijven op zaterdag niks op de bus doen. Dacht ik.
Beterschap voor je moeder! Zetpillen gebruiken ze niet om mensen te pesten hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:04 schreef Syrena het volgende:
Ik ga ook schlafen. Moeders is geopereerd vanmiddag, ze hebben de hele boel vastgezet (blaas & baarmoeder en toen ze toch bezig waren ook maar meteen de darm). Ze had alleen erg veel pijn nu. Mijn zus was al zeer verontwaardigd dat dat werd opgelost met zetpillen, jaja apotheker he, die kennen de fijnere middelen
![]()
mijn vriend was vroeger mijn baasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:25 schreef motorbloempje het volgende:
tijdens het zakendiner?![]()
![]()
werkrelaties opbouwen wordt wel heel letterlijk genomen dan
(jaja, ik besef dat 't een andere tafel was, maar 't klonk leuk)
Tofheid!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:30 schreef Razztwizzle het volgende:
En vanmorgen stond de weegschaal ineens op 69,8dat is echt historisch, ik heb nog nooit minder dan 70 kilo gewogen.
Lekker!!!quote:
Ja. Duidelijk. M'n luchtwegen doen zeer zeg! 20 minuten op full speed doorgelopen, veel harder dan dat ik anders doe. Ik zat er over te twijfelen om nog langer door te lopen, maar toen stapte ik vol in losse sneeuw en waren m'n voeten dus heel erg nat, dat maakte de beslissing makkelijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:15 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen. Ik ga eens kijken of -10 niet te koud is om hard te lopen. Als dat wel zo is, dan maak ik maar een heeeel kort rondje, denk ik.
Oei klinkt niet heel erg gezond, maar je hebt wel wat lichaamsbeweging gehad dat is wel lekker denk ik. Geeft een mens energiequote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja. Duidelijk. M'n luchtwegen doen zeer zeg! 20 minuten op full speed doorgelopen, veel harder dan dat ik anders doe. Ik zat er over te twijfelen om nog langer door te lopen, maar toen stapte ik vol in losse sneeuw en waren m'n voeten dus heel erg nat, dat maakte de beslissing makkelijk.
En toen ik binnenkwam kreeg ik zo'n klap van de warmte in m'n huisje...boh. ik ben maar gelijk op de bank gaan zitten!
Nog niet. Maar als ik straks onder de douche uit ben dan heb ik vast weer energie...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oei klinkt niet heel erg gezond, maar je hebt wel wat lichaamsbeweging gehad dat is wel lekker denk ik. Geeft een mens energie
Leuk héquote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nog niet. Maar als ik straks onder de douche uit ben dan heb ik vast weer energie...
Het waait ook flink, ik denk dat de gevoelstemperatuur wel -20 is. Maar, de hemel is strak blauw, dat is wel beter. En vanmorgen zag ik, vanuit m'n bed, een heel mooi vogeltje op het vetbolletje dat ik voor m'n raam heb gehangen...
Ik heb niet zoveel verstand van vogels.....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Leuk hézit al een tijdje muisstil achter laptop te kijken naar een koolmeesje dat in het nestkastje bezig is
![]()
Heb je daar nog hele andere vogeltjes? Waarschijnlijk wel
Ok nu wil ik het weten ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:58 schreef MarMar het volgende:
goooooeeeedemorgen!
Lijstje voor vandaag:
O: fruit&fibre, sinaasappel
L: soepje+bruine boterham kaas
T: appel
D: bietjes, rundervinkje, aardappel (eten bij mn mams)
T: feestje van mn grote broer die 40 is geworden, het plan is een paar wijntjes en hapjes
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel verstand van vogels.....
een cerealquote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ok nu wil ik het weten ookwat is fruit en fibre? /te lui om te googlen
Gefeliciteerd!!
Ahaaaaa.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:10 schreef MarMar het volgende:
[..]
een cereal![]()
[ afbeelding ]
Kellogg's Fruit 'n fibre
Kellogg's Fruit 'n fibre bestaat uit geroosterde volkoren tarwevlokken gemengd met hazelnoten en gedroogde vruchten: rozijnen, kokosnoot, banaan en appel. Een lekkere manier om de nodige vezels binnen te krijgen. Vezels zijn belangrijk voor een goede darmwerking en regelen ons intern welzijn. Een ontbijt met Fruit'n Fibre levert bijna net zo veel als twee volkoren boterhammen. Ontbijtgranen voor volwassenen
Ingrediënten: Volkorentarwe, 27% gedroogde vruchten (rozijnen, kokosnoot, banaan, appel, hazelnoten), suiker, zout, moutaroma, vitaminen (B3, B2, B1), ijzer.
Misschien wel gewoon de moeite waard. Misschien hebben ze een stoel die ze anders weggegooid zouden hebben? Al heeft daar dan wel iemand anders in gezeten en ik weet niet hoe goed dat nog voor je rug is ...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:02 schreef Ml-etje het volgende:
Zit trouwens ergonomische bureaustoelen te kijken omdat ik zoveel thuiswerk en rugklachten heb.
Stoel@work zit echtmaar die prijzen
![]()
Zou het erg gek zijn als ik @work vraag wat zij ervoor betalen en of ik er een van hen kan kopen?
Scheelt ws de btw en inkoopkorting
Ik krijg 's ochtends echt geen boterhammen weg, en met weinig (lees: geenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ahaaaaa.
Wel handig en vaak ook wel lekkeren jij eet het wel netjes altijd zag ik.
Middenknop tegelijk met de menuknop ingedrukt houden tot het appeltje verschijnt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
geen idee, niet zoveel.. ineens deed 't scherm het niet meer...
Nee, ik moet nog, maar ik hoor echt van iedereen om me heen dat 'ie super is, dus ik ga zeker!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja was fijn!jij nu al geweest naar BS? Ik vind hem echt erg goed!!
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:42 schreef conleche het volgende:
Wat ook kan is dat je per ongeluk het schuifje aan de onderkant hebt verschoven. Dat dan weer terugzetten wil ook weleens helpen.
*jaloers*quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:17 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning!
Ik heb gisteren flow bindingen gescoord, vandaag nog een tas zien te regelen en dan ben ik klaar voor de wintersport
goedemorgenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:58 schreef MarMar het volgende:
goooooeeeedemorgen!
T: feestje van mn grote broer die 40 is geworden, het plan is een paar wijntjes en hapjes
Niet toevallig van een lange kale gast in Sneek toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:15 schreef progje het volgende:
[..]
goedemorgen
Grappig heb vanavond ook een feestje van iemand die 40 wordt.
hihi neequote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
Niet toevallig van een lange kale gast in Sneek toch?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Middenknop tegelijk met de menuknop ingedrukt houden tot het appeltje verschijnt.
ja, nee, de lock was 't nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:42 schreef conleche het volgende:
Wat ook kan is dat je per ongeluk het schuifje aan de onderkant hebt verschoven. Dat dan weer terugzetten wil ook weleens helpen.
Reset, maar als het goed is staat alles er nog op.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]thanks! Is dat de reset of de aanknop?
yup!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Reset, maar als het goed is staat alles er nog op.
hehe idd!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:26 schreef progje het volgende:
[..]
hihi nee
was wel super grappig geweest als het wel zo was geweest trouwens!
Ik had het eerst nog veel ergerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:04 schreef progje het volgende:
@Syrena: bah wat vervelend dat je daar zo'n last van heb! Ik zou wel allerlei handige tips willen geven maar die heb ik ook nietEn balen van je velg!
oh, dat lijkt me zo lastig. Je belemmert jezelf, als het ware!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik had het eerst nog veel ergerben ook in therapie geweest. Dus dat ik vanmorgen gewoon op weg ben gegaan wil al heel wat zeggen. Maar ik baal er wel van, het is net alsof het buiten mij om gaat. Gelukkig weet ik dat het weggaat als ik maar vaak genoeg alleen in die auto stap en wegga.
Ik heb een tripje naar de Action in de planning en eentje naar Duitsland. Oefening en beloning ineen
zou dat genoeg zijn, voor iemand die net de hele dag gereisd heeft? Ik vind het altijd lastig inschatten hoeveel de Duutser eet. Maar, ik denk dat ik nog een toetje maak, en dan moet het goed zijn...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
rucolasalade met zachte geitenkaas, appel, druiven en een honing-azijn dressing?
Cool. Ik wil ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:17 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning!
Ik heb gisteren flow bindingen gescoord, vandaag nog een tas zien te regelen en dan ben ik klaar voor de wintersport
Oeh zwaai je even als je langs mijn huis komt?quote:
nee hoor, die bij mij zit aan de onderkantquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:54 schreef Viking84 het volgende:
Fijn dat de iPod het weer doet, Mo.
Alleen zit de lock bij de nano aan de bovenkant, Co.
Wij hebben geshopt: vier spijkerbroeken, drie dunne truien, één vest en twee paar schoenen. In 1,5 uur, dus dat is best snel of niet? De schoenen duurden nog het langst.
Suffie, je had moeten zeggen "Omdat ik graag de hele dag in beweging ben en werken in de buitenlucht ookal regent het soms, me heerlijk lijkt"quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:30 schreef Viking84 het volgende:
Nou, TNT gaat het niet worden. Eerst een hoop gezeur dat ze mij toch per se zelf aan de lijn wilden hebben (wat snap je niet aan 'dat kan niet') en vervolgens vonden ze het risico te groot dat ik snel weer weg ben en ze willen iemand die voor langere tijd beschikbaar is.
En er kwamen vragen als: "Waarom wil je graag bij TNT werken?". OMDAT IK GELD NODIG HEB, DUH.
Nou goed, nu ben ik dus wel pissig en paniekerig, want dit leek echt een goeie optie, ook al betaalt het bar slecht (8,10 bruto).
Maar goeie les voor de volgende keer: ook al moet je strontscheppen, altijd zeggen dat dat je droombaan is.
Inderdaad, dat had achteraf gemoetenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:52 schreef MarMar het volgende:
[..]
Suffie, je had moeten zeggen "Omdat ik graag de hele dag in beweging ben en werken in de buitenlucht ookal regent het soms, me heerlijk lijkt"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2011 15:01:40 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |