abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92635378
Het vorige deel: Slank #1335 - Met Arie!

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Ja doei.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:59:46 #2
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92635443
Fipo? 8-)
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_92635474
mag ik ook een update, XM?
  vrijdag 11 februari 2011 @ 14:01:21 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92635522
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_92635592
:')
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_92635693
Klinkt best goed XM! Vroeg me al af waarom je vandaag daarheen ging :)
pi_92635727
update klinkt inderdaad goed ja XM!
pi_92635729
w/ Congrats nerds :7

Mag ik ook een update XM?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 14:08:28 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92635866
Haha, Chico heeft de fipo gemist :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92635873
Hoi.

Bedankt voor de update XM :)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_92635906
Klinkt idd goed, XM ^O^
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 14:10:12 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92635960
Thnx ladies :). Wel blijven meeduimen he ;).
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_92636005
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Natuurlijk :) ^O^

Bah. Ik moet een intake gesprek doen en ik kan alleen maandag bellen. }:| Het kan niet per email.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 14:11:22 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92636026
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Natuurlijk :) ^O^

Bah. Ik moet een intake gesprek doen en ik kan alleen maandag bellen. }:| Het kan niet per email.
Dovendiscriminatie :{w.
Niet meer actief op Fok!
pi_92636069
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 14:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dovendiscriminatie :{w.
Ook, maar ik vind het nu wel heel irritant want het kan alleen op maandag en dan ook nog maar een uurtje. Wat een flexibiliteit.
pi_92636104
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op voorwaarde dat ik ook de update krijg.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 11 februari 2011 @ 14:13:51 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92636145
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 14:12 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ook, maar ik vind het nu wel heel irritant want het kan alleen op maandag en dan ook nog maar een uurtje. Wat een flexibiliteit.
Ja irritant hč? :).

Het UWV is precies zo. Je kunt alleen tussen die en die tijd bellen en tussen die en die tijd langskomen. Kom je na elven, dan zeggen ze: "Morgen voor elven even terugkomen". En dat zetten ze allemaal niet op hun site. Maar ik weet allang wat de bedoeling is: werkzoekenden dusdanig irriteren dat ze denken: "Bekijk het, ik doe het zelf wel!" :').
Niet meer actief op Fok!
pi_92636204
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:53 schreef Viking84 het volgende:
Jee, een vacature waar ik op heb gereageerd is nog niet vervuld. Ik mag een cv + motivatie opsturen, dan hoor ik na volgende week wat. Alleen verwacht ik dat het volgende week ook al rond is met TNT, als dat wat wordt, want als die iets voor me hebben zeg ik natuurlijk geen "nee".

Edit: Wow, wat een mooie vent, van die vacature :') :@.
TNT zoekt alleen maar uitzend/flexkrachten. In ruil daarvoor krijgen ze (bijna) alleen maar mensen die eigenlijk wat anders zoeken. Dus gewoon vol gaan voor beide, en zodra er een echte baan is laat je TNT direct in de steek - zonder schuldgevoel.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 11 februari 2011 @ 14:17:08 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92636294
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 14:15 schreef sigme het volgende:

[..]

TNT zoekt alleen maar uitzend/flexkrachten. In ruil daarvoor krijgen ze (bijna) alleen maar mensen die eigenlijk wat anders zoeken. Dus gewoon vol gaan voor beide, en zodra er een echte baan is laat je TNT direct in de steek - zonder schuldgevoel.
Het is ook dan nog geen echte baan hoor, maar wel een parttime baan waarin ik kan doorgroeien naar wat ik wel wil :). Maar ik maak me idd niet druk. Wellicht kan ik het eerst combineren, ik zie wel :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92636317
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 14:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat :) Het risico wat een bedrijf neemt met uitzendkrachten.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 14:18:45 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92636381
Ik heb me ook niet voor niets aangemeld als tijdelijke postmedewerker ;). Dus ik neem aan dat ik elk gewenst moment kan opzeggen. Maar het komt een beetje raar over als ik dat na een week al doe, vind ik :'). Bovendien ben ik bang dat ze me, mocht het nodig zijn, dan niet weer willen hebben.
Niet meer actief op Fok!
pi_92636987
Nieuw lijstje:

O: 2x vk brood (1x pindakaas 1x kaas)
T: appel
L: 3 kleine stukjes vis (zalm, witvis,tonijn). 3 opscheplepels groenten 1 opscheplepel rijst
T: mueslireep, kiwi, kwark
(tot nu toe 1100 kcal)
D: iets met aubergine en tomaat

*O* voor XM, goede ontwikkelingen!
pi_92638444
Haai schatjes!
Geen grijze haartjes meer *O* en m'n douchestoel is vanmiddag bezorgd, dus niet steeds meer helemaal naar de kl*te na het douchen *O*
Beetje hyper van de bakjes koffie bij de kapper :')
pi_92638686
@XM: klinkt goed allemaal :Y

Ik ben teruggebeld, maandag op gesprek :Y *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 11 februari 2011 @ 15:12:56 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92638779
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:11 schreef _aurum_ het volgende:
@XM: klinkt goed allemaal :Y

Ik ben teruggebeld, maandag op gesprek :Y *O*
Jee!

Nachtwacht is ook gebeld door een onbekend nr en aangezien ik zijn nr heb opgegeven, ga ik ervan uit dat dat de TNT was. Nu krijg ik ws een mail met een uitnodiging.
Niet meer actief op Fok!
pi_92638798
Mijn beduidend goede lijstje vergeleken met de afgelopen dagen
(verjaardagen, chinees, pizza, weinig tijd etc)

O: Volkoren snee met jam, volkoren snee met pindakaas
L: Wasa volkoren cracker, gekookt eitje, plakjes komkommer
D: Maaltijdsalade (weet nog niet welke, met kip of mozerella)
T: Iets van yoghurt, stuk fruit, cappuccino (over de avond verdeeld)

Het is misschien wel weinig maar ik voer vandaag geen zak uit.
pi_92638838
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:13 schreef Siral het volgende:
Mijn beduidend goede lijstje vergeleken met de afgelopen dagen
(verjaardagen, chinees, pizza, weinig tijd etc)

O: Volkoren snee met jam, volkoren snee met pindakaas
L: Wasa volkoren cracker, gekookt eitje, plakjes komkommer
D: Maaltijdsalade (weet nog niet welke, met kip of mozerella)
T: Iets van yoghurt, stuk fruit, cappuccino (over de avond verdeeld)
Ga eens eten jij!
2 boterhammen, een cracker een salade, yoghurt en een stuk fruit :{ Echt te weinig hoor
Ook als je weinig doet ;)
pi_92638940
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:14 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ga eens eten jij!
2 boterhammen, een cracker een salade, yoghurt en een stuk fruit :{ Echt te weinig hoor
Ook als je weinig doet ;)
Ik kwam vandaag om 11 uur uit mijn bed rollen en zit al de hele dag op mijn gat, ik heb echt geen honger :P Mijn ontbijt was om half 12, mijn lunch heb ik net op, en die maaltijd salade pak ik rond een uur of 6. En die bevatten toch vaak al vlot 600 kcal hoor! :) Een keer een dagje wat minder vind ik wel prima.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 15:23:48 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92639267
Mijn lijstje is kak en ik heb er schijt aan :7.

O: kwark + muesli
T: mini krentenbolletje, mini bolletje kaas
T: stroopwafel, grapefruit
L: 2 bth, 1x kaas, 1x speculoospasta
T: ?
D: ? Nog boodschappen doen
T: Wijn.
pi_92639375
Ik heb net ff de kcal uitgerekend van mijn lijstje en dat is ongeveer 1300 kcal.
Er worden hier lijstjes van minder gepost hoor.
pi_92639490
ah het is lijstjestijd :7

O: havermout met banaan en lijnzaad
T: automaatcappuccino
L: dubbele volkoren boterham pindakaas + bloedsinaasappel
T: dubbele volkoren boterham vegapate
T: 2 wortels
D: zelfgemaakte pizza :9 iig met volkoren bodem maar moet nog even kijken wat ik er op doe
T: wijn
pi_92639682
Wat een fijne ontwikkeling, XM! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_92640306
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:25 schreef Siral het volgende:
Ik heb net ff de kcal uitgerekend van mijn lijstje en dat is ongeveer 1300 kcal.
en dus omdat anderen slecht eten, dan is het goed dat jij het ook doet?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_92640392
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:16 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik kwam vandaag om 11 uur uit mijn bed rollen en zit al de hele dag op mijn gat, ik heb echt geen honger :P Mijn ontbijt was om half 12, mijn lunch heb ik net op, en die maaltijd salade pak ik rond een uur of 6. En die bevatten toch vaak al vlot 600 kcal hoor! :) Een keer een dagje wat minder vind ik wel prima.
Oké, maar dat is anders dan 'een beduidend beter lijstje dan afgelopen dagen'. Heel goed is het namelijk ook niet. ;)

Die van mij vandaag is ook niet zaligmakend echter :)
O: Dubbele boterham pindakaas
T: 2 snoepjes
L: dubbele boterham pindakaas, dubbele chocopasta
T: 2 sinaasappels (ze beginnen een zachte buitenkant te krijgen, daarom waren ze zo goedkoop bij de AH :') )
D: :9 zelfgemaakte focaccia met smeersels, vis met rauwe ham erom en broccoli :9
pi_92640563
• halve liter griekse yoghurt & muesli
• 5 km hardlopen, 10,9 km/u
• 4 zweedse broodjes mayo
• 1 boterham boter pindakaas
• 1 pak diepvriesspinazie a la creme
• tuinwerkzaamheden (afplaggen)
• 1 literblik sperziebonen, 1 blik tonijn in olie
1 port
avondeten: witlof en/of witte kool, tomatensaus, lamsgehakt
toe: rijstepudding met gember

Niet slecht voor een vrijdag.
pi_92640564
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 14:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Op voorwaarde dat ik ook de update krijg.
Dat ja!
Worry is a misuse of imagination
pi_92640596
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:25 schreef Siral het volgende:
True ik doe er minder, maar mijn excuus is: rolstoeldieet. Dat houdt in dat ik ook als ik niet af wil vallen al rond de 1400 zit.
Dus als je mijn lijstje ziet en je gooit er 600 kcal bij, dan heb je ongeveer genoeg ;)
pi_92640749
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:45 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

en dus omdat anderen slecht eten, dan is het goed dat jij het ook doet?
Ik vind het niet slecht :) als ik een normaal school/werkdag heb kan ik daar ook niet meer door hoor. Dan eet ik tussen de middag ook gewoon 2 boterhammen. En zoals ik al zij, ik doe vandaag niks en ik heb totaal geen honger.

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:47 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Oké, maar dat is anders dan 'een beduidend beter lijstje dan afgelopen dagen'. Heel goed is het namelijk ook niet. ;)

Die van mij vandaag is ook niet zaligmakend echter :)
O: Dubbele boterham pindakaas
T: 2 snoepjes
L: dubbele boterham pindakaas, dubbele chocopasta
T: 2 sinaasappels (ze beginnen een zachte buitenkant te krijgen, daarom waren ze zo goedkoop bij de AH :') )
D: :9 zelfgemaakte focaccia met smeersels, vis met rauwe ham erom en broccoli :9
Avondeten klinkt goed! ^O^ :9
pi_92640848
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:51 schreef MarMar het volgende:

[..]

True ik doe er minder, maar mijn excuus is: rolstoeldieet. Dat houdt in dat ik ook als ik niet af wil vallen al rond de 1400 zit.
Dus als je mijn lijstje ziet en je gooit er 600 kcal bij, dan heb je ongeveer genoeg ;)
Ik ben maar klein van stuk, dat moeten mensen ook niet vergeten, als ik standaard de "gewone" 2000 kcal die een vrouw nodig heeft pak dan weeg ik zo 5 kilo meer dan ik nu doe. Ik zeg niet dat ik geen dagen heb van 2000 kcal, tuurlijk komt dat wel eens voor. Maar dat doe ik liever niet.
pi_92641098
Geen zin meer om te werken :')

Siral, wat is je lengte dan?
pi_92641104
Hoe lang ben je dan siral?

Ik zat gisteren op de 2100 kcal, nou dat vind ik echt veel te veel en kan me niet voorstellen dat een normaal mens dat nodig heeft. (als in: kantoorbaan, misschien beetje sporten maar niet over the top).

Sigme ik vind dat jij van die grappige dingen eet; literblik sperziebonen :D
pi_92641105
aan mijn lijstje mag nog toegevoegd worden: 2 blokjes komijnenkaas en een stukje appelkaneelbladerdeegstengelding :') maarrrr: ik heb de verleiding van B&J in de bonusaanbieding wel kunnen weerstaan 8-)
pi_92641161
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:01 schreef Perruche het volgende:

Ik zat gisteren op de 2100 kcal, nou dat vind ik echt veel te veel en kan me niet voorstellen dat een normaal mens dat nodig heeft. (als in: kantoorbaan, misschien beetje sporten maar niet over the top).

En een pak diepvriesspinazie a la creme :P
  vrijdag 11 februari 2011 @ 16:03:14 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92641173
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:01 schreef Blurred86 het volgende:
aan mijn lijstje mag nog toegevoegd worden: 2 blokjes komijnenkaas en een stukje appelkaneelbladerdeegstengelding :') maarrrr: ik heb de verleiding van B&J in de bonusaanbieding wel kunnen weerstaan 8-)
Dat is geen prestatie :P. Voor mij niet iig :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92641283
nou voor mij wel hoor Vik :')

wat zijn zweedse broodjes Sigme? ik denk dan aan van die kaneeldingen, maar dat lijkt me dan weer niet dat je die met mayo eet :P
pi_92641303
Gisteren was voor mij:
O: 2x vkbrood (1x pindakas 1x grillworst)
T: appel, komkommer
L: maisbol ham/kaas, 150 gr rauwkost
T: zakje M&M's, mueslireep
D: pasta (normale portie) met 3 eetlepels creme fraiche, paddestoelen en prei
T: 5 slagroomsoesjes met chocola erover

En AL dit 2100 kcal? nou geef mijn portie maar aan fikkie :P
pi_92641482
Mag 1337 natuurlijk niet missen als gecertificeerd nUrd
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_92641536
@aurum Ik ben trouwens niet voor een baan aangenomen, heb namelijk net al een nieuw baantje sinds december! Is voor mijn studie!!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 16:12:24 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92641564
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:11 schreef Probability het volgende:
@aurum Ik ben trouwens niet voor een baan aangenomen, heb namelijk net al een nieuw baantje sinds december! Is voor mijn studie!!
Maar ik snap het niet :'). Ben je nu weer met een nieuw studie begonnen dan? Had er trouwens nog nooit van gehoord, wat je pmde.
Niet meer actief op Fok!
pi_92641738
quote:
naja het is het idee wat telt :D :P
pi_92641809
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 16:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar ik snap het niet :'). Ben je nu weer met een nieuw studie begonnen dan? Had er trouwens nog nooit van gehoord, wat je pmde.
Nee een honours programma is een programma dat je naast je huidige studie doet
  vrijdag 11 februari 2011 @ 16:22:58 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92642042
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:17 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee een honours programma is een programma dat je naast je huidige studie doet
Maar waarom dan? Ik ken een honours programma als een programma voor excellente studenten? Is dit dat ook?
Niet meer actief op Fok!
pi_92642101
Lijkt me wel he Vik, ik snap niet wat daar zo moeilijk of ingewikkeld aan is hoor :P
pi_92642250
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:01 schreef Goodbye het volgende:
Geen zin meer om te werken :')

Siral, wat is je lengte dan?
Ik ben 158

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:01 schreef Perruche het volgende:

Zie hier boven :P
  Vis een optie? vrijdag 11 februari 2011 @ 16:28:58 #55
70532 loveli
N
pi_92642335
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:01 schreef Blurred86 het volgende:
Doos :')
crap in = crap out
  vrijdag 11 februari 2011 @ 16:33:10 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92642530
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:24 schreef Blurred86 het volgende:
Lijkt me wel he Vik, ik snap niet wat daar zo moeilijk of ingewikkeld aan is hoor :P
Ik wist gewoon niet dat PF ook zo'n streber is :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92642886
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Doos :')
;( ik dacht dat jullie trots op me zouden zijn!
pi_92642889
* MarMar is blij dat ze boodschappen online besteld
en manlief heeft me fijntjes ingewreven dat B&J in de aanbieding was, maar die maakt het dus goed met zalm :P
pi_92643023
Ben ik de enige die geen mega fan is van B&J...?
  Vis een optie? vrijdag 11 februari 2011 @ 16:43:56 #60
70532 loveli
N
pi_92643054
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:43 schreef Perruche het volgende:
Ja. Cookie Dough. Alleen heb ik geen tijd om boodschappen te doen ;(
crap in = crap out
pi_92643105
quote:
Ik eet eigenlijk nooit ijs, maar ik moet zeggen de paar keer dat ik het heb gehad ik het wel erg lekker vond :P Lekkerder dan "gewoon ijs". Al heeft hertog tegenwoordig ook super lekkere smaken zoals appeltaart, stroopwafel en al dat spul.
pi_92643138
quote:
ik denk het, hoewel die liefde altijd even over is als ik zelfgemaakt ijs heb gehad in Italie O+
pi_92643146
ik ben ook geen mega fan hoor, maar lekker is het wel, of nou ja, phish food is echt lekker :9 maar die heb ik al heel lang nergens meer gezien ;( dus ik koop het ook eigenlijk nooit meer
  Vis een optie? vrijdag 11 februari 2011 @ 16:46:30 #64
70532 loveli
N
pi_92643189
De full fat brownie variant was lekker. Maar de Appie heeft alleen de low fat variant. Bwugh.
crap in = crap out
pi_92643248
owja, mijn lijstje, beetje anders dan verwacht want haast vanmorgen..

O: fruitsalade
T: cherry tomaatjes

^^ snel onderweg bij groenteboer nog gekocht :')

L: salade van blikje kidneybonen, 2 x tomaat, 1x avocado, 1 mega paprika en dressing van olijfolie + citroen en kruiden
T: la vache kaasje + 2 plakjes ham
D:bloemkool met eigengemaakt kaas sausje en lamsworst
(D van gisteren, want gisteravond moest ik opeens uit eten voor werk)
T: wijn of calvados
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_92643311
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:46 schreef loveli het volgende:
De full fat brownie variant was lekker. Maar de Appie heeft alleen de low fat variant. Bwugh.
half baked is het allerbeste. Cookiedough met brownies... :9
pi_92643360
Ik hou niet van chocola op chocola op chocola... liever met iets anders erdoor :P
pi_92643400
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:05 schreef Blurred86 het volgende:
nou voor mij wel hoor Vik :')

wat zijn zweedse broodjes Sigme? ik denk dan aan van die kaneeldingen, maar dat lijkt me dan weer niet dat je die met mayo eet :P
Hmm, misschien gebruik ik een verkeerd woord? Als ik erop google vind ik inderdaad van die bolusdingen. Ik bedoel van die harde volkorenschuitjes.

Deze:
  vrijdag 11 februari 2011 @ 16:54:03 #69
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92643534
Was net bij de AH, daar kom ik nooit, vreselijke winkel hier maar had citroensap vergeten en we liepen er langs.
Daar heb ik gehad: 1 plak suikerbrood met roomboter, slagoomsoes met choco, blokje kaas en een bitterkoekje... Dat allemaal voor 40 cent (citroensap) :')

Op een normale werkdag kom ik altijd rond de 2000 kcal uit, plusminus 200 (meestal plus) maar ik loop nogal veel op het werk, dat scheelt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_92643575
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:51 schreef sigme het volgende:

[..]

Hmm, misschien gebruik ik een verkeerd woord? Als ik erop google vind ik inderdaad van die bolusdingen. Ik bedoel van die harde volkorenschuitjes.

Deze:
[ afbeelding ]
O, die ken ik! Die zijn heerlijk. :9~
pi_92643579
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:50 schreef Perruche het volgende:
Ik hou niet van chocola op chocola op chocola... liever met iets anders erdoor :P
same here! daarom:

chocoladeijs, met marshmellow en caramel en chocoladevisjes O+ :9
pi_92643639
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:51 schreef sigme het volgende:

[..]

Deze:
[ afbeelding ]
oh die zijn lekker ja! al ken ik ze eigenlijk alleen met knoflook/kruiden
pi_92643644
quote:
Nee, ik vind het ijs ook niet zo speciaal. Liever zo'n magnum mini in de extra pure smaak.

Of anders Haägendasz ijs, in de smaak Belgian Chocolate. Gruwelijk duur, maar echt zalig. O+

[ Bericht 13% gewijzigd door Ewelina op 11-02-2011 17:02:22 ]
  vrijdag 11 februari 2011 @ 16:58:00 #74
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92643721
Sorbetijs! Citroen :9.
pi_92643723
Ik heb liever Italiaans ijs, en dan in fruitsmaak. :P
  Vis een optie? vrijdag 11 februari 2011 @ 16:58:42 #76
70532 loveli
N
pi_92643755
Ik wil NU weekend! En niet pas over 2 dagen.
crap in = crap out
pi_92643840
quote:
Ik denk niet dat ik het ooit gehad heb.
pi_92644084
BOE !
Werewolf
pi_92644102
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:05 schreef sararaats het volgende:
BOE !
schapen zeggen BEH!
pi_92644161
Mubarak stapt nu op!
pi_92644214
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Mubarak stapt nu op!
Zelfs hij schrok van sararaats :')
  vrijdag 11 februari 2011 @ 17:10:01 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92644365
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:07 schreef Perruche het volgende:

[..]

Lol _O-.

Ik houd ook niet van B&J. Wel van kokosijs! En ijs van Australian's in het algemeen. OM NOM NOM!
Niet meer actief op Fok!
pi_92644408
Italiaans schepijs :9 :9 :9
  vrijdag 11 februari 2011 @ 17:12:30 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92644532
quote:

[..]

Hahaha, ik zit hier gewoon hardop om te lachen, is dat erg stom? :').
Niet meer actief op Fok!
pi_92644562
quote:
Ik ook niet! Helemaal niet zelfs. Volgens mij heb ik het ooit op de camping in Parijs gegeten en daarna heb ik het nooit meer nodig gevonden om het te kopen. Maar het ligt niet aan B&J, ik hou sowieso niet zo van ijs :)

Oh fijn, een historische gebeurtenis en ik ben lekker thuis om alles op tv te volgen! Yay voor ziek zijn.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 17:15:44 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92644721
Zzzzzzzlaaaaap!!!
pi_92644810
IJs :9~
B&J vind ik erg lekker, alleen het is z'n geld niet waard en zo'n bak gaat in één keer op ;( .
Daarom liever magnum mini inderdaad (van de AH met verschillende soorten in één doosje).
Australian's vind ik overigens ook het geld niet waard, dan liever gewoon de italiaan :)
pi_92644833
Ik wil later Nicole le Fever worden.

lijstje:
O: 1 knäckebröd met kaas, 1 knäckebröd met jam
T: druifjes
L: 1,5 boterham pindakaas
T: banaan
T: boterham pindakaas
D: iets halen bij een fijn restaurantje om de hoek
pi_92644872
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hahaha, ik zit hier gewoon hardop om te lachen, is dat erg stom? :').
:D
pi_92644874
En de update klinkt goed XM! Ik ben erg benieuwd naar hun beslissing. Sowieso erg fijn dat je hierin niet alleen staat.
pi_92644933
quote:

[..]

_O-
pi_92645051
quote:

[..]

_O-
  vrijdag 11 februari 2011 @ 17:22:42 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92645075
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 17:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
B&J vind ik erg lekker, alleen het is z'n geld niet waard en zo'n bak gaat in één keer op ;( .
Daarom liever magnum mini inderdaad (van de AH met verschillende soorten in één doosje).
Australian's vind ik overigens ook het geld niet waard, dan liever gewoon de italiaan :)
ik heb dan weer nooit italiaans ijs gehad waarvan ik ging.kronkelen :P kokos, lemon en mango van australians vind ik zalig.

Gaat dit na een mooiste stad discussie nu een lekkerste ijs discussie.worden? :')
Niet meer actief op Fok!
pi_92645130
Please no!
Van steden krijg ik lang zoveel trek niet :P
pi_92645137
Italiaans ijs in Italia :9 :9 :9
pi_92645144
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik heb dan weer nooit italiaans ijs gehad waarvan ik ging.kronkelen :P kokos, lemon en mango van australians vind ik zalig.

Gaat dit na een mooiste stad discussie nu een lekkerste ijs discussie.worden? :')
Ja! :D
Een goede italiaan is beter dan de australians en heeft vaak ook die smaken :)
Voor de helft van de prijs :P

Edit: Nee, liever niet. Ik vind het gebruik van kotssmilies zeer onnodig, of het nou over steden of ijsboeren gaat.
pi_92645489
mijn pizzadeeg is niet gerezen ;( :? heb een reddingspoging gedaan, hoop dat het nu wel rijst!
pi_92646082
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:31 schreef Blurred86 het volgende:
mijn pizzadeeg is niet gerezen ;( :? heb een reddingspoging gedaan, hoop dat het nu wel rijst!
Heb je van die zakjes gist? Die zijn na openen niet onbeperkt houdbaar helaas.. Als het in het water een beetje gaat schuimen is het goed. :)
pi_92646395
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
In Rotterdam zit een goede, in het centrum vlakbij de Lijnbaan.
http://www.capri.nl/

Daar hebben ze echt heerlijk ijs O+
  vrijdag 11 februari 2011 @ 17:52:44 #100
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92646404
De nieuwe Grey's gekeken _O- O+. Zal niets spoileren voor de mensen die hem nog gaan kijken.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 17:52:50 #101
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92646407
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:45 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Heb je van die zakjes gist? Die zijn na openen niet onbeperkt houdbaar helaas.. Als het in het water een beetje gaat schuimen is het goed. :)
ja het was een al geopend zakje dat toch iets langer al open is dan ik dacht.. heb er nu gist uit een nieuw zakje bijgedaan, hoop dat dat helpt!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 17:59:43 #102
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92646744
Jeager, uppsala is een regio?

Ik ruik helemaal naar knoflook, door mijn shoarma en door de tzaziki komt godgruwelijk veel knoflook, heerlijk!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_92646837
succes met je reddingsactie Blurred!

knoflook ftw
en
zalm ftw!

* MarMar heeft trek!
pi_92646849
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:52 schreef Ewelina het volgende:

[..]

In Rotterdam zit een goede, in het centrum vlakbij de Lijnbaan.
http://www.capri.nl/

Daar hebben ze echt heerlijk ijs O+
Die heeft lekker ijs inderdaad, maar eigenlijk is Venezia, aan de oude binnenweg mijn favoriet. Goed ijs en goeie koffie, lekker kneuterig en aardige mensen :)

* MevrouwPuff doet een tzatziki boks met uniek 8-)
pi_92647160
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 18:01 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Die heeft lekker ijs inderdaad, maar eigenlijk is Venezia, aan de oude binnenweg mijn favoriet. Goed ijs en goeie koffie, lekker kneuterig en aardige mensen :)

* MevrouwPuff doet een tzatziki boks met uniek 8-)
Fuck. Die bedoelde ik eigenlijk :@ Was de naam even kwijt, wist alleen de locatie. Ze zitten redelijk dicht bij elkaar.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 18:09:50 #106
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92647175
Wij gaan ook zelf pizza maken. Alleen wel met kant-en-klaar bodemdeeg :') :@. Luiheid en zulks.

En we hebben wijn O+.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 18:12:54 #107
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92647303

Groente en kipfilet nog bakken natuurlijk.

HongerT
Ik heb cola berenburg maar heb weekenddienst :r
  vrijdag 11 februari 2011 @ 18:15:11 #108
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92647419
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 18:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]

HongerT
Dat is voor minimaal 2 personen?
  vrijdag 11 februari 2011 @ 18:17:57 #109
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92647543
Heb er ook sperziebonen bij :Y
Voor ons tweetjes ja en 5 pitabroodjes
pi_92647614
Boerenbont! Jeugdsentiment O+
pi_92647758
vrijdag=friet

daar gaat m'n ik-wil-slank-blijven-leuze
Werewolf
  vrijdag 11 februari 2011 @ 18:25:13 #112
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92647859
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 18:22 schreef sararaats het volgende:
vrijdag=friet

daar gaat m'n ik-wil-slank-blijven-leuze
Je hoeft geen friet/patat te eten natuurlijk.
pi_92648087
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 18:25 schreef Rituals het volgende:

[..]

Je hoeft geen friet/patat te eten natuurlijk.
weet ik en heb maar een heel klein beetje gegeten
Werewolf
pi_92648249
crosspost:

Mag ik hier wel even klagen?

Ik ben de winter zooo zat! We hebben hier al sinds begin Oktober sneeuw...De afgelopen 24 uur zaten we in een sneeuwstorm (thank god, afgelopen), waardoor ik toen ik vanmorgen het appartementencomplex waarin ik woon uitstapte, ik tot over m'n knieen in de sneeuw wegzakte, en ik 3 km. door 20-30 cm. sneeuw naar m'n werk moest ploegen. (de route die ik neem heeft geen prioriteit voor sneeuwschuivers, dus wordt pas later op de dag gedaan)..Nu ik net weer naar huis wandelde waren de troittoirs geveegd. Maar, ze zijn niet zo slim om als je een kruising overmoet ook de 'op-en afrit' van de stoep te vegen. Met als gevolg dat je bij elke kruising over een heuvel sneeuw moet klimmen. Erg practisch. Ik ben m'n wandelschoenen zat, ik wil gewoon op elegante hakjes naar het werk kunnen wandelen ipv altijd maar op het werk van schoenen te wisselen. Ik ben m'n constante beslagen bril zat, en m'n niet goed geisoleerde kantoor ook...

En de komende week voorspellen ze temperaturen van -15 - -20 overdag. Waarom was ik ookalweer in Zweden gaan wonen?

Nu maar een lekkere zomerse salade maken. Goed voor de mood.
pi_92648336
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja. terwijl er wereld nieuws is. Zo, net thuis uit het werk. Met collega's lang over de evenementen in Egypte zitten praten...Ook een soort werk!
pi_92648357
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager, uppsala is een regio?

Ik ruik helemaal naar knoflook, door mijn shoarma en door de tzaziki komt godgruwelijk veel knoflook, heerlijk!
een regio, maar ook een stad. Ik woon in de stad!
pi_92648384
*warme knuf* voor jagar.

Later als ik groot ben ga ik in Spanje wonen en niet in Zweden, that's fore sure!!!
pi_92648417
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 18:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]

HongerT
boerenbont!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 18:39:17 #119
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92648464
Jagar :*.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 18:39:55 #120
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92648501
Wanneer ga je weer naar de Duutser? Bijna of niet?
pi_92648525
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 18:39 schreef Rituals het volgende:
Wanneer ga je weer naar de Duutser? Bijna of niet?
weer-technisch helaas: de Duutser komt zondag hier!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 18:42:50 #122
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92648627
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 18:40 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

weer-technisch helaas: de Duutser komt zondag hier!
Heel snel dus! O+ Balen van het weer, maar fijn dat jullie dan weer even samen zijn!
pi_92649088
Ook fijn als hij naar jou toe komt toch?
Ik kan me best voorstellen dat je die sneeuw beu raakt als het tot je dagelijks leven gaat behoren :+
pi_92649177
ik vind pistache ijs lekker en goed! citroen ijs, dus niet eerst vullingen die uit je mond schieten van de zuurheid en daarna van de zoetheid, maar lekker en fris citroen ijs. Van B&J is die met banaan lekker en van Haagen Dasz de strawberry cheesecake.

Lijstje:

O: allbran+sinaasappelsap
T: kipfilet
L: restje gehakt
T: 1 mozarellabol
S: benen
D: chili con carne :9
T: wijn en nootjes, kwark
pi_92649382
Lekkere dingen op je lijstje Aurum :9

Mijn lijstje:

O: boterham rosbief, halfvolle melk
L: wit kadetje met kip knakworst, een lik mosterd
T: halve liter vifit light
D: halve kant en klare pizza bodem met salami, tomatensaus, gehakt, paprika, ui, kaas, ham
T: verse sinaasappelsap

En ik denk nog een grote bak yoghurt want dit is erg weinig.
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_92650345
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 16:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar waarom dan? Ik ken een honours programma als een programma voor excellente studenten? Is dit dat ook?
Goh waarom denk je. ;)?
pi_92650408
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 18:54 schreef _aurum_ het volgende:
ik vind pistache ijs lekker en goed! citroen ijs, dus niet eerst vullingen die uit je mond schieten van de zuurheid en daarna van de zoetheid, maar lekker en fris citroen ijs. Van B&J is die met banaan lekker en van Haagen Dasz de strawberry cheesecake.

Lijstje:

O: allbran+sinaasappelsap
T: kipfilet
L: restje gehakt
T: 1 mozarellabol
S: benen
D: chili con carne :9
T: wijn en nootjes, kwark
ik vind dit maar een mager lijstje!
pi_92650653
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 16:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik wist gewoon niet dat Billy ook zo'n streber is :P.
Don't let my looks fool you }:|
  vrijdag 11 februari 2011 @ 19:27:39 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92650662
Ohai! Was leuk in Utreggg en nu ben ik gaar!

Ik had met vriendje voor ons jubileum als toetje B&J ijsberenijs! :D Dat is grappig, vanille-ijs met marshmellow er doorheen en kleine witte chocoladeijsberen! :D Alleen daarom al moest ik het hebben, er stond een ijsbeer met een zonnebril op op de verpakking _O- Best lekker spul ook, vooral het ijs dan! Ik vond de chocoladeijsberen weinig toevoegen. En nu staat er nog een derde ofzo in de vriezer :P

Raar treinreislijstje:
O: twee sneetjes met hagelslag
L: uitsmijter ham/kaas op bruin brood met wat saladespul en een ananasschijf en een colaatje
D: restje tomatengroentensoep en ik denk dubbele boterham met beleg
T: krijgen bezoek dus nog een colaatje denk ik (moeeee!) en wat chipjes

Arme Mubarak schrok zich vast lam :') _O- Zie het al voor me, "AAAH ik ga al! :o :'( "
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 11 februari 2011 @ 19:30:25 #130
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92650781
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:27 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik neem aan dat Vik wel weet dat mooie mensen niet meteen dommer zijn, het hele topic zit vol met voorbeelden van schoonheid gecombineerd met hoog intellect :P
pi_92650931
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 19:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik neem aan dat Vik wel weet dat mooie mensen niet meteen dommer zijn, het hele topic zit vol met voorbeelden van schoonheid gecombineerd met hoog intellect :P
Dan begrijp ik de verbazing niet. :P!
pi_92651226
Ik plaag alleen maar. :P merk wel vaker dat mensen niet zulke hoge verwachtingen hebben van mij dus dit is juist een leuk iets om te kijken wat ik allemaal kan!
pi_92651256
Lijstje:

O: yoghurt met muesli en framobzoen
B: 30 minuten door de sneeuw ploegen
T: 2 chocoladekoekjes
L: 4 slices pizza, wat salade, flesje cola
T: 2 chocoladekoekjes
B: 30 minuten wandelen
D: gevulde salade met bacon, appel, feta en wat cashewnoten, brood met boter
T: chocolade/nougat ding.

niet heel erg netjes...Morgen weer wat beter, hoop ik!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 19:41:43 #134
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92651321
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:39 schreef Probability het volgende:
Ik plaag alleen maar. :P merk wel vaker dat mensen niet zulke hoge verwachtingen hebben van mij dus dit is juist een leuk iets om te kijken wat ik allemaal kan!
Ik vind vooral dat je goed bezig bent de laatste tijd ^O^

Aurum ook gefliciteerd trouwens.! Werd vandaag zelf ook gebeld dat ik door ben naar de volgende ronde. Nu moet ik dus echt de knoop gaan doorhakken :{ Lastig hoor,luxeproblemen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 19:43:37 #135
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92651419
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:39 schreef Probability het volgende:
That's the spirit! *O* Lekker wel dat je nu echt je studie-plekje gevonden lijkt te hebben!

Tink: oeh! Er is niet iets wat overduidelijk beter/leuker is dus? Lastig!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 19:44:05 #136
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92651438
Daglijstje
o. 2 crackers kaas
t. 2 mini-bitterkoekjes
l. 2 sneden suikerbrood + boterham kipsatesalade
t. pennywafel + banaan
d. 3 vissticks + 2 opscheplepels spinazie + 150 gram sla + 2 opscheplepels aardappelpuree
t. glas tequilla
  vrijdag 11 februari 2011 @ 19:44:46 #137
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92651470
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

Tink: oeh! Er is niet iets wat overduidelijk beter/leuker is dus? Lastig!
Alles heeft zijn voor- en nadelen.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 19:46:38 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92651544
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Daar heb ik geen enkel moment aan gedacht zelfs :'). Maar gewoon, Billy heeft een beetje een chaotische reputatie, er was iets met een studie-advies meen ik me te herinneren, anders dan Mo en Maria heb ik haar nooit zien posten over hoge cijfers en dan is ze ineens een excellente student? Interessante gedaanteverwisseling :P. Ik vind het merkwaardig, that's all :).

Maar goed bezig idd ^O^. Je hebt me al vaker verrast ;).

Ik heb net afgewassen en nu mag ik wat tijd voor mezelf nemen. Even 2 voor 12 terug kijken en WIDM van vorige week en gisteren en als ik dan nog zin heb ook nog twee afleveringen van Desperate Housewives van de afgelopen twee weken :').
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 19:50:07 #139
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92651715
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Alles heeft zijn voor- en nadelen.
Uiteraard. Maar dus geen uitblinkers. Even over mediteren dus :P Succes! :*
  vrijdag 11 februari 2011 @ 19:53:04 #140
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92651851
Vik, dit is waarschijnlijk zo'n post waarvan je het misschien niet doorhebt, maar die niet zo leuk uit de verf komt! Ik dacht ik meld het even.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 19:59:10 #141
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92652113
Und jetzt soep eten want er komt zo bezoek! >:O
pi_92652369
quote:
Gefeliciteerd! *O*
pi_92652539
@vik ik heb 10 cijfers gehaald dit blok en allemaal boven de 7
Vorig blok een 9
Wiskunde op de havo eindexamen een 9,6

Hmmmm ja ik haal niet alleen maar 9ens of zo maar een 8 is ook best prima
Statistiek had ik een 9 voor trouwens. :9

En denk verder alles wel met een 7 of hoger gehaald wat ik gehaald heb maar goed ik hecht alleen waarde aan een cijfer als ik het een leuk vak vind. :P

En ik heb heel januari op uitzondering van 1 januari in de bieb gezeten maar dat vind ik niet erg, wel gezellig juist.

En ik doe al jaren commissies naast mijn studie en school en ben actief bij een aantal verenigingen maar daarnaast hou ik ook van mode, beauty, uitgaan, borrelen etc. En dat vind ik meestal leukere onderwerpen dan studies..

Ben trouwens van havo economie naar vwo n&g gegaan, dat is ook niet niks. ;)
pi_92652619
Tink, succes met kiezen.

P.S. Vik ik had een 8 voor mijn Nederlands mondeling op 't vwo hihihi!
Eindexamen was ook vrij hoog O-)
  vrijdag 11 februari 2011 @ 20:18:56 #145
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92652953
nou het is toch nog helemaal goed gekomen met het pizzadeeg hoor! :9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 20:21:20 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92653086
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:18 schreef Blurred86 het volgende:
nou het is toch nog helemaal goed gekomen met het pizzadeeg hoor! :9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oe! :9

Ziet er lekker uit! :Y)
pi_92653361
Ziet er goed uit Blur!
Vriendje was lovend over de focaccia met tzatziki, pesto, vis met ham, en uiteraard, broccoli B-)
pi_92653511
de zalm was heel fijn en die pizza ziet er super uit :)
pi_92653812
misschien interessant voor andere dames hier met hormoon ellende:

http://dehormoonfactor.nl/forum/hormonale-disbalans-forum
  vrijdag 11 februari 2011 @ 20:52:21 #150
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92654352
Dat ziet er echt geweldig uit Blur!! Heerlijk!

Zo net een hotelletje geboekt in Utrecht... naar Mama Mia halverwege maart *O*
Lekker uit eten, ontbijten en dan 2 dagen later naar 1* restaurant..
Wat een leven O+
pi_92654887
wat een klotedag :')

gelukkig is mijn lijstje evenredig klote

O: omelet met katenspek
L: 2 crackers met smeerworst
D: afhaalchinees: nasi met oa tjap tjoy, ayam ketjap, ayam in een groene curry en 2 stokjes saté
Ja doei.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 21:11:29 #152
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92655398
Klinkt fijn, Uniek! O+

Waddisserloos, Mo?
  vrijdag 11 februari 2011 @ 21:12:18 #153
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92655445

:D :') _O-
  vrijdag 11 februari 2011 @ 21:15:33 #154
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92655615
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]

:D :') _O-
:D!! _O-

You made me lol en het vriendje keek me heel raar aan :') _O-
  vrijdag 11 februari 2011 @ 21:23:57 #155
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92655971
Wij zaten er hier ook om te lachen wehehe :').
  vrijdag 11 februari 2011 @ 21:30:41 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92656319
Ik ben naar WIDM aan het kijken, de afl van vorige week nog. Ik heb nog nooit zo'n lol gehad om een seizoen. Geweldige kandidaten _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_92656561
:W Abend!!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 11 februari 2011 @ 21:38:28 #158
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92656710
WIDM?

Women In Despicable Movies?
Werewolves In Demon-infested Montenegro?

Edit: oh vriendje zegt "Wie is de mol", dat klinkt plausibeler :+
pi_92656717
* MarMar kijkt Xfactor

Altijd leuk, ondertussen beetje afgeven op de jury en de meeste kandidaten op twitter :P
  vrijdag 11 februari 2011 @ 21:40:05 #160
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92656785
Terusten :(

Fijne avond iedereen...

Mo? what's up?
pi_92657886
motor -O-
staat nu weer in Nunspeet.

Gasklephuis vernieuwen is gelukt, was gelukkig ook inderdaad hét probleem.
Groter probleem waren de RVS bouten die dus erg reageren op aluminium.. -O- en die zaten allemaal vast. Omdat de rubbers van de cilinders ook vervangen moesten worden, moest ook aan de rechterkant het gasklephuis los, en dus ook het boutje dat het rubber op z'n plek houdt... en die is dus afgebroken uiteindelijk, wat inhoudt dat ze de hele rechter cilinder er af moeten halen (of nou ja, hij moet dat doen, éénmanszaak) om te zorgen dat hij dat kreng eruit geboord krijgt :')

Toen was ik dus motorloos.. en Mr.Mo zijn duostepjes zijn er af, dus was eigenlijk de enige optie 'trein'. Máár ik had nog 1 stepje niet los gekregen én die gozer had nog een linkerstepje liggen, dus haalde hij 'even' mijn stepje eraf... dat duurde ook een half uur en 2 boor accu's, want: RVS :')!

Uiteindelijk waren we om 7 uur thuis.. -O- en toen moesten we nog eten halen :') en we zouden verse korma met vers naanbrood eten. maarja.. daar was geen tijd meer voor :')!
Ja doei.
pi_92658104
Ik ga ook schlafen. Moeders is geopereerd vanmiddag, ze hebben de hele boel vastgezet (blaas & baarmoeder en toen ze toch bezig waren ook maar meteen de darm :+ ). Ze had alleen erg veel pijn nu. Mijn zus was al zeer verontwaardigd dat dat werd opgelost met zetpillen, jaja apotheker he, die kennen de fijnere middelen :7

Ik hoop dat ze een beetje kan slapen vannacht en dat het morgen beter gaat. Wel fijne kamers, 1 persoons, en alles via een computer bij je bed regelen, deuren open en dicht, eten bestellen, TV kijken :9
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 11 februari 2011 @ 22:15:06 #163
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92658621
Mo, het zegt me allemaal niet zoveel, die motordingesen, maar wat kut dat je weer motorloos bent -O- En planning in het honderd is ook irritant :')

Syrena: beterschaap voor je mamma! Waarom moest ze precies geopereerd worden? :o
pi_92659196
Ze had een verzakte blaas. Dat kun je ook oplossen met een ring die ze inbrengen (pessarium), en die heeft ze geprobeerd, maar die moet dan om de 4 mnd eruit om schoongemaakt te worden etc.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 11 februari 2011 @ 22:28:58 #165
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92659349
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 22:26 schreef Syrena het volgende:
Ze had een verzakte blaas. Dat kun je ook oplossen met een ring die ze inbrengen (pessarium), en die heeft ze geprobeerd, maar die moet dan om de 4 mnd eruit om schoongemaakt te worden etc.
Ach sooo! Nee dan is het wel lekker als ze er zo voor lange tijd van af is. Wel nasty, meteen een hele operatie enzo. Nouja beterschap dus! :Y
pi_92659540
Balen motorbloempje!!

En Syrena, beterschap voor je mams. Wel heel fijn dat ze zo'n fijn ziekenhuis heeft. Dat wil ik ook als ik weer es opgenomen word :P Laatste keer was met drie snurkende mannen waarvan 1 een tikje in de war.. wist niet waar de alarmbel was en riep de hele nacht "ZUSTER ZUSTER"
  vrijdag 11 februari 2011 @ 22:37:53 #167
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_92659821
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 22:00 schreef motorbloempje het volgende:

Groter probleem waren de RVS bouten die dus erg reageren op aluminium..
Contactcorrosie, ernstig... :{
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_92659909
ja.. dat was niet fijn... -O- :')!
Ja doei.
pi_92660303
Ik ben naar Black Swan geweest: O+ O+ O+ In de VIP lounge, met een glaasje prosecco. *O*

En ik heb zowel 2 slices pizza gegeten (ervoor), als een Haagen Dasz coupe (erna). Die coupe kon ik niet op. En daar ga ik morgen spijt van krijgen. Ken je dat? Dan heb je een beetje trek en dan vraag je jezelf af waarom je dan nu de rest van dat ding niet lekker kan opeten. :+

Prima dagje was het. En aanstaande woensdag naar Ray Lamontagne, dus ik heb sws zin in de aankomende week.

*Blij*
pi_92660600
Klinkt leuk allemaal Co O+
pi_92660714
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 22:52 schreef Goodbye het volgende:
Klinkt leuk allemaal Co O+
Ja was fijn! :Y jij nu al geweest naar BS? Ik vind hem echt erg goed!! O+
  vrijdag 11 februari 2011 @ 22:58:52 #172
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92660911
Wat heerlijk co! O+ Goede film hč! En mooie muziek! Ik had er overigens helemaal niet op gerekend dat hij er zou zijn :P.
pi_92661033
De duutser en ik hebben besloten dat als we nog steeds bij elkaar zijn, en niet getrouwd zijn, we gaan trouwen op 1/2/34, om 12.34.
O+
pi_92661079
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 22:58 schreef Rituals het volgende:
Wat heerlijk co! O+ Goede film hč! En mooie muziek! Ik had er overigens helemaal niet op gerekend dat hij er zou zijn :P.
Ja, prachtige muziek!! :y Ik wil nog wel veel meer over de film zeggen, maar dat is niet leuk voor mensen die hem niet hebben gezien. :P

En huh? Wie is hij? En waar was hij?
pi_92661130
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 23:01 schreef Jagärtrut het volgende:
De duutser en ik hebben besloten dat als we nog steeds bij elkaar zijn, en niet getrouwd zijn, we gaan trouwen op 1/2/34, om 12.34.
O+
Sweet O+

Edit: laat maar, komt verkeerd over.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 23:04:29 #176
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92661237
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 23:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, prachtige muziek!! :y Ik wil nog wel veel meer over de film zeggen, maar dat is niet leuk voor mensen die hem niet hebben gezien. :P

En huh? Wie is hij? En waar was hij?
Haha, ik heb precies hetzelfde :P.

Ik bedoelde eng, ik zit op mijn telefoon, ging even mis :+.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 23:04:42 #177
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92661250
Slaaptijd! Morgen weer Zumba :9

Aw Jätje O+

En puik, Co! Ik wil hem ook wel zien nog :9
pi_92661398
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 23:02 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Sweet O+

Edit: laat maar, komt verkeerd over.
k ben benieuwd wat er stond!

Ik heb twee kaartjes voor de bios, ik denk dat wij misschien ook wel naar black swan gaan!
pi_92661467
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 23:04 schreef Rituals het volgende:

[..]

Haha, ik heb precies hetzelfde :P.

Ik bedoelde eng, ik zit op mijn telefoon, ging even mis :+.
lol ik moest echt tien keer lezen en deze kan wel in de "damn autocorrect" files :P
pi_92661541
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 23:07 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

k ben benieuwd wat er stond!

Ik heb twee kaartjes voor de bios, ik denk dat wij misschien ook wel naar black swan gaan!
Iets over nerds together, ik wilde iets zetten over jullie gezamenlijke voorliefde voor getallen/tijdstippen maar het enige woord wat ervoor in me opkwam was nerd :'). Alleen vond ik het een beetje naar overkomen dus ik heb het weggehaald. Maar het was lief bedoeld :P
pi_92661712
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 23:10 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Iets over nerds together, ik wilde iets zetten over jullie gezamenlijke voorliefde voor getallen/tijdstippen maar het enige woord wat ervoor in me opkwam was nerd :'). Alleen vond ik het een beetje naar overkomen dus ik heb het weggehaald. Maar het was lief bedoeld :P
geen enkel probleem! Ik heb een voorliefde voor 11.11. Ik kijk dus erg uit naar 11:11 11.11.11

De duutser vond vandaag een mooie datum, 11.02.2011. Een palindroom!
pi_92661749
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 23:12 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

geen enkel probleem! Ik heb een voorliefde voor 11.11. Ik kijk dus erg uit naar 11:11 11.11.11

De duutser vond vandaag een mooie datum, 11.02.2011. Een palindroom!
Hahahahahahahahaha ok dat is wel echt nerdy _O- _O- _O-

Mooi koppel zijn jullie O+
pi_92661773
Mag ik mezelf nu trouwens verloofd noemen?
pi_92661799
:Y
Ja doei.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 23:14:39 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92661817
Neh, pas als er een knieval en een ring aan te pas zijn gekomen ;).
pi_92661873
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 23:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb champagne die ik zondag open kan maken?
pi_92661904
Dan op zijn minst nog de knieval en vertel het ons maandag maar :P
pi_92661955
En niet te vergeten de ring.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 23:17:24 #189
331 Merel
Be here now.
pi_92661984
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 19:27 schreef Probability het volgende:

[..]

O+

Vriendinnetje van mij is vandaag gepromoveerd, die heeft ook zoiets met cijfers, dus dat het vandaag was is niet toevallig. Zo'n leuke dag gehad O+

Wel m'n avondeten overgeslagen. En dat heb ik gisteren ook gedaan. En maandag ook. Niet goed :{
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 11 februari 2011 @ 23:18:09 #190
331 Merel
Be here now.
pi_92662040
Die knieval moet dan maandag op valentijnsdag Jagar!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 11 februari 2011 @ 23:18:40 #191
331 Merel
Be here now.
pi_92662066
Al heb ik verder een gruwelijke hekel aan valentijnsdag.
pi_92662113
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 23:18 schreef Merel het volgende:
Hier nog één. :')
pi_92662122
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 23:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
oh, dan ben ik ook nooit verloofd geweest ;(
Ja doei.
pi_92662125
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 23:16 schreef MarMar het volgende:
Dan op zijn minst nog de knieval en vertel het ons maandag maar :P
mijn vriend zette opeens de auto aan de kant (midden in een of ander dorp) liep om de auto heen en ging me ten huwelijk vragen _O- idioot O+

Maar toen hadden we nog niet zo heel lang wat :P
Dus toen hebben we het nog maar even voor onszelf gehouden :+

Daarna heeft mijn vriend op een avond toestemming gevraagd aan mijn vader _O-
Zo grappig hoe dat ging O+
pi_92662141
quote:
ik ook. Dus uit principe niet...
pi_92662143
quote:
QFT *)
Ja doei.
pi_92662168
quote:
:Y me2
pi_92662212
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 23:19 schreef progje het volgende:

[..]

mijn vriend verloofde zette opeens de auto aan de kant (midden in een of ander dorp) liep om de auto heen en ging me ten huwelijk vragen _O- idioot O+

Maar toen hadden we nog niet zo heel lang wat :P
Dus toen hebben we het nog maar even voor onszelf gehouden :+

Daarna heeft mijn vriend verloofde op een avond toestemming gevraagd aan mijn vader _O-
Zo grappig hoe dat ging O+
  vrijdag 11 februari 2011 @ 23:22:58 #199
331 Merel
Be here now.
pi_92662360
Al moet ik zeggen, als er maandag 100 kaarten in de bus liggen en ik 20 bossen bloemen bezorgd krijg op werk, dan zou ik het opeens een stuk minder erg vinden :') Maar verder vind ik valentijnsdag vooral een dag die zegt "ha ha jij hebt geen vriendje en de rest van de wereld wel en vandaag wrijven we het er nog eens extra in" :+
pi_92662446
verloofde, ja ik kan echt niet aan dat woord wennen .. dus ik hou het maar op vriend.

Gisteren in het restaurant waar we waren met een zakendiner werd iemand ten huwelijk gevraagd inclusief ring en tranen :P
pi_92662491
tijdens het zakendiner? :') :P

werkrelaties opbouwen wordt wel heel letterlijk genomen dan :P

(jaja, ik besef dat 't een andere tafel was, maar 't klonk leuk :@ )
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 11 februari 2011 @ 23:26:35 #202
70532 loveli
N
pi_92662532
Bezorgt de post nog op maandag?
crap in = crap out
pi_92662554
ja
Ja doei.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 23:27:13 #204
331 Merel
Be here now.
pi_92662560
Ja toch? Alleen meestal krijg je dan zo weinig, omdat bedrijven op zaterdag niks op de bus doen. Dacht ik.
pi_92662603
Ik word wel boos als ik niet iets liefs krijg met valentijnsdag, maar eigenlijk heb ik er natuurlijk ook een hekel aan! :P

Kheb mijn lief tussen neus en lippen door terwijl we lekker in et zonnetje lagen saampjes gevraagd of hij met me wilde trouwen, quasi grappig bedoeld en toen ging hij het terugvragen en toen zei ik ja :P
Volgende maand zijn we vijf jaar getrouwd.
pi_92662604
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 23:27 schreef Merel het volgende:
Ja toch? Alleen meestal krijg je dan zo weinig, omdat bedrijven op zaterdag niks op de bus doen. Dacht ik.
QFT :)

oh, en ik ga slapen, de restjes ouzo er nog even uit slapen :') :z
Ja doei.
pi_92662656
nite nite motorbloem

* MarMar wacht op manlief, die is naar een tof concertje
pi_92662948
Nooooo ik heb de fipo gemist -O-. Net thuis. Mag weer rustig aan gaan doen, geirriteerde pees op mn onderbeen }:|. En spier in mn rug verrekt.

Probilly wat houdt het honoursprogramma bij jullie in? (ik ken alleen het van mn eigen studie, en daar is het vrij slecht geregeld, gewoon wat extra vakken volgen en klaar. Terwijl het bij andere studies veel leuker en uitdagender is)

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 22:04 schreef Syrena het volgende:
Ik ga ook schlafen. Moeders is geopereerd vanmiddag, ze hebben de hele boel vastgezet (blaas & baarmoeder en toen ze toch bezig waren ook maar meteen de darm :+ ). Ze had alleen erg veel pijn nu. Mijn zus was al zeer verontwaardigd dat dat werd opgelost met zetpillen, jaja apotheker he, die kennen de fijnere middelen :7
Beterschap voor je moeder! Zetpillen gebruiken ze niet om mensen te pesten he :P. De lever breekt geneesmiddelen af nog voordat ze in het bloed komen (bij opname via maag/darm kanaal). Dit kan je ontlopen door gebruik te maken van zetpillen, of door het direct in de aderen te spuiten. Sorry ik ben trots dat ik een keer echt iets weet, mn huidige blok gaat precies over dit onderwerp :@ Kennis die toepasbaar is op echte situaties, dat heb je niet zo direct met scheikundevakken
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_92663537
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 23:25 schreef motorbloempje het volgende:
tijdens het zakendiner? :') :P

werkrelaties opbouwen wordt wel heel letterlijk genomen dan :P

(jaja, ik besef dat 't een andere tafel was, maar 't klonk leuk :@ )
mijn vriend was vroeger mijn baas :') ...
  zaterdag 12 februari 2011 @ 00:05:25 #210
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_92664360
oh ja, valentijns dag.. ook niet zo mijn ding :N

Gister na premiere voorstelling van theater geweest en we zaten op de eerste rij, en kregen na afloop nog gratis wijn O+
En vanochtend heeft ie me achterop de fiets naar de universiteit gebracht :+
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zaterdag 12 februari 2011 @ 00:05:56 #211
277802 _Calimero_
pi_92664395
en ik heb pizza gegeten vanavond en die was zo heet dat nu mijn gehemelte is weggeschroeid :')
pi_92664435
ik heb dit net naar mijn vriend gestuurd:

http://www.spaloveinabottle.nl/gratis-kaart-sturen

_O- echt hoe slecht (zo'n soort tekst staat er ook op de kaart) en je krijgt er een bon bij voor een gratis fles spa. En als mijn vriend iets eigenlijk nooit drinkt is het spa en/of kraanwater :')
pi_92665441
Ohai! :) ik probeer tussendoor wat bij te lezen maar het is zo druk op school, rapportvergaderingen, oudergesprekken, PWS-presentaties, beroepenvoorlichtingsavonden.. :{ dat is dus wat lastig. Eten gaat wel prima, zolang ik uit de docentenbar op vrijdagmiddag wegblijf :+ Lijstjes:

Donderdag:
O - yoghurt met twee kiwi's, muesli, thee
T - banaan
L - twee boterhammen kaas/komkommer, kop champignonsoep
T - boterham pindakaas
D - kip tandoori met rijst en een salade van spinazie/paprika/tomaat/rode ui/yoghurtdressing
T - cappuccino op school

Vrijdag:
O - yoghurt met een banaan, muesli, thee
T - sinaasappel
L - twee boterhammen pindakaas, kop koffie verkeerd
T - twee biertjes, handje chips, handje borrelnootjes, glas cola light, nog twee biertjes
D - zelfgemaakte hamburger op een wit bolletje met dezelfde salade als gisteren

Geen sport dus, morgen ga ik weer hardlopen. Maar ik vind rondracen op school, tussen school en huis, 2HAVO in bedwang houden en 4VWO interesseren en aan het werk zetten ook sport. Kind of :P .

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2011 00:31:34 ]
pi_92665501
En vanmorgen stond de weegschaal ineens op 69,8 :o dat is echt historisch, ik heb nog nooit minder dan 70 kilo gewogen.
pi_92665750
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 00:30 schreef Razztwizzle het volgende:
En vanmorgen stond de weegschaal ineens op 69,8 :o dat is echt historisch, ik heb nog nooit minder dan 70 kilo gewogen.
Tofheid! *O*

Ik had vanmorgen hetzelfde getal, ook historisch. Maar dan de verkeerde kant op :{. Terwijl ik juist weer begonnen ben met gezond eten en normale hoeveelheden. En veel sport. Snap het niet meer zo. Ik MOET binnen 2 maanden dus minstens 3 kg kwijtraken (vanwege wedstrijden). Moet te doen zijn lijkt me? ;(
pi_92665922
Denk het wel? Het begint bij broccoli, geloof ik :+. Veel groente, héél veel groente, veel bewegen, geen zooi. Dan moet 3 kilo toch wel te doen zijn.

Ik kan me nog herinneren dat ik het drie jaar geleden zķ enorm zat was, ik woog toen bijna 87 kilo en besloot dat het er af moest. Kan het me nu niet voorstellen om de hele tijd 17 kilo extra mee te sjouwen :D.
  Vis een optie? zaterdag 12 februari 2011 @ 06:47:55 #217
70532 loveli
N
pi_92669685
:') 4 uur slaap, net terug van vliegveld (mensn wegbrengen). Dilemma: nog een uurtje pakken en de rest van de dag naar de kl#te of geen uurtje pakken en de rest van de dag naar de kl#te.
crap in = crap out
  zaterdag 12 februari 2011 @ 07:20:01 #218
331 Merel
Be here now.
pi_92669765
  zaterdag 12 februari 2011 @ 08:21:27 #219
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92669975
Is inderdaad typisch zo'n jaren '90 film. In die opzet zijn ze dus geslaagd ^O^
  zaterdag 12 februari 2011 @ 08:37:56 #220
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92670094
Goeiemorgen!

Ik ga zo naar Zumba! Dit is de eerste keer in tijden dat ik online ben vķķr dat ik op zaterdagochtend naar Zumba ga _O- Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat dit kwam doordat ik toen mn wekker ging heel nodig moest plassen en me dus niet nog een keer om kon draaien :')

Nouja, ik ga nu :+
  zaterdag 12 februari 2011 @ 09:13:33 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92670338
Goeiemorgen :W.

Ik wil Black Swan ook nog zien O+. En The Social Network O+. En Norwegian Wood O+.

Maar eerst ga ik straks shoppen met Nachtwacht. Vandaag even geen vacatures en sollicitatiebrieven en ik voel me lekker opgeruimd in m'n hoofd ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_92670351
Goeiemorgen. Ik ga eens kijken of -10 niet te koud is om hard te lopen. Als dat wel zo is, dan maak ik maar een heeeel kort rondje, denk ik.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 09:17:38 #223
277802 _Calimero_
pi_92670368
Morning!

Ik heb gisteren flow bindingen gescoord, vandaag nog een tas zien te regelen en dan ben ik klaar voor de wintersport :7
pi_92670460
:W mogge, ga maar eens een bakje yoghurt pakken.

Wanneer ga je Calimero?
  zaterdag 12 februari 2011 @ 09:32:20 #225
277802 _Calimero_
pi_92670491
volgend weekend *O*
pi_92670589
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 09:32 schreef _Calimero_ het volgende:
volgend weekend *O*
Lekker!!!
pi_92670698
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 09:15 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen. Ik ga eens kijken of -10 niet te koud is om hard te lopen. Als dat wel zo is, dan maak ik maar een heeeel kort rondje, denk ik.
Ja. Duidelijk. M'n luchtwegen doen zeer zeg! 20 minuten op full speed doorgelopen, veel harder dan dat ik anders doe. Ik zat er over te twijfelen om nog langer door te lopen, maar toen stapte ik vol in losse sneeuw en waren m'n voeten dus heel erg nat, dat maakte de beslissing makkelijk.

En toen ik binnenkwam kreeg ik zo'n klap van de warmte in m'n huisje...boh. ik ben maar gelijk op de bank gaan zitten!
pi_92670712
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 09:51 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja. Duidelijk. M'n luchtwegen doen zeer zeg! 20 minuten op full speed doorgelopen, veel harder dan dat ik anders doe. Ik zat er over te twijfelen om nog langer door te lopen, maar toen stapte ik vol in losse sneeuw en waren m'n voeten dus heel erg nat, dat maakte de beslissing makkelijk.

En toen ik binnenkwam kreeg ik zo'n klap van de warmte in m'n huisje...boh. ik ben maar gelijk op de bank gaan zitten!
Oei klinkt niet heel erg gezond, maar je hebt wel wat lichaamsbeweging gehad dat is wel lekker denk ik. Geeft een mens energie :)
  zaterdag 12 februari 2011 @ 09:53:31 #229
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92670713
lekker Cali, daar zou ik ook wel zin in hebben!

en respect voor de sporters zo op de vroege zaterdagochtend :O _O_
pi_92670734
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 09:53 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oei klinkt niet heel erg gezond, maar je hebt wel wat lichaamsbeweging gehad dat is wel lekker denk ik. Geeft een mens energie :)
Nog niet. Maar als ik straks onder de douche uit ben dan heb ik vast weer energie...

Het waait ook flink, ik denk dat de gevoelstemperatuur wel -20 is. Maar, de hemel is strak blauw, dat is wel beter. En vanmorgen zag ik, vanuit m'n bed, een heel mooi vogeltje op het vetbolletje dat ik voor m'n raam heb gehangen... O+
pi_92670761
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 09:55 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nog niet. Maar als ik straks onder de douche uit ben dan heb ik vast weer energie...

Het waait ook flink, ik denk dat de gevoelstemperatuur wel -20 is. Maar, de hemel is strak blauw, dat is wel beter. En vanmorgen zag ik, vanuit m'n bed, een heel mooi vogeltje op het vetbolletje dat ik voor m'n raam heb gehangen... O+
Leuk hé O+ zit al een tijdje muisstil achter laptop te kijken naar een koolmeesje dat in het nestkastje bezig is O+
Heb je daar nog hele andere vogeltjes? Waarschijnlijk wel :)
pi_92670770
goooooeeeedemorgen!

Lijstje voor vandaag:

O: fruit&fibre, sinaasappel
L: soepje+bruine boterham kaas
D: bietjes, rundervinkje, aardappel (eten bij mn mams)
T: feestje van mn grote broer die 40 is geworden, het plan is een paar wijntjes en hapjes :)
pi_92670777
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 09:57 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Leuk hé O+ zit al een tijdje muisstil achter laptop te kijken naar een koolmeesje dat in het nestkastje bezig is O+
Heb je daar nog hele andere vogeltjes? Waarschijnlijk wel :)
Ik heb niet zoveel verstand van vogels.....
pi_92670794
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 09:58 schreef MarMar het volgende:
goooooeeeedemorgen!

Lijstje voor vandaag:

O: fruit&fibre, sinaasappel
L: soepje+bruine boterham kaas
D: bietjes, rundervinkje, aardappel (eten bij mn mams)
T: feestje van mn grote broer die 40 is geworden, het plan is een paar wijntjes en hapjes :)
Ok nu wil ik het weten ook :D wat is fruit en fibre? /te lui om te googlen ;)

Gefeliciteerd!!

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 09:58 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik heb niet zoveel verstand van vogels.....
pi_92670823
Zit trouwens ergonomische bureaustoelen te kijken omdat ik zoveel thuiswerk en rugklachten heb.
Stoel@work zit echt O+ maar die prijzen :X
Zou het erg gek zijn als ik @work vraag wat zij ervoor betalen en of ik er een van hen kan kopen?
Scheelt ws de btw en inkoopkorting :@
pi_92670910
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 09:59 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ok nu wil ik het weten ook :D wat is fruit en fibre? /te lui om te googlen ;)

Gefeliciteerd!!

een cereal :)

Kellogg's Fruit 'n fibre

Kellogg's Fruit 'n fibre bestaat uit geroosterde volkoren tarwevlokken gemengd met hazelnoten en gedroogde vruchten: rozijnen, kokosnoot, banaan en appel. Een lekkere manier om de nodige vezels binnen te krijgen. Vezels zijn belangrijk voor een goede darmwerking en regelen ons intern welzijn. Een ontbijt met Fruit'n Fibre levert bijna net zo veel als twee volkoren boterhammen. Ontbijtgranen voor volwassenen
Ingrediënten: Volkorentarwe, 27% gedroogde vruchten (rozijnen, kokosnoot, banaan, appel, hazelnoten), suiker, zout, moutaroma, vitaminen (B3, B2, B1), ijzer.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 10:13:03 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92670948
Wel stoer dat je toch bent gaan lopen, Nynke. Ik ga morgenochtend weer en ik ben van plan het voorlopig bij 30 min te houden en dan 2 keer per week. Ik zie mezelf niet zo snel 45 of 60 minuten lopen.
Niet meer actief op Fok!
pi_92670971
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 10:10 schreef MarMar het volgende:

[..]

een cereal :)
[ afbeelding ]

Kellogg's Fruit 'n fibre

Kellogg's Fruit 'n fibre bestaat uit geroosterde volkoren tarwevlokken gemengd met hazelnoten en gedroogde vruchten: rozijnen, kokosnoot, banaan en appel. Een lekkere manier om de nodige vezels binnen te krijgen. Vezels zijn belangrijk voor een goede darmwerking en regelen ons intern welzijn. Een ontbijt met Fruit'n Fibre levert bijna net zo veel als twee volkoren boterhammen. Ontbijtgranen voor volwassenen
Ingrediënten: Volkorentarwe, 27% gedroogde vruchten (rozijnen, kokosnoot, banaan, appel, hazelnoten), suiker, zout, moutaroma, vitaminen (B3, B2, B1), ijzer.
Ahaaaaa.
Wel handig en vaak ook wel lekker :Y en jij eet het wel netjes altijd zag ik.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 10:20:35 #239
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92671098
Fwoei! Koude regen :o Brrrr! Wel wezen Zumbaën, nu koud en nattig doch voldaan :%
pi_92671120
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 10:02 schreef Ml-etje het volgende:
Zit trouwens ergonomische bureaustoelen te kijken omdat ik zoveel thuiswerk en rugklachten heb.
Stoel@work zit echt O+ maar die prijzen :X
Zou het erg gek zijn als ik @work vraag wat zij ervoor betalen en of ik er een van hen kan kopen?
Scheelt ws de btw en inkoopkorting :@
Misschien wel gewoon de moeite waard. Misschien hebben ze een stoel die ze anders weggegooid zouden hebben? Al heeft daar dan wel iemand anders in gezeten en ik weet niet hoe goed dat nog voor je rug is ...

Ik ga vandaag iets heel leuks doen met fotografie, maar het is buiten. Dus 1. het regent 2. daar kan mn cam niet tegen 3. mn rug doet pijn, net als mn benen 4. ik moet 45 min lopen om bij mn fiets te komen 5. maar het is wel leuk :').
pi_92671209
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 10:14 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ahaaaaa.
Wel handig en vaak ook wel lekker :Y en jij eet het wel netjes altijd zag ik.
Ik krijg 's ochtends echt geen boterhammen weg, en met weinig (lees: geen :P ) lichaamsbeweging zijn vezels wel extra belangrijk, dus voor mij een prima oplossing idd en ik vind het hartstikke lekker!

En nu heb ik het volgende probleem.. wat trek ik aan voor de party vanavond :P
Alles zit te wijd!
pi_92671387
m'n ipod is kapot ;(
Ja doei.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 10:35:44 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92671409
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
m'n ipod is kapot ;(
Dat doe je snel! :o.
Wat happened?
Niet meer actief op Fok!
pi_92671415
geen idee, niet zoveel.. ineens deed 't scherm het niet meer... -O-
Ja doei.
pi_92671511
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
geen idee, niet zoveel.. ineens deed 't scherm het niet meer... -O-
Middenknop tegelijk met de menuknop ingedrukt houden tot het appeltje verschijnt.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 10:41:26 #246
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92671527
en je hebt al geprobeerd te resetten? je kunt hem ook nog aan je pc hangen om hem opnieuw te installeren zegmaar..
pi_92671533
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 22:55 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja was fijn! :Y jij nu al geweest naar BS? Ik vind hem echt erg goed!! O+
Nee, ik moet nog, maar ik hoor echt van iedereen om me heen dat 'ie super is, dus ik ga zeker! :Y
pi_92671554
Wat ook kan is dat je per ongeluk het schuifje aan de onderkant hebt verschoven. Dat dan weer terugzetten wil ook weleens helpen. :P
  zaterdag 12 februari 2011 @ 10:44:05 #249
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92671584
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 10:42 schreef conleche het volgende:
Wat ook kan is dat je per ongeluk het schuifje aan de onderkant hebt verschoven. Dat dan weer terugzetten wil ook weleens helpen. :P
:')

Zo, ook al actief geweest vanochtend op de fiets :Y.

Straks krijgen we visite en vanavond ga ik met een vriendinnetje eens kijken hoe leuk de 21+ kroeg hier in Gouda is :'). Ik voel een faal aankomen :').
pi_92672082
Het sneeuwt hier!
pi_92672381
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 09:17 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning!

Ik heb gisteren flow bindingen gescoord, vandaag nog een tas zien te regelen en dan ben ik klaar voor de wintersport :7
*jaloers*

en flow bindingen zijn geniaal handig O+
  zaterdag 12 februari 2011 @ 11:14:39 #252
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92672424
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 11:02 schreef sigme het volgende:
Het sneeuwt hier!
Noeeeees! ;(
pi_92672452
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 09:58 schreef MarMar het volgende:
goooooeeeedemorgen!

goedemorgen :W

Grappig heb vanavond ook een feestje van iemand die 40 wordt.
pi_92672768
auw, gisteravond iets te lang gitaar gespeeld, heb zelfs last van mijn vingers bij het typen :')
pi_92672850
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 11:15 schreef progje het volgende:

[..]

goedemorgen :W

Grappig heb vanavond ook een feestje van iemand die 40 wordt.
Niet toevallig van een lange kale gast in Sneek toch? *)
pi_92672871
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 11:25 schreef MarMar het volgende:

[..]

Niet toevallig van een lange kale gast in Sneek toch? *)
hihi nee :D

was wel super grappig geweest als het wel zo was geweest trouwens!
pi_92672893
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 10:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Middenknop tegelijk met de menuknop ingedrukt houden tot het appeltje verschijnt.
*O* thanks! Is dat de reset of de aanknop? :')
Ja doei.
pi_92672925
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 10:42 schreef conleche het volgende:
ja, nee, de lock was 't niet :P
Ja doei.
pi_92672977
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 11:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*O* thanks! Is dat de reset of de aanknop? :')
Reset, maar als het goed is staat alles er nog op.
pi_92672998
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 11:29 schreef conleche het volgende:

[..]

Reset, maar als het goed is staat alles er nog op.
yup!

phew! :o ik schrok me dood ;( want ik was er net zo blij mee ;(
Ja doei.
pi_92673036
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 11:26 schreef progje het volgende:

[..]

hihi nee :D

was wel super grappig geweest als het wel zo was geweest trouwens!
hehe idd!

Nah, had zomaar gekund, ben hier wel vaker mensen tegengekomen die ik irl gewoon ken of die bijvoorbeeld drie straten verderop wonen :P
pi_92673375
Gisteren:
O: 2 volkoren beschuitjes met boter en muisjes
L: Broccolisoep, geroosterde boterham met boter en zeezout
T: halve grapefruit 2 koekjes bij thee
D: geen idee ivm film en zo. 2 slices pizza, appelsientje
T: prosecco
T: ijscoupe bij Haagen dazs

Planning vandaag

O: 2 volkoren beschuitjes met boter en muisjes
L: 1x geroosterd brood met filet A., rucolamelange en ui en eentje met tonijnsalade en rucolamelange
T: halve grapefruit
S: hardlopen
T: wodka, bakje light chips of ovenzoutjes
D: eten bij de Couscousclub met een vriendin, dus ik neem aan couscous. :+
pi_92673488
Change of plans, mams heeft niet zo'n zin om te koken dus we gaan een hapje eten in een restaurantje vlak naast het café waar mn broer zn feest houdt :)
Geen bietjes dus.
pi_92673814
planning voor vandaag

O: havermout met soja melk (nu pas :@)
T: 1 paprika, halve komkommer, tomaat , la vache kaasje
T: truffelworst :9
D: halve gegrilde kip + komkommer , tomaat feta salade :9
T: wijn @ feestje
pi_92673850
Zo, ben al naar 't winkelcentrum geweest om een pakje af te geven en tijdschriften voor mijn mamsie te scoren en daarna naar de Lidl voor boodschappen. Ik voel me echt naar zonder mijn mams :@ dat ik niet weet of ze pijn heeft nu en hoe het is enzo. Kan wel zeggen dat mijn angsten weer lekker de kop opsteken :') (alleen thuis veilig voelen en dus niet uit huis willen, buitenshuis heel erg opgejaagd voelen). Dat heb ik trouwens ook als ze op vakantie zijn 8)7

En net kwam ik thuis en kon fijn voor mijn deur parkeren en toen knalde ik half de stoep op, mijn rechtervoorvelg is nu dus totaal naar de maan :( hoop dat ik er geen lekke band aan ga overhouden.
pi_92674030
dit is de eerste keer dat ik havermout eet en ik krijg de aanbevolen portie niet eens op :')
pi_92674053
@Syrena: bah wat vervelend dat je daar zo'n last van heb! Ik zou wel allerlei handige tips willen geven maar die heb ik ook niet :* En balen van je velg!
pi_92674078
Lijstje:

S: 20 minuten heel hard hardlopen in de kou
B: huis schoonmaken
O: yoghurt met hele mango en muesli
B: 30 minuten wandelen, 15 met zware boodschappen
L: 2 volkorenboterhammen met gerookte makreel
T: even bedenken
D: ovenfrietjes, appelmoes, biefstuk, peultjes
T: iets lekkers!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 12:10:17 #269
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92674235
Jätje, _O_ voor je hardlooppraktijken in de ijzige kou! Je lijstje lijkt zo lang als normaal, maar dat komt door SBB denk ik - lijkt dus wat weinig, vooral met al die SBB :P
pi_92674309
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 12:04 schreef progje het volgende:
@Syrena: bah wat vervelend dat je daar zo'n last van heb! Ik zou wel allerlei handige tips willen geven maar die heb ik ook niet :* En balen van je velg!
Ik had het eerst nog veel erger :+ ben ook in therapie geweest. Dus dat ik vanmorgen gewoon op weg ben gegaan wil al heel wat zeggen. Maar ik baal er wel van, het is net alsof het buiten mij om gaat. Gelukkig weet ik dat het weggaat als ik maar vaak genoeg alleen in die auto stap en wegga.

Ik heb een tripje naar de Action in de planning en eentje naar Duitsland. Oefening en beloning ineen O+
pi_92674350
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 12:12 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik had het eerst nog veel erger :+ ben ook in therapie geweest. Dus dat ik vanmorgen gewoon op weg ben gegaan wil al heel wat zeggen. Maar ik baal er wel van, het is net alsof het buiten mij om gaat. Gelukkig weet ik dat het weggaat als ik maar vaak genoeg alleen in die auto stap en wegga.

Ik heb een tripje naar de Action in de planning en eentje naar Duitsland. Oefening en beloning ineen O+
oh, dat lijkt me zo lastig. Je belemmert jezelf, als het ware!

@ Mariatje: thanks! :) Er komt vast nog wel wat bij...En de komende week is de Duutser er, en dan eet ik in principe al ongezonder...Dus even bedenken.

Morgen wil ik gecarameliseerde rode ui taartjes maken met geitenkaas, maar daar eigenlijk nog wat bij. Wat zou daar bij passen? (vegetarisch!)
pi_92674447
rucolasalade met zachte geitenkaas, appel, druiven en een honing-azijn dressing? :9
Ja doei.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 12:20:27 #273
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92674557
Dubbel geitenkaas, ik voorzie geen probleem :+

Ik moet maar weer eens mn ogen laten testen denk ik... Vorige keer is een jaar of 2 geleden geloof ik, toen zag ik af en toe wazig maar er bleek niks aan de hand te zijn. De laatste tijd heb ik wel dat letters zo nu en dan gaan dansen, vooral op afstand :{ Op het station op de borden enzo. Dan sta ik met mijn ogen te knijpen :')

Meten is weten natuurlijk :+ Al heb ik an sich niet zo'n zin in een bril (en de extra uitgaven :P) maar misschien is het wel dat het door vermoeide ogen komt ofzo.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 12:21:10 #274
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92674582
Aber jetzt naar A'dam! :W
pi_92674603
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
rucolasalade met zachte geitenkaas, appel, druiven en een honing-azijn dressing? :9
zou dat genoeg zijn, voor iemand die net de hele dag gereisd heeft? Ik vind het altijd lastig inschatten hoeveel de Duutser eet. Maar, ik denk dat ik nog een toetje maak, en dan moet het goed zijn...
pi_92674628
wilde net zeggen, als je ook nog een lekker toetje doet :9 komt dat vast goed :9
Ja doei.
pi_92675097
Jagar, ja ik heb mezelf het meeste ermee. Ik moet er duidelijk weer aan gaan werken. Het is ook DE reden waarom ik niet durf te hardlopen. Ik ben na 5 meter al buiten adem van het hyperventileren.

Derp, mijn draadloze netwerkkaart van de grote pc is stuk :( PC is 6 jaar oud, maar die kaart volgens mij ouder. Ik ga zo de kast openmaken en hopen dat ie alleen los zit door het verhuizen. Had mijn vader al gebeld voor de draadloze adapter te lenen en voor een mamsupdate, maar hij nam niet op.

Gelukkig heb ik nog een netbook & laptop & telefoon om mee te internetten :')
pi_92675632
Fotografieding is afgezegd vanwege de regen, maar het regent al 2 uur niet meer :'). Dus maar zelf het park in geweest. Overal tekenen dat het lente gaat worden O+. Humeurverbeterend.

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 09:17 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning!

Cool. Ik wil ook :o.

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 12:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aber jetzt naar A'dam! :W
Oeh zwaai je even als je langs mijn huis komt?
  zaterdag 12 februari 2011 @ 12:54:53 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92675720
Fijn dat de iPod het weer doet, Mo.
Alleen zit de lock bij de nano aan de bovenkant, Co :P.

Wij hebben geshopt: vier spijkerbroeken, drie dunne truien, één vest en twee paar schoenen. In 1,5 uur, dus dat is best snel of niet? De schoenen duurden nog het langst :').
Niet meer actief op Fok!
pi_92675828
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 12:54 schreef Viking84 het volgende:
Fijn dat de iPod het weer doet, Mo.
Alleen zit de lock bij de nano aan de bovenkant, Co :P.

Wij hebben geshopt: vier spijkerbroeken, drie dunne truien, één vest en twee paar schoenen. In 1,5 uur, dus dat is best snel of niet? De schoenen duurden nog het langst :').
nee hoor, die bij mij zit aan de onderkant :)
Ja doei.
pi_92675922
Bij mij ook, ik heb deze:

pi_92675944
die heb ik ook :Y
Ja doei.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 13:02:29 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92675965
Oh dan heb jij een andere nano dan ik. Ik heb zo'n langwerpige.
Niet meer actief op Fok!
pi_92676790
Goeiemiddag :) Net les 12 + 13 gelopen van Evy. 9 km in een uur.
Nu zweet ik en ben ik de hardroze kleur van m'n shirtje :')
  zaterdag 12 februari 2011 @ 13:30:59 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92676965
Nou, TNT gaat het niet worden. Eerst een hoop gezeur dat ze mij toch per se zelf aan de lijn wilden hebben (wat snap je niet aan 'dat kan niet') en vervolgens vonden ze het risico te groot dat ik snel weer weg ben en ze willen iemand die voor langere tijd beschikbaar is.

En er kwamen vragen als: "Waarom wil je graag bij TNT werken?" :'). OMDAT IK GELD NODIG HEB, DUH.

Nou goed, nu ben ik dus wel pissig en paniekerig, want dit leek echt een goeie optie, ook al betaalt het bar slecht (8,10 bruto).

Maar goeie les voor de volgende keer: ook al moet je strontscheppen, altijd zeggen dat dat je droombaan is.
Niet meer actief op Fok!
pi_92677460
ik haat broeken kopen, heb er nu een die 't best zat. een 33 (spijker) waar ik wel echt een riem bij om MOET, maargoed, mn bovenbenen passen er tenminste in en 't is ook geen slimfit/skinny/weetikveelwatandersraars :')
Ja doei.
pi_92677491
balen vik -O-
Ja doei.
pi_92677592
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:30 schreef Viking84 het volgende:
Nou, TNT gaat het niet worden. Eerst een hoop gezeur dat ze mij toch per se zelf aan de lijn wilden hebben (wat snap je niet aan 'dat kan niet') en vervolgens vonden ze het risico te groot dat ik snel weer weg ben en ze willen iemand die voor langere tijd beschikbaar is.

En er kwamen vragen als: "Waarom wil je graag bij TNT werken?" :'). OMDAT IK GELD NODIG HEB, DUH.

Nou goed, nu ben ik dus wel pissig en paniekerig, want dit leek echt een goeie optie, ook al betaalt het bar slecht (8,10 bruto).

Maar goeie les voor de volgende keer: ook al moet je strontscheppen, altijd zeggen dat dat je droombaan is.
Suffie, je had moeten zeggen "Omdat ik graag de hele dag in beweging ben en werken in de buitenlucht ookal regent het soms, me heerlijk lijkt" :P
  zaterdag 12 februari 2011 @ 13:54:51 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92677648
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:52 schreef MarMar het volgende:

[..]

Suffie, je had moeten zeggen "Omdat ik graag de hele dag in beweging ben en werken in de buitenlucht ookal regent het soms, me heerlijk lijkt" :P
Inderdaad, dat had achteraf gemoeten :P. En gewoon keihard liegen. Nou goed, ik ga nu maar wat anders zoeken dan.
Niet meer actief op Fok!
pi_92677746
Bedenk dan ook alvast een slijmantwoord want "waarom wil je bij ons werken" wordt eigenlijk ALTIJD gevraagd :P
pi_92678078
He, balen vik!

Zo, het eerste deel van de boodschappen in huis...Nu eerst maar eens lunchen!
pi_92679045
Vik :{ wat jammer. En ook jammer dat slijmen en oneerlijkheid blijkbaar nodig is.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 14:44:53 #293
277802 _Calimero_
pi_92679057
oi, balen Vik, maar je vindt vast gauw iets anders hoor!

Ik baal ook, want ik heb een blessure en kan niet hardlopen nu.
Te snel, te veel, te fanatiek... Had al een tijdje last van een soort 'vermoeid' gevoel in mijn benen en voeten, en afgelopen week toen ik liep, deed het allemaal best zeer. Maarja, alle mentale vaardigheden die ik bezit erin gegooid, en gefocusd op het positieve ipv op de pijn...
het gevoel blijft alleen aanhouden, ook als ik niet loop (gewoon overdag, ook bij stilzitten).

Nu dus maar wer ergens een fysio zoeken, rust houden en dan weer langzaam gaan opbouwen...
  zaterdag 12 februari 2011 @ 14:45:33 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92679076
Ik ga me eens inschrijven bij huiswerkinstituten :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92679150
As for me , ik baal een beetje..
SPOILER

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2011 15:01:40 ]
  zaterdag 12 februari 2011 @ 14:49:05 #296
277802 _Calimero_
pi_92679208
hmz, kan me indenken dat je baalt dat je weekend niet zo wordt als gepland.. Kun je niet een beetje van beide doen, bijvoorbeeld vanavond of morgen alsnog in jogging op de bank? en dan een dag of dagdeel 'gezellig' doen?

[ Bericht 8% gewijzigd door _Calimero_ op 12-02-2011 15:04:11 ]
pi_92679235
PM :) En morgen als ze weg zijn wordt het inderdaad lekker hangen. Wordt ook wel gewoon gezellig hoor, maar ik kan er gewoon nooit zo goed tegen als mijn plannen ineens om moeten :@. Slechte eigenschap.

[ Bericht 59% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2011 15:02:20 ]
  zaterdag 12 februari 2011 @ 15:05:30 #298
277802 _Calimero_
pi_92679700
het scheelt al een hoop als je dat van jezelf weet en kan relativeren, in plaats van boos worden op je man/schoonvader, dus dat doe je goed ^O^

Ik ga maar eens studeren.. }:|
pi_92679724
En om ontopic te blijven, een lijstje voor vandaag:

O - yoghurt met muesli en een sinaasappel, thee
L - twee witte bolletjes met zoute haringen uitjes :9, optimel
T - roggebrood met pindakaas
D - een grote kom aardappel/prei-soep met uitgebakken spekjes en toast met kaas/mosterd
T - nog wat yoghurt en wat blauwe druiven
pi_92681187
pfff gaar.. en dan moet ik vanavond nog naar een feestje...
pi_92681383
zo, hardloopkleding aan, *O* :W
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')