FOK! was deze week in Portugal voor een kijkje in de Secret Story villa, waar de deelnemers aan het programma Secret Story zullen verblijven. De kick-off aflevering van de nieuwe real-lifesoap Secret Story zal aanstaande zondagavond op Net5 te zien zijn.
Wij nemen je even mee voor een eerste wandeling door het huis dat op een geheime locatie in Lissabon staat, alwaar de real-lifesoap gaat plaatsvinden die je het beste kunt zien als een kruising tussen Big Brother en Wie is de Mol.
Vijftien bewoners hebben een geheim en kunnen veel geld winnen als ze dat geheim weten te bewaren, maar ook door het raden van de geheimen van de andere bewoners! Verder spraken we onder meer Renate Verbaan en Laurens Drillig van Endemol. Op het forum kun je meepraten over Secret Story.
> Download de flv en speel af met oa VLC Media Player
Maar vanaf vanavond ergens anders!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:44 schreef Danny het volgende:
Op het forum kun je in RLS meepraten over Secret Story.
Alphons.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:54 schreef Disana het volgende:
Die man Bart zwetst ook maar door en door, mijn aandacht is allang ergens anders.
dat dus. en dat omdat het anders nogal mustard after the meal would bequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:00 schreef Stefan het volgende:
Klopt, daar is bewust voor gekozen om alle info te geven die beschikbaar is.
Waarom adresseer je dit aan Cc als ik degene ben die het aanstipte?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:00 schreef Stefan het volgende:
@ CC Klopt, daar is bewust voor gekozen om alle info te geven die beschikbaar is.
Omdat tietenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom adresseer je dit aan Cc als ik degene ben die het aanstipte?
Je had ook onder de beelden de verhalen kunnen laten vertellen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:00 schreef Stefan het volgende:
@ CC Klopt, daar is bewust voor gekozen om alle info te geven die beschikbaar is.
Ik/Wij gaan er vanuit dat het SS-concept niet iedereen zal aanspreken en wij dit hebben gemaakt voor mensen die het aanspreekt of meer willen weten over het concept. Wie Reallifesoaps haat kan het bij voorbaat overslaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:01 schreef Disana het volgende:
Punt is dat je na een minuut de aandacht niet meer kunt opbrengen. Maar ik zal nog eens luisteren
Ik ook niet. Wellicht zijn we bij een van de liveshows. Even kijken hoe het gaat lopen. Sowieso voor ons (en jullie) boeiender als we de kandidaten kennen en de ouders kunnen aanspreken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
Zijn jullie ook aanwezig bij de show van zondag??
Pietjepuk niet las ik al
"Hoi mam!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Had wel een kort intermezzo met jou verwacht eigenlijk
Ik denk niet dat Disana RLS haat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik/Wij gaan er vanuit dat het SS-concept niet iedereen zal aanspreken en wij dit hebben gemaakt voor mensen die het aanspreekt of meer willen weten over het concept. Wie Reallifesoaps haat kan het bij voorbaat overslaan.
Wij brengen het niet als nieuws maar als special.
LIESL!1!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Disana RLS haat.
Maar ik vond het leuk om te zien.
Welke 5?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sloop die 5 eens uit die quote wil je?
Dank je. Misschien heeft PP je al vertelt dat ik IRL best aardig benquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:52 schreef Gert het volgende:
Ik ben nooit te beroerd om iets van je af te zeiken bolle, maar: chapeau!
Had gekund, maar voor de kijkers buiten RLS voegt dat niks toe. Taakverdeling was nu: PP voor het Forum, ik de film. Werkte prima zo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Had wel een kort intermezzo met jou verwacht eigenlijk
Matige shit Stefan. Als je officieel voor Fok! op stap gaat, dan kan er wel wat meer zichtbaar gemaakt worden. Ik hoef echt niet te zien hoeveel jullie kunnen zuipen, dat is privé, maar twee man één dag in Portugal, dan vind ik de opbrengst nogal matig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:05 schreef Stefan het volgende:
En discreet want er komt geen Pietje Puk gaat op Reis-filmpje
Ok, dat is een redelijk excuus. Maar jammer vind ik het welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik faalde zo kneiterhard voor de camera, dat wil je echt niemand aandoen.
Eens. Het is ook geen schoolreisje.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:06 schreef Stefan het volgende:
Had gekund, maar voor de kijkers buiten RLS voegt dat niks toe. Taakverdeling was nu: PP voor het Forum, ik de film. Werkte prima zo.
2,5 dag Portugal.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
maar twee man één dag in Portugal, dan vind ik de opbrengst nogal matig.
Anders lees je nog even wat ik er over schreef. "Hoe fokker Pietje tegen die RLS aankijkt in diverse opzichten".quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens. Het is ook geen schoolreisje.
En zelfs daarover heb ik elke paar uur wel een update gegeven. Ik vind 't echt overdreven Teun, maar je mag 't vindenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:12 schreef Stefan het volgende:
We waren er om een verslag te maken van SS, niet van de reis en het verblijf.
Het zal best grappig zijn voor de vaste bezoekers van RLS. Maar a: PP wil het gewoon laten voor wat het was en b: ik heb ook wel wat meer toe monteren dan onze reis.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, dat is een redelijk excuus. Maar jammer vind ik het wel
Krijg je niet op z'n minst zelf een kopietje van die momenten?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat heeft PP toch hier wel verteld?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe fokker Pietje tegen die RLS aankijkt in diverse opzichten".
Je filmpje is ok, ik had er alleen net iets meer van verwacht, zal vast aan mij liggenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
2,5 dag Portugal.
En 10 minuten matig? Novum heeft een filmpje van 2,17 en Shownieuwsitem duurde niet veel langer. We waren er om een verslag te maken van SS, niet van de reis en het verblijf.
We maakten geen Yorin Travel. Buiten de vier uur dat we in het SST-huis hebben gezeten hebben we gelunched, gedinerd, gezopen. Met medepers en persvoorlichters.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je filmpje is ok, ik had er alleen net iets meer van verwacht, zal vast aan mij liggen
Omdat Piet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:15 schreef Copycat het volgende:
FOK!ker Piet, hoe kijk jij tegen SST aan?
En dat is nieuwswaardig omdat?
Dat badinerende toontje hèquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:15 schreef Copycat het volgende:
Uiteraard niks ten nadele van Piet.
Wat zit je nou te lullen, we zitten in een forum waar mensen naar naakte opa's die niets doen kijkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:15 schreef Copycat het volgende:
Uiteraard niks ten nadele van Piet.
Welnee, het is gewoon een levende reclamefolder voor Ikea. Allemaal gespondord. Al zeiden ze daar dat het geen IKEA was.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:16 schreef Hukkie het volgende:
die inrichting van dat huis zal een aardig bom duiten gekost hebben.
ANP gehaltequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
en dat de inhoud een hoog ANP gehalte moest hebben. Mijn nederig excuus
Dit had geweldig geweestquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Omdat Piet.![]()
Fokker Piet klinkt wel catchy trouwens.
Fokker Piet & Streaming Stefan en het Portugal Programma![]()
*insert jolig deuntje
Nog een paar uur, dan gaan we over op SST en stijgen we in achting en professionaliteit. Zonder home movies.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat zit je nou te lullen, we zitten in een forum waar mensen naar naakte opa's die niets doen kijken
Ik zit al een dag klaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog een paar uur, dan gaan we over op SST en stijgen we in achting en professionaliteit. Zonder home movies.
Hoeveel heb je Stefan betaald om dat filmpje discreet te laten verdwijnen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een deel van de meubels lijken me Stokke.... wel Zweeds Scandinavisch, zeker geen Ikea.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Welnee, het is gewoon een levende reclamefolder voor Ikea. Allemaal gespondord. Al zeiden ze daar dat het geen IKEA was.
Zijn advocaat belde me dat PP zich beroept op portretrechtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoeveel heb je Stefan betaald om dat filmpje discreet te laten verdwijnen?
Die laatste alliteratie niet doen. Die eerste twee: ik zie een gouden duo.quote:
LOL, hij wist niet dat hij op reis ging voor FOK!tv?!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zijn advocaat belde me dat PP zich beroept op portretrecht
PP ging niet op reis voor FOK!tv, hij ging op reis MET FOK!tv en voor RLS.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, hij wist niet dat hij op reis ging voor FOK!tv?!
Ik dacht "Het worden, naast al het andere, één tweetjes tussen Stefan en Pietje"quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
PP ging niet op reis voor FOK!tv, hij ging op reis MET FOK!tv en voor RLS.
Nee, nogmaals, ieder z'n talenten. Niet iedereen is geschikt voor z'n hoofd en een leuk praatje op camera.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Natuurlijk heeft Pietje info gegeven, maar 't had zo leuk kunnen zijn als........
Pietje toch.... ben je niet geschikt voor je hoofd?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, nogmaals, ieder z'n talenten. Niet iedereen is geschikt voor z'n hoofd en een leuk praatje op camera.
Pietje is toch geen journalist, of stand-up comedian?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik dacht "Het worden, naast al het andere, één tweetjes tussen Stefan en Pietje"
Die strikte scheiding vind ik een gemiste kans
Natuurlijk heeft Pietje info gegeven, maar 't had zo leuk kunnen zijn als........
Ja nou dát snap ik ook wel, dat mensen dat leuk hadden gevonden. Als extraatje. Je mag het, vind ik, alleen niet verwáchten, dat iemand zich leent voor een jolig filmpje met items als 1. Hoi Renate zullen we bekken 2. Kijk mij eens in m'n malle pyama bier zuipen op de hotelkamer en 3. Oeps daar valt een kussen in de WC en ik had nog niet doorgetrokken nadat ik de chili con carne eruit had geperst.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat ik het verder hilarisch had gevonden om een Pietje The Movie te zien staat daar los van
Ook niet als ze het aankondigen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja nou dát snap ik ook wel, dat mensen dat leuk hadden gevonden. Als extraatje. Je mag het, vind ik, alleen niet verwáchten,
Jij maakt het plots heel professioneel, maar dat is toch helemaal niet aan de orde?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Pietje is toch geen journalist, of stand-up comedian?
Stefan is geloof ik van professie freelance tv-reporter, maar heeft -zeker vergeleken met Novum of Shownieuws- beperkte middelen.
Pietje is IT'er en hobbymod.
Ze zijn met een heleboel info, een zooi foto's en een filmpje van gemonteerd 10 minuten teruggekomen.
Stefan krijgt er geloof ik wat geld voor, Pietje niet.
Dus ik vind het resultaat meer dan acceptabel en snap niet waarop je hogere verwachtingen dan gebaseerd waren?
Hallo, ik reageer op derden hè. Ik was er al wel klaar mee hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Teunis, het begint nu wel echt op zeiken om het zeiken te lijken
*dikke rapflow gaande hier.
Jij hebt hem dus al gezien. Zwerft 'ie tóch ergens rond op het net.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja nou dát snap ik ook wel, dat mensen dat leuk hadden gevonden. Als extraatje. Je mag het, vind ik, alleen niet verwáchten, dat iemand zich leent voor een jolig filmpje met items als 1. Hoi Renate zullen we bekken 2. Kijk mij eens in m'n malle pyama bier zuipen op de hotelkamer en 3. Oeps daar valt een kussen in de WC en ik had nog niet doorgetrokken nadat ik de chili con carne eruit had geperst.
Pietje sextapes!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij hebt hem dus al gezien. Zwerft 'ie tóch ergens rond op het net.![]()
Jolig had van mij ook niet gehoeven maar hun eigen ervaring van het reisje had ik dan wel weer leuk gevonden... het Real Life gedeelte van de trip zeg maar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja nou dát snap ik ook wel, dat mensen dat leuk hadden gevonden. Als extraatje. Je mag het, vind ik, alleen niet verwáchten, dat iemand zich leent voor een jolig filmpje met items als 1. Hoi Renate zullen we bekken 2. Kijk mij eens in m'n malle pyama bier zuipen op de hotelkamer en 3. Oeps daar valt een kussen in de WC en ik had nog niet doorgetrokken nadat ik de chili con carne eruit had geperst.
Ik maak het niet "plots heel professioneel" hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij maakt het plots heel professioneel, maar dat is toch helemaal niet aan de orde?
We zijn hier op Fok!, ieder in z'n rol, bijna allemaal onprofessionele klunzen. Zo ingewikkeld hoeft het allemaal niet te zijn. Mijn verwachtingen waren naast informatie eigenlijk "Leuk, grappig, etc".
Ik zeg nergens dat ik het niet acceptabel vind wat er teruggekomen is, ik zeg enkel "Ik had er niets meer van verwacht", daar zit dus nog wel wat licht tussen. Tevens gaf ik al eerder aan dat Pietjes argument dat hij voor camera kneiterhard onderuit ging een goede reden was om het niet te doen.
Ik vind het echter wel jammer.
Nee die bolle is ineens de discreetheid zelve.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij hebt hem dus al gezien. Zwerft 'ie tóch ergens rond op het net.![]()
ik ben wel tevreden maar had misschien wat meer persoonlijke noot verwacht, niet zozeer komisch maar wel iets 'eigens', van Piet én Stefan. Van Stefan zie ik het een beetje terug, genoeg ook hoor, van Piet niks en als ik nou zeg dat ik dat jammer vind klinkt het wat overtrokken, maar het was gewoon leuk geweest als dat er ook bij had gezeten. Het maakt het daarom niet minder leuk nu dat er niet bij zit.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik maak het niet "plots heel professioneel" hoor.
Ik stel alleen dat ik jouw verwachting richting de twee heren wat te hoog vindt.
Ik vind dat ze prima gedaan hebben wat er van ze verwacht mocht worden.
Jij had blijkbaar op een komische noot gerekend. Ik niet, dus dat zal er mee te maken hebben dat jij niet tevreden bent en ik wel.
Ik dacht dat Stefan dat aankondigde en dat pietje er geen zin in had toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve Gert, ze kondigden zélf aan dat er een speciaal Pietje filmpje zou komen.
Dat blijkt, maar da's wel de reden dat ik het jammer vindquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht dat Stefan dat aankondigde en dat pietje er geen zin in had toch?
Ok, ik snap je.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ben wel tevreden maar had misschien wat meer persoonlijke noot verwacht, niet zozeer komisch maar wel iets 'eigens', van Piet én Stefan. Van Stefan zie ik het een beetje terug, genoeg ook hoor, van Piet niks en als ik nou zeg dat ik dat jammer vind klinkt het wat overtrokken, maar het was gewoon leuk geweest als dat er ook bij had gezeten. Het maakt het daarom niet minder leuk nu dat er niet bij zit.
Jawel.. vanavond om 21:00 is het zover.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:51 schreef Marrije het volgende:
Ben je er niet bij als het SST forum de lucht in gaat?
Wat een onzin zeg!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk komt het er op neer dat ik een stel reacties hier iets te zeurderig vind gezien het gebodene. Maar da's wel goed, kan ik de borst vast natmaken voor komende maanden.![]()
Schijnbaarquote:
Ik zei dat, maar Piet beslist.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve Gert, ze kondigden zélf aan dat er een speciaal Pietje filmpje zou komen.
Klopt. Piet en zoals het stripboek zegt: Pietje Puk gaat op Reis maar Pietje Puk is de baasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom maar een keer voorlezen dan.quote:
Uiteraard, in zijn bazenoverhemd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:49 schreef Stefan het volgende:
En ik vind het niet erg, kost mij extra tijd die ik niet heb. Maar Piet zit wel in deze reportage he, hebben jullie hem niet gespot?
Oww. Nee, de laatste keer dat ik het zag was ik dol op rls. Ik denk dat mijn concentratiespanne gewoon nog niet hoog genoeg is voor zo'n meneer die zoveel aan een stuk door vertelt. Maar ik had ook niet verwacht dat Pietje of Stefan zelf aan het woord zouden komen, ik vind dat je zoveel mogelijk moet laten zien als je de kans krijgt. Dat zoeven door het huis in het begin vind ik leuk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Disana RLS haat.
Maar ik vond het leuk om te zien.
Binnenkort ook als merchandise in de RLS FOK!shopquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uiteraard, in zijn bazenoverhemd.
Volgens mij ligt hij inderdaad nog ergens bij m'n ouders op zolder.quote:
Uiteraard. Goeie cameo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:49 schreef Stefan het volgende:
En ik vind het niet erg, kost mij extra tijd die ik niet heb. Maar Piet zit wel in deze reportage he, hebben jullie hem niet gespot?
Daar kan voor gezorgd worden.quote:
PSV TV maakt ook altijd reportages van het 'perspraatje'quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
We maakten geen Yorin Travel. Buiten de vier uur dat we in het SST-huis hebben gezeten hebben we gelunched, gedinerd, gezopen. Met medepers en persvoorlichters.
PP=paarse paashaas.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat heeft PP toch hier wel verteld?
Anyway, de beelden zijn privémateriaal dus vette pech voor de kabouters
Kijk, dat zijn ideeën.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:41 schreef Maanvis het volgende:
Bijvoorbeeld Copycat.
In een bikini.
Een roze.
Dan mag ze haar zonnebril ophouden dan is ze toch niet herkenbaar.
Het is er lekker lente-achtig. Rond de 18 graden. Met zon is t lekker.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:41 schreef Maanvis het volgende:
Verwachten jullie dat het zwembad snel in gebruik genomen zal worden of is het daar nog tering koud?
gastquote:
Ziet ze het gewoon als another job denk je?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:36 schreef Maanvis het volgende:
Oh, en Renate interesseert het allemaal niet zo heb ik het idee. Ook bij Coen en Sander kwam ze een beetje sjaggerijnig over en kreeg het concept niet uitgelegd
.
als in between job denk ik zelfquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ziet ze het gewoon als another job denk je?
Tijdens de trip heeft ze zowel voor de schrijvende pers als de cameramensen uitgebreid de tijd genomen, keer op keer op keer. Vond ze enthousiast, maar ze heeft 't stervensdruk nu met alle repetities.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:36 schreef Maanvis het volgende:
Oh, en Renate interesseert het allemaal niet zo heb ik het idee. Ook bij Coen en Sander kwam ze een beetje sjaggerijnig over en kreeg het concept niet uitgelegd
.
repetities? bij een goede presentatrice komt dat toch naturel?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tijdens de trip heeft ze zowel voor de schrijvende pers als de cameramensen uitgebreid de tijd genomen, keer op keer op keer. Vond ze enthousiast, maar ze heeft 't stervensdruk nu met alle repetities.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |