Oww. Nee, de laatste keer dat ik het zag was ik dol op rls. Ik denk dat mijn concentratiespanne gewoon nog niet hoog genoeg is voor zo'n meneer die zoveel aan een stuk door vertelt. Maar ik had ook niet verwacht dat Pietje of Stefan zelf aan het woord zouden komen, ik vind dat je zoveel mogelijk moet laten zien als je de kans krijgt. Dat zoeven door het huis in het begin vind ik leuk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Disana RLS haat.
Maar ik vond het leuk om te zien.
Binnenkort ook als merchandise in de RLS FOK!shopquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uiteraard, in zijn bazenoverhemd.
Volgens mij ligt hij inderdaad nog ergens bij m'n ouders op zolder.quote:
Uiteraard. Goeie cameo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:49 schreef Stefan het volgende:
En ik vind het niet erg, kost mij extra tijd die ik niet heb. Maar Piet zit wel in deze reportage he, hebben jullie hem niet gespot?
Daar kan voor gezorgd worden.quote:
PSV TV maakt ook altijd reportages van het 'perspraatje'quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
We maakten geen Yorin Travel. Buiten de vier uur dat we in het SST-huis hebben gezeten hebben we gelunched, gedinerd, gezopen. Met medepers en persvoorlichters.
PP=paarse paashaas.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat heeft PP toch hier wel verteld?
Anyway, de beelden zijn privémateriaal dus vette pech voor de kabouters
Kijk, dat zijn ideeën.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:41 schreef Maanvis het volgende:
Bijvoorbeeld Copycat.
In een bikini.
Een roze.
Dan mag ze haar zonnebril ophouden dan is ze toch niet herkenbaar.
Het is er lekker lente-achtig. Rond de 18 graden. Met zon is t lekker.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:41 schreef Maanvis het volgende:
Verwachten jullie dat het zwembad snel in gebruik genomen zal worden of is het daar nog tering koud?
gastquote:
Ziet ze het gewoon als another job denk je?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:36 schreef Maanvis het volgende:
Oh, en Renate interesseert het allemaal niet zo heb ik het idee. Ook bij Coen en Sander kwam ze een beetje sjaggerijnig over en kreeg het concept niet uitgelegd
.
als in between job denk ik zelfquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ziet ze het gewoon als another job denk je?
Tijdens de trip heeft ze zowel voor de schrijvende pers als de cameramensen uitgebreid de tijd genomen, keer op keer op keer. Vond ze enthousiast, maar ze heeft 't stervensdruk nu met alle repetities.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:36 schreef Maanvis het volgende:
Oh, en Renate interesseert het allemaal niet zo heb ik het idee. Ook bij Coen en Sander kwam ze een beetje sjaggerijnig over en kreeg het concept niet uitgelegd
.
repetities? bij een goede presentatrice komt dat toch naturel?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tijdens de trip heeft ze zowel voor de schrijvende pers als de cameramensen uitgebreid de tijd genomen, keer op keer op keer. Vond ze enthousiast, maar ze heeft 't stervensdruk nu met alle repetities.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |